Στην άσκηση αυτή μετρούμε την πυκνότητα ρ του υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένος ένας κύλινδρος. Η μέτρηση της πυκνότητας ρ θα γίνει με τη βοήθεια της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
Advertisements

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
ΥΛΙΚΑ:  2 κιλά περίπου άγρια χόρτα για πίτα, όχι για βράσιμο  Άνηθο  Κρεμμυδάκια φρέσκα  5 Αυγά  2 ντομάτες ώριμες  Ελαιόλαδο.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
1 Ηλεκτρικό πεδίο Πεδίο δυνάμεων –χώρος –υπόθεμα –δύναμη Ηλεκτροστατικό πεδίο δυνάμεων –δύναμη δεν μεταβάλλεται με το χρόνο.
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διατροφολογίας Πρακτική άσκηση στην Κοινότητα Δημοτικό Γυμναστήριο Πετρούπολης Ελεάνα Νικολάου Α.Μ
1 Ορμή Ώθηση Σχέσεις ώθησης-ορμής Διατήρηση της ορμής Κρούσεις.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
Συντελεστής τριβής ολίσθησης μ κ Συντελεστής στατικής τριβής μ σ Η τριβή και η κάθετη δύναμη οφείλονται σε διαμοριακές δυνάμεις (ηλεκτροστατικής φύσης).
ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕΜΒΡΑΝΗΣ Π. Ξαπλαντέρη, M.D., Ph.D..
Τεχνολογία Δομικών Υλικών
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
Μυριούνη Ελένη-Νέλλη Κακοσίμου Ευαγγελία
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συνταγεσ δρυμου ΜΥ.ΛΕ., ΜΥ.ΛΕ. που γυρίζεις…!
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Δομή και λειτουργία νευρικών
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Πως σχεδιάζουμε δυνάμεις
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
Το να γίνεις ευτυχισμένος
Διαφορές μάζας - βάρους
Χημική Αντίδραση Στέλλα Θεοδωράκη Άρτεμης Κατσάρη Ρομίνα Κάρκαλου
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΣΟΥΣ ΙΣΣΑΜ
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
Ήλιος Απόσταση από τη Γη : 1A.U. Ακτίνα : 6,966x10E8 m
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΡΑΦΑΗΛΙΑ ΕΥΘΥΒΟΥΛΟΥ (21041)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εργασία Φυσικής.
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
Εισαγωγικές γνώσεις.
Κεφάλαιο 4 Οι νόμοι της κίνησης.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΌΓΚΟΣ – ΜΑΖΑ- ΒΑΡΟΣ- ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ 1.
Η έννοια Άνωση.
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
Βαρύτητα Αστέριος Μπλιώνας Η Βαρύτητα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ Ι
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Σπύρος Ευθυμιόπουλος Ιωάννα-Κατερίνα Αγγελή Αθηνά Μαρμάρη
العنوان الحركة على خط مستقيم
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
Υφή και Δομή του Εδάφους
Είναι η ύπαρξη της αγάπης.
بطاقات التعلمات للسنة الاولى متوسط ميدان المادة وتحولاتها
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Κεφάλαιο 2 Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Ηλεκτρικά δίπολα Όλες οι ηλεκτρικές συσκευές που χρησιμοποιούμε
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың
Αγαπημένο μου παιδί....
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
Онтологи ба сайэнс “Сайэнсийн тэори” Проф. С. Молор-Эрдэнэ Лэкц 4
Αναερόβια χώνευση Παράδειγμα υπολογισμού του όγκου και της απόδοσης μονοβάθμιου χωνευτήρα υψηλής απόδοσης.
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
ΟΡΜΗ –ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΟΡΜΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στην άσκηση αυτή μετρούμε την πυκνότητα ρ του υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένος ένας κύλινδρος. Η μέτρηση της πυκνότητας ρ θα γίνει με τη βοήθεια της σχέσης: ρ=m/V. Άρα η μέτρηση είναι έμμεση. Η μέτρηση της μάζας m του κυλίνδρου είναι άμεση αφού θα τη μετρήσω με τη ζυγαριά. Η μέτρηση όμως του όγκου V είναι έμμεση αφού θα χρησιμοποιήσω τη σχέση V=πd 2 L/4 για να τον μετρήσω. Το ύψος L θα το μετρήσω μια φορά με το παχύμετρο άρα είναι άμεση μέτρηση. Την διάμετρος d θα τη μετρήσω πολλές φορές με το μικρόμετρο άρα είναι και αυτή άμεση μέτρηση.

Στέλεχος για (βάθος) Ασφάλεια Κύρια κλίμακα Άκρα σιαγώνων (για σπείρωμα)Σιαγώνες (για μήκος) Βερνιέρος Όργανα που θα χρησιμοποιήσω Θα χρησιμοποιήσω, για τη μέτρηση του ύψους, το παχύμετρο ή διαστημόμετρο. Τα βασικά του μέρη είναι: Σιαγώνες (για εσωτερική διάμετρο)

Κύρια κλίμακα Τύμπανο Ασφάλεια Καστάνια Σιαγώνες Όργανα που θα χρησιμοποιήσω Θα χρησιμοποιήσω, για τη μέτρηση της διαμέτρου, το μικρόμετρο. Τα βασικά του μέρη είναι:

Διακόπτης λειτουργίας Κουμπί μηδενισμού ζυγαριάς Όργανα που θα χρησιμοποιήσω Θα χρησιμοποιήσω, για τη μέτρηση της μάζας, την ζυγαριά. Τα βασικά της μέρη είναι: Αεροστάθμη Όθόνη μέτρησης Πλάκα τοποθέτησης του αντικειμένου

Παρατηρώ το μέγιστο σφάλμα δL του διαστημόμετρου 0,05mm Μετρώ μια φορά το ύψος L του κυλίνδρου. Όπως φαίνεται στο διαστημόμετρο είναι 44,60 mm Γράφω το αποτέλεσμα με τη μορφή L ± δL Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι: (44,60 ± 0,05)mm και στο S.I. Μέτρηση του ύψους (44,60 ± 0,05) x m

Μέτρηση της διαμέτρου d 1 (mm)d 2 (mm)d 3 (mm)d 4 (mm)d 5 (mm)d 6 (mm)d 7 (mm)d 8 (mm)d 9 (mm)d 10 (mm) 10,4210,1310,379,9610,189,75 10,059,659,81 Μετρώ συνολικά 10 φορές με το μικρόμετρο τη διάμετρο του κυλίνδρου σε διάφορα σημεία. Υπολογίζω τη μέση τιμή της διαμέτρου και την τυπική απόκλιση σ n με το κομπιουτεράκι. Υπολογίζω το μέσο σφάλμα της μέσης τιμής σ από τη σχέση : (n ο αριθμός των μετρήσεων) Έχω λοιπόν: Γράφω το αποτέλεσμα με τη μορφή Με βάση τις παραπάνω τιμές έχω: και σ n = 0,24491 mm Στο S.I. έχω(10,01 ± 0,08) x m Ένα μη μηδενικό ψηφίο Ίδια τάξη με το σφάλμα Έχω λοιπόν τον πίνακα 0,08497 mm 10,007 mm To σ είναι το σφάλμα δd. Άρα δd=

Υπολογισμός του όγκου Μέτρησα το ύψος L: 44,60 x m Μέτρησα τη διάμετρο d: 10,007 x m Θα υπολογίσω τον όγκο V αντικαθιστώντας στη σχέση: 3,506..x10 -6 m 3

Μέτρηση της μάζας Παρατηρώ το μέγιστο σφάλμα δm της ζυγαριάς 0,01 g Ζυγίζω τον κύλινδρο. Όπως φαίνεται στη ζυγαριά η μάζα του m είναι 27,44 g Γράφω το αποτέλεσμα με τη μορφή m ± δm και έχω: (27,44 ± 0,01)g Στο S.I. είναι: (27,44 ± 0,01)x10 -3 kg

Υπολογισμός της πυκνότητας Μέτρησα τη μάζα m: 27,44 x kg Υπολόγισα τον όγκο V: 3,506 x m 3 Θα υπολογίσω τώρα την πυκνότητα ρ αντικαθιστώντας στη σχέση: 7826,58… kg/m 3

Υπολογισμός της εκατοστιαίας διαφοράς Γνωρίζω από πίνακες την τιμή βιβλιογραφίας ρ ΤΒ της πυκνότητας : 7800 kg/m 3 Υπολόγισα την πειραματική τιμή ρ π της πυκνότητας : 7826,58 kg/m 3 Θα υπολογίσω τώρα την εκατοστιαία διαφορά X αντικαθιστώντας στη σχέση: 0,3%0,3%

Υπολογισμός των σφαλμάτων Έχω βρει: το μήκος L= 44,60 mm το σφάλμα του μήκους δL= 0,05 mm την διάμετρο d = 10,007mm Το σφάλμα της διαμέτρου δd= 0,08497 mm Τον όγκο V= 3,506 x m 3 Μπορώ λοιπόν να βρω το σφάλμα του όγκου δV. Σύμφωνα με τη θεωρία σφαλμάτων το «σχετικό ίσο με το άθροισμα των σχετικών». Άρα το σφάλμα δV του όγκου είναι :  Σφάλμα όγκου 0,06347 x10 -6 m 3 Η μέτρηση λοιπόν του όγκου V ± δV είναι: (3,51 ±0,06) x m 3 Ένα μη μηδενικό ψηφίο Ίδια τάξη με το σφάλμα

Υπολογισμός των σφαλμάτων  Σφάλμα πυκνότητας Έχω βρει: τη μάζα m= 27,44g το σφάλμα της μάζας δm= 0,01g τον όγκο V= 3,506..x10 -6 m 3 το σφάλμα του όγκου δV= 0,06347 x10 -6 m 3 Την πυκνότητα ρ= 7826,58… kg/m 3 Μπορώ λοιπόν να βρω το σφάλμα της πυκνότητας δρ αντικαθιστώντας στη σχέση: 145 kg/m 3

Τελική απάντηση Έχω βρει: Την πυκνότητα ρ= 7826,58… kg/m 3 το σφάλμα της πυκνότητας δρ= 145 kg/m 3 Tο αποτέλεσμα λοιπόν της πυκνότητας με τη μορφή ρ ± δρ στο S.I. Είναι: (7800 ± 100)kg/m 3 Ένα μη μηδενικό ψηφίο Ίδια τάξη με το σφάλμα