Η γλώσσα της διαφήμισης Ελευθερία Κατσουλάκη Ισαβέλα Κουρουμπλή Μαρία Γεωργιουδάκη Λία Κατριτζιδάκη Τόνια Μαζοκοπάκη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργουλάς Α. Κονιδάρης Α. Αγγελίδης Π. Κωτσοβίνος Ν.
Advertisements

Στην AEGEAN εδώ και 15 χρόνια στεκόμαστε δίπλα στην κοινωνία με ενέργειες που στηρίζουν τους νέους αλλά και όσους μας έχουν ανάγκη.
Οι Εξελίξεις στις Αερομεταφορές &
Φιλίτσα Κωττίδη dpsd03020 general info •Clear Lemon Fanta Sprite •Γερμανία 1961 ΗΠΑ •Lemon + Lime = Lymon •Target group νεανικό κοινό hip hop αγορά Φιλίτσα.
8 th Primary School Zografou, Athens,GREECE 8 ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου, Αθήνα COMENIUS MULTILATERAL PROJECT “The Source of Our Health” May 2014 The.
Μάθημα: Θεωρία επικοινωνίας Θέμα: 3G Communication
Εργαστήριο μαθήματος «Τεχνολογία Γνώσης» Σαντιπαντάκης Γιώργος
Προγραμματισμός Η/Υ Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Συνάντηση γονέων για το ταξίδι στην ΒΙΕΝΝΗ-ΜΠΡΑΤΙΣΛΑΒΑ- ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
 Η εταιρεία Nass Aegean δημιουργήθηκε το 1965 από τα ιδρυτικά μέλη Άρτεμις Βουρβοπούλου, Σοφία Δρούγκα, Κυριακή Κυριακόγγονα και Νίκο Μανιουδάκη. 
Εργαστήριο μαθήματος «Τεχνολογία Γνώσης» Σαντιπαντάκης Γιώργος
Διακριτά Μαθηματικά ΙI Δέντρα
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
MULTI-CRITERIA DECISION MAKING FOR RENEWABLE ENERGY RESOURCES PROJECT CO-FUNDED BY THE EUROPEAN COMMISSION UNDER THE EESD 5th FRAMEWORK PROGRAMME ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ.
Εργαστήριο μαθήματος «Τεχνολογία Γνώσης» Σαντιπαντάκης Γιώργος
Εργαστήριο μαθήματος «Τεχνολογία Γνώσης» Σαντιπαντάκης Γιώργος
Διάλεξη 5: Περιβάλλοντα Μάθησης στο Διαδίκτυο Μελέτες Περίπτωσης
Αλγόριθμοι Αναζήτησης
Συνέπεια Τόξου (Arc Consistency)
Διακριτά Μαθηματικά ΙI Αναδρομή
Μια γλυκιά σοκολατένια ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!
Διοίκηση Ασφάλειας Π.Σ. Εισαγωγή – Περίγραμμα Μεταπτυχιακό
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Η Εμπειρία της διοργάνωσης ενός Εντατικού Προγράμματος: από τη θεωρία στην πράξη Θανάσης Κίζος Επικ. Καθηγητής.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Διδακτικά σενάρια Στέργιος Ναστόπουλος.
1 Παιδαγωγικό ημερολόγιο Α. Σοφός (2010). Παιδαγωγικό ημερολόγιο. Σημειώσεις για τους φοιτητές. Ρόδος: Π.Τ.Δ.Ε. Λοΐζος Σοφός Επικ.
Συνάντηση Spam - Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Συνάντηση για το Spam Στέλιος Μαΐστρος Πανεπιστήμιο Αιγαίου GRNET-CERT
Παρουσίαση Εργαστηρίου Τουριστικών Ερευνών και Μελετών (ΕΤΕΜ)
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
Η Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης
Χρήση Η/Υ Εργαστηριακό μάθημα ~13 βδομάδες Κυριάκος (Ζερβουδάκης)
Ρένα Ρώσση-Ζαϊρη. Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι αριστούχος του Αμερικανικού Κολλεγίου Θηλέων, της Σχολής Νηπιαγωγών Αθηνών και διπλωματούχος του London.
Διαβούλευση 05/03/2004 GRNET-CERT Στέλιος Μαΐστρος “to live outside the law you must be honest” Bob Dylan.
0.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Εισαγωγή Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα 10-12, Πέμπτη
Η Θεωρία της Δομοποίησης (Structuration Theory)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων 1.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Τρίτη 11-1,
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια
1 ΤΜΗΜΑ ΜΠΕΣ Αλγόριθμοι Αναζήτησης Εργασία 1 Τυφλή Αναζήτηση.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
S.Nomikos, 23 rd June rd ICTVC Thessalonica, Greece E-Paper vs Paper: A comparative study for future applications Μια συγκριτική μελέτη για μελλοντικές.
Τ.Ε.Ι ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Σπουδάστρια: Μαυρίδου Αναστασία ΑΜ:5307 Επιβλέπων Καθηγητής: Κονδυλάκης Χάρης Σπουδάστρια: Μαυρίδου Αναστασία.
«Η Γυναίκα στην Πολιτική εν μέσω οικονομικής κρίσης»
Οδηγίες Μεταπτυχιακών Φοιτητών Μ.Π.Σ. Περιβαλλοντική Πολιτική & Διαχείριση.
Τίτλος: «Τροποποίηση Τρωτότητας και Προσαρμοστικότητας για Προκαταστροφικό Μετριασμό Κινδύνων και Καταστροφών» Διδάσκουσα: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ, καθηγήτρια.
Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε2 Δεν είμαι εγώ ο ένοχοςΔεν είμαι εγώ ο ένοχος Δράκουλας αντισίδεροΔράκουλας αντισίδερο.
Οδηγίες για τα διαδικτυακά μαθήματα. Είσοδος στο μάθημα Ανοίγετε τον Internet Explorer στον ιστότοπο
ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
- Δρ. Μερκούριος Μαργαριτόπουλος - Δρ. Ελισάβετ Γεωργιάδου
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Η γλώσσα της διαφήμισης ΟΜΑΔΑ Γ΄
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικολογίας
Εβδομάδα 8
Επιβλέπων: Παρίση Ευαγγελία Μάθημα: Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία
Πληροφοριακά Συστήματα: Μοντελοποίηση με UML
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΣΝΙΑ ΚΑΙ ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ
ΠΡΑΓA BIENNH ΚΥΠΡΟΣ 5 Ημέρες 6
Online shop με κοσμηματα για τον ανδρα, τη γυναικα και το παιδι
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου
ΣΟΚΟΛΑΤΑ LACTA ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η γλώσσα της διαφήμισης Ελευθερία Κατσουλάκη Ισαβέλα Κουρουμπλή Μαρία Γεωργιουδάκη Λία Κατριτζιδάκη Τόνια Μαζοκοπάκη

Ορισμός Διαφήμιση είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Χρησιμοποιεί: Συγκινησιακά χαρακτηριστικά ( επίκληση στο συναίσθημα) Επίκληση στη λογική Διαφημιστικά μέσα Ραδιόφωνο Πρόσωπα Τύπος

Τι προβάλει η διαφήμιση ; Η έμμεση διαφήμιση προβάλλει ένα προϊόν χωρίς να φαίνεται πως το κείμενο ή το τηλεοπτικό ρεπορτάζ αποτελεί πληρωμένη διαφήμιση Στοιχεία : χιούμορ, συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες,αναφορά χαρακτηριστικών των εικόνων

Στην παραπάνω διαφημιστική φωτογραφία προβάλλεται το διαφημιστικό μήνυμα της αεροπορικής εταιρίας aegean η οποία απευθύνεται στους πιθανούς πελάτες και σκοπό έχει να τους ενημερώσει για τις προσφορές που παρέχει. Στην τελευταία φράση της εικόνας «κάνε κράτηση» μπορουμε να διακρίνουμε την προστακτική που υπάρχει και την απλότητα, οικειότητα στο ύφος του σλόγκαν

Στη διαφήμιση της σοκολάτας lacta συνδέεται το ιδεώδες του έρωτα με τη γλυκιά αίσθηση που μας προβάλλει η πλούσια γεύση της σοκολάτας. Παροτρύνει έμμεσα όλους τους ανθρώπους να αγοράσουν μια σοκολάτα lacta προσπαθώντας να τους πείσει ότι έτσι θα γνωρίσουν τον έρωτα της ζωής τους. Επιπλέον η χρήση επιθέτων προσδίδει γλαφυρότητα και ζωντάνια στη διαφήμιση.

ΓΑΛΑ -ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΑΓΝΟ Hb3eUchttp:// Hb3eUc Σε αυτό το διαφημιστικό σποτ αντικαθρεπτίζεται το