Καλές πρακτικές από το έργο “Staff Sense”. Ιταλία Το ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο Υπάρχει σχετικός νόμος για την συμμετοχή SEN students στην εκπαίδευση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Advertisements

ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΑΡΝΑΚΑΣ ΗΜΕΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 26 Φεβρουαρίου 2009.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
1 Lifelong Learning Programme GRUNDTVIG Multilateral project INTEGRA Βασικό Λεξιλόγιο Οικονομικών Όρων για τη συνεννόηση Μεταναστών με Φορείς στην Ελλάδα.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα MultiVersum Προγραμματισμός Επιμόρφωσης u Σε τι στοχεύει η επιμόρφωση; u Περιγραφή και αναλυτικό πρόγραμμα u Πρόσκληση προς επιμορφωτές.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
« ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΠΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΣΩ ΒΙΒΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ» Υποψ. Διδάκτωρ Επιβλέπουσα Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
Γεράσιμος Λιαρόπουλος JADE Hellas International Manager, 2006 Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Νεανικών Επιχειρήσεων.
ERASMUS+ Βασική Δράση 2 Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Building potential of school in areas of healthy lifestyle and.
PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.
LOM Educational Ontology Αργυρώ Δαφέρμου Α.Μ Δημήτρης Καμπάς ΜΕΤ 4 Τηλέμαχος Τζανάκης Α.Μ Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο.
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : Διαιτολογικό Γραφείο Ιωάννη Χρύσου και ΣΙΑ ΕΕ Όνομα: Ζάνα Αντέλα Α.Μ:
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
What teachers in Greece think about their students’ knowledge of other languages.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
321. Perathoraki Chryssoula & Mandilara Cristiana.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
για υλοποίηση ενός σχεδίου δράσης
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
Working Along with Key Experts
Energy efficiency in chemical sector
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Μέτρηση αντικτύπου του έργου Αποτελέσματα Ερευνών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Βάσεις Δεδομένων ΙΙ Triggers
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Τι είναι η διαγλώσσα; Γιατί στρέφω το ενδιαφέρον μου στη γλώσσα του μαθητή; Ποιος μίλησε πρώτος για τη σημασία των λαθών στη Γ2;
Γλωσσική ανάπτυξη στη Γ2
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ενημέρωση για eTwinning
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
GLY 326 Structural Geology
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Soft & Transversal Skills
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Noun Inflection.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καλές πρακτικές από το έργο “Staff Sense”

Ιταλία Το ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο Υπάρχει σχετικός νόμος για την συμμετοχή SEN students στην εκπαίδευση Ν 104/1992. Φάσεις για συμμετοχή στα σχολεία - Κλινινή διάγνωση - Λειτουργική διάγνωση - Ατομικά εκπαιδευτικά πλάνα / σχέδια Συμμετοχή στην τάξη με τα υπόλοιπα παιδιά. Θεραπεία τέχνης ( Α rt therapy) Θεραπευτική ιππασία (Horse therapy) 2 ατομικά πλάνα ακολουθούν

Ιταλία 1 ο ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο Registration card of the pupil:. Place and date of birth: Erice ; residence Calatafimi Clinical diagnosis: a mild cognitive delay (ICD10 F70) with difficulties in learning and emotional-affective relationships. Analysis of the situation: News about the class attended, about tle students’ behavior and about X Z’s family. Support teacher’s weekly numbers of hours of intervention. Analysis by the C.d. C. (Class Council) on the potential and on cross-cutting objectives (training, education, behavioral and cognitive operational) and educational objectives as to reach the pupil X Z for each subject. Mode of action: Since the student follows a curricular planning, teaching-educational intervention will be structured in such a way that he follows all the regular curricular activities suggested by teachers, getting the help of the support teacher in difficult moments.

Ιταλία 1 ο ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο The strategies will be guided to improve presentation and argumentative skills and reinforcement (where possible) of operational autonomy. The educational intervention will always tend to create an atmosphere of serenity that puts the student at ease and optimize their educational performance and his ability to relate to both adults and with peers. Wide space will be given to the dialogue to allow the student to gain greater security and externalize his thoughts. The educational tools are the same as for the classmate, such as textbooks, questionnaires, forms, photocopies, computer and laboratory equipment. Testing and Evaluation The verification action will be constant, given the direct relationship with the student. The Evaluations will be based on the results achieved by the student in terms of cognitive learning in relation to its capacity and commitment. Elements for the final evaluation will be: commitment, socialization, behavior, working methods and the results obtained in relation to the objectives set and the level of participation

Ισπανία «Bideratzen» O νόμος 9/99 (Ley de Solidaridad en la Educación) – μετανάστες είναι άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Έργο στην περιοχή Euskadi – Ισπανία με 164 συμμετέχοντες. - διαγνωστικές ενέργειες, κίνητρα, καθοδήγηση, εκπαίδευση και κατάρτιση και υποστήριξη για την ομαλή τους κοινωνική ένταξη, - με τη χρήση μια πρακτικής και ευέλικτης μεθοδολογίας ειδικά προσαρμοσμένη σε ατομικούς στόχους - χαρακτηριστικό της μεθοδολογίας είναι οι δραστηριότητες ανατροφοδότησης - ομαδικές και ατομικές συνεδρίες.

Γερμανία «Το ξενοδοχείο για έντομα» SEN εκπαιδευομένοι, από συνεργαζόμενα ειδικά σχολεία, μοιράζονται τα τεχνικά εργαστήρια του σχολείου ώρες πρακτική εξάσκηση - Εργαλεία – εργαστήριο - Σκοπός : εξάσκηση για πρακτικό τεστ, περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, έντομα και άνθρωποι, - Εκπαίδευση στην ομαδική εργασία / συνεργασία - Ανάπτυξη δεξιοτήτων, χειρισμός μηχανημάτων, τήρηση κανονισμόων ασφάλειας - Μεθοδολογία - αξιολόγηση

Πολωνία «Συνεργασία» Συνεργασία με το σχολείο και εργοδότες για : - μαθητές που πρέπει να κάνουν πρακτική εξάσκηση σε εταιρίες - ποια είναι τα άτομα που εμπλέκονται - πως αξιολογούνται οι μαθητές - ποια είναι η μεθοδολογία που ακολουθείται

Τουρκία «Δρόμος προς την ένταξη» Παράδειγμα 1 ο : (contact center): το κέντρο επικοινωνίας όπου δίνει πληροφορίες στο κοινό, Παράδειγμα 2 ο : (Local management): Νομαρχία στην Άγκυρα και ανεύερεση πόρων ( μέσω πώλησης ψωμιού ) για SEN Παράδειγμα 3 ο : (Candy Life Atelier): Νέα άτομα (SEN) δημιουργούν και πωλούν γλυκά / λουλούδια. Παράδειγμα 4 ο ( έργο υπό υλοποίηση ): (Kayseri) δημιουργία ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Μεγάλες εταιρίες όπως : Turkcell (call center) απασχολεί κατά 50% άτομα με ειδικές ανάγκες.

Αγγλία «καλή πρακτική» Συνεργασίες σχολείων / εκπαιδευτικών φορέων με οργανισμούς και επιχειρήσεις.