Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού για Εφαρμογές Εκπαίδευσης και Κοινωνικών Δεξιοτήτων Κώστας Καρπούζης Εργαστήριο Ψηφ. Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Entwined with the teaching of English.
Advertisements

Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games)
Οι σχολικές μας δραστηριότητες του Οκτωβρίου 2014 Our School Activities- October 2014.
By Joanna P. CAN OR CAN’T.
ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ - ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΡΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
Δημιουργικό διαδίκτυο: διερευνώντας μία εναλλακτική προσέγγιση για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων με εργαλεία του διαδικτύου Αλέξανδρος Καπανιάρης Πληροφορικός,
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 6 η Προσωπικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Σχέσεων.
Εργαστηριακή Εργασία φοιτητών ΠΤΝ. ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Μαργαρίτη Περσεφόνη ΑΜ 4026
Το 1989 τα Ηνωµένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, υπογραμμίζοντας τον θεµελιώδη του ρόλο στην παιδική ηλικία. Το παιχνίδι.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
Τα ps3 που υπάρχουν. ΤΑ CONTROLLER ΤΟΥ PS3 Η μπαταρία του ps3 controller.
ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Μηδενικό κόστος καυσίμου Μικρή συντήρηση και λίγο προσωπικό για τη λειτουργία Ετήσιες δαπάνες εξυπηρετήσεως.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΔΟΒΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Α.Ε.Μ. :10028 ΧΟΥΚΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Ε.Μ. :10037 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ' ΕΞΑΜΗΜΟ.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
NewsRoom Σχεδίαση News Reader για κινητές συσκευές με δυνατότητες εξατομίκευσης και χρήσης τεχνικών παιχνιδοποίησης. Όνομα: Κατερίνα Σωτηράκου Επιβλέπων.
ΕΡΓΑΣΙΑ: Με αφορμή ένα βιβλίο σχεδιάστηκε μια φιλαναγνωστική δραστηριότητα που να εμπλέκει τις νέες τεχνολογίες. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ :
 Το 6 ο Δημοτικό Σχολείο χτίστηκε πριν από 25 χρόνια. Αποτελείτ αι από 255 μαθητές και 32 δασκάλους.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία» Έλενα Περικλέους.
Ολομέλεια Πλατφόρμας «Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η έννοια της παιγνιοποίησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Οι επιδράσεις των ΜΜΕ- media effects
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 11: Επιφανειακές μέθοδοι άρδευσης
Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων (Θεωρία)
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ
Εργαστήριο 5 «Παραγωγή φυταρίων - Φυτώρια»
ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ.
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Μελέτες παρατήρησης Περιγραφικές έρευνες
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Ερωτηματολόγιο για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Δράσεις και προτάσεις για το
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
«Η ΜΑΣΚΟΤ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ (Μ.Ε.Τ.)»
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Σύστημα Εισροών - Εκροών στα πλωτά εφοδιαστικά μέσα
Παχυσαρκία.
Ένα χειροποίητο έργο από χρωματιστά αποτυπώματα των μαθητών μας!
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΤΡΑΤΟΣ.
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Ζούμε σε ένα πολύ-πολικό κόσμο; (Εσείς τι λέτε;)
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ RACES
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
«Ψηφιακές Επικοινωνίες και ΜΜΕ»
Ταχύτητα και ποιότητα κατά την απονομή της Δικαιοσύνης
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.
Υποπρογράμματα Κεφάλαιο 10ο §§ 10.1 – 10.5.
Διαφημιστικά Πρότυπα Εθισμός στα Games
Μακροοικονομική Θεωρία Ι Διδάσκων: Γιώργος Αργείτης
Ενότητα Γ7.1γ (Εισαγωγή στους Αλγορίθμους )
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Έσοδα Κρατικού Προϋπολογισμού
Financial Market Theory
ThinkBiz.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 1/10/2014
Τεχνολογίες Μάθησης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού για Εφαρμογές Εκπαίδευσης και Κοινωνικών Δεξιοτήτων Κώστας Καρπούζης Εργαστήριο Ψηφ. Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων, ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ –

παιχνίδια στην εκπαίδευση Από τα 70s και μετά, χρησιμοποιούσαμε τον όρο “edutainment” Ιδέα: εκπαιδευτικό περιεχόμενο μέσα από εμπειρία παιχνιδιού

παιχνίδια στην εκπαίδευση Π.χ. για να ανοίξω την πόρτα σε έναν λαβύρινθο, πρέπει να ξέρω πόσο κάνει 2+3 και να το «πω» στο «τέρας» που τη φυλάει –Πολύ μικρή συνάφεια του εκπαιδευτικού περιεχομένου με τη δράση του παιχνιδιού Πρόβλημα: όταν μιλάμε για «παιχνίδια», τα παιδιά περιμένουν κάτι άλλο

παιχνίδια στην εκπαίδευση Κάτι σαν αυτό... Κάτι που να απευθύνεται στις αισθήσεις τους, αλλά και στις γνωσιακές τους ικανότητες

παιχνίδια στην εκπαίδευση Κάτι σαν αυτό... Αλλά εμείς θέλουμε να τους δώσουμε κάτι «θρεπτικό» Ίσως «βαρετό», αλλά που «θα τους κάνει καλό»

παιχνίδια στην εκπαίδευση Κάτι σαν αυτό... Αλλά εμείς θέλουμε να τους δώσουμε κάτι «θρεπτικό» Και για να μην έχουμε αυτήν την αντίδραση...

παιχνίδια στην εκπαίδευση Κάτι σαν αυτό... Αλλά εμείς θέλουμε να τους δώσουμε κάτι «θρεπτικό» Και για να μην έχουμε αυτήν την αντίδραση Τελικά δεν κάνουμε τίποτα από τα δύο...

τι δεν είναι παιχνίδι Μια οποιαδήποτε δραστηριότητα στην οποία απλά εμφανίζεται ένα σκορ ή ένα badge –Αλλιώς το foursquare θα ήταν παιχνίδι

τι δεν είναι παιχνίδι Μια δραστηριότητα στην οποία έχουμε βελτιστοποιήσει τη στρατηγική μας –Δεν παρουσιάζει κανένα ενδιαφέρον πλέον –“Theory of fun”, R. Koster

παιχνίδια σοβαρού σκοπού (serious games) Σχεδιασμένα για σκοπούς όχι μόνο ψυχαγωγικούς –αλλά πάντως πρωτίστως «παιχνίδια» –“Serious” δε σημαίνει απαραίτητα βαρετά! πώς θα πείσουμε τα παιδιά να τα παίξουν; –ελπίζοντας ότι μετά θα μεταφέρουν τις νέες γνώσεις στον πραγματικό κόσμο

μερικά βήματα πίσω τα παιχνίδια αποτελούν την πρώτη μας δραστηριότητα σαν παιδιά έννοιες σαν τη «διασκέδαση» (fun) και τη «ροή» (flow) είναι δεδομένες

μερικά βήματα πίσω η πρώτη μας επαφή με την κοινωνική δικτύωση

μερικά βήματα πίσω η πρώτη μας επαφή με την κοινωνική δικτύωση αλλά τα σχολεία αποτυγχάνουν στο να τα εκμεταλλευτούν

ένα παιχνίδι επίλυσης διαφορών για παιδιά ετών –στο σχολικό περιβάλλον σενάρια δημοφιλών παιχνιδιών –φάρμα και παιχνίδι ρόλων

ένα παιχνίδι επίλυσης διαφορών προσαρμογή στις επιδόσεις του χρήστη και σε γνωσιακά και πολιτισμικά μοντέλα –μετά από εκτενή έρευνα χρηστών –paper prototypes, cultural probes, συνεντεύξεις με μαθητές και δασκάλους

ένα παιχνίδι επίλυσης διαφορών τα σενάρια ανταποκρίνονται σε συχνούς λόγους διαμαχών –π.χ. συναισθήματα και φήμες

ένα παιχνίδι επίλυσης διαφορών τα σενάρια ανταποκρίνονται σε συχνούς λόγους διαμαχών –π.χ. συναισθήματα και φήμες –διαχείριση πόρων

ένα παιχνίδι επίλυσης διαφορών τα σενάρια ανταποκρίνονται σε συχνούς λόγους διαμαχών –π.χ. συναισθήματα και φήμες –διαχείριση πόρων –σχέσεις με τρίτους

ο κύκλος της διαμάχης Αρνητικά συναισθήματα στην αρχή –ένδειξη εμπλοκής στο παιχνίδι Τα σενάρια «ωθούν» τους παίκτες στην επίλυση –Μέσω επιβράβευσης από συμπαίκτες και το παιχνίδι Swanstrom & Weissman, 2005

παιχνίδια σοβαρού σκοπού στη δυσλεξία «Παιχνιδοποιημένες» (gamified) μαθησιακές δραστηριότητες –Στόχος  “fun” Προσαρμογή σε επίπεδο και συγκεκριμένα προβλήματα Διερεύνηση στοιχείων πραγματικού παιχνιδιού

τροφή για σκέψη Jane McGonigal: Gaming can make a better world, Feb 2010

τροφή για σκέψη

Ευχαριστώ πολύ! –