Η γλώσσα της διαφήμισης Ελευθερία Κατσουλάκη Ισαβέλα Κουρουμπλή Μαρία Γεωργιουδάκη Λία Κατριτζιδάκη Τόνια Μαζοκοπάκη
Ορισμός Διαφήμιση είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Χρησιμοποιεί: Συγκινησιακά χαρακτηριστικά ( επίκληση στο συναίσθημα) Επίκληση στη λογική Διαφημιστικά μέσα Ραδιόφωνο Πρόσωπα Τύπος
Τι προβάλει η διαφήμιση ; Η έμμεση διαφήμιση προβάλλει ένα προϊόν χωρίς να φαίνεται πως το κείμενο ή το τηλεοπτικό ρεπορτάζ αποτελεί πληρωμένη διαφήμιση Στοιχεία : χιούμορ, συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες,αναφορά χαρακτηριστικών των εικόνων
Στην παραπάνω διαφημιστική φωτογραφία προβάλλεται το διαφημιστικό μήνυμα της αεροπορικής εταιρίας aegean η οποία απευθύνεται στους πιθανούς πελάτες και σκοπό έχει να τους ενημερώσει για τις προσφορές που παρέχει. Στην τελευταία φράση της εικόνας «κάνε κράτηση» μπορουμε να διακρίνουμε την προστακτική που υπάρχει και την απλότητα, οικειότητα στο ύφος του σλόγκαν
Στη διαφήμιση της σοκολάτας lacta συνδέεται το ιδεώδες του έρωτα με τη γλυκιά αίσθηση που μας προβάλλει η πλούσια γεύση της σοκολάτας. Παροτρύνει έμμεσα όλους τους ανθρώπους να αγοράσουν μια σοκολάτα lacta προσπαθώντας να τους πείσει ότι έτσι θα γνωρίσουν τον έρωτα της ζωής τους. Επιπλέον η χρήση επιθέτων προσδίδει γλαφυρότητα και ζωντάνια στη διαφήμιση.
ΓΑΛΑ -ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΑΓΝΟ Hb3eUchttp:// Hb3eUc Σε αυτό το διαφημιστικό σποτ αντικαθρεπτίζεται το