ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤHΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
CC – Chemical Creativity
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
Περιφερειακό Γυμνάσιο και Λύκειο Λευκάρων
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
Α’ Λυκείου | Υπ. Καθηγητής: Μαραγκός Ι.Γεώργιος
Το σχολικό κτήριο ως μέσο αισθητικής αγωγής
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
PROJECT Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ.  Είναι ένας συνδυασμός ασχολιών και χόμπι, τέχνης και αθλήματος ενώ παράλληλα είναι ένας τρόπος ψυχαγωγίας.  Είναι μια.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δημιουργική Απασχόληση
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Η σχολή μας, ιδιαίτερα λόγω γεωγραφικής τοποθέτησης, επέλεξε να ασχοληθεί με την τοπική ιστορία του Ιδαλίου ( αρχαίου και σύγχρονου)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤHΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Ανάπτυξη παιχνιδιών γνώσεων μουσικής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
Οι στόχοι μας Επισκέψεις σε ναούς Ιστορικό πλαίσιο
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Α3…!!!.
Project.
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤHΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ να μάθουν τι είναι μοντελισμός να αναπαραστήσουν υπό κλίμακα το κτίριο του σχολείου, με όσο το δυνατόν πιο πιστό τρόπο. να αναπτύξουν τις καλλιτεχνικές τους ικανότητες και δεξιότητες να ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους να εξασκήσουν την παρατηρητικότητά τους, τη φαντασία τους, την επιμονή και υπομονή τους Οι μαθητές :

να αποκομίσουν τη χαρά της δημιουργίας και της γνώσης. να μάθουν να συνεργάζονται και να αναπτύσσουν ομαδικό πνεύμα να μάθουν, μέσω αναζήτησης πηγών, την ιστορία του σχολείου και να παρουσιάσουν στο τέλος, το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους.

ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ είναι μια κοινωνική επαφή μεταξύ φίλων που έχουν ως στόχο την ανάπτυξη της συνεργασίας και του ανταγωνισμού. είναι ένας συνδυασμός ασχολιών και χόμπι, τέχνης και αθλήματος ενώ παράλληλα είναι και ένας τρόπος ψυχαγωγίας. εξασκεί το μυαλό και καλλιεργεί τη δημιουργική σκέψη. προσφέρει ανεκτίμητες ιστορικές γνώσεις μέσω συλλογής πληροφοριών

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η ομάδα των υλικών ( Παναγιώτης Τσούκας, Μαριλένα Γιαννακοπούλου, Ταξιάρχης Βαφέας, Στρατής Νιάνιος) Η ομάδα της κατασκευής ( Αλεξάνδρα Ακριώτη, Συμεών Σιταράς, Δέσποινα Μανδαλοπούλου, Ευγενία Μανδαλοπούλου, Ευστράτιος Χαβρανλής ) Η ομάδα του βαψίματος ( Πάτροκλος Χατζηλάμπρου, Αθανάσιος Πετρέλλης, Μαριάνθη Δεληγιάννη, Χαρά Τσουλλέλη, Βαρβάρα Χρήστου) H ομάδα της συγγραφής της εργασίας ( Αλεξάνδρα Σαντορινιού, Αφροδίτη Χατζηλία, Αγγελική Κρητικοπούλου, Μαρία Ρωμανού)

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Το κτήριο είναι χωροθετημένο στον άξονα βορά νότου με την κύρια όψη προσανατολισμένη στα ανατολικά.

Το κεντρικό τμήμα είναι διώροφο με τριμερή διάταξη και πρόσοψη, αετωματική επίσκεψη και δωρικό πρόπυλο. Εκατέρωθεν του αναπτύσσονται συμμετρικά δύο ισόγειες πτέρυγες. Η κεραμοσκεπή είναι τετράριχτη στο κεντρικό τμήμα και δίρριχτη στις πτέρυγες.

Σ ΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ

Ο Ι Ε ΜΠΕΙΡΙΕΣ Μέσα από αυτή την εργασία αποκτήσαμε διάφορες και καινούριες εμπειρίες : δεξιοτεχνία στις κατασκευές. ανεκτίμητες ιστορικές γνώσεις. Ψυχαγωγία και διασκέδαση. Καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος. Ανάπτυξη κριτικής σκέψης. Συναναστροφές με νέα πρόσωπα.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ  ΛΕΣΒΙΑΚΑ ΤΟΜΟΣ ΚΑ,ΜΥΤΙΛΗΝΗ 2006 ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΛΕΣΒΙΑΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ISSN

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας.