ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΣΥΠ Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ Εργασία: Kινηματογραφική ταινία «The white ribbon»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μορφοποίηση Χαρακτήρων
Advertisements

Β:(brown) καφέ γούνα w:(white) λευκή γούνα •P: B B x B B •G:•G: •F1:BB όλοι οι απόγονοι Πιθανότητες σε ποσοστά: 100% ομόζυγα για το καφέ χρώμα (γονοτυπικά),
Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα:Να γραφεί πρόγραμμα που να δέχεται ως είσοδο κείμενο, να απαριθμεί τις εμφανίσεις των ψηφίων 0-9, τα λευκά διαστήματα.
Β:(brown) καφέ γούνα w:(white) λευκή γούνα P: B B x B B G: F1:BB όλοι οι απόγονοι Πιθανότητες σε ποσοστά: 100% ομόζυγα για το καφέ χρώμα (γονοτυπικά),
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΑΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΡΟΣΟΦΙΛΑΣ 2007.
Η εταιρία μας είναι μια επιχείρηση προσανατολισμένη στη δημιουργία, τον σχεδιασμό και την παραγωγή της εκτύπωσης διαφημιστικής κορδέλας περιτυλίγματος.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
ΠΑΞΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΡ.ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΥΡΟΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ Ι
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ Ζ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΝΕΥΡΟΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Στρατηγική Επιχειρήσεων Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
«Σχολική Βία: αιτίες & αντιμετώπιση» Ανθή Καρατράντου Πάτρα 2016.
Jean-Claude Carrière SO THE RULES ARE NEVER FOREVER.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΧΟΡΔΩΝ ΚΑΙ ΕΞΤΡΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ. Η θεωρία των υπερχορδών γεννήθηκε στην προσπάθειά μας να κατανοήσουμε τους νόμους των θεμελιωδών αλληλεπιδράσεων.
Ασφάλεια ασθενών και προσωπικού στην Απεικόνιση Μαγνητικού Συντονισμού Ασφάλεια στην ΑΜΣ.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Κατασκευή γεννήτριας Λευκού Θορύβου (0-1GHz) μέγιστης ισχύος 80dbmV. Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας απο τη Λούβαρη Βικτωρία υπό την επίβλεψη της κ. Τσιπουρίδου.
Το ποδήλατο ως πηγή έμπνευσης Συντελεστές: Αγγελίνα Παναγοπούλου, Κυριακή Ακρίβου, Μαριάννα Τσιγαρίδα, Ασπασία Ζωγράφου, Βαγγέλης Βάζος, Νικόλας Δούκας,
Κεφάλαιο 4 Ενεργειακή Ανάλυση Κλειστών Συστημάτων
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης – Μέρος 4
1.
Η ενότητα βασίζεται στο βιβλίο:
Χ. Τσουραμάνης Θ. Μαργάρα Μάρτιος 2011
ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Βιοχημεία Ενότητα 4: Μυοσφαιρίνη και αιμοσφαιρίνη
Αρχιτεκτονική στα μαθηματικά
Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό Σχήμα
Η ενότητα βασίζεται στο βιβλίο:
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Η γλωσσική στροφή στην ιστορία
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Κοινότητα (1/5) Μια ομάδα ανθρώπων οι οποίοι ζούν στην ίδια, οριοθετημένη περιοχή, μοιράζονται τις ίδιες βασικές αξίες, την οργάνωση και ενδιαφέροντα.
Στατιστική Επιχειρήσεων
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Κεφάλαιο 11 Ψυκτικοί Κύκλοι
Αναισθησιολογία Προεγχειρητική εκτίμηση και προετοιμασία Μάθημα 3ο
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
Από την Τριλογία White Matter …matters! ΜΕΡΟΣ Γ
Κεφάλαιο 10 Κύκλοι παραγωγής ισχύος με ατμό & Συνδυασμένοι Κύκλοι
Using Narrative Inquiry as a Research Method
Μαγκαφάς Λυκούργος και Κόγια Φωτεινή
(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
“One Map Endless Possibilities”
Η ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ως “ορυχείο” διδακτικού υλικού
ΧΑΜΣΤΕΡ.
Ενότητα 2η : ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ μ.Χ.
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας 4η Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού
Από τον αιθέρα στη θεωρία πεδίων
Ηλιακεσ κηλιδεσ  Το μαγνητικό πεδίο του Ήλιου οδηγεί σε πολλές συνέπειες που ονομάζονται συλλογικά ηλιακή δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένων των ηλιακών.
تلفزيون القناة الأولى يقدم
Κόπανου Μαρία Κιώρη Έλενα Τσιάντα Ελένη
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Destino Eργασία Project Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Λάζου
Κεφάλαιο 5 Ο πρώτος νόμος σε ανοικτά συστήματα (σε όγκους ελέγχου)
Επιμέλεια διαφάνειας Mehmet Kanoglu
سه نوع استفاده اساسي از EIT در کارهاي کلينيکي وجود دارد.
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Ψηφιακή Σχεδίαση Morris Mano &Michael D. Ciletti
Κεφάλαιο 10 Κύκλοι παραγωγής ισχύος με ατμό & Συνδυασμένοι Κύκλοι
Μια διαφορετική άποψη Θα εξηγήσω πώς η σκέψη μου άλλαξε με την πάροδο του χρόνου με την ελπίδα ότι εσεις θα αποφύγετε τα ίδια λάθη η γενιά μου έκανε, έχοντας.
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Εξίσωση ενέργειας - Bernoulli
Εργαστήριο Ηχητικά Συστήματα ΙΙ Εργαστήριο 1 Room Equalization.
Εργασία ΑναπτυξιακήςΨυχολογίας
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΣΥΠ Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ Εργασία: Kινηματογραφική ταινία «The white ribbon» του Michael Haneke. Των: Των Μουντούση Βασιλικής, Σιάτρα Αδαμαντίας.

«Η λευκή κορδέλα» του Μίχαελ Χάνεκε διαδραματίζεται σε ένα προτεσταντικό χωριό της Γερμανίας πριν την κήρυξη του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ο σκηνοθέτης μέσα από την ανάπτυξη παράλληλων ιστοριών μας παρουσιάζει τους βασικούς πρωταγωνιστές: τον δάσκαλο (ο οποίος είναι και ο αφηγητής της ταινίας), τον γιατρό, τον πάστορα, τον Βαρώνο, την νταντά, τη μαμή και έναν αγρότη. Στην ταινία, μέσα από τα μάτια του δασκάλου, ενός νέου ανθρώπου που έρχεται να ζήσει και να εργαστεί στο χωριό, βλέπουμε όλα τα παραπάνω πρόσωπα. Με αφορμή κάποια ατυχήματα εισχωρούμε στην καθημερινότητα τους και παρακολουθούμε τις ζωές τους.

Ο γιατρός συμβιώνει με τα δύο του παιδιά, τα οποία –μετά τον θάνατο της γυναίκας του- φροντίζει η μαμή, που με την σειρά της μεγαλώνει μόνη της τον με νοητική στέρηση ανήλικο γιο της. Ο πάστορας ζει με την γυναίκα και τα πέντε παιδιά τους στα οποία φορά μια λευκή κορδέλα ως μέσο τιμωρίας και την αφαιρεί όταν θεωρεί ότι έχουν πια συμμορφωθεί. Ο Βαρώνος ζει με τη σύζυγό του και τα τρία τους παιδιά για τα οποία έχει προσλάβει μια 17χρονη νταντά η οποία έρχεται να εργαστεί εκεί από το διπλανό χωριό και την ερωτεύεται ο δάσκαλος. Τέλος, η οικογένεια του αγρότη, όπου με αφορμή ένα εργατικό ατύχημα που θα προκαλέσει τον θάνατο της γυναίκας του, θα πυροδοτήσει πράξεις εκδίκησης από τον μεγάλο γιο της οικογένειας του αγρότη προς την οικογένεια του Βαρώνου. Όλες αυτές οι ιστορίες συνδέονται γύρω από το ερώτημα σχετικά με το ποιος ή ποιοι είναι υπεύθυνοι για τα ατυχήματα που συνέβησαν.

ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Μια αστυνομική ταινία, ένα ψυχολογικό θρίλερ, ένα κοινωνικό δράμα, μια πολιτική ταινία και όλα αυτά εκφρασμένα άρτια κινηματογραφικά, εικαστικά, φιλοσοφικά. Μέσα από αυτές τις φαινομενικά ασύνδετες ιστορίες, ο σκηνοθέτης μας παρουσιάζει την κοινωνική και οικονομική διαστρωμάτωση μιας μικρής κοινότητας. Σταδιακά χτίζει το πάζλ μιας κοινωνίας που ενώ φαίνεται ότι ζει ήσυχα και ειρηνικά κρύβει καλά μυστικά, αδυναμίες και ενοχικές συμπεριφορές είτε ολόκληρων οικογενειών είτε μελών της ξεχωριστά. Έτσι αντιλαμβανόμαστε τις αρχές, τις αντιλήψεις, τις σκέψεις, τις επιθυμίες και την ηθική τους. Παρατηρούμε βίαιες συμπεριφορές στην ανατροφή και διαπαιδαγώγηση των παιδιών με αποκορύφωμα την επιβολή της «λευκής κορδέλας» στα παιδιά ως μέσο τιμωρίας και συμμόρφωσης. Ενώ λαμβάνουν χώρα ιστορίες αιμομιξίας, εξωσυζυγικών σχέσεων, διαπροσωπικών συγκρούσεων έως και εγκληματικών πράξεων, κανείς δεν φαίνεται να τα ομολογεί, να τα αξιολογεί ή να ζητάει βοήθεια.

Αντιθέτως μια λύση φαίνεται να είναι η φυγή από τον τόπο αυτό η οποία εκφράζεται από την σύζυγο του Βαρώνου και χαρακτηριστικά αναφέρει: «Δεν αντέχω άλλο αυτό το μέρος. Φεύγω για να μην μεγαλώσουν τα παιδιά σ’ ένα περιβάλλον όπου κυριαρχεί, η κακία, η ζήλεια, η βλακεία και η σκληρότητα. Βαρέθηκα τους διωγμούς, τις απειλές, τις πράξεις εκδίκησης…». Ακόμα και ο δάσκαλος στην προσπάθεια αναζήτησης της αλήθειας, προτρέπεται και τελικά και ο ίδιος σιωπά για να μην ταράξει τα ήρεμα νερά της ζωής του χωριού και να μην βγάλει στην επιφάνεια πράγματα τα οποία η κοινωνία δεν είναι έτοιμη να δεχτεί. Το πρόβλημα φαίνεται να είναι ότι όχι απλώς η κοινωνία δεν είναι έτοιμη να ξεπεράσει τα προβλήματά της, αλλά αντίθετα θα τα αναπαράγει με τον χειρότερο τρόπο. Αυτή η γενιά χρονικά και ιστορικά θα αναδείξει τον Χίτλερ και την επιβολή του Ναζισμού.

Η κοινωνία πολλές φορές συγκαλύπτοντας αστοχίες, λάθη και αδυναμίες τελικά τα ενισχύει. Η αριστοκρατία διατηρεί τα εξωτερικά της χαρακτηριστικά και η σεξουαλικότητα των ενηλίκων κυριαρχείται από τον πουριτανισμό, υποβόσκουν όμως ανομολόγητα πάθη όπως και η παιδεραστία. Η πειθαρχία και η σκληρότητα καταπιέζει τα παιδιά και τα οδηγεί σε πράξεις απελπισίας και αυτοκαταστροφής.

Η ταινία μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για την απεικόνιση και τη μελέτη εκπαιδευτικών συστημάτων και οργάνωσής τους τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, όσο και πρακτικό. Όταν τα παιδιά δεν μπορούν να προβάλλουν τα «δημιουργικά» στοιχεία από την προσωπικότητά τους, τότε εγκλωβίζονται σε «άγραφους κανόνες» και προκαταλήψεις μιας κοινωνίας. Αυτή η κοινωνία θα εξακολουθεί να είναι αυταρχική και να ευνοεί τις βίαιες συμπεριφορές, διότι τα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με το γενικότερο ψυχολογικό κλίμα και τον τρόπο οργάνωσης, τόσο του ίδιου του σχολείου αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας.

Συντηρητικά καθεστώτα δεν προάγουν την δημιουργική και ελεύθερη σκέψη όχι μόνο των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών. Στην περίπτωση αυτή άλλοι θεσμοί (θρησκευτικοί, κ.α.) αναλαμβάνουν άτυπα τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Ο εκπαιδευτικός κρύβεται πίσω από την «πρέπουσα» διδασκαλία με κατήχηση, μη καθοδηγώντας επαρκώς τους μαθητές του στην αναζήτηση του ενεργητικού και όχι παθητικού σχολικού και κοινωνικού προσανατολισμού.