ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Mary Kalantzis and Bill Cope, University of Illinois
Advertisements

ΤιτλοΣ: Η διαφορετικότητα και ο ρατσισμοσ μεσα από τα εξι σκεπτομενα καπελα του De Bono, τη διδασκαλια μεσω σχεδιασμου και του Εντεχνου συλλογισμοΥ Δημοτικο.
MAGIC 1. Ένας Ινδός ανακάλυψε ότι κανένας δεν μπορεί να δημιουργήσει έναν ΦΑΚΕΛΛΟ οπουδήποτε μέσα στον υπολογιστή που μπορεί να ονομαστεί ως "CON". Αυτό.
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
Μια σημαία, χίλιες λέξεις: Πολυγραμματισμοί και Ανάγνωση Πολυτροπικών Κειμένων στα Πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών Μαρία Εμμανουηλίδου Εκπαιδευτικός.
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
Η κοινωνική εργασία και οι εξαρτήσεις Χαράλαμπος Πουλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης.
Αρχιτεκτονική φωτογραφία. Μεταμόρφωση / υπέρβαση στη Φωτογραφία. (Συνάντηση 9 & 10) Τεχνικές Φωτογράφισης (Θ) Τμημα Τεχνολόγων περιβάλλοντος Συντήρηση.
Η συγκρότηση του νοήματος σε πολυτροπικά κείμενα
9/19/ Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. ) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. Εργασία και εκπαίδευση Φορντισμός, Μεταφορντισμός & Παραγωγική.
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ & ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΙΛΝΤΙΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
OLPC Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$ Αθανασιάδης Γιάννης Msc Πληροφοριακών Συστημάτων ΕΤΕΠ Παν/μίου Μακεδονίας
«Εργασιακό Άγχος στο Σχολικό Περιβάλλον. Κατευθυντήριες Γραμμές Διαχείρισης» Γεωργία Παναγιώτου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο.
Ανάπτυξη του Λόγου Ενότητα 2: Ανάπτυξη γλωσσικών ικανοτήτων Ανάπτυξη της Γραμματικής Ανάπτυξη της Γραμματικής Δήμητρα Κατή Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα.
5-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
8-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
6 ο Γενικο Λύκειο Καβάλας Συγκριτική παρουσίαση του έργου των ζωγράφων Μιχαήλ Άγγελου και Σαλβαδόρ Νταλί Πληροφορική Α΄ Λυκείου Αναστάσιος Σαμαράς Βασιλική.
25/9/15 ΣΤ 1. ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ MICROSOFT KIAI T Ω N WINDOWS.
9/27/ Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. ) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. Εργασία και εκπαίδευση Φορντισμός, Μεταφορντισμός & Παραγωγική.
ALTERNATIVE ART ( Εναλλακτική Τέχνη ). Τ Ι ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ? Δεν έχει δοθεί κάποιος συγκεκριμένος ορισμός για τον όρο τέχνη, καθώς για τον καθένα είναι κάτι.
Δίκαιο Ανταγωνισμού και Άρθρο 101 ΣΛΕΕ ( άρθρο 1 ν.3959/2011) Ιωάννης Κόκκορης Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λονδίνου – Queen Mary Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος.
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Object-Oriented Programming.
ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ ΓΟΥΕΑΡ Κυριακίδης Κυριάκος. Ο Κάλλιστος Γουέαρ γεννήθηκε στο Μπαθ, Σόμερσετ, της Αγγλίας το Λαϊκός Αγγλικανός μέχρι το 1958 οπότε σε ηλικία.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 5: Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (ΠΕΣΥΠ) ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ.
Διαμεσολάβηση των συγκρούσεων - Διαιτησία
Αρβανίτη Ευγενία, ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών
Ο άνθρωπος.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τέχνη και θάλασσα … Ομάδα β’ Γιώργος Αμοργιανός Στέλλα Αμοργιανού
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
Τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας της ενημέρωση IV Η ενημερωδιασκέδαση
2. Μάθηση μέσω Σχεδιασμού
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 10: Μέθοδος συμπληρώματος Ιωάννης Σταματίου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκείου ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκείου Διδακτική προσέγγιση της ενότητας H μετανάστευση Ν. Μιμιλίδου Σχ. σύμβουλος Κοινωνιολόγων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)
AΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ
Ξεκλειδώνοντας τα Δικαιώματα των Παιδιών
Διαχείριση Καινοτομιών
Κεφάλαιο 8 Αναδυόμενα θέματα στον τουρισμό
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 1. Εισαγωγικά στο μάθημα
Κοστολόγηση.
fngfgnfnfngkgkfk ΝΙΚΟΣ Δ2 109 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ
Αρβανίτη Ευγενία, ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών
Γιώργος Φλουρής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
1) Όταν λέμε ότι κάποιος λέει ψέματα επειδή είναι ψεύτης:
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ : ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕΡΡΕΣ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η Σχετικότητα δεν είναι τόσο δύσκολη όσο νομίζετε!
Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
Ι. Ιστορία της Πληροφορικής – Κυβερνητικής
μυθοσ ο ψηφιακοσ Γυμνάσιο Αμφίκλειας Ομάδα ανάπτυξης
Εισήγηση 5ης εβδομάδας – κατά παραγγελία κοστολόγηση
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ & ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ
Υποχρεωτική Θρησκευτική Εκπαίδευση στο σχολείο:
Δρ. Χρυσή Αγγελίδου ΠΕ04.02, Πρότυπο ΓΕ.Λ. Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΥΓΕΊΑ (Family Health)
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Agriculture and Natural Resources
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο; Ποιες διαστάσεις του εκπαιδευτικού έργου την επηρεάζουν;

Περίοδος του Διδακτισμού Το εκπαιδευτικό έργο και η ζωή στο σχολείο τρεις εκπαιδευτικές εμπειρίες Mary Kalantzis Περίοδος του Διδακτισμού Με βάση το απόσπασμα από το «Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα» του Μ.Λουντέμη Bill Cope

Εικόνες από το πρόσφατο παρελθόν Πρώτη διάσταση: Αρχιτεκτονική της τάξης Τριάντα και περισσότεροι μαθητές απέναντι σε ένα δάσκαλο, τον οποίο παρακολουθούν

Δεύτερη διάσταση: Λεκτική επικοινωνία Ο δάσκαλος κυριαρχεί στην τάξη. Οι περισσότεροι μαθητές είναι σιωπηλοί την περισσότερη ώρα.

Τρίτη διάσταση: Σχέσεις Τρίτη διάσταση: Σχέσεις Συγκεντρωτικό και ιεραρχικό σύστημα. Ο δάσκαλος είναι η αυθεντία, το μέσο μετάδοσης της γνώσης κι εκφραστής της τάξης. Διατάζει και ο μαθητής υπακούει

Τέταρτη διάσταση: Κοινωνιο-πολιτισμική φιλοσοφία Τέταρτη διάσταση: Κοινωνιο-πολιτισμική φιλοσοφία Όλοι οι μαθητές θεωρούνται ίδιοι. Το Αναλυτικό Πρόγραμμα δεν κάνει καμία διάκριση μεταξύ των μαθητών, είναι για όλους συγκεκριμένο και δεσμευτικό

Πέμπτη διάσταση: Κτητικές σχέσεις Πέμπτη διάσταση: Κτητικές σχέσεις Επικρατεί η ασφάλεια του ιδιωτικού χώρου Κτητική διάθεση του δασκάλου: «η τάξη μου», «το μάθημά μου» Κτητική διάθεση του μαθητή: «η εργασία μου», «ο βαθμός μου»

Έκτη διάσταση: Επιστημολογία Έκτη διάσταση: Επιστημολογία Μεταφορά ορθών και μη αμφισβητήσιμων γεγονότων και θεωριών από τους δασκάλους στους μαθητές

Έβδομη διάσταση: Παιδαγωγική Έβδομη διάσταση: Παιδαγωγική Οι μαθητές είναι παθητικοί δέκτες της γνώσης: γεγονότα, θεωρίες, γενικές αλήθειες και αξίες

Όγδοη διάσταση: Ηθική Η πειθαρχία, η ομοιομορφία και η προσαρμογή οδηγούν στην επιτυχία. Για την αποτυχία φταίει ο μαθητής