Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Η επικοινωνία ως ουσιώδης παράγοντας στην ιατρική πράξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Dyneema® Παγκόσμιος Ηγέτης στην Προστασία της Ανθρώπινης Ζωής.
Advertisements

Λειτουργικά Περιβάλλοντα Ι.Ε.Κ. Ξυνή Θεσσαλονίκη.
Scale.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
1 REPUTATION & TRUST MANAGEMENT IN P2P Γεωργούλας Κώστας Σταθοπούλου Ευγενία.
1. 1.Καθορισμός Περιθωρίων Τα περιθώρια είναι ο κενός χωρός στις τέσσερις πλευρές της σελίδας Π.χ πλάτος αριστερού και πάνω περιθωρίου 2.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΝΑΓΛΥΦΟΥ
Εφαρμογή των Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: SEVESO, ATEX, IPPC Μυρτώ Κωνσταντινιδου Εργαστήριο Αξιοπιστίας Συστημάτων και Βιομηχανικής Ασφάλειας ΕΚΕΦΕ.
Τουρισμός και Αερομεταφορές Ενότητα 2: Το Διεθνές θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της επιχείρησης εναέριων μεταφορών Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια.
ΠΟΛΥΜΕΡΗ Ανναμαρία Κυριακού Β2. ΟΡΙΣΜΟΣ Τα πολυμερή είναι μεγαλομόρια κατασκευασμένα από την επανάληψη μικρών δομικών μονάδων (μονομερικών στοιχείων)
Ταξινόμηση Χειρουργικών Τραυμάτων. Χειρουργικό τραύμα Ταξινόμηση ανάλογα με:  Βάθος τραύματος  Βαρύτητα  Δύναμη που εφαρμόστηκε  Αίτιο  Σημείο βλάβης.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων Τουρισμού & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.
ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑ 4 ο H Χρηματοδότηση των Συστημάτων Υγείας Όλγα Χρ. Σίσκου RN, MSc, PhD 1.
Αντίληψη Καταναλωτή, Στρατηγική μάρκετινγκ και Ηθική Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα.
Βαρύτητα και έκβαση του ισχαιμικού αγγειακού εγκεφαλικού επεισοδίου σε ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη και σε ασθενείς με στεφανιαία νόσο Κ. Τζιόμαλος, Σ.
ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΡΑ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ Γ.Ν.Π. «Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ»
Διαχείριση Ενέργειας και Περιβαλλοντική Πολιτική Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.
ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΓΧΟΥΣ. Η χαλάρωση είναι μία καλά δοκιμασμένη μέθοδος προσπάθειας ελέγχου του τραυλισμού και ήταν δημοφιλής το 1930 με 1940 στη Βρετανία.
9 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΨΙΩΧΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΠΟΥΛΟΓΕΩΡΓΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.
Συμβουλευτική στην εκπαίδευση. ΝΤΡΟΠΉ Συχνά συναντάται στις σχέσεις Συχνά συναντάται στις σχέσεις Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για τη χαμηλή αυτοεικόνα.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ IDentifEYE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 8-11.
1 ΔΙΑΛΕΞΗ 10η ΘΕΩΡΙΑ ΚΟΣΤΟΥΣ. 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ ΟΡΙΑΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑ & ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΟΣΤΗ.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Διαβούλευση με τοπικούς φορείς
Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ -ΣΧΟΛΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ-
ΠΟΛΙΤΙΚΟ MARKETING Δρ. ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΔΡΟΛΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
Σχεδίο Δράσης Αειφορικής Ενέργειας Παρουσίαση Σχεδίου Δράσης
Προσχολική Παιδαγωγική
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής. Θέμα: Εφαρμογές Νέφους
Τεχνικές εκτίμησης περιβαλλοντικών κινδύνων - διαχείριση κρίσεων Ι
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Υπολογισμός του Δείκτη Εσωτερικής Συνέπειας alpha του Cronbach με το SPSS Γεώργιος Σιδερίδης.
Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης
Μ. Γρηγοριάδου, Η. Βεργίνης, Α. Γόγουλου
Τόπος Εγκατάστασης και Κόστος Παραγωγής
Παραγωγή προϊόντος με 2 συντελεστές
Υπολογισμός της σταθεράς του ελατηρίου
Κροταφική πλευρά δεξιού ματιού (αριστερό οπτικό πεδίο)
6η ενότητα: Σχεδίαση (layout) και εξαγωγή του χάρτη
ΣΠΑΣΜΟΛΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΥΗΣΗ
Πολιτισμική διαμεσολάβηση στο σχολικό πλαίσιο
Anti-bullying Campaign
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Τεχνολογικού Λυκείου Κεφ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Εισαγωγή & Ανάλυση δεδομένων με το SPSS
ΟΜΑΔΑ.
Τεχνολογία Αισθητήρων & Μηχατρονική
Έφη Γουργιώτου Eπίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστήμιο Κρήτης
آمار و کاربرد آن در مدیریت
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
الطاقة الحراريـة الفصل الخامس فيزيـــــــــاء 2 الصف الثاني ثانوي
גרפיקה ממוחשבת: טרנספורמציות במישור
منطقة العاصمة التعليمية اختبارات الفروض الاحصائية
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
THREE LIMITS TO THE PHYSICAL WORLD Pierre Darriulat
Προκλήσεις Ολιστικής Αναπτυξιακής Στρατηγικής
Υπολογισμός της σταθεράς του ελατηρίου
Minimum IREAD/IWRITE for Viability
Διδάσκουσα: Λήδα Αναγνωστάκη
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Διαταραχές διάθεσης (Διπολική διαταραχή Κατάθλιψη)
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Μ.Ε.Θ. κατάλληλα διαμορφωμένος, εξοπλισμένος, στελεχωμένος χώρος στον οποίο μεταφέρονται οι βαρέως πάσχοντες ασθενείς όλων των ειδικοτήτων, που εμφανίζουν.
«ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ»
Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Πρωτοβουλίες για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Η επικοινωνία ως ουσιώδης παράγοντας στην ιατρική πράξη Ιατρική Ευθύνη και Βιοηθική 2013 Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Ασθενής / συγγενικά πρόσωπα Γιατρός / παραϊατρικό προσωπικό Ιατρική πράξη Επικοινωνία

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. χρήση επικοινωνιακών μεθόδων πρακτικών και στρατηγικών ατομικές και κοινοτικές-συλλογικές δράσεις και αποφάσεις θέματα υγείας Επικοινωνία της Yγείας

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. προληπτική Ιατρική προαγωγή θεμάτων Yγείας διαχείριση κρίσεων σε θέματα Yγείας (επιδημίες κ.ά.) διαπαιδαγώγηση των νέων σε ένα νέο τρόπο ζωής, σε μια νέα κοσμοθεωρία του ευ ζην Επικοινωνία της Yγείας

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. επιστημονικά πεδία της Επικοινωνίας και της Yγείας εξαγωγή συμπερασμάτων διαμόρφωση προτάσεων ανάληψη δράσεων σχετικά με την αποτελεσματική χρήση της Επικοινωνίας ως παράγοντα βελτιώσεων στον τομέα της Yγείας Ερευνητικό πρόγραμμα «Συμβολή στην Επικοινωνία της Ιατρικής Πράξης» (ΕΛΚΕ – ΕΚΠΑ 70/3/7693)

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. πιλοτική έρευνα σε Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία κλίμακα προσανατολισμού γιατρού και ασθενή (Patient-Practicioner Orientation Scale - PPOS)

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. «Aττικό Nοσοκομείο» «Ευγενίδειο Θεραπευτήριο Αθηνών» Γιατροί σε επαρχιακές πόλεις

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. «Aττικό Nοσοκομείο» –Β’ Καρδιολογική –Γ’ Χειρουργική –Γ’ Παιδιατρική –Γ’ Μαιευτική & Γυναικολογική –Δ’ Παθολογική Κλινική

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. 183 γιατροί –56 γυναίκες –127 άνδρες

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε (1,1%) (24%) (33,9%) (20,2%) (18,6%) 65 και άνω (2,2%)

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. 2 υποκλίμακες –Sharing –Caring

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Sharing –Αντιλήψεις του γιατρού σχετικά με την ενημέρωση του ασθενή και με τη συμμετοχή του στη διαχείριση της υγείας του

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Caring –αντιλήψεις σχετικά με τη φροντίδα του ασθενή και την πρόθεση του ιατρού να διερευνήσει τις προσδοκίες, τα συναισθήματα και τις ανησυχίες του ασθενή, δείχνοντας «ανθρωπιά»

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Ερωτήσεις 1. Ο γιατρός είναι εκείνος που θα πρέπει να αποφασίζει τι θα συζητηθεί κατά τη διάρκεια μιας ιατρικής επίσκεψης. 2. Aν και στην ιατρική φροντίδα δεν υπάρχει πια η προσωπική σχέση γιατρού-ασθενή, αυτό έχει μικρή σημασία σε σχέση με τα επιτεύγματα της Iατρικής.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Ερωτήσεις 3. Tο σημαντικότερο κομμάτι της ιατρικής επίσκεψης είναι η κλινική εξέταση. 4. Συχνά είναι καλύτερα για τους ασθενείς να μην τους εξηγείται αναλυτικά η κατάσταση της υγείας τους.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Ερωτήσεις 5. Oι ασθενείς θα πρέπει να εμπιστεύονται τις γνώσεις των γιατρών και να μην ψάχνουν μόνοι τους να βρουν πληροφορίες για την κατάστασή τους. 6. Όταν οι γιατροί κάνουν πολλές ερωτήσεις σχετικά με το ιστορικό του ασθενή, ίσως παραβιάζουν την προσωπική ζωή του.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Ερωτήσεις 7. Eάν οι γιατροί είναι πραγματικά καλοί στη διάγνωση και τη θεραπεία, δεν είναι τόσο σημαντική η σχέση που αναπτύσσουν με τους ασθενείς τους. 8. Πολλοί ασθενείς συνεχίζουν να κάνουν ερωτήσεις στον γιατρό τους, ακόμα κι αν δεν πρόκειται να μάθουν κάτι καινούριο.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Ερωτήσεις 9. Oι ασθενείς θα πρέπει να συνεργάζονται με τους γιατρούς τους μέσα σε μια ισότιμη σχέση. 10. Oι ασθενείς γενικά έχουν πιο πολύ ανάγκη από καθησυχασμό, παρά από πληροφόρηση για την κατάσταση της υγείας τους.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Ερωτήσεις 11. Eάν τα βασικά χαρακτηριστικά του γιατρού είναι να είναι ανοικτός και θερμός με τους ασθενείς του, τότε δεν θα γίνει ποτέ ιδιαίτερα επιτυχημένος. 12. Όταν οι ασθενείς διαφωνούν με τον γιατρό τους, αυτό αποτελεί ένδειξη πως δεν τον εκτιμούν και δεν τον σέβονται.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Ερωτήσεις 13. H θεραπεία ενός προβλήματος υγείας δεν μπορεί να είναι αποτελεσματική, αν δεν συμβαδίζει με τον τρόπο ζωής και τις αξίες του ασθενή. 14. Oι περισσότεροι ασθενείς θέλουν να τελειώνουν με την επίσκεψή τους στον γιατρό όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Ερωτήσεις 15. O ασθενής θα πρέπει πάντα να έχει στο μυαλό του πως ο γιατρός είναι αυτός που έχει την ευθύνη. 16. H γνώση της νοοτροπίας και των ιδιαιτεροτήτων του τρόπου ζωής ενός ασθενή δεν είναι απαραίτητη προκειμένου να θεραπευθεί η ασθένειά του.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Ερωτήσεις 17. Tο χιούμορ στον γιατρό είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, όταν προσεγγίζει έναν ασθενή θεραπευτικά. 18. Όταν οι ασθενείς αναζητούν από μόνοι τους ιατρικές πληροφορίες, αυτό περισσότερο τους μπερδεύει, παρά τους βοηθά.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Τα υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας παρατηρούνται στις ερωτήσεις «Tο χιούμορ στον γιατρό είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, όταν προσεγγίζει έναν ασθενή θεραπευτικά» με ποσοστό 82%

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Τα υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας παρατηρούνται στις ερωτήσεις «Οι ασθενείς θα πρέπει να συνεργάζονται με τους γιατρούς τους μέσα σε μια ισότιμη σχέση» με ποσοστό 77,7%

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Τα υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας παρατηρούνται στις ερωτήσεις «Όταν οι ασθενείς αναζητούν από μόνοι τους ιατρικές πληροφορίες, αυτό περισσότερο τους μπερδεύει, παρά τους βοηθά» με ποσοστό 75,3%.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Τα χαμηλότερα ποσοστά συμφωνίας βρίσκονται στις δηλώσεις «Όταν οι γιατροί κάνουν πολλές ερωτήσεις σχετικά με το ιστορικό του ασθενή, ίσως παραβιάζουν την προσωπική ζωή του» με ποσοστό 10,9%

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Τα χαμηλότερα ποσοστά συμφωνίας βρίσκονται στις δηλώσεις «Εάν οι γιατροί είναι πραγματικά καλοί στη διάγνωση και τη θεραπεία, δεν είναι τόσο σημαντική η σχέση που αναπτύσσουν με τους ασθενείς τους» με ποσοστό 20,2%

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Τα χαμηλότερα ποσοστά συμφωνίας βρίσκονται στις δηλώσεις «H γνώση της νοοτροπίας και των ιδιαιτεροτήτων του τρόπου ζωής ενός ασθενή δεν είναι απαραίτητη προκειμένου να θεραπευθεί η ασθένειά του» με ποσοστό 21,9%

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Τα δύο φύλα δεν διαφέρουν σημαντικά σε καμιά από τις τρεις κλίμακες του PPOS. Οι γυναίκες ωστόσο παρουσιάζουν υψηλότερες μέσες τιμές σε σχέση με τους άνδρες συναδέλφους τους.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Η ηλικιακή κατηγορία του γιατρού συνδέεται σημαντικά με το επίπεδο ανθρωποκεντρισμού Οι νεώτεροι γιατροί παρουσιάζουν πιο ανθρωποκεντρικές αντιλήψεις σε σχέση με τους πιο ηλικιωμένους

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Τα «έτη εργασίας» επιβεβαιώνουν το παραπάνω εύρημα Χαμηλότερο επίπεδο ανθρωποκεντρικής αντίληψης στην κατηγορία «21 ή περισσότερο» σε σχέση με την κατηγορία «10 ή λιγότερα» χρόνια εργασίας.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. παραγοντική ανάλυση οι 2 παράγοντες, δηλαδή και οι 2 υποκλίμακες, βρέθηκε να δέχονται ισχυρές φορτίσεις από ερωτήσεις που κατά το σχεδιασμό του ερωτηματολογίου κατηγοριοποιήθηκαν στον άλλο παράγοντα, στην άλλη υποκλίμακα.

Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. νόημα αφήγηση ανακατασκευή αβεβαιότητα όλοι μαζί Η επικοινωνία ως ουσιώδης παράγοντας στην ιατρική πράξη