ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Advertisements

Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
Μετά τον Αγώνα!! Στέφανος, Ι. Πέρκος, PhD. T ί Λέει ο coach; Εκτίμηση αγώνα Eρμηνεία απόδοσης Mελλοντικές κατευθύνσεις.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΞΑΠΛΑΝΤΕΡΗ, M.D., PhD. ΔΕΡΜΑ. Είναι το βαρύτερο όργανο του ανθρώπινου σώματος Αποτελεί το 16% περίπου του σωματικού βάρους Στον ενήλικα η ελεύθερη.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ > ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Κίνηση.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ PhD Μέλος Δ.Σ Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Στίβου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΓΑΣ.
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ N. Apostolidis Ph.D.. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ οι βασικές θέσεις & στάσεις οι μετατοπίσεις η αλλαγή κατεύθυνσης τα σταματήματα.
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΜΥΝΑ N. Apostolidis Ph.D.. ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΠΑΙΚΤΗ n αλτική ικανότητα n ταχύτητα - εκρηκτικότητα n φυσική κατάσταση n επικοινωνία.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Π. ΙΑΚΩΒΑΚΗ¹, Α. ΚΑΤΑΤΣΗ², Α. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ³, ΑΘ. ΤΖΙΜΑΡΑ4, Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ5
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ Αιφνιδιασμός (πρωτεύων - δευτερεύων)
Σημειώσεις 5ης Συνάντησης
Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΚΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Αναπλ. Καθηγητής.
Ειδικη εκπαιδευση ιι Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική Διακυβέρνηση
Αθηνά Πατελάρου, RN, MSc, PhD
Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ Διδασκουσα: ΡΗΓΑ ΑΣΗΜΙΝΑ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΥΠΕΡΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΨΙΜΟ
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
Εταιρική Διακυβέρνηση
Κυτταρική διαίρεση (μίτωση, κυτταρικός κύκλος) Βιολογία
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 6: Ατομικές διαφορές και ικανότητες κίνησης
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ η Συνάντηση Έγινε αναλυτική ενημέρωση των μαθητριών και μαθητών που συμμετέχουν στον Όμιλο για.
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΟΙΚΕΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Οδυσσέας Κοψιδάς Ελευθέριος Σαχινίδης
Project τμηματοσ γυναικων
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Για να γίνει το γεύμα σας πιο ισορροπημένο...
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
Νοσηλευτική Φροντίδα σε παθήσεις Θυρεοειδή
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενούς που υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD Ιανουαρίου 2018
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Σημειώσεις 8ης Συνάντησης
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση 1η Διάλεξη: Εισαγωγή, Δίκαιο & Έγκλημα, Θεωρητικές Προσεγγίσεις/Έννοιες Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος, MSc στις.
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΡΙΣΜΟΙ
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
Παιδοψυχιατρική Dr. Μαρία Παπαδημητρίου, MD, PhD
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ N. Apostolidis PhD

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ σε ατομικό επίπεδο: η ατομική προπόνηση και τεχνική εξέλιξη των αθλητών, έχουν συγκεκριμένους στόχους και φιλοσοφία σε ομαδικό επίπεδο: η προπόνηση βασίζεται σε προγραμματισμό ετήσιας βάσης, περιοδικής, έχει όμως σχέση με τη μακροπρόθεσμη προοπτική ανάπτυξης της ομάδας

Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ οι μεγάλοι αθλητές δεν γεννήθηκαν μεγάλοι η πλήρης αξιοποίηση του ταλέντου του αθλητή η τελειοποίηση της τεχνικής δεν έχει όρια η προπόνηση στην ομαδική τακτική δεν βελτιώνει την τεχνική η ατομική τεχνική έχει επιπτώσεις στην ομαδική απόδοση

Η ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ προκαθορισμένη τακτική βασισμένη στη φιλοσοφία του προπονητή και στις ικανό-τητες των αθλητών χρειάζεται χρόνο αφομοίωσης

Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Πρέπει να καλύπτει όλο το φάσμα της προπονητικής παρέμβασης: την εισαγωγή την προσαρμογή την τελειοποίηση σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ η προπονητική αγωγή πρέπει να είναι συνεχής οι διακοπές οδηγούν σε απώλειες των κεκτημένων (φυσικών, τεχνικών, τακτικών) και οι περίοδοι ανάπαυσης πρέπει να είναι ενεργητικές

ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ η διδασκαλία της τεχνικής, θεμελίωσης της τακτικής και ομαδικής τακτικής είναι άρρηκτα συνδεδεμένη σε όλα τα επίπεδα

ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ (1) ποιοτική επιβάρυνση ποσοτική επιβάρυνση εύκολες και δύσκολες ημέρες

ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ (2) η προπονητική επιβάρυνση πρέπει να αυξομειώνεται (εύκολες και δύσκολες μέρες) απαραίτητη η υπερφόρτωση για επιτυχία υψηλών επιδόσεων απαραίτητη η σχετική ανάπαυση για ανάληψη η εναλλαγή αφορά και φυσική και πνευματική επιβάρυνση

με απροπονησία 3-4 εβδομάδων χάνεται η Φ.Κ. που αποκτήθηκε με κόπο ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ με απροπονησία 3-4 εβδομάδων χάνεται η Φ.Κ. που αποκτήθηκε με κόπο στα αερόβια αθλήματα η αντιστροφή είναι πιο εμφανής (αδυναμία των μυών να χρησιμοποιούν το οξυγόνο) στα αναερόβια δεν είναι τόσο εμφανής (οι αθλητές μπορούν να εκτελούν επιτυχώς μικρές χρονικά προσπάθειες, χωρίς ωστόσο να τις επαναλαμβάνουν)

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ για να υπάρξουν βιολογικές προσαρμογές και βελτίωση απόδοσης, πρέπει ο αθλητής να δεχτεί επιβαρύνσεις μεγαλύτερες απ’ τα συνηθισμένα επίπεδα

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑΣ οι τεχνικές, τακτικές και βιολογικές κυρίως προσαρμογές μεγιστοποιούνται, όταν η προπονητική επιβάρυνση εμφανίζεται προοδευτικά αυξανόμενη

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ η αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος έχει σχέση με το συγκεκριμένο άθλημα ο αθλητής με την προπόνηση αναπτύσσει εξειδικευμένες νευρομυϊκές και μεταβολικές προσαρμογές, που συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης αυτές οι προσαρμογές είναι εξειδικευμένες για το είδος της άσκησης, τις μυϊκές ομάδες και τη μορφή του προπονητικού προγράμματος

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ο αθλητής για να αφομοιώσει ένα θέμα τεχνικής ή τακτικής, πρέπει να το επαναλάβει πολλές φορές (εξάσκηση) για να τελειοποιήσει το συγκεκριμένο θέμα είναι απαραίτητη η περιοδική επανάληψη

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ η μορφή του προπονητή (ειδικά στα ομαδικά αθλήματα) είναι κυρίαρχη χωρίς να είναι αυταρχική πάντα πρέπει να υπάρχουν περιθώρια ελεύθερης και αβίαστης ανάπτυξης και δράσης του αθλητή επιτυγχάνεται η ψυχολογική ενεργοποίηση και ατομική υπευθυνότητα επιτυγχάνεται η εδραίωση εμπιστοσύνης στις μεταξύ των σχέσεις

Η ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ χρειάζονται 10-15 χρόνια για την ολοκλήρωση στον υψηλό αγωνιστικό αθλητισμό έχουν θέση μόνο όσοι πέτυχαν σε όλα τα στάδια της διαδικασίας σωστή επιλογή των κατάλληλων αθλητών διαρκές «κοσκίνισμα» σωστή στοχοθέτηση  στην Ελλάδα δεν υπάρχει εθνική στρατη- γική (ενιαίος προπονητικός σχεδιασμός)

ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΑΘΛΗΤΩΝ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ θέση κινήτρων για ψυχολογική ενεργοποίηση δημιουργία κατάλληλων προϋποθέσεων: υλικοτεχνική υποδομή ανταγωνιστικότητα συνεχείς αξιολογήσεις με υψηλά στάνταρντς

Η ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ η προπόνηση δεν είναι θεωρητικός σχεδιασμός απαιτείται πειθαρχία και σοβαρότητα, ειδικά στα αθλήματα με μεγάλες αγωνιστικές περιόδους ο προπονητής είναι υπόδειγμα για τους αθλητές απαιτείται διαρκής ψυχολογική ενεργοποίηση κλειδί της αποτελεσματικότητας είναι η συνοχή