Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Εαρινό εξάμηνο 2014 Εισηγητής: Χρήστος Μπαντάνης Δάσκαλος
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Σενάριο.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΟΜΗ -
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Διδακτική Πληροφορικής
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Η διδασκαλία και η αξιολόγηση στα μαθηματικά των Πανελλαδικών Εξετάσεων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής Καραγιάννης.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή.
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος

ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ Μέσω email: esideris@aspete.gr Καθημερινά (365 μέρες το χρόνο), 24 ώρες το 24ωρο Στο γραφείο του εφόσον είναι εκεί και δεν είναι απασχολημένος. Στο γραφείο του, μετά από συνεννόηση.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ Προς Βιβλιοθήκη & Αίθουσες Διδασκαλίας Προς Γραμματείες Γραφείο Σιδερή Κεντρική Είσοδος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ

Τι αισθάνεστε όταν σε ένα πρόγραμμα σπουδών συναντάτε τη Φυσική; Τρόμο και απροθυμία; Αβεβαιότητα; Ενθουσιασμό; Όλα τα παραπάνω;

Η Φυσική είναι πολύ δύσκολη έως και δυσνόητη. Τι έχετε ακούσει για το μάθημα της Φυσική και τον καθηγητής της Φυσικής; Η Φυσική είναι πολύ δύσκολη έως και δυσνόητη. Ο Καθηγητής είναι τόσο δύσκολος και παράξενος ώστε η πλειοψηφία των φοιτητών να αποτυγχάνει στις εξετάσεις της Φυσικής. ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Πριν αποδεχτείτε μια πληροφορία θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε την αξιοπιστία του ατόμου που σας έδωσε την πληροφορία αυτή.

Τέσσερα Βασικά Ερωτήματα Ξεκαθαρίζουν το Μάθημα της Φυσικής Τι Είναι η Φυσική; Ποιος Είναι ο Ρόλος της Φυσικής στην Ανώτατη Εκπαίδευση;; Τι Περιμένει ο Καθηγητής Από τους Φοιτητές του; Τι Περιμένουν οι Φοιτητές Από τον Καθηγητή τους;

Τι Είναι η Φυσική; Είναι ένας τρόπος αντίληψης της φυσικής διάσταση του περιβάλλοντός μας. Γνωρίζετε άλλους τρόπους αντίληψης του περιβάλλοντός μας; (α) Η Τέχνη (ε) Η Επιστήμη (β) Η Ποίηση (γ) Η Φιλοσοφία (δ) Η Θρησκεία

Τι Είναι η Φυσική; Η Φυσική ασχολείται περισσότερο με την ανακάλυψη των σχέσεων που συνδέουν τα διάφορα συμβάντα που λαμβάνουν χώρα στο φυσικό περιβάλλον. Η Φυσική δεν είναι Μαθηματικά. Τα Μαθηματικά αναπτύχθηκαν για να τα χρησιμοποιήσουν οι Φυσικοί στην προσπάθειά τους να ανακαλύψουν τις σχέσεις που διέπουν τα φυσικά φαινόμενα.

Τι Είναι η Φυσική; Οι έννοιες της φυσικής ανακαλύφθηκαν από πραγματικούς ανθρώπους οι οποίοι αγωνίστηκαν για να αντιμετωπίσουν πραγματικά προβλήματα. Οι έννοιες της Φυσικής αποτελούν σήμερα της βάση της επιστήμης και της τεχνολογίας. Όλα τα τεχνολογικά επιτεύγματα προέκυψαν από φυσικούς ή από μηχανικούς που ήξεραν καλή φυσική.

Ποιος Είναι ο Ρόλος της Φυσικής στην Ανώτατη Εκπαίδευση; Η Φυσική αποτελεί τη βάση όλων των Τεχνολογικών Μαθημάτων όλων των ειδικοτήτων. Η Φυσική μαζί με τα Μαθηματικά, δίνουν το στίγμα της Ανώτατης Εκπαίδευσης και διακρίνουν ένα Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα ως Ακαδημαϊκό και όχι ως Τεχνική Σχολή. O προσανατολισμός όλης της Ανώτατης Εκπαίδευση προς την Επαγγελματική Εκπαίδευση έχει αποδυναμώσει το ρόλο της Φυσικής

Τι Περιμένει ο Καθηγητής Από τους Φοιτητές του; Πριν πω τι περιμένω από εσάς, σας επισημαίνω τα εξής: Μελετώντας τη Φυσική, θα νιώσετε πολλές φορές μπερδεμένοι και προβληματισμένοι. Μην απογοητεύεστε!!!! Για τα μπερδέματα και τα προβλήματα θα διαπιστώσετε ότι πάντα θα υπάρχει λύση. Δεν είναι κακό να κάνετε λάθη, αρκεί να θέλετε να μάθετε από τις εμπειρίες σας.

Τι Περιμένει ο Καθηγητής Από τους Φοιτητές του; Πριν πω τι περιμένω από εσάς, σας επισημαίνω τα εξής: Κανείς δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας Φυσική, όπως κανείς δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας πιάνο ή να βάζει τρίποντα. Η ικανότητα να ξέρει κανείς Φυσική πηγάζει από την άσκηση, την επανάληψη και τη συνεχή προσπάθεια

Τι Περιμένει ο Καθηγητής Από τους Φοιτητές του; Όλοι θα θέλατε να γνωρίζετε ποιος είναι ο «καλύτερος» τρόπος για να μελετήσετε τη Φυσική. (α) Δεν υπάρχει «καλύτερος» τρόπος. (β) Πρέπει να ξεχάσετε τις συνήθειες που αποκτήσατε στο Λύκειο και ιδιαίτερα στα φροντιστήρια που κάνατε. (γ) Ο καθηγητής χρησιμοποιεί το χρόνο διδασκαλίας στην τάξη: για να ξεκαθαρίζει απορίες – δυσκολίες των φοιτητών και όχι για να επαναλαμβάνει αυτά που είναι γραμμένα μέσα στο σύγγραμμα που θα προμηθευτείτε για το μάθημα.

Τι Περιμένει ο Καθηγητής Από τους Φοιτητές του; Να διαβάζετε κάθε κεφάλαιο προτού αυτό να συζητηθεί στην τάξη. Να συμμετέχετε ενεργά (με απορίες, παρατηρήσεις σχόλια και κριτική) στο μάθημα. Μετά τη διδασκαλία ενός κεφαλαίου να ξαναδιαβάσετε το αντίστοιχο κεφάλαιο από το βιβλίο. Να εφαρμόζετε ότι μάθατε για να λύσετε τις ασκήσεις που υπάρχουν στο τέλος κάθε κεφαλαίου του βιβλίου.

Τι Περιμένει ο Καθηγητής Από τους Φοιτητές του; Για να είναι αποδοτική η προσπάθειά σας, πρέπει να διαθέτετε επιπλέον δυο (2) ώρες προσωπικής μελέτης για κάθε μια (1) ώρα διδασκαλία του μαθήματος στην τάξη.

Τι Περιμένει ο Καθηγητής από τους Φοιτητές του; Προσπάθεια Ωριμότητα Υπευθυνότητα Συνεργασιμότητα Ειλικρίνεια Συνέπεια Αυτοπεποίθηση

Τι Περιμένουν οι Φοιτητές Από τον Καθηγητής τους; Περιμένω την απάντηση πρώτα από εσάς…..

Τι Περιμένουν οι Φοιτητές Από τον Καθηγητής τους; Τι θα περίμενα εγώ ως Φοιτητής Να είναι συνεπής με το μάθημά του Να είναι συνεργάσιμος και ειλικρινής με τους φοιτητές του Να είναι διαθέσιμος κάθε φορά που οι φοιτητές του τον χρειάζονται

Τι Περιμένουν οι Φοιτητές Από τον Καθηγητής τους; Τι μπορώ εγώ ο καθηγητής να κάνω για σας: Να σας προσφέρω ένα πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό σε DVD αλλά και στο eClass Να είμαι συνεπής με το μάθημά μου Να είμαι συνεργάσιμος και ειλικρινής με τους φοιτητές μου Να είμαι διαθέσιμος κάθε φορά που με χρειάζονται οι φοιτητές μου.

esideris@aspete.gr Τι Περιμένουν οι Φοιτητές Από τον Καθηγητής τους; Τι μπορώ εγώ ο καθηγητής να κάνω για σας: Το email μου είναι: esideris@aspete.gr Να στέλνετε οτιδήποτε έχει σχέση με το μάθημα της Φυσικής (απορίες, σχόλια, κριτική κλπ.) καθώς και προβληματισμούς επί παντός Ακαδημαϊκού θέματος. Να απευθύνεστε 24 ώρες την ημέρα επί 365 μέρες το χρόνο, ως φοιτητές αλλά και ως μελλοντικοί επαγγελματίες.

Στο Πλαίσιο της συνεργασίας μας θα ήθελα να μου στείλετε με email τα εξής στοιχεία: (α) Το όνομά σας. (β) Το Τμήμα στο οποίο ανήκετε (γ) Την κατεύθυνση σας (Τεχνολογική ή Θετική ή Θεωρητική) (δ) Το βαθμός Φυσικής στις Πανελλαδικές. (ε) Το βαθμό Μαθηματικών στις Πανελλαδικές.