Χαλάνδρι 21 Μαρτίου 2016. Γ. ΝΤΥΕΡ Θα ήθελα να ταξιδέψω όσο πιο μακριά μπορώ. Θα ήθελα να φτάσω τη χαρά που είναι στην ψυχή μου. Και ν΄αλλάξω τα σύνορα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
ΣΤΟΠ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ ΠΟΤΕ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ Η 21η ΜΑΡΤΙΟΥ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ: Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της εξάλειψης των φυλετικών.
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ Ο κόσμος, η ύπαρξή μας, η φύση, η ηθική μας υπόσταση, η ζωή ολόκληρη περικλείεται σε δίπολα: Μέρα-νύχτα, μαύρο-άσπρο, πάνω-κάτω, αριστερά-δεξιά,
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ο κόσμος στα όνειρά μας.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Ο Έρωτας στις Τέχνες Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος Καβούνη Σωσσάνα
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Τσιρίκου Ρόζα- Σταυρούλα
17ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΤΑΞΗ Δ-2 ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Ελένη Γιώργου Σεφέρη.
17 Ν ΟΕΜΒΡΗ χρόνια μετά Τα πέτρινα χρόνια ( )
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Το Τουβλο.
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Η Γ΄ τάξη του 4ου Γυμνασίου Χίου γράφει χαϊκού. Αν και βρέχει αν και φυσάει στον ουρανό υπάρχουν αστέρια.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
...ελπίζουμε να το απολαύσετε..! ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΡΑ! Κατερίνα Τσαντάνη Μαύρης Χρήστος Ειρήνη Μουστάκα Εσείς δεν κλικάρετε για την αλλαγή των slides...
 Γυναίκες : Φοίβη Στυλιανού, Κατερίνα Περιστεράκη, Τάνια Καστανιά, Κατερίνα Γιανναρά.  Mama five : Φιλομένα Στάμου, Δέσποινα Μητσέκου, Σοφία Σταματίου,
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Lesson 31. Nouns ο δάσκαλος, η δασκάλα ο καιρός, η χαρά, το αυγό ο μαθητής, η μαθήτρια ο ουρανός, η ζώνη, η φωτιά ποιος, ποια, ποιο ο Χριστός, ο Χρίστος.
ENOTHTA ΠΡΩΤΗ: H IΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ENOTHTA ΠΡΩΤΗ: H IΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
Ε΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
1ο Γυμνάσιο Νέας Μάκρης 20 Μαρτίου 2013
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
‘’ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Η ΠΟΙΗΣΗ’’  PROJECT ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:  ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.  Πράξη Συλλόγου: 43/  ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ 21 η ΜΑΡΤΙΟΥ  Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑ.
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
«Με την ποiηση πολεμaμε τον ρατσισμo»
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΞΕΝΙΤΙΑ Ονοματεπώνυμο: Κόνιαρη Ζωή Όνομα Καθηγητή: κ. Ζάχου Μάρθα
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
«Με την ποίηση πολεμάμε τον ρατσισμό» ΤΜΗΜΑ: Δ1
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές της Δ΄ Τάξης του
Ρατσισμός - Διαφορετικότητα
Λέγεται ότι το έχει γράψει ένα παιδί από την Αφρική και προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
Με την ποίηση πολεμάμε τον ρατσισμό
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Αξέχαστα....
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαλάνδρι 21 Μαρτίου 2016

Γ. ΝΤΥΕΡ Θα ήθελα να ταξιδέψω όσο πιο μακριά μπορώ. Θα ήθελα να φτάσω τη χαρά που είναι στην ψυχή μου. Και ν΄αλλάξω τα σύνορα που ξέρω και να νιώσω τη σκέψη και το πνεύμα μου να ωριμάζουν. Θα ήθελα να ζήσω, να υπάρχω, “να είμαι”. Και να ακούω τις αλήθειες μέσα μου.

21η Μαρτίου  Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων και του ρατσισμού  Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης

Ποίημα ανώνυμου παιδιού από την Αφρική (προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του 2006) Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος Κι εσύ λευκέ άνθρωπε Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι Και αποκαλείς εμένα έγχρωμο...

Ποιος δεν είδε όμως τα ξυπόλυτα παιδάκια στους δρόμους; Ποιος δεν είδε τα μάτια τους — εκείνα τα μεγάλα μάτια που όπως κοιτάζουν απορεμένα τον κόσμο είναι σαν να θολώνουνε το φως του; Από την “Κυπριακή Συμφωνία “ του Θοδόση Πιερίδη Από την “Κυπριακή Συμφωνία “ του Θοδόση Πιερίδη

« Αλήθεια -των αδυνάτων αδύνατο ποτές δεν εκατάφερα να καταλάβω / αυτά τα όντα που δεν βλέπουνε το τερατώδες κοινό γνώρισμα τ’ ανθρώπου / το εφήμερο της παράλογης ζωής του κι ανακαλύπτουνε διαφορές γιομάτοι μίσος διαφορές σε χρώμα δέρματος /φυλή / θρησκεία» (Από το ποίημα “Στην κοιλάδα με τους ροδώνες” του Νίκου Εγγονόπουλου)

Ποίημα του Γερμανού ιερέα Martin Niemöller Όταν οι Ναζί έπαιρναν τους κομμουνιστές σιώπησα, δεν ήμουν δα κομμουνιστής. Όταν φυλάκιζαν τους σοσιαλδημοκράτες σιώπησα, δεν ήμουν δα σοσιαλδημοκράτης. Όταν έπαιρναν τους συνδικαλιστές σιώπησα, δεν ήμουν δα συνδικαλιστής. Όταν έπαιρναν εμένα, δεν είχε μείνει κανείς να διαμαρτυρηθεί.

Από τις Γειτονιές του κόσμου του Γιάννη Ρίτσου Είναι μεγάλος τούτος ο άνεμος είναι πελώριος τούτος ο άνεμος είναι χαρούμενος, χαρούμενος, χαρούμενος, ρίχνει τα τείχη που ύψωσαν ανάμεσα στους λαούς ρίχνει τα τείχη του θανάτου ρίχνει τα τείχη ανάμεσα στο νου και στην καρδιά τα τείχη ανάμεσα σε σένα και σε μένα κι ανοίγει διάπλατα, πάνου απ’ τον κόσμο, του ήλιου παράθυρο. Ακούστε πώς σφυρίζει τούτος ο άνεμος μέσα στις ματωμένες γειτονιές του κόσμου.

Από το ποίημα Μόνωση του Νικηφόρου Βρεττάκου […] Γεννήθηκα σε μια κορφή που είχε μπροστά μια θάλασσα, που είχε σιμά τον ουρανό κ’ ήταν σα θαύμα ονείρου. Μα όταν η μάνα μου καλά μ’ είδε μες στην αγκάλη της, φοβήθη και με πέταξε στην αγκαλιά του απείρου. Κάμπος νερό δε μού ’δωσε κι άνθρωπος δε με χάιδεψε. Μου ’βαλαν πίκρα στο ψωμί κι αγκάθια στα σκουτιά μου. Κι ενώ τον ήλιο της αυγής και γω να φτάσω πήγαινα, σαν πτώμα πίσω μου βαρύ έσερνα τη σκιά μου. Κανένα πλάσμα στη ζωή κ’ εμένα δε μ’ αγάπησε και τα παιδιά μου βγάζανε την γλώσσα όταν περνούσα. […] Κρυφή χαρά μ’ απόμενε μέχρι θανάτου ν’ αγαπώ τα πλάσματα του κόσμου. Μα όταν τους άνοιγα κ’ εγώ την αγκαλιά μου, φεύγανε κι ακούμπαγα στα χέρια μου κ’ έκλαιγα μοναχός μου. […]

Μ’ απόψε, που κατάμαυρη μπροστά μου απλώθη η θάλασσα κι άγρια το ρεύμα επάνω μου φουσκώνει της αβύσσου κ’ έριξα τη στερνή ματιά στο σκοτεινό πλανήτη σου, θα ’θελα, Κύριε, να μου πεις αν είμ’ εγώ παιδί σου. […]

ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ 1950 Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος δεν θα πάψεις ούτε στιγμή ν' αγωνίζεσαι για την ειρήνη και για το δίκιο. Θα βγεις στους δρόμους, θα φωνάξεις τα χείλη σου θα ματώσουν απ' τις φωνές Το πρόσωπό σου θα ματώσει απ' τις σφαίρες μα δε θα κάνεις ούτε βήμα πίσω. Κάθε κραυγή σου θα ' ναι μια πετριά στα τζάμια των πολεμοκάπηλων. Κάθε χειρονομία σου θα 'ναι για να γκρεμίζει την αδικία.

ΜΗ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙΣ «ΞΕΝΟ»! Επειδή άλλη μάνα με γέννησε και σ' άλλη γλώσσα άκουσες εσύ τα όμορφα παιδικά σου παραμύθια… μη με φωνάζεις «ξένο»....

Το ’χουμε απόφαση, μια μέρα όλοι οι άνθρωποι να ’χουνε δυο πόδια ένα χαρούμενο γεφύρι από μάτια σε μάτια από καρδιά σε καρδιά. Από το Καπνισμένο τσουκάλι του Γιάννη Ρίτσου

Το σχολείο μας υποστηρίζει τη δράση του Δήμου Χαλανδρίου «ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ» και ευχαριστεί το Δήμαρχο κ. Σίμο Ρούσσο και την Αντιδήμαρχο κ. ‘Ελενα Χριστούλη για τη βοήθειά τους και την παρουσία τους στον Ελαιώνα  Οι φωτογραφίες στις διαφάνειες 4,5,6,7,8,10,12,13,14 είναι από την επίσκεψη στο κέντρο υποδοχής προσφύγων στον Ελαιώνα ομάδας μαθητών/τριών, που εκπονούν ερευνητική εργασία με θέμα «Ασπρόμαυρη Φωτογραφία – Πρόσφυγες – Μετανάστες» με επιβλέποντα τον κ. Αλεβίζο, όπου πρόσφεραν παιχνίδια και ρουχισμό σε παιδιά, μίλησαν μαζί τους, φωτογράφισαν, φωτογραφήθηκαν  οι φωτογραφίες στις υπόλοιπες διαφάνειες είναι από τη μηχανή αναζήτησης google / images  το σχηματικό ποίημα του Ν. Βρεττάκου δημιούργησε ο μαθητής της Γ΄τάξης Γώργος Καραϊσαλίδης  το σχηματικό ποίημα Ανώνυμου Παιδιού από την Αφρική δημιούργησε η μαθήτρια της Γ΄τάξης Παναγιώτα Τουρνά Επιμέλεια Παρουσίασης : Ιωάννα Ανδριοπούλου Β΄ Τάξη Επιλογή Μουσικής : Τάσος Αλεβίζος (Haig Yazdjian – Garin) Επένδυση Μουσικής : Πέτρος Εγγλέζος Γ’ Τάξη Με την αυτενέργεια των μαθητών της Β2 τάξης και επιβλέπουσες καθηγήτριες την κ. Άντζυ Γκότση και την κ. Δέσποινα Αρζουμανίδου