Η ΧΕΛΩΝΑ …ΚΙ Ο ΛΑΓΟΣ Ξέρεις ποιος ήταν ο λαγός; Ο αγώνας του λαγού και της χελώνας Η χελώνα ξεπερνάει το λαγό Το πάθημα του λαγού Η μεταμέλεια του λαγού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
AFFIRMATIVE NEGATIVE QUESTIONS CAN ( = M ΠΟΡΩ ΝΑ...) CANNOT ( =ΔΕΝ M ΠΟΡΩ ΝΑ...) ΠΩΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ IKANOTHTA/ANIKANOTHTA ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.
Advertisements

ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Εσωτερικές δυνάμεις του δίσκου – η δοκός και οι εσωτερικές δυνάμεις της δοκού – τα διαγράμματα της.
1 Διερεύνηση μιας υδατογεγούς ή τροφικής επιδημικής έκρηξης Τάνια Αρβανιτίδου-Βαγιωνά Καθηγήτρια, ΑΠΘ.
ΚΟΡΕΣΜΕΝΟΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ (ΑΛΚΑΝΙΑ & ΚΥΚΛΟΑΛΚΑΝΙΑ)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12 Ανάπτυξη & Διατήρηση Σχέσεων με τους Πελάτες.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Π ΟΛΙΤΙΚΉ Π ΑΙΔΕΙΑ Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ. 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μάθημα 5 ου εξαμήνου Διδάσκων : Νίκος Κ. Μπάρκας Οι διαφάνειες περιλαμβάνουν.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
Θεωρία.
Σ. ΜΠΑΜΠΑΛΙΚΗΣ, ΡΟΪΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΕ
Μεταγνωστική Ικανότητα-στρατηγικεσ
10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Χ. Πετρίδου, Κ
Τι είδαμε την περασμένη φορά…
Οι βάσεις Και γιατί να τα μάθω όλα αυτά εγώ;
Τεχνολογία Δομικών Υλικών
Γεωργική Χημεία Ενότητα 8: Χημικές αντιδράσεις, θερμοδυναμική/κινητική
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ IV προστασία κτιρίων – Η/Μ εγκαταστάσεις.
ΟΣΜΩΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΡΚΑΣ ΑΛΙΕΥΜΑΤΩΝ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΛΙΕΥΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΛΑΤΙΣΗ
AΛΚΟΟΛ! ΓΕΛ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Α ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Σφαιρωτά σμήνη: Δυναμική – Χαρακτηριστικοί χρόνοι
Project Ομάδας (4 άτομα)
10α. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ασκήσεων Ηχοδιάδοσης - Ηχοφραγμάτων
Σχεδιασμός των Μεταφορών
11. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Oι Σλάβοι και οι σχέσεις τους με το Βυζάντιο
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
3ο ΓΕΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ ΓΡΑΦΗ ΜΟΡΙΑΚΩΝ ΤΥΠΩΝ x + y A B -
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Σκάλες Διδάσκων Νίκος.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Ανελκυστήρες, ράμπες.
PH.
Υδατάνθρακες: γλυκοί όπως η ζάχαρη και χρήσιμοι παντού, μόνοι
Από τον Web 1.0 στον Web X
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Οι δύο καλόγριες.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
Προσδιορισμός pH-pHμετρο
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
الكيمياء العضوية الصف الثاني عشر العلمي إعداد : راجح شعبان.
συνδυαστική αξιολόγηση μονωτικών υλικών
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΚΑΠΝΙΣΜΑ-ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ Ανδρέας Κοντονίκας Γιώργος Γιαννίτσας
פחמימות - סוכרים כתבו ידידה גוטליב אורית מולוידזון
פחמימות לטוב ולרע הכתוב בכחול לא להוראה לתלמידים
کربوهیدراتها.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ονοματολογία οργανικών ενώσεων
به نام خدا.
Αλκίνια.
Γ2 Σοφία Χαντζή.
به نام خدا.
به نام خدا.
Αιθέρες.
10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Ασκηση 3 Ηλεκτροφόρηση DNA.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Αλκίνια.
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері.
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Химияның негізгі түсініктері мен заңдары
Ονοματολογία οργανικών ενώσεων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΧΕΛΩΝΑ …ΚΙ Ο ΛΑΓΟΣ

Ξέρεις ποιος ήταν ο λαγός; Ο αγώνας του λαγού και της χελώνας Η χελώνα ξεπερνάει το λαγό Το πάθημα του λαγού Η μεταμέλεια του λαγού Ασκήσεις

Μια φορά κι έναν καιρό… Ήταν ένας τρανός λαγός… είμαι ο πιο ωραίος από όλα τα ζώα! κανείς δεν μπορεί να με ξεπεράσει. ΥΓ: ΝΑ ’ΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ… ΕΓΩ, ΕΜΕΝΑ,

ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΜΑΛΛΩΣΕ ΜΕ ΤΗ ΧΕΛΩΝΑ …ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ ΤΟΥ ΛΑΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ!!! Έτσι που λέτε παιδιά, ο λαγός και η χελώνα αποφάσισαν να διεξάγουν ένα αγώνα δρόμου για να δουν ποιος περνάει ποιον στη δυναμικότητα και στις ικανότητες. (τάχατες)

ΤΗΝ ΑΦΗΣΕ ΠΙΣΩ 3476 ΜΕΤΡΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, Ο ΛΑΓΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΗ ΧΕΛΩΝΑ meters!!! http ://images.google.gr/imgres?imgurl= d=gCvT-v-8GAa1aM:&tbnh=111&tbnw=88&prev=/images %3Fq%3Dhare%2Band% 2Btortoise%26gbv%3D2%26ndsp% 3D20%26svnum% 3D10%26hl%3Del%26sa%3 DN

Ουπς!; Δεν πιστεύω στα μάτια μου! Ο λαγός αποκοιμήθηκε. Άραγε, θα τερμάτισε;

ΌΧΙ!!! ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ Ο ΛΑΓΟΣ. ΚΟΙΤΑ! Αχ υπερόπτη λαγέ! Την έπαθες!;... ΤΟΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΕΙ Η ΧΕΛΩΝΑ

Η ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ! Άϊντε χελωνίτσα μου προχώρα, σε θέλει όλ’ η χώρα! Άϊντε να λάμψει η αρετή!

Oh yes!!! Τα καταφέραμε! ΜΠΡΑΒΟΜΠΡΑΒΟ !!!

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ! ΤΩΡΑ Ο ΛΑΓΟΣ, ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ, ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΤΟΥ…

ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ… ΣΥΓΝΩΜΗ ΧΕΛΩΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ! ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ! ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ;

Για ποιο λόγο, νομίζεις, ότι έχω νικήσει; Νίκησα διότι ο λαγός ήταν υπερόπτης και με υποτιμούσε Νίκησα διότι ήμουν πολύ πεισματάρα Νίκησα διότι έκανα υπερπροσπάθεια Νίκησα διότι ήμουν μετριοπαθής

Επίκαιρο ερώτημα: Πόσο εγωισμό είχε ο λαγός και πόσο η χελώνα;

ΤΕΛΟΣ! Δε χόρτασες την ιστορία;