ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Advertisements

ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
1 ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 4 η ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΚΡΥΛΑΜΙΔΙΟΥ - ΤΟ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑΤΟΣ.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 3 ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ STRESS ΣΤΟ MANAGEMENT.
1 Σχεδιασμός πολυμεσικών εφαρμογών για μουσεία. Ιστορικό Το 1992 συστάθηκε κατάλληλη επιτροπή από τον οργανισμό ICOM (International Council of Museums)
«Διατροφή – Τρόφιμα» Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης Επιβλέποντες καθηγητές: Μπόσμος Ιωάννης (ΠΕ06) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) 1.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
OLYMPIAN GREEN.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
στις Διεθνείς Αγορές Διαφοροποίηση και Καινοτομία
Καθηγητής Χρηματοοικονομικής Πανεπιστημίου του Πειραιά
Οι Μικρές Τυποποιητικές Μονάδες στον Τοµέα των Εξαγωγών Ελαιόλαδου
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Β΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Συνταγεσ δρυμου ΜΥ.ΛΕ., ΜΥ.ΛΕ. που γυρίζεις…!
Το Marketing Β΄.
Παραγωγή προϊόντος με 2 συντελεστές
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Διαφορές μάζας - βάρους
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων
ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Το θέμα «έφηβοι και διατροφή» τέθηκε από τους μαθητές του προγράμματος προκειμένου να διαπιστωθεί η σημασία και ο ρόλος της διατροφής στη ζωή και την καθημερινότητα.
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Γνωρίζετε ότι: Το πρωινό γεύμα πριν από το σχολείο βοηθά την καλή φυσική και πνευματική κατάσταση; Ένα σωστό πρόγευμα μπορεί να είναι: γάλα και δημητριακά.
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Οικονομική Ανάλυση.
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
Νερό Πηγή ζωής.
Νερό Πηγή ζωής.
Η εποχή των επαναστάσεων
Ατομική υγιεινή Ενότητα 4.1.
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Μακροοικονομία
Οι μαθήτριες του Β2: Παρουσιάζουν το πρότζεκτ με θέμα: Μακρή Θεοδώρα
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Τράπεζα Τροφίμων Food Bank   Οι Εκκλησίες της Ελληνικής Κοινότητας Τορόντο διοργανώνουν για 4η συνεχή χρονιά Τράπεζα Τροφίμων   Η συλλογή τροφίμων έχει.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Τηλεόραση και Παιδί!!!.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Επιχειρηματικότητα ,γυναίκα και ελαιοκαλλιέργεια Μαγδαληνή ΡΑΠΠΟΥ Yπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Πρώην επικεφαλής του Τμήματος Προώθησης του Διεθνούς Συμβουλίου Ελαιολάδου Βρυξέλλες 30 Μαΐου 2013 www. minagric.gr

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΑΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΑΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ Οικονομική, Κοινωνική και Περιβαλλοντική διάσταση Εισόδημα και απασχόληση σε 600 χιλ. και πλέον οικογένειες Βασική και σε ορισμένες περιπτώσεις μοναδική πηγή απασχόλησης και εισοδήματος στο πρωτογενή τομέα σε πολλές μειονεκτικές περιοχές της χώρας

Βασικό χαρακτηριστικό του ελληνικού ελαιολάδου η άριστη ποιότητα (φυσικό-χημικά όσο και κυρίως οργανοληπτικά. Μέσα στον αγροτικό τομέα ,ο ελαιοκομικός τομέας και τα προϊόντα του παρουσιάζουν πολύ καλές δυνατότητες και πολύ καλές προοπτικές για εξαγωγές.

Παγκόσμια παραγωγή ελαιολάδου

ΕΛΑΙΟΚΟΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ / ΤΑΣΕΙΣ και ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΛΑΙΟΚΟΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ / ΤΑΣΕΙΣ και ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Ο τομέας του ελαιολάδου αποτελεί ένα κλάδο με σημαντική δυναμική διεθνώς που οφείλεται στην παρατηρούμενη αύξηση της κατανάλωσης σε παγκόσμιο επίπεδο και ιδιαίτερα σε μη παραδοσιακές αγορές λόγω της υψηλής διατροφικής του αξίας.

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΑΣΗ 1990/91 – 2009/10 1,000 tm Production: 5% % change between crop years Consumption: 3% 6

Σημαντικός παράγοντας για την αειφόρο ανάπτυξη του τομέα αποτελεί η αυξανόμενη τάση για την κατανάλωση υγιεινών προϊόντων ποιότητας που παράγονται με τεχνικές φιλικές προς το περιβάλλον. Το ελαιόλαδο είναι επιστημονικά αποδεδειγμένα ένα προϊόν ποιότητας με υψηλή διατροφική αξία.

Αειφόρο ανάπτυξη εννοούμε την δημιουργία ενός αγροτικού μοντέλου που χρησιμοποιεί ορθά τους φυσικούς πόρους , προστατεύει το οικοσύστημα και δημιουργεί οικονομική ευημερία και κοινωνική ισορροπία. Αυτό το μοντέλο ανάπτυξης δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την ισότιμη και πλήρη συμμετοχή των γυναικών.

Η κοινωνικοοικονομική ανάλυση των δομών παραγωγής μας οδηγεί στο να διακρίνουμε δυο ομάδες παραγωγικών χωρών .Εκείνες της βορείου Μεσογείου που είναι αναπτυγμένες οικονομικά και τεχνολογικά και της νοτίου και ανατολικής Μεσογείου .

Τα τελευταία δέκα χρόνια στη χώρα μας όπως και στις άλλες ελαιοπαραγωγικές χώρες της Ευρώπης παρατηρείται: Α. Υψηλό επίπεδο εμπειρίας και τεχνογνωσίας στην παραγωγή και μεταποίηση των ελαιοκομικών προϊόντων ποιότητας με τη συμβολή των παραγωγών, ερευνητών, τυποποιητών ,επιχειρηματιών κτλ Β. Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας για επαγγελματίες άνδρες και γυναίκες. Γ. Ανάπτυξη των επαγγελματικών οργανώσεων του τομέα Δ. Έλλειψη επαρκούς εμπειρίας στην εμπορία και προώθηση

Εμπορία ,προώθηση και marketing τομείς όπου οι γυναίκες-επιχειρηματίες μπορούν να επιτύχουν μια σημαντική επιτυχία που θα στηρίζεται στην κατάλληλη εκπαίδευση (μεσαίου και υψηλού επιπέδου ), αλλά και στην ευαισθησία των γυναικών σε ότι έχει σχέση με τη βελτίωση και την ανάδειξη της ποιότητας.  

Μια άλλη σημαντική δραστηριότητα που οι γυναίκες μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο και να δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία για τον τομέα είναι η αξιοποίηση και χρήση των υποπροϊόντων της ελιάς στη χειροτεχνία (ξυλογλυπτική, διακόσμηση), στο κλάδο των καλλυντικών (σαπούνι, κρέμα για το πρόσωπο, κρέμα για το σώμα, κρέμα για τα μαλλιά κτλ),στη χρήση του ξύλου της ελιάς(επιπλοποιεία, εργαλεία, σκεύη μαγειρικής κτλ. 6.

Παραδείγματα γυναικείας επιχειρηματικότητας Women Associations είναι μια επιχείρηση με κεντρικό σκοπό την προώθηση , την ανάπτυξη και τη διαφήμιση των γυναικείων επιχειρήσεων. προσφέρει δωρεάν web και προβολή στις γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα www.womenassociations.gr Οικογενειακή επιχείρηση στο Πλωμάρι Λέσβου συνδυάζει τον τουρισμό /γαστρονομία /ελαιόλαδο με πολλά διεθνή βραβεία www.irini-oliveoil.gr  

FISIKA εργαστήρι σαπωνοποιίας με βιολογικό ελαιόλαδο FISIKA εργαστήρι σαπωνοποιίας με βιολογικό ελαιόλαδο. Ιδρύθηκε από τρεις γυναίκες και είναι εγκατεστημένο στο χωριό Ταυρωνίτης των Χανίων. Τα κύρια προϊόντα τους είναι τα σαπούνια FISIKA τα οποία είναι χειροποίητα, εξαιρετικής ποιότητας, με άριστα χαρακτηριστικά.

Παραδείγματα γυναικείας επιχειρηματικότητας Associazione PANDOLEA γυναίκες παραγωγοί ελαιολάδου επιχειρηματίες στην Ιταλία με σκοπό την προώθηση της κουλτούρας του ελαιολάδου και της εκπαίδευσης των νέων στη υγιεινή διατροφή fast food με βασικά υλικά το λάδι και ψωμί αλλά και finger food και drink όπως το Βlandy oiled Mary με βάση το extra παρθένο ελαιόλαδο. Asociación de mujeres olivar y genero γυναίκες του τομέα στην Ισπανία με βασικό σκοπό την προώθηση της κατανάλωσης του ελαιολάδου και του σημαντικού ρόλου της γυναίκας στην ανάπτυξη του τομέα .  

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Στήριξη και ενθάρρυνση της συμμετοχής των γυναικών στους τομείς όπως η βελτίωση της ποιότητας ,η προώθηση ,η εμπορία των προϊόντων της ελιάς και η αξιοποίηση των υποπροϊόντων της. Εφαρμογή προγραμμάτων διεθνούς συνεργασίας . Διοργάνωση Διεθνών Συναντήσεων . Κίνητρα για την προώθηση της γυναικείας επιχειρηματικότητας στα πλαίσια των πολιτικών της Ε.Ε και της Εθνικής Στρατηγικής.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας www.minagric.gr

Παγκόσμια παραγωγή ελαιολάδου 2011/2012 PROSPECTS 2011/12 – OLIVE OIL (thousand tonnes) OLIVE OIL 2010/11 2011/12 Starting stocks 748.5 747.5 Production 3060.3 3361.5 Imports 670 680.5 Consumption 3042 3147 Exports 697.5 779.5 Ending stocks 747. 863

Παγκόσμια παραγωγή ελαιολάδου

εξαγωγές

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ –ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2005/6 -2010/011 πηγή : ΔΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ –ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2005/6 -2010/011 πηγή : ΔΣΕ

Εξαγωγές ελληνικού ελαιολάδου 2006/2007 - 2009/2010 πηγή ΔΣΕ Εξαγωγές ελληνικού ελαιολάδου 2006/2007 - 2009/2010 πηγή ΔΣΕ Εμπορική περίοδος Εξαγωγές Χύμα   Ιταλία Ισπανία Σύνολο Τυποποιημένο 2006/07 71.563 1.585 73.148 24.530 97.678 2007/08 54.640 1.891 56.531 23.355 79.886 2008/09 68.289 2.622 70.911 25.879 96.790 2009/10 48.688 704 49.392 26.393 75.785 2010/11(2) 58.734 406 59.140 19.095 78.235

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΥΡΗΝΕΛΑΙΟΥ 2006/07 - 2010/11(1) ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΥΡΗΝΕΛΑΙΟΥ 2006/07 - 2010/11(1) Εμπορική περίοδος Εξαγωγές Χύμα   Ιταλία Ισπανία Σύνολο Τυποποιημένο 2006/07 18.429 5.611 24.040 3.995 28.035 2007/08 8.825 6.919 15.744 3.834 19.578 2008/09 11.393 6.206 17.599 4.068 21.667 2009/10 16.859 312 17.171 4.114 21.285 2010/11 (1) 18.863 2.923 21.786 3.385 25.171 Πηγή: Επεξεργασία Στοιχείων ΕΛΣΤΑΤ Παρ/ση: (1) Εντεκάμηνο 1/10/2010 - 31/08/2011

Όγκος Εξαγωγών - Μερίδια Αγοράς (%) ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ (1) - ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΡΙΕΣ ΧΩΡΕΣ (ΕΚΤΟΣ ΕΕ) Εμπορική Περίοδος 2009/10 Σε '000 τόνους Χώρα Σύνολο Εισαγωγών Όγκος Εξαγωγών - Μερίδια Αγοράς (%)   Ελλάδα Ιταλία Ισπανία ΗΠΑ 272.086,0 4.217,5 1( 1,55) 145.669,2 1( 53,53) 67.366,2 1( 24,76) ΒΡΑΖΙΛΙΑ(2) 53.804,4 372,2 1( 0,69) 3.771,5 1( 7,01) 12.325,6 1( 22,91) ΙΑΠΩΝΙΑ(3) 43.076,7 516,5 1( 1,20) 21.766,4 1( 50,53) 17.941,7 1( 41,65) ΚΑΝΑΔΑΣ(4) 37.950,2 2.799,2 1( 7,38) 27.415,1 1( 72,24) 1.983,5 1( 5,23) ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ(5) 35.559,1 1.362,3 1( 3,83) 9.811,9 1( 27,59) 21.054,6 1( 59,21) ΚΙΝΑ (6) 20.564,6 1.533,3 1(7,46) 7.999,2 1( 38,90) 8.600,8 1( 41,82) ΡΩΣΙΑ(7) 24.822,0 1.435,7 1( 5,78) 6.301,4 1( 25,39) 15.269,2 1( 61,51) Ν. ΚΟΡΕΑ(8) 11.415,1 79,2 1.785,5 1( 15,64) 8.902,6 1( 77,99) ΣΥΝΟΛΟ 499.278,1 12.315,9 1( 2,47) 224.520,2 1( 44,97) 153.444,2 1( 30,73) Παρ/σεις: (1) Ελαιόλαδο + Πυρηνέλαιο (2) Βραζιλία: Πορτογαλία 2.9755,0 τον. (55,3%), Αργεντινή 7.233,4 τον. (13,44%) (3) Ιαπωνία: Τουρκία 2.431,4 τον. (5,64%) (4) Καναδάς: Τουρκία 1143,6 τον. (3,01%) (5) Αυστραλία: Τουρκία 1105,8 τον.(3,11%) (6) Κίνα: Συρία 727,5 τον. (3,52%), Αυστραλία 570,7 τον. (2,76%), Τουρκία 423,6 τον. (2,05%), Τυνησία 301,7 τον. (1,46%) (7) Ρωσία: Τυνησία 977,7 τόν. (3,94%), Τουρκία 664,9 τον. (2,68%) (8) Ν.Κορέα: Τουρκία 572,6 τον. (5,02%) Πηγή: Διεθνές Συμβούλιο Ελαιοκομίας (ΔΣΕ)

Κατά κεφαλή κατανάλωση (kg per head) Sources: World Population: Oil World Annual Consumption: International Olive Council

Προωθητικές ενέργειες ΔΣΕ Έρευνες Αγοράς στις παρακάτω σημαντικές διεθνείς αγορές : ΗΠΑ, καναδά,Ρωσία,Κίνα,Βραζιλία,Ιαπωνία,Αυστραλία και Ν.Κορέα Καμπάνιες προώθησης: Ινδία, Κίνα, Ρωσία, ΗΠΑ και Καναδά, Βραζιλία και σε μια από τις πιο κάτω χώρες Αυστραλία ή Ν.Κορέα ή Ιαπωνία. ΜΕΛΕΤΗ-Έρευνα σε 33 χώρες –Who is who of the promotion of olive oil worldwide ,με στόχο να καταγραφούν όλες οι δράσεις που γίνονται παγκόσμια

Καμπάνιες Προώθησης παγκοσμίως

Ευρωπαϊκά προγράμματα Ευρωπαϊκών προγραμμάτων που στοχεύουν στην προώθηση του ευρωπαϊκού ελαιολάδου στην εσωτερική αγορά και σε τρίτες χώρες εκτός ΕΕ . Καν(ΕΚ)αριθ.3/2008 και Καν(ΕΚ)αριθ.501/2008 σχετικά με ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης υπέρ των γεωργικών προιόντων στην εσωτερική αγορά και τρίτες χώρες. Αγορές στόχοι : Β. Αμερικής ,Αυστραλία , Νορβηγία και Ρωσία.

Ένα σημαντικό εργαλείο σε εθνικό επίπεδο φαίνεται να είναι οι ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ αρθρ.9./νόμος 4015/21.9.2011 Με βάση τον παραπάνω νόμο μπορούν να συστήνονται αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες με σκοπό την ανάδειξη ,προβολή και προώθηση των διατροφικών προϊόντων στη Περιφέρεια και τη παροχή υπηρεσιών υποστήριξης και προώθησης των προϊόντων που ανήκουν στο καλάθι της περιφέρειας δηλ του επιχειρησιακό πρόγραμμα ανάπτυξης της κάθε Περιφέρειας.

Μετρο 133 ΠΑΑΑ 2007-2013 Δραστηριότητες ενημέρωσης και προώθησης για ομάδες παραγωγών που παράγουν προϊόντα ποιότητας με στόχο την ενημέρωση των καταναλωτών σε ότι αφορά τα τη διαθεσιμότητα και τις προδιαγραφές των προϊόντων, όσο και τη προώθησή τους.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟΧΟΣ : αύξηση των επώνυμων εξαγωγών ΕΡΓΑΛΕΙΑ : ΣΤΟΧΟΣ : αύξηση των επώνυμων εξαγωγών ΕΡΓΑΛΕΙΑ : Α. Οργάνωση Β. Αξιοποίηση προωθητικών ενεργειών σε Διεθνές και Ευρωπαϊκό Επίπεδο Γ. Σχεδιασμός επιπλέον στοχευόμενων ενεργειών προώθησης για το ελληνικό ελαιόλαδο. Γ. Συνέργειες Δ. Τουρισμός