Το μοναχικό σκυλάκι Συγγραφείς: Οι μαθητές του Γ2 του 2 ου δημοτικού σχολείου Περάματος Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies Συγγραφείς: Οι μαθητές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο διάλειμμα.
Advertisements

Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Μια φορά και έναν καιρό κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων ένας ζαχαροπλάστης έφτιαχνε τα γιορτινά γλυκά.
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
5ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
 Σάββατο πρωί. Μόλις ξημέρωσε, όλα τα παιδιά στον δρόμο με τις σάκες στον ώμο έτοιμα για το σχολείο. Με την αγωνία στα μάτια τους και το τραχύ βήμα στα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
35ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ήταν ένα κοριτσάκι που το έλεγαν...
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ! Α΄ τάξη 9ο Δημ.Σχ.Κιλκίς
Στην τάξη μου.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Στην τάξη μου.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Κελεσίδης Βαγγέλης.
ΛΕΜΕ ΌΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!
ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Μια ιστορία που γράφτηκε
Οι γονείς του παιδιού «στόχου» Οι γονείς του εκφοβιστή
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
Ευαγγελία Στυλιανού Α’4
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
Οι μαθητές του Γ1,στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας,φωτογράφισαν τις αγαπημένες τους γωνιές στο σχολείο. Εργάστηκαν ομαδικά και μίλησαν για αυτές.
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ 25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ1.
ΤΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Παναγιώτα Ττόφα Ε΄
Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική η αγάπη όμως είναι!
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Ονόματα Μαθητών 16o Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου Σχολικό έτος
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το μοναχικό σκυλάκι Συγγραφείς: Οι μαθητές του Γ2 του 2 ου δημοτικού σχολείου Περάματος Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies Συγγραφείς: Οι μαθητές του Γ2 του 2 ου δημοτικού σχολείου Περάματος Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies

Κάποτε, σε ένα μακρινό και καταπράσινο λιβάδι, υπήρχε ένα πέτρινο και πανέμορφο σχολείο ζώων. Σε αυτό το σχολείο οι μαθητές ήταν όλων των ειδών τα ζωάκια: γατάκια, τιγράκια, χελωνάκια, παπαγαλάκια, καναρινάκια, ελεφαντάκια κ.α.

Η διευθύντριά τους ήταν η κυρία λύκαινα.

Η δασκάλα τους ήταν η κυρία πονηρή αλεπού.

Όλοι μαζί ήταν μια αγαπημένη και ενωμένη ομάδα.

Ένα ανοιξιάτικο πρωινό, την ώρα της προσευχής, ο σχολικός τροχονόμος, ο ταχύτατος λαγός, έφερε έναν καινούριο μαθητή. Ήταν ο Ρούντυ, ένα καφετί σκυλάκι.

Μόλις μπήκαν στην τάξη, τα άλλα ζωάκια τον υποδέχτηκαν ψυχρά. Δεν τον χαιρέτησαν, δεν τον ρώτησαν πώς τον λένε, δεν νοιάστηκαν καθόλου γι΄ αυτόν. Ο Ρούντυ ένιωσε μεγάλη λύπη και στεναχώρια. Πήγε με κατεβασμένη μουσούδα να καθήσει δίπλα σε ένα τιγράκι, το Ρεξ, αλλά αυτό έβαλε επιδεικτικά την τσάντα του στην καρέκλα. Τότε, ο Ρούντυ πήγε κι έκατσε μόνος του στο τελευταίο θρανίο.

Μόλις χτύπησε το κουδούνι για διάλειμμα, βγήκαν έξω στην πανέμορφη αυλή. Ο Ρούντυ τόλμησε να τους ζητήσει να γίνουν φίλοι αλλά όλοι του γύρισαν την πλάτη με ύφος ακατάδεκτο. Έτσι, έκατσε πάλι μόνος σε μια γωνιά αμίλητος.

Μετά από λίγο, τον πλησίασε το κάτασπρο χαμστεράκι, η Μπέλλα και του είπε ότι τον καταλαβαίνει γιατί είχε περάσει κι αυτή το ίδιο πέρυσι. Του πρότεινε να γίνουν φιλαράκια και να πάνε να μιλήσουν στη δασκάλα. Πράγματι, ο Ρούντυ μίλησε στη δασκάλα με δάκρυα στα μάτια και της εξήγησε πώς νιώθει.

Όταν μπήκαν στην τάξη, η δασκάλα τους μίλησε για την ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ, δηλαδή την ικανότητα να καταλαβαίνουμε τι νιώθει ο άλλος.

Αφού έπαιξαν ένα θεατρικό παιχνίδι και διάβασαν ένα πολύ όμορφο παραμύθι κατάλαβαν τι ένιωσε ο Ρούντυ, τον πλησίασαν, του ζήτησαν συγνώμη κι έγιναν ΟΛΟΙ ΦΙΛΟΙ!!!!!!