Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Advertisements

1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Εισαγωγή Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Η απογραφή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Λογιστικό αποτέλεσμα, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Λογαριασμοί, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 1 ο Κατανόηση της Αγοράς των Αναγκών των Πελατών Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Επιχειρησιακός Στρατηγικός Σχεδιασμός και ο ρόλος του Μάρκετινγκ Στρατηγική Μάρκετινγκ και Μίγμα Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Διοικητική των επιχειρήσεων
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Β) Καραμάνης Κωνσταντίνος
Ενότητα: Πληθωρισμός Καραμάνης Κωνσταντίνος
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Εορτολογία Ενότητα 3: Η Εορτή των Χριστουγέννων και Θεοφανείων
Εορτολογία Ενότητα 8: Οι Εορτές των Αγίων Γεώργιος Φίλιας
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ενότητα 9: Ο Χειμώνας Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Εορτολογία Ενότητα 4: Οι Εορτές της Αναλήψεως και της Πεντηκοστής
Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών
Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη
Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Διοικητική των επιχειρήσεων
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας
Ενότητα 5: Συναισθήματα θετικά και δυσάρεστα
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Ενότητα 5 : Ωτοακουστικές εκπομπές (Μέρος Β’) Ναυσικά Ζιάβρα
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό
Ενότητα 11 : Συχνές ακοολογικές παθήσεις (Μέρος Β’) Ναυσικά Ζιάβρα
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη

Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 2: Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών - Η διαδικασία του Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη Πρέβεζα, 2015

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο TEI Ηπείρου» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα.

Σκοποί ενότητας Το Μάρκετινγκ είναι η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών και όχι απλά η πώληση των προϊόντων μέσω της διαφήμισης. Για τον λόγο αυτό αναπτύχθηκε το Μοντέλο των 5 σταδίων όπου στα 4 πρώτα στάδια προσπαθούν να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών και στο 5ο να προχωρήσουν στην πώληση του προϊόντος.

Η διαδικασία του Μάρκετινγκ Τι είναι Μάρκετινγκ; Ο απλούστερος ορισμός του μάρκετινγκ είναι η διαχείριση κερδοφόρων πελατειακών σχέσεων. Πολλοί άνθρωποι φαντάζονται το μάρκετινγκ μόνο σαν πωλήσεις και διαφήμιση. Σήμερα το μάρκετινγκ πρέπει να γίνει αντιληπτό με την νέα αντίληψη της ικανοποίησης των αναγκών των πελατών.

Η διαδικασία του Μάρκετινγκ Τι είναι Μάρκετινγκ; Εάν ο υπεύθυνος του μάρκετινγκ κατανοεί τις ανάγκες των καταναλωτών και αναπτύσσει προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχουν ύψιστη αξία στους πελάτες, τα τιμολογεί, τα διανέμει και τα προωθεί αποτελεσματικά, τότε τα προϊόντα αυτά θα τα πουλήσει εύκολα. Οι πωλήσεις και η διαφήμιση αποτελούν απλώς τμήμα ενός ευρύτερου «μίγματος μάρκετινγκ» μιας δέσμης δηλαδή εργαλείων του μάρκετινγκ που λειτουργούν από κοινού με στόχο την ικανοποίηση των πελατών και την ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων.

Η διαδικασία του Μάρκετινγκ Τι είναι Μάρκετινγκ; Ορίζουμε λοιπόν το μάρκετινγκ ως τη διαδικασία μέσω της οποίας οι εταιρείες δημιουργούν αξία για τους πελάτες και οικοδομούν ισχυρές σχέσεις με αυτούς, με σκοπό και ως αντάλλαγμα τη δέσμευση αξίας από τους καταναλωτές.

Η διαδικασία του Μάρκετινγκ Παλιά αντίληψη για το μάρκετινγκ: Κάνε πώληση—“μιλώντας και πουλώντας” Καινούργια αντίληψη για το μάρκετινγκ: Ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών

Η διαδικασία του Μάρκετινγκ Το Μάρκετινγκ δεν προσπαθεί απλά «να πείσει» τον πελάτη Σκοπός του μάρκετινγκ δεν είναι απλώς «να ξεφορτωθεί» ότι παράγει μία εταιρία, αλλά να προβλέπει τις ανάγκες των πελατών και να προσπαθήσει να τις ικανοποιήσει όσο το δυνατόν καλύτερα ώστε το προϊόν σχεδόν «να πουλάει από μόνο του».

Η διαδικασία του Μάρκετινγκ Μοντέλο 5 σταδίων , στα 4 πρώτα στάδια οι εταιρείες προσπαθούν να κατανοήσουν τους πελάτες, να δημιουργήσουν αξία για τους πελάτες και να αναπτύξουν ισχυρές σχέσεις με αυτούς. Στο τελευταίο στάδιο, οι εταιρείες αποκομίζουν τα ανταλλάγματα τους από τη δημιουργία ύψιστης αξίας για τους πελάτες. Δημιουργώντας αξία για τους καταναλωτές παίρνουν σε αντάλλαγμα αξία από τους καταναλωτές με τη μορφή των πωλήσεων, των κερδών και του μακροπρόθεσμου «κεφαλαίου» πελατών.

Η διαδικασία του Μάρκετινγκ 1. Κατανόηση της Αγοράς και των αναγκών των επιθυμιών των πελατών 2. Σχεδιασμός μιας πελατο-κεντρικής στρατηγικής του μάρκετινγκ 3. Δημιουργία ενός ολοκληρωμένου προγράμματος μάρκετινγκ που παρέχει εξαιρετική αξία 4. Ανάπτυξη αποδοτικών σχέσεων και δημιουργία ικανοποίησης για τους πελάτες 5. Δέσμευση αξίας για τους πελάτες για τη δημιουργία κερδών και ποιότητας πελατών

Βιβλιογραφία Perreault W.D.Jr.,Cannon J.P., McCarthy J.E.,(2012) "Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ, Μία στρατηγική Προσέγγιση", Broken Hill Publishers LTD Philip Kotler, ‘Marketing” in Chicago Humanities Festival (2012) Armstrong G.,Kotler Ph., (2009), Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Επίκεντρο Copyright 2011, Pearson Education Inc., Publishing as Prentice-Hall Galbraith J.R. (2005),Designing the Customer-Centric Organization Fahy J., Jobber D., (2014) ,«Αρχές Μάρκετινγκ», Εκδόσεις Κριτική www.quickmba.com/strategy/matrix/bcg http://www.slideshare.net/vigneshpushparaj/business-portfolio-matrixg

Βιβλιογραφία http://www.strategicmanagementinsight.com/swot-analyses/walt-disney-swot-analysis.html www.marsdd.com/mars-library

Σημείωμα Αναφοράς Τριάρχη Ε. (2015) Αρχές Μάρκετινγκ. ΤΕΙ Ηπείρου. Διαθέσιμο από: http://oc-web.ioa.teiep.gr/OpenClass/courses/LOGO125/ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές [1] ή μεταγενέστερη. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, Διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί. [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el

Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Βαφειάδης Νικόλαος Πρέβεζα,2015

Σημειώματα ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη Δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους. ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Τέλος Ενότητας