Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Στο διάλειμμα.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Τζάκλιν Ουίλσον : Γεννήθηκε το 1945 στο Μπαθ. Εργάστηκε σε εκδοτικό οίκο, δούλεψε ως δημ/φος προτού ασχοληθεί επαγγελματικά με τη συγγραφή.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π. Ε. & Δ. Ε
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Το δοντάκι μου χάλασε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Πάσχα!.
Η συνταγή της νεότητας!.
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Συναισθηματική Αγωγή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
Το αγαπημένο μου μάθημα
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
Πάντα να βοηθάς ένα φίλο!. Να πιστεύεις στον εαυτό σου!
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Το παραμύθι του Β1 πετάω κι εγώ Είμαι λυπημένο. Το δρώμενο του Β1 Φοβάμαι Γιατί κλαίει; Τι ωραία που πετάμε.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Σεπτέμβρης 2015 ΣΤ’2.. Η συγγραφέας του βιβλίου είναι η Ζωρζ Σαρή.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΥΠΟΘΕΜΑ 6 ΕΥΤΥΧΙΑ Σημεία συλλογισμού για την ευτυχία:
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Η συνταγή της νεότητας!.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Παναγιώτα Ττόφα Ε΄
ΘΕΜΑ : «ΜΑΓΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ»
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ Θωμάς Πάπατς Φελέκης Ε’1
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Στόχοι του προγράμματος είναι η γνωριμία, η κατανόηση και ο έλεγχος των βασικών συναισθημάτων. Η κατανόηση των συναισθημάτων των συμμαθητών τους, με αποτέλεσμα την επικοινωνία, τη συνεργασία και τη λύση των συγκρούσεων στο σχολείο. Η καλλιέργεια της ομαδικότητας και του διαλόγου.

Οι μαθητές λένε το όνομά τους και ποιο παιχνίδι τους αρέσει.Στη συνέχεια ζωγραφίζουν το αγαπημένο τους ζώο και γράφουν το όνομά τους.

Πώς δείχνεις όταν είσαι χαρούμενος ή θυμωμένος ή λυπημένος ;

Οι μαθητές εκφράζονται για κάθε συναίσθημα. π.χ θυμός- νευρικός – πετάω πράγματα φόβος-κρύβομαι- βλέπω εφιάλτες λύπη-κλαίω –λυπημένος χαρά- γελάω -χοροπηδάω

Ανάγνωση και σχολιασμός των βιβλίων « Αγάπη » και « Ευτυχία » της Τρέις Μορόνι.

Ανάγνωση και σχολιασμός του παραδοσιακού παραμυθιού «Πλούτος, Ευτυχία και Αγάπη » από το βιβλίο «Ο ΚΗΠΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ »

 Οι μαθητές χωρίζονται σε ζευγάρια για να παίξουν το παραδοσιακό παιχνίδι « Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ ».Το κάθε ζευγάρι απαγγέλει τους ακόλουθους στίχους:  -Σ’ αγαπώ, σ’αγαπώ  -Πού με βάνεις;  -Απάνω στο σκαμνί.  -Κι αν πέσω απ’ το σκαμνί;  -Να φας ένα αρνί!

Το λεξιλόγιο της αγάπης

Με έναυσμα το ποίημα « Τι είναι θυμός ;» της Ρ. Δαμπλάκη συζητάμε τι είναι θυμός.

ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ

Ο θυμός μοιάζει με μπαλόνι που φουσκώνει

Βρίσκουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να αντιμετωπίσουν το θυμό τους.

Κουκλάκι φιλαράκι μικρούλι μου παιδάκι πάρε το φόβο, τη λύπη μακριά φέρε το γέλιο, τη χαρά!

Ένα φίδι μα ποιο φίδι; Ένα φοβιτσιάρικο φίδι που ρουφάει καυτό φιδέ!

 Πώς φοβάμαι, πώς φοβάμαι  στο σκοτάδι μόνος να’ μαι  κι όταν πέφτω πώς πονάω  κλαίω και παραπατάω.  Όταν παίρνω ένα δωράκι  χαίρομαι κι εγώ λιγάκι  κι όταν πάω ταξιδάκι  ευτυχισμένο είμαι παιδάκι.  Η μαμά όταν με μαλώνει  πάντα εμένα με θυμώνει  και πολύ με νευριάζει  όταν δυνατά φωνάζει.  Μου αρέσει να μιλάει  να μου λέει πως μ’ αγαπάει  και γελώ πάρα πολύ  όταν μου δίνει ένα φιλί.

«Μία λέξη μας απελευθερώνει από όλο το βάρος και τον πόνο στη ζωή. Και αυτή η λέξη είναι Αγάπη. » Σοφοκλής