Ομάδα 3: Δέσποινα Μ. Δανάη Α. Πέτρος Λ. Βασίλης Ου. Αδάμ Τ. Ομάδα 5: Ελένη Κ. Έφη Ν. Παναγιώτης Σ. Νίκος Ν. Ρεϊνάνντο Γ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση στατιστικής μεθοδολογίας και αποτελεσμάτων
Advertisements

ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Δρ. Δημοσθένης Παναγιωτάκος
Επίδραση φορολογικής πολιτικής στον κλάδο Κινητής Τηλεφωνίας Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Νικολέτα Γιαννούτσου Πανεπιστήμιο Πατρών και ΕΚΠΑ Μάθηση « εν κινήσει » με ψηφιακές συσκευές σε χώρους πολιτισμού.
2016. Σύνοψη δράσεων προγράμματος πρόληψης και ευαισθητοποίησης Κεντρική φιλοσοφία του προγράμματος αποτέλεσε ο στόχος μέσω των δράσεων το μήνυμα για.
Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ.
2Η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ «Υγειονομικές μονάδες στο Αιγαίο:λειτουργική ανασυγκρότηση και βελτίωση δράσεων στη Φροντίδα Υγείας» 2 η.
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ: ΠΡΟΛΗΨΗ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΝ ΠΑΤΡΩΝ.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
Παπαμιχαήλ Δημήτρης MSc, BSc, RD Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Τηλ : Διατροφή και Αθλητισμός.
O αγαπημένος ήρωας ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ Αστείος Βασιλης αννα μαρια.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ.
ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ. Τι είναι ο προστάτης και ποια η χρησιμότητα του; Ο προστάτης είναι ένας αδένας μεγέθους ενός καρυδιού και ανευρίσκεται μόνο στους.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΚΙΡΡΩΣΗΣ. ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΠΥΛΑΙΑΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ.
Ενδείξεις μετάγγισης αίματος και παραγώγων Γεώργιος Θεοδοσιάδης Αιματολόγος Συντονιστής Διευθυντής, Κέντρο Αιμοδοσίας, Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, Αθήνα.
Η Αξιολόγηση του μαθητή (portfolio) Σεμινάριο Νηπιαγωγών 2009 Μουσιάδου Νικολέτα Σχ. Σύμβουλος Νηπιαγωγών.
«Εφηβική Εγκυμοσύνη» Άρτεμις Κ. Τσίτσικα Άρτεμις Κ. Τσίτσικα Eπικ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής Επιστημονική Υπεύθυνος Μονάδας Εφηβικής Υγείας.
Επιδημιολογία και Πρόληψη Ατυχημάτων Ζωή Τσίμτσιου, MSc, PhD Επιμελήτρια Α΄ Γενικής Ιατρικής, Κ.Υ. Αστικού Τύπου Ευόσμου Επιστημονικός Συνεργάτης Εργαστηρίου.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Εκπαιδευτικη αξιολογηση –αποσαφηνιση εννοιων 1ο μαθημα
Προβλήματα στην παραγωγή & εξαγωγή ποιοτικών ελαιολάδων
SURVIVOR GREECE 2017.
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή
Μαρία Μιχαλοπούλου Τ.Ε.Φ.Α.Α. – Δ.Π. Θράκης
Η Φυσικοθεραπεία στην εγκαυματική νόσο
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι πανομοιότυπες οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται και στα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΙΣΤΩΝ
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Η γνωστική προσέγγιση για την κινητική εξέλιξη του ανθρώπου
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Σοφία-Άρτεμις-Δυσσινή Τσιάπου Β’ Θρησκευτικά
Επιστημονική Εκδήλωση
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου Λοϊζίδου Προϊσταμένη Τομέα Επιμόρφωσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
Μαρία Ξενιτίδου, Αντώνης Σαπουντζής ΔΠΘ
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Ατομική υγιεινή Ενότητα 4.1.
Σύγχρονα Ασκληπιακά Πάρκα Υγεία <-> Πολιτισμός
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Κατάθλιψη, η νόσος του 21ου αιώνα
Μεθοδολογία Έρευνας Δρ Ηλίας Αβραμίδης Tel:
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
N.S. Seccareccia et al, Fig. S1.
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Παραγωγή και διάδοση Ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων
Περιφερειακό Σύστημα Ακοής
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι «πανομοιότυπες» οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται στη συνέχεια,
Adherence to medication in stroke survivors dependent on caregivers
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
蘇軾《赤壁賦》.
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Patient general satisfaction scores at study entry and at the time of relapse or 12 months in 20 patients who received VSL#3 (A) and in 16 patients who.
Incidence rate ratios for hyponatremia in timebands after initiating antidepressant therapy with drugs belonging to tricyclic antidepressants (TCA), selective.
Quality assessment of the included studies according to Cochrane Collaboration’s tools for randomised controlled trials (RCTs) and A Cochrane Risk Of Bias.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα 3: Δέσποινα Μ. Δανάη Α. Πέτρος Λ. Βασίλης Ου. Αδάμ Τ. Ομάδα 5: Ελένη Κ. Έφη Ν. Παναγιώτης Σ. Νίκος Ν. Ρεϊνάνντο Γ.

 Το αλκοόλ αποτελεί σοβαρό πρόβλημα το οποίο δημιουργεί παγκόσμιες ανησυχίες. Περισσότερο από το 4% των εφήβων σε όλο τον κόσμο πίνει σε καθημερινή βάση, ενώ αντίστοιχες έρευνες δείχνουν ότι στην Ελλάδα ένας σημαντικός αριθμός νέων ηλικίας χρονών καταναλώνει αλκοόλ τουλάχιστον δέκα φορές το μήνα.  Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι στην εφηβεία οι νέοι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να εθιστούν στο αλκοόλ.  Σοβαροί παράγοντες που συντελούν στην χρήση αλκοόλ κατά την εφηβεία είναι η επιθυμία να αρέσει ο έφηβος στο αντίθετο φύλο και η τάση του να μιμείται την ενήλικη συμπεριφορά.

 Αντίδραση σε αυστηρούς ή καταπιεστικούς γονείς  Θεωρούν ότι έτσι απελευθερώνονται και διασκεδάζουν καλύτερα.  Θέλουν να νιώθουν κοινωνικά αποδεκτοί  Για να πειραματιστούν σε καινούριες εμπειρίες  Για να χαλαρώσουν  Για να προσεγγίσουν πιο εύκολα το άλλο φύλο  Για να κατευνάσουν τις ανησυχίες και τους φόβους τους  Για να ξεχάσουν κάποιο οικογενειακό ή προσωπικό τους πρόβλημα

 Το αλκ o ολ επιδρά στο κεντρικό νευρικό σύστημα ως καταπραϋντικό.  Η δράση του είναι ηρεμιστική επιβραδύνει τον κινητικό συντονισμό και τον χρόνο αντίδρασης.  Παράλληλα μειώνει την ικανότητα κρίσης, τον αυτοέλεγχο, προκαλεί διαταραχές στην μνήμη και επηρεάζει την ικανότητα παραγωγής λογικών σκέψεων και πράξεων.  Παραδόξως με την υποχώρηση τον επιδράσεών του το αλκοόλ προκαλεί διαταραχές και στον ύπνο και θεωρείται μια σημαντική αιτία αϋπνίας.

 Μια μελέτη που έγινε παραθέτει για πρώτη φορά ποσοτικά στοιχεία για το βαθμό που η εξάρτηση από το αλκοόλ σχετίζεται άμεσα με την αυξημένη θνησιμότητα.  Σημαντικά συμπεράσματα προκύπτουν σε συνέπειες της κατανάλωσης αλκοόλ για την κοινωνία, που ποικίλουν από εγκλήματα και αυτοκινητιστικά ατυχήματα μέχρι ανεργία και ενδοοικογενειακά προβλήματα ( παραμέληση ανηλίκου, διαζύγια κ. α.).  Το συνολικό κόστος για την κοινωνία εκτιμήθηκε στα 115,8 δις το 2010 με το 62% του ποσού αυτού να αποδίδεται στην υψηλή κατανάλωση αλκοόλ λόγω εξάρτησης.  Η παραπάνω μελέτη καθιστά σαφή την ανάγκη για θεραπεία της εξάρτησης από το αλκοόλ με στόχο τη μείωση τόσο του ποσοστού θνησιμότητας όσο και των ασθενειών που οφείλονται σε αυτήν.  Η θεραπεία θα πρέπει να αναταχθεί στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής πολιτικής για το αλκοόλ και να λειτουργεί συνδυαστικά με μέτρα όπως η αυξημένη τιμή πώλησης.

Για να μπορέσεις να προσδιορίσεις εάν κάποιος είναι εξαρτημένος ή εθισμένος στο αλκοόλ αυτό το άτομο πρέπει να πληροί συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία έχουν καθοριστεί από τον παγκόσμιο οργανισμό υγειάς (WHO). μεταξύ άλλων. Τα ακόλουθα είναι κριτήρια για εθισμό στο αλκοόλ.  Ανοχή  Ψυχολογική εξάρτηση ( να έχεις επιθυμία στο αλκοόλ που ποικίλει από πολύ μικρή μέχρι πολύ μεγάλη )  Στερητικά συμπτώματα  Χρήση αλκοόλ για τον περιορισμό των στερητικών συμπτωμάτων  Αποτυχημένες προσπάθειες να ελέγξει την χρήση του αλκοόλ

 Σπατάλη χρόνου που απαιτεί λήψη αλκοόλ  Καταστροφικές συνέπειες από τη χρήση τόσο στο ίδιο το άτομο όσο και στο περιβάλλον του ( προβλήματα στη δουλειά ή το σχολείο, διαφωνίες με τα άτομα του στενού περιβάλλοντος, αφιερώνει λιγότερο χρόνο σε χόμπι, ασθένειες ).  Λήψη αλκοόλ πιο συχνά και σε μεγαλύτερες δόσεις απ ’ ότι σχεδίαζε.  Συνεχίζει να πίνει αλκοόλ ακόμα κι αν γνωρίζει ότι του προκαλεί ζημιά.

Μια έρευνα που διεξήχθη στην Αμερική και στην Ολλανδία έδειξε πως οι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το αλκοόλ πάσχουν από κάποια ψυχική διαταραχή σε διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με τους ανθρώπους που δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα με το αλκοόλ. Οι άνθρωποι με προβλήματα αλκοολισμού καταλήγουν με μια σχιζοφρενική, συναισθηματική και αγχώδη διαταραχή. Περισσότερο από το 40% των αλκοολικών που πήραν μέρος στην έρευνα βρέθηκαν να έχουν εκδηλώσει μια ή περισσότερες διαταραχές προσωπικότητας. Από την άλλη η έρευνα δείχνει ότι από την ομάδα των ανθρώπων που παρουσιάζουν μια ψυχιατρική διαταραχή, δηλαδή το 28%, υποφέρει από εξάρτηση από το αλκοόλ.

Έτσι το ερώτημα που συχνά τίθεται είναι το τι εκδηλώθηκε πρώτα, το ψυχολογικό πρόβλημα ή το πρόβλημα του αλκοολισμού. Σύμφωνα με τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας και αλκοολισμού είναι το άτομο που χαρακτηρίζεται από υπερβολική κατανάλωση οινοπνεύματος και του οποίου η εξάρτηση από αυτό έχει φτάσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να διακρίνονται έντονα σημεία βλάβης στην υγεία του – σωματικά και ψυχικά. Ένας λόγος για να σταματήσει ένας άνθρωπος το αλκοόλ είναι αυτός. Υπάρχουν σοβαρά κέντρα απεξάρτησης, το θέμα είναι να φτάσει κάποιος έως εκεί. Η ψυχική διαταραχή με την γονιμοποίηση μεταδίδεται από τους γονείς στα παιδιά.

Ανησυχητικά είναι τα στοιχεία για θανάτους από τροχαία για την Ελλάδα, η οποία θρηνεί κάθε χρόνο 150 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων, σχεδόν διπλάσιους από τον ευρωπαϊκό μέσον όρο που είναι 86 θύματα εξαιτίας τροχαίων ατυχημάτων ανά εκατομμύριο κατοίκων. Έρευνα που εκπόνησε η ΜΚΟ « Νηφάλιοι - Στην υγειά μας » κατέγραψε την άνετη σχέση των Ελλήνων με το θανατηφόρο συνδυασμό αλκοόλ και οδήγησης που έχει επηρεάσει ένα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ΜΚΟ το πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι Έλληνες παραδεχτήκαν πως καταναλώνουν αλκοόλ σε καθημερινή βάση. Δεν πρέπει να αγνοούμε λοιπόν τις επιπτώσεις του αλκοόλ στην οδήγηση διότι ο μέσος όρος των τροχαίων ατυχημάτων στη Ελλάδα έχει αυξηθεί κατά 13%. Αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί Αλκοόλ ένας θανάσιμος φίλος

 Οι Ιάπωνες λένε το εξής εύστοχο ρητό : ‘ Πρώτα το άτομο παίρνει ένα ποτό, μετά το ποτό παίρνει ένα ποτό, και στο τέλος το ποτό παίρνει το άτομο ’.  Το πρόβλημα κατανάλωσης αλκοόλ φαίνεται να είναι σημαντικό στους νέους της Ελλάδας. Στη χώρα μας, το 28.2% των εφήβων ηλικίας ετών, καταναλώνουν αλκοόλ τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα. Πιστεύουν επίσης ότι αυτή η συχνότητα κατανάλωσης θεωρείται ακίνδυνη, ενώ στις προτιμήσεις τους έρχονται πρώτα τα ‘ βαριά ’ ποτά, όπως βότκα, ουίσκι και τεκίλα και μετά ακολουθεί η μπύρα ή το κρασί, που παλιότερα αποτελούσε την πρώτη προτίμησή τους.

Το ποτό δεν το πίνουνε μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον κόσμο. Σημαντικό ρόλο στην κατανάλωση του αλκοόλ παίζει το πολιτισμικό πλαίσιο στο οποίο ζουν και επηρεάζονται οι νέοι. Στην Ελλάδα οι έφηβοι καταναλώνουν συχνότερα οινοπνευματώδη ποτά σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες όμως δεν μεθούν.

Στην έρευνα HBSC (Currie et al. 2004) οι έφηβοι ερωτήθηκαν πόσο συχνά καταναλώνουν αλκοόλ μέσα σε μια εβδομάδα. Τα αποτελέσματα από όλες τις χώρες έδειξαν συχνή κατανάλωση οποιουδήποτε αλκοολούχου ποτού για το 5% των εφήβων 11 ετών, το 11% των εφήβων 13 ετών και το 29% των εφήβων 15 ετών, ποσοστά τα οποία είναι ανησυχητικά για την εξάπλωση του αλκοόλ στις μικρές ηλικίες.

Σε μικρές ποσότητες το αλκόολ είναι φάρμακο για την καρδιά, αφού συμβάλλει στην μακροζωία και στην ευθυμία. Οταν όμως η συνήθεια αυτή κρατά για πολλά χρόνια και δεν περιορίζετε σε 1 ή 2 ποτηράκια τότε μπορεί να προκαλέσει μη αναστρέψιμες βλάβες όπως κίρρωση του ήπατος. Άφωνη έμεινε η κοινή γνώμη με το αποτέλεσμα ξεχωριστής έρευνας που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «British Medical Journal» και έδειξε ότι αν οι ηθοποιοί που έχουν υποδυθεί κατά καιρούς τον πράκτορα James Bond, έπιναν όπως περιγράφεται στα μυθιστορήματα ή παρουσιάζεται στις ταινίες, δεν θα μπορούσαν ούτε καν να σημαδέψουν, πόσο μάλλον να φέρουν εις πέρας ριψοκίνδυνες αποστολές.

Στο ερωτηματολόγιο που φτιάξανε οι ομάδες μέσα στην τάξη και μοιράστηκε σε όλα τα παιδιά του σχολείου είχαμε τις παρακάτω απαντήσεις :

κάθε μέρα % μια φορά την εβδομάδα 915.8% μια φορά τον μήνα % καθόλου %

για διασκέδαση % για να ξεχάσουν % από συνήθεια 814% δεν ξέρω 58.8%

σε τίποτα % για να νιώσεις καλύτερα % για να ξεχάσεις 712.3% για να διασκεδάσεις %

ναι % όχι % ίσως %

καθόλου % σε μικρό βαθμό % λίγο 712.5% αρκετά % πολύ 47.1%

 Είναι πολυ καλοί  Ότι θα φταινε αν τρακαρουν ενω οι αλλοι δεν θα φταινε σε τιποτα  τρελός. χαζός.  οτι δεν ειναι καλα  Ότι δεν μπορούν να σκεφτούν τις επιπτώσεις που μπορούν να έχουν  οτι ειναι επικίνδυνο να σκοτωθουν πολλα ατομα  ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝ ΔΙΌΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΉΞΟΥΝ ΣΕ ΨΌΦΙΟ.  αυτοί που οδηγούν μεθυσμένοι είναι πολύ loospr και μάλλον ο εγκέφαλός τους είναι τρομερά ανώριμος  πιστεύω ότι δεν πρέπει να οδηγεί κάποιος μεθύσμενος  καλά κάνουν είναι πολύ γουτσου όταν οδηγούν  Οτι είναι ανώριμοι και δεν ξέρουν τι τους γίνεται.  οτι ειναι νεαροι ανθρωποι οι οποιοι δεν ξερουν τι τους γινεται  Ότι νομίζουν πως οδηγάνε χωρίς πρόβλημα.

 ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ  Ότι δεν πρεπει να οδηγούν μεθισμενοι γιατι μπορούν να παθουν καποιο ατύχημα  Είναι τρέλοι γιατί μπορεί να χάσουν την ζωή τους.  ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ  Δεν θα πρεπει γιατι μπορει να τρακαρουν  ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΙ  Αυτοί που οδηγούν μεθυσμένοι πιστεύω ότι κάνουν το χειρότερο γιατί μπορεί να κινδύνευαν τη ζωή τους.  για να διασκεδάσουν  Ότι δεν καταλαβαίνουν τις σινεπειες που θα εχουν και οτι παραβιαζουν τους κανονες  οτι κανουν μεγαλο λαθος διοτι μπορουν να κινδινεψουν λογο ατυχιματος  οτι ειναι παρανομοι και επικινδινοι  οτι κανουν μια κακη πραξη  καλα κανουν  δεν πρεπει να οδηγουν μεθυσμενοι γιατι κινδυνευει η ζωη τους  οτι διασκεδαζουν πίνοντας αλκοολ και μετα δεν ξερουν τι κανουν

 ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ  Ότι δεν θα έπρεπε να οδηγούν μεθυσμένοι γιατί μπορεί να χτυπήσουν κανένα άνθρωπο.  Η γνώμη μου ειναι οτι πρεπει να μην οδηγουν μεθυσμενοι και εχουν ενα ατυχημα.  Κάνουν στραβοτιμονιές μέχρι να καεί το λάστιχο.  Δεν ξέρουν τι κάνουν είναι lozer και μπάζα.  είναι βαρεμένα στο κεφάλι  Είναι πολύ κακό για αυτούς καθώς μπορούν να τους συμβούν διάφορα ατυχήματα με κίνδυνο την ζωή τους.  Τη χειρότερη γιατί μπορεί να προκαλέσει μέχρι και τον θάνατο στον εαυτό του ή σε κάποιον άλλον. Με αποτέλεσμα να χαθεί μία ζωή.  ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ  δεν θα έπρεπε γιατί κυνδινεύει η ζωή τους και άλλον  Ότι είναι lozer και θα σπάσουν το κεφάλι τους.  EINAI TELEIOI  νομίζω πως οδηγούν χωρίς πρόβλημα  οτι ειναι γεροι και οτι πινουν αλκοολ ενώ τους το εχουν απαγορευσει οι γιατροι  ειναι αρκετα ανευθυνοι γιατι προκαλούν ατυχήματα και ειναι πιθανον να σκοτωθουν ανθρωποι που δεν φταίνε

μια φορά % συχνά % καθημερινά % ποτέ 610.5%

ναι % όχι % μια φορά 712.3%

ναι % όχι 58.8% δεν είμαι σίγουρος / η 58.8%

ναι 1425% όχι % δεν ξέρω %