Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Παραδοσιακοί Χοροί της Μακεδονίας
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Χορός είναι η ρυθμική κίνηση ενός ή περισσότερων προσώπων που εκτελείται με συνοδεία μουσικής ή τραγουδιού. Στην αρχαιότητα λεγόταν χορός και το άσμα των.
Project : χορεύοντας στον κόσμο
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 4: Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
ΙΠΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Υπεύθυνες Προγράμματος: Μαρία Κλαρνέτα Μενεξιά Αυγερίδου Τάνια Λαφτσή.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάθημα 059 Εξατομικευμένη άσκηση
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013 Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Εργασία στο μάθημα: «Κίνηση επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές» Υπεύθυνη μαθήματος :Μιχαλοπούλου Μαρία Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013

Θέμα: 4η Περίπτωση: Παραδοσιακοί Χοροί Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου, σε τρεις μήνες από σήμερα. Ο Γιάννης μαθαίνει παραδοσιακούς χορούς εδώ και 2 χρόνια χωρίς όμως να γνωρίζει κάποιο χορό από την περιοχή που κατάγεται. Ζητά από τον πατέρα του που συμμετέχει σε χορευτικό συγκρότημα και γνωρίζει καλά να χορεύει να τον βοηθήσει. Ποια προσέγγιση πρέπει να ακολουθήσει;

Αξιολόγηση προβλήματος Χαρακτηριστικά ασκούμενου: Ηλικία ασκούμενου – 10 ετών Προηγούμενη εμπειρία – 2 έτη Νέος χορός της περιοχής του – «Ζωναράδικος» Χρονικό περιθώριο - 3 μήνες Κίνητρα – λαϊκή παράδοση, χαρά, υπερηφάνεια στην οικογένεια Φυσικές ικανότητες- ταχύτητα εκτέλεσης, ακρίβεια και συντονισμός Αρχικό στάδιο μάθησης Προσήλωση και αφοσίωση στο στόχο του

Στόχοι μάθησης Μάθηση του κινητικού μοτίβο του χορού «ζωναράδικος» μέσω κινητικού προγράμματος-χορός 12 βημάτων - 2 μέρη Εκτέλεση δεξιότητας σε διάφορες μορφές, σε κύκλο, σε ευθεία γραμμή και σε σχήμα σαλιγκαριού (μάθηση παραμέτρων) και γενίκευση της απόδοσης εκτέλεσης σε συνθήκες κοινού. Ικανότητα να εντοπίζει τα λάθη του και να τα διορθώνει

Χαρακτηριστικά δεξιότητας Διαδοχική, σειριακή, συνεχής, και σύνθετη δεξιότητα Κλειστή Κινητική δεξιότητα Συνδυασμός ανοιχτού και κλειστού κυκλώματος ελέγχου Αδρή δεξιότητα Μέτριο επίπεδο διέγερσης Συμμετοχή μικρών και μεγάλων μυϊκών ομάδων Ανταλλαγή ταχύτητας- ακριβείας Εσωτερική και εξωτερική ανατροφοδότηση Μικρός φόβος τραυματισμού Στη δεξιότητα αυτή χρησιμοποιείται η μερική μέθοδος εξάσκησης. Ο ασκούμενος μαθαίνει ξεχωριστά τα μέρη της δεξιότητας και στο τέλος εξασκείται σε όλη την δεξιότητα.

Τελικό περιβάλλον εκτέλεσης Αρχή – οικείο Τελικό – σκηνή σχολείου Τελικό – παρουσία κοινού, άγχος - φόβος αποτυχίας, δεν υπάρχει πίεση χρόνου

Προετοιμασία εξάσκησης Πληροφορίες για το χορό Ανάλυση του κινητικού προγράμματος Εξάσκηση 2 φορές την εβδομάδα για 3 μήνες Πρόβες στο σπίτι και τελευταία εβδομάδα στο σχολείο Κινητικό στάδιο – επίδειξη 12 βημάτων

Χωρισμός χορού σε 2 μέρη Εκτέλεση 6 πρώτων βημάτων - κυκλική απλή μορφή χωρίς συνοδεία μουσικής. Καταγραφή λαθών πιο λεπτομερής οδηγίες – επίδειξη ξανά των βημάτων - Το σώμα και το κεφάλι να είναι στραμμένα στην ίδια κατεύθυνση με το βηματισμό», «το βλέμμα θα κοιτά μπροστά». Εκτέλεση ξανά 6 βημάτων

Δομή εξάσκησης Σταθεροποίηση της απόδοσης στο πρώτο κινητικό μοτίβο του χορού μέσω της μερικής εξάσκησης Πέρασμα στο δεύτερο κινητικό μοτίβο και πάλι χωρίς τη συνοδεία μουσικής. Ο πατέρας δίνει ρυθμό στο Γιαννάκη μετρώντας φωναχτά τα βήματα και χτυπώντας παλαμάκια για να έχει καλύτερο ρυθμό. Το ίδιο κάνει κι ο Γιαννάκης αργότερα. Χορεύει τα βήματα σε κυκλική μορφή.

Ενίσχυση της εσωτερικής ιδιοδεκτικής ανατροφοδότησης – κλείσιμο ματιών με μαντίλι - η μουσική παίζει το παιδί εκτελεί τα 12 βήματα πρώτο προειδοποιητικό σήμα του πατέρα του «έτοιμος» και με το δεύτερο σήμα του «πάμε» ξεκινάει να χορεύει έχοντας συγκεντρωμένη την προσοχή του στα βήματα και την σειρά που θα πρέπει να τα εκτελέσει. Ενδιάμεσο στάδιο – 12 βήματα με μουσική, χωρίς άσκοπα λάθη – κατανόηση λαθών του

Παρέμβαση – «Καλή θέση των χεριών, κράτησε τα λίγο πιο λυγισμένα», «Καλή θέση κορμού, κράτα έξω στήθος» θετική μεταφορά μάθησης που υπάρχει μεταξύ παλαιότερων και νέων εμπειριών.

Πρόσθετες αποφάσεις για την εξάσκηση α. να εκτελέσει το κινητικό μοτίβο σε ευθεία γραμμή β. σε 2 χορευτικούς κύκλους γ. σε σχήμα σαλιγκαριού.

Επιλογή παραμέτρων και εξάσκηση ανάκλησης κινητικού προγράμματος – εντοπισμός και διόρθωση λάθους τελικό στάδιο πλήρη αίσθηση του κινητικού μοτίβου το οποίο εκτελεί (εσωτερική ανατροφοδότηση) αρκετά αυξημένη αυτοπεποίθηση βασικό κινητικό μοτίβο με διάφορες παραλλαγές: από αργή εκτέλεση των βημάτων-γρήγορη εκτέλεση με διαφορετική μουσική Ο μικρός αξιολογεί τόσο το ρυθμό όσο και την σειρά με την οποία θα εκτελέσει τα βήματα, ώστε να επιτευχθεί η αναμενόμενη δεξιότητα με τον πιο κατάλληλο τρόπο.

Καλύτερη εκτέλεση στην επόμενη προσπάθεια Ανατροφοδότηση Βιντεοσκόπηση Εντοπισμός λαθών Καλύτερη εκτέλεση στην επόμενη προσπάθεια

Αξιολόγηση Εκτέλεση ολόκληρου του κινητικού μοτίβο Αξιολόγηση της απόδοσης Ανάλυση τεχνικής (σχετικές με την καλύτερη τοποθέτηση των χεριών, καλύτερη στάση του σώματος)

Γενίκευση Προγραμματισμός και άλλων προπονήσεων, αυτή την φορά μαζί με άλλους χορευτές, είτε συμμαθητές του, είτε φίλους του με παρουσία κοινού σε ένα σύλλογο παραδοσιακών χορών ή σε μια πολιτιστική εκδήλωση (γάμο, πανηγύρι κτλ).