Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Advertisements

1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Γραφείο Διασύνδεσης Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Where we are? Initiative reports, not all of them finalised. –Sustainability assessment Cluster reports, not all finalised. Comments and requests for additions.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
KAΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ (KALLITEHNIKO GYMNASIO GERAKA)
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
“Spring through the eyes of the pupils” The 2nd grade students of the 1st elementary school of Sparta are painting and writing about spring (with the computer).
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
What teachers in Greece think about their students’ knowledge of other languages.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
“Write your name in Greek” workshop. Greek language The language of Homerus, great poet of the antiquity, The language of the ancient lyrical and tragical.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
QUESTIONNAIRE RESULTS – ALL COUNTRIES
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ 1 ΕΝΟΤΗΤA!!!
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Τμήμα Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστημίου Πατρών
Κούκλες και σημαίες - Flags and puppets
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
Κωνσταντίνος Ροδίτης1,2, Ευαγγελία Σαμαρά2,3, Κωνσταντίνος Λούης2,4
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Anti-bullying Campaign
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ενημέρωση για eTwinning
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
Study in Holland: open to international minds
Σχολική εργασία αγγλικών
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου Τμηματική υπεύθυνη για το Erasmus Τμήμα Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής και Υδατοκαλλιεργειών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Πανεπιστήμιό μας δέχεται φοιτητές για πρακτική άσκηση στα εργαστήρια όλων των τμημάτων Η πρακτική περιλαμβάνει συμμετοχή στα πειράματα και στις λοιπές δραστηριότητες Ανάθεση κάποιου θέματος για τη διάρκεια της πρακτικής Εκπόνηση μέρους της πτυχιακής τους μελέτης Επίβλεψη από μέλος ΔΕΠ Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Οι εισερχόμενοι φοιτητές θα πρέπει να γίνουν δεκτοί από τον επιβλέποντα καθηγητή σε ένα από τα εργαστήρια του ΓΠΑ Για να εργαστούν σε κάποιο εργαστήριο θα πρέπει να έχουν ασφάλεια αστικής ευθύνης Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Από το 2008 έως σήμερα έχουμε υποδεχθεί συνολικά 16 φοιτητές Erasmus για πρακτική  και αναμένουμε στο επόμενο εξάμηνο έως 7 ακόμα Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Χώρες προέλευσης

Αντικείμενα απασχόλησης Μικροβιολογία και Βιοτεχνολογία Τροφίμων Μηχανική Τροφίμων, Επεξεργασία και συντήρηση Γεωργικών προϊόντων Μοριακή Βιολογία Γεωργικές Κατασκευές-Εφαρμοσμένη Μηχανική Αμπελολογία Χημεία Διοίκηση Γεωργικών Επιχειρήσεων και Εκμεταλλεύσεων Μοριακές μέθοδοι στη Ζωοτεχνία Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Οφέλη Φυσικά οι επιβλέποντες χρειάζεται να επενδύσουν χρόνο αλλά (αν η επένδυση είναι επιτυχημένη…) συνεισφορά στο εργαστήριο με τη συμμετοχή στα πειράματα και λοιπές εργασίες Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Θετική επίδραση των εισερχομένων φοιτητών στους υπόλοιπους φοιτητές και νέους ερευνητές του εργαστηρίου Ανταλλαγή πολιτισμικών στοιχείων Ανανέωση Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Σημαντικές συνέργιες Ανάπτυξη νέων δεσμών μεταξύ του εργαστηρίου που υποδέχεται τους φοιτητές Erasmus και του Πανεπιστημίου προέλευσης Συχνά προκύπτουν νέες ερευνητικές συνεργασίες Ευκαιρίες για περισσότερη κινητικότητα Ενάρετος κύκλος διαπανεπιστημιακών σχέσεων

Ενδυνάμωση υπαρχόντων επαφών Μπορεί να μετατρέψει τις απλές επαφές σε συνεργασίες Με την υποστήριξη της κινητικότητας

Erasmus Student Network στο ΓΠΑ Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

 Διοργάνωση εκδηλώσεων για την καλύτερη ενσωμάτωση των εισερχόμενων φοιτητών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Οι εισερχόμενοι φοιτητές έγραψαν φεύγοντας… «My Erasmus experience at the Agricultural University of Athens has stretched my mind in new directions. I was pleasantly surprised by the academic level.» Filip K. (Czech Republic) «The Agricultural University of Athens offered me various types of courses, professors were very helpful and reliable and they impressed me with their way of thinking about life.» Deja M. (Slovenia) «Through Erasmus, I changed some ways of my thinking and I started feeling as a European citizen. Europe is not so huge anymore because I have colleagues in Spain, Italy, Germany, Finland …These countries are now very close to my Poland.» Mateusz C. (Poland) «My laboratory work has been very productive and I have got the most out of it!» Carmen Priscila C.R. (Spain) «I will advise people from my University to participate in the Erasmus programme, especially to go to a country which is different to ours, like Greece, so that they learn about a culture which is worth finding out about.» Ewelina R. (Poland) «Students and professors are friendly and more open to each other than in my country. The courses were interesting and I enjoyed learning here.» Magdalena B. (Germany) «The academic level in the Agricultural University of Athens is very good because lecturers seem to be experts in their field of knowledge. I am very happy I had the opportunity to see how organisation of studies works in another University.» Martyna S. (Poland)

Σας ευχαριστώ! Καλές Γιορτές! Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Οι εισερχόμενοι φοιτητές έγραψαν φεύγοντας… «My Erasmus experience at the Agricultural University of Athens has stretched my mind in new directions. I was pleasantly surprised by the academic level.» Filip K. (Czech Republic) «The Agricultural University of Athens offered me various types of courses, professors were very helpful and reliable and they impressed me with their way of thinking about life.» Deja M. (Slovenia) «Through Erasmus, I changed some ways of my thinking and I started feeling as a European citizen. Europe is not so huge anymore because I have colleagues in Spain, Italy, Germany, Finland …These countries are now very close to my Poland.» Mateusz C. (Poland) «My laboratory work has been very productive and I have got the most out of it!» Carmen Priscila C.R. (Spain) «I will advise people from my University to participate in the Erasmus programme, especially to go to a country which is different to ours, like Greece, so that they learn about a culture which is worth finding out about.» Ewelina R. (Poland) «Students and professors are friendly and more open to each other than in my country. The courses were interesting and I enjoyed learning here.» Magdalena B. (Germany) «The academic level in the Agricultural University of Athens is very good because lecturers seem to be experts in their field of knowledge. I am very happy I had the opportunity to see how organisation of studies works in another University.» Martyna S. (Poland)