 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Οι ερωτήσεις συντάχθηκαν από τους μαθητές των τμημάτων ΣΤ1, ΣΤ2, ΣΤ3, με την αντίστοιχη καθοδήγηση από την εκπαιδευτικό. Το ερωτηματολόγιο.
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ισορροπημένη διατροφή
Πρόγραμμα αντιμετώπισης Μεταβολικού Συνδρόμου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΨΙΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Διατροφή και υγεία «Οι κακοί ζουν για να τρώνε και να πίνουν, ενώ οι καλοί τρώνε και πίνουν για να ζήσουν» ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Project με θέμα: Υγιεινή διατροφή, Αθλητισμός και παχυσαρκία
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ Σχολικό Έτος:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
42ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ και ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΤ1 109 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Επιλέγω σωστά, τρώω υγιεινά»
Διατροφικές συνήθειες των νέων και Μεσογειακή Διατροφή
Γεύματα και ομάδες τροφίμων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
Όλα για την υγεία μου Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Ο οργανισμός για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται ενέργεια. Για τον.
ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα (Α’ Εξάμηνο) Ιδιωτικό Διαιτολογικό Γραφείο Α. Παπαλαζάρου Γκίκας Κωνσταντίνος Α.Μ.:
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ «ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΤΡΩΩ:Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ»
Ιδ. Διαιτολογικό γραφείο κ. Παπαλαζάρου ΧΟΥΠΗ ΕΥΡΙΚΛΕΙΑ Α.Μ
Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 4 ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Βύρωνα Ονοματεπώνυμο: Μαρκάκη Μαίρη Διεύθυνση παιδικού σταθμού: Ταύρου 4, Βύρωνας.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Β’ Παρουσίαση Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Ζ’ Παιδικός Σταθμός Νέας Σμύρνης Ροηλίδη Αθανασία A.M
Πρακτική στην κοινότητα.  Γνωριμία διαφόρων ομάδων τροφίμων και ενημέρωση σχετικά με υγιεινές διατροφικές συνήθειες και συχνότητα κατανάλωσης τροφίμων.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Καραβασίλογλου Παρθένα-Ζωή Μπαζιώτη Βενετία Ακ.Έτος : Β΄ εξάμηνο πρακτικής άσκησης ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Τμήμα.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Βούλγαρη Παρασκευή Αποστολία Α.Μ Αθήνα 2016
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Πρακτική στην Κοινότητα
Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Παρουσίαση πρακτικής στην κοινότητα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
« Μεσογειακή Διατροφή – Ομάδες Τροφίμων »
Πρακτική στη Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.  Το ωράριο λειτουργίας είναι συνήθως από τις 7μιση το πρωί μέχρι και τις 3 το μεσημέρι.  Υπάρχουν δύο τμήματα για παιδιά ηλικίας 2,5-4 ετών(προνηπιακό) και 4-6 ετών (νηπιακό).

 Συμμετοχή στο σχεδιασμό των γευμάτων και σνακ που παρέχονται στα παιδιά (πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό γεύμα) – Μηνιαίο πρόγραμμα διατροφής.  Παρακολούθηση της ώρας κατανάλωσης των γευμάτων από τα παιδιά.  Διοργάνωση σε συνεργασία με τις νηπιαγωγούς εκπαιδευτικών παιχνιδιών για την προώθηση υγιεινών διαιτητικών συνηθειών και σωματικής δραστηριότητας.  Προετοιμασία υλικού για ενημέρωση των γονέων σχετικά με τη διατροφή.

 Παρουσίαση οπτικού υλικού.  Συζήτηση με τα παιδιά γύρω από τα θέματα της διατροφής και ΦΔ. Φαγητά που τρώμε την Κ.Δευτέρα και τη Σαρακοστή. Διατροφική πυραμίδα. Φωτογραφίες για τον κύκλο ζωής του γάλακτος. Συζήτηση για τη σημασία της ΦΔ για την καλή υγεία. Αγαπημένο πρωινό και φαγητό των προνηπίων. Φρούτα που έχουν κόκκινο χρωμα Κανόνες που πρέπει να τηρούνται την ώρα του φαγητού. Τρόφιμα που μπορούμε να καταναλωνουμε και τρόφιμα που καλό είναι να αποφεύγουμε

 Ζωγραφική  Ανάγνωση παραμυθιών με διδακτικό περιεχόμενο. Φρουτιέρα από τα προνήπια Κύκλος ζωής γάλακτος. Κολάζ με διάφορα δημητριακά Χαρτόνι με τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων «Όλα μην τα τρως γιατί θα γίνεις παχουλός.» - (Επανάληψη) «Χρώμα Πράσινο» «Ο Νούλης ο Σταγονούλης και το ταξίδι του νερού».

Δραστηριότητες. Ασκήσεις ΦΔ - «ασανσέρ», «κινητή γέφυρα», «καμηλοπάρδαλη» Κάρτες ακολουθίες για την παραγωγή κέικ. Χορός και τραγούδι (πχ. Μήλο μου κόκκινο). Φύτεμα σπόρων σε γλάστρες. Κουλουράκια με πορτοκάλι και καρότο με τα παιδιά Συνάντηση με υπεύθυνση από WWF για να μιλήσουμε για υγιεινή διατροφή στα παιδιά. Αξιολόγηση διατροφικής κατάστασης των παιδιών μέσα από ερωτηματολόγια!!!

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ Ευχάριστο περιβάλλον και κλίμα Φιλικοί και συνεργάσιμοι παιδαγωγοί Βελτίωση της διαδικασίας προσέγγισης των παιδιών Δεν υπήρχαν κλινικά περιστατικά