ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΘΕΜΑ: ANIMATION 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χαρακτηριστικά εικόνας
Advertisements

Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Γ.Π.Α. «Δημιουργία.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Pivot a time travel.
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Μαθητές: Αγγελόπουλος Γεώργιος, Βασιλικόπουλος Αθανάσιος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Τζάκη Διονυσία (Πληροφορικής)
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Βλάχου Ευα Computer Designer Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων.
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
ANIMATION ΚΑΙ VIDEO Animation: γραφικά μοντέλα και αλλαγή σε σχήμα, θέση στο χώρο Computer Animation: δημιουργία τρισδιάστατων σχημάτων και rendering ξεχωριστή.
IT-SKILLS Διάλεξη Παρουσιάσεις (PowerPoint)
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Ταχύτητα Νίκος Αναστασάκης 2010.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Χαρακτηριστικά Βίντεο - Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΓνωριμΙα με το ΛογισμικΟ του ΥπολογιστΗ
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Ο ρυθμός ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2012 – 2013 ΤΜΗΜΑ : ΑΠ4 ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ :
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Γνωριμία με το λογισμικό
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Animation) Ομάδα Ανάπτυξης:
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Οι κινηματογραφικές ταινίες στη διδακτική διαδικασία.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Εξελικτική Κρισιμότητα της Κίνησης
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
Παΐσιος Ταξιάρχης Παναγιώτου Κώστας Παύλου Τίμος Φώτης Νίκος
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
ΔΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ Π΄ΡΌΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
Format και συμπίεση γραφικών
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Ενότητα # 10: Εισαγωγή στο Ms Powerpoint Τμήμα Ιστορίας
Εφαρμογεσ Πληροφορικησ Ταξη Α΄ ΚεφΑλαιο 2
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
49ο Γυμνάσιο Αθήνας Πολυμέσα - Multimedia
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Χαρακτηριστικά μεγέθη εναλλασσόμενου ρεύματος και εναλλασσόμενης τάσης
Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Ρωμανός Πετρίδης Κινηματογραφικός Όμιλος Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΘΕΜΑ: ANIMATION 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων1

8 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής -ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ: Αγγέλου Α., Βάβουρα Α., Ζωγράφου Μ., Δημητρακά Ει., Ιακωβίδου Α., Τοσουνίδης Α. ΤΜΗΜΑ: Γ1 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Φουρλάτου Σοφία 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων2

Τι είναι Animation? Animation σημαίνει μια ακολουθία από εικόνες (images) που δημιουργούν την ψευδαίσθηση (illusion) της κίνησης όταν εμφανίζονται- παίζονται στην σειρά (in succession). 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων3

Ιστορική εξέλιξη Animation 1 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων Κινησιογράφος (Flip book) 1877 Praxinoscope (zoetrope) Κύλινδρος που περιέχει σχισμές που όταν περιστρέφεται δίνει την ψευδαίσθηση της κίνησης 1892 Reynaud δείχνει πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει 12 εικόνες σε επανάληψη. Έχει 500 καρέ κάνοντας κάτι παρόμοιο με το σύγχρονο προβολέα ταινιών 1898 Stop motion είναι μια τεχνική animation που κάνει ένα αντικείμενο φυσικά χειριζόμενο να φαίνεται οτι κινείται από μόνο του.

Ιστορική εξέλιξη Animation Ο J.S. Blacktons κανει το “TheHumorous Phases of Funny Faces” που είναι ένα βουβό animation χρησιμοποιώντας μαύροπινακα κιμωλία frame by frame φωτογραφίες 1914 Ο McCay κάνει το “Gertie the Dinosaur”, το πρώτο πετυχημένο character animation 1928 Ο Walt Disney χρησιμοποιεί ήχο και animation στο μικρης διαρκειας «Steamboat Willie» 1937 Πρώτη ταινία κινουμένων σχεδίων: Snow White (Χιονάτη) 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων5

Ιστορική εξέλιξη Animation The Flintstones, Το πρώτο TV Gertie The Dinosaur (1914) animation show σε ζώνη υψηλής τηλεθέασης 1982 Star Trek, The Wrath of Khan περιλαμβάνει εφέ από Η/Υ. TRON, μια ταινία της Disney περιλαμβάνει 15 λεπτά animation με σκηνές που δημιουργήθηκαν από Η/Υ Το βίντεο κλιπ Take On Me των 1986 ΑΗΑ, χρησιμοποιεί rotoscoping (είναι συνδυασμός μολύβι-σκίτσο animation / ζωντανής δράσης) 1995 To “Toy Story” ήταν η πρώτη ταινία μεγάλης διάρκειας που δημιουργήθηκε εξ’ ολοκλήρου από Η/Υ. 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων6

Γιατί χρησιμοποιούμε animation? Είναι πιο εύκολο να το δείξεις σε κάποιον πως λειτουργεί κάτι από το να προσπαθήσεις να το εξηγήσεις. Επίσης το animation: Δείχνει κίνηση Απεικονίζει την αλλαγή με την πάροδο του χρόνου Οπτικοποιεί τριδιάστατα αντικείμενα και «Τραβάει» την προσοχή 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων7

ΤΥΠΟΙ ANIMATION Δύο τύποι 2-D animation: Cel Animation (ονομάζονται επισης παραδοσιακά κινούμενα σχέδια, κλασικά animation, χειρόγραφα κινούμενα σχέδια, καρέ-καρέ animation) Animation βασισμένο στη διαδρομή (path based) Και οι δύο τύποι εξακολουθούν να γίνονται από πλαίσια: Όσα περισσότερα καρέ ανά δευτερόλεπτο, τόσο πιο πιστευτή θα είναι η κίνηση. Όσα περισσότερα καρέ ανά δευτερόλεπτο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η τελική έκδοση του αρχείου της ταινίας (περισσότερο bytes) 13 of 11 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων8

Cel Animation Ένας animator πρέπει να σχεδιάσει με το χέρι όλα τα πλαίσια Για απλοποίηση, πρώτα σχεδιάζεται το υπόβαθρο και μετά σχεδιάζεται το αντικείμενο που θα κινηθεί σε ένα καθαρό πλαστικό φύλο (cel), ένα σχέδιο για κάθε πλαίσιο. Για την επόμενη σκηνή αλλάζει μόνο το υπόβαθρο. 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων9

ANIMATION Τι μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξουμε την κίνηση? Αν η κινούμενη εικόνα εμφανίζεται πολύ αργή, μπορούμε να επιταχύνουμε την κίνηση : Μειώνοντας τον αριθμό των καρέ (frames) Αυξάνοντας τον ρυθμό των καρέ (frame rate) Επιβράδυνση της κίνησης με την προσθήκη περισσότερων καρέ 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων10

Κατηγορίες Animation Στις περισσότερες ταινίες κινουμένων σχεδίων του 20ού αιώνακινουμένων σχεδίων 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων11

Δύο τρόποι να ελαττώσουμε την κίνηση Εάν είναι λίγο πιο γρήγορη : 1) Πρόσθεση περισσότερων καρέ: Κρατάμε το frame rate το ίδιο Αυξάνουμε τον αριθμό των πλαισίων μεταξύ των keyframes ώστε να απλώσουμε (stretch out) το animation 2)Ελαττώνουμε το ρυθμό καρέ (από 20fps στις 5fps) Κρατάμε τον ίδιο αριθμό των καρέ όπως στο πρωτότυπο, έτσι απλώνεται η ταινία 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων12

Δημιουργία.gif Εφαρμογές με τις οποίες μπορεί κάποιος να δημιουργήσει κινούμενα σχέδια Gifs Adobe Photoshop Adobe Flash Inkscape (open source) GIMP (open source) Windows Unix/Linux UnFREEz (free) PhotoScape (free) 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων13

4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων14

Κινούμενη Εικόνα (Animation) Είναι η γρήγορη προβολή μιας σειράς από εικόνες, έτσι ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της κίνησης. Είναι μια οπτική οφθαλμαπάτη της κίνησης και αυτό συμβαίνει εξ αιτίας του φαινομένου διατήρησης της εικόνας στο μάτι περίπου 1/12 του δευτερολέπτου (μεταίσθημα). π.χ. η παρακάτω κινούμενη εικόνα είναι ουσιαστικά οι 8 ακίνητες εικόνες που ακολουθούν, οι οποίες εναλλάσσονται γρήγορα. 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων15.

Computer animation Λογισμικό για την δημιουργία κινούμενων σχεδίων με την βοήθεια Η/Υ 3D Studio MAX (Autodesk) Softimage (Microsoft) Alias/Wavefront (SGI) Lightwave 3D (Newtek) Prisms 3D Animation Software (Side Effects Software) HOUDINI (Side Effects Software) Apple's toolkit for game developers Digimation Blender ( Open Source ) Maya 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων16

Τα animation τύπου Gif Τα animation τύπου Gif είναι σειρά εικόνων που επαναλαμβάνονται. Συνήθως διαρκούν λίγο και είναι μικρά σε μέγεθος. Για animation με ήχο και διαδραστικότητα υπάρχει το format flash (επέκταση αρχείου swf). Μπορούμε να τα δημιουργήσουμε με τα προγράμματα: -Adobe Flash (εμπορικό πακέτο) -πολλά άλλα εμπορικά πακέτα (π.χ. SWISH) -λίγα δωρεάν προγράμματα όπως salasagasalasaga Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά παιχνίδια σε flash. 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων17

4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων18