Nέα πιστωτική πολιτική: Η αμοιβαία συνεργασία μας, φέρνει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα για όλους μέσα στις πρώτες κιόλας ημέρες υλοποίησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
1 «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ - ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ISP ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ»
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
" ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ" Eιρήνη Λουρδή, Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Μάρα Νικολαΐδου, Γιώργος Πυρουνάκης.
Βάσεις Δεδομένων Ομάδα 13 Τζιώνας Δημήτριος Σφυρής Γεώργιος
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.  Το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι ενσωματωμένο στη Βάση Δεδομένων Εξοπλισμού Σχολειών.  Έχει σκοπό να διατηρεί το ωρολόγιο.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Όλγα Σταυροπούλου – Σαλαμούρη Μίλητος Αναδυόμενες Τεχνολογίες & Υπηρεσίες.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΑΤΣΩΡΗΣ BSc MBA DBA(cand)
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το θέμα που μας ανατέθηκε στο μάθημα του Project είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μάθαμε τι είναι και ότι μας προσφέρει ποικίλες.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Η αξία του digital Μανώλης Μαρσέλλος insurancemarket.gr
Τιμή Νέου Συνεργάτη New Distributor Pricing Forever Hellas-Cyprus 1 Φεβρουαρίου 2010 NDP –
Ζευγάρια που επικοινωνούν τουλάχιστον μία φορά το μήνα Αριθμός Ζευγαριών (% από τα 462 ζεύγη) Μέσος (Ενδιάμεσος) Αριθμός Σχέσεων Μέσος (Ενδιάμεσος) Αριθμός.
Επισκόπηση.
Επικοινωνία στα σημεία πώλησης
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Λανσάρισμα Φεβρουαρίου. Άμεση Νίκη «Ξύνεις – κερδίζεις» Το μόνο τυχερό παιχνίδι που δεν περιμένεις κάποια κλήρωση Αυθόρμητη Αγορά Το βλέπεις, το αγοράζεις.
ΗΜΕΡΙΔΑ Κινητικότητας ΚΑ1 Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ‘’Υλοποιώ και Διαχειρίζομαι ΣΩΣΤΑ’’ Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Προϊσταμένη Εθνικής Μονάδας.
MATERIALS AND EQUIPMENT ΥΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Viber Τι είναι; Χρησιμότητα Λειτουργία Viber στο μέλλον.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΣΤΟΧΟΙ της ΠΥΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Kiosk & Retail.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
(ALPHA BANK – EUROBANK – ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
Crisis Management Μετά την κρίση.
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
Δρ. Λεμπέση Γεωργία Ελένη
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Η παρωχημένη τακτική του πολέμου vs της τέχνης να βρίσκεις τη λύση
ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΠΑΚΕΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Nέα πιστωτική πολιτική: Η αμοιβαία συνεργασία μας, φέρνει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα για όλους μέσα στις πρώτες κιόλας ημέρες υλοποίησης

Περίοδος: 18/9 – 22/09 Καταφέραμε και ενημερώσαμε πάνω από 2500 συνεργάτες, παρουσιάζοντας τα οφέλη της νέας πολιτικής Και συνεχίζουμε… Σε 4 ημέρες καταφέραμε και επικοινωνήσαμε με το μισό δίκτυο : Ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη και το χρόνο που διαθέσατε Ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη και το χρόνο που διαθέσατε

Σε 4 ημέρες δείξατε την προστιθέμενη αξία της νέας πολιτικής για εσάς : τουλάχιστον μια παραγγελία, Τα 9 στα 10 Πρακτορεία (2.250), από τα οποία ήρθε σε επαφή το τηλεφωνικό κέντρο, εμπιστεύτηκαν και χρησιμοποίησαν τη νέα πιστωτική πολιτική κάνοντας τουλάχιστον μια παραγγελία, ενώ ενώ την προτεινόμενη ποσότητα του Τηλεφωνικού Κέντρου Τα 7 από τα 10 Πρακτορεία (1.750), έβαλαν την προτεινόμενη ποσότητα του Τηλεφωνικού Κέντρου ή και παραπάνω! Αυξήσατε τόσο τις παραγγελίες σας όσο και τα πακέτα ανά παραγγελία αξιοποιώντας την νέα πολιτική «Πουλάω πρώτα-Πληρώνω μετά»

Σε 4 ημέρες δώσατε στους πελάτες σας περισσότερες επιλογές αυξάνοντας την ικανοποίησή τους από το πρακτορείο σας: αύξησαν τους κωδικούς Τα 8 στα 10 Πρακτορεία (2.000) αύξησαν τους κωδικούς που προσφέρουν στους πελάτες τους, με περισσότερα παιχνίδια ΣΚΡΑΤΣ διαθέσιμα για τον πελάτη τους να επιλέξει

Nέα πιστωτική πολιτική: Αμοιβαία και αποδεδειγμένα ο καλύτερος τρόπος να μπορείς να προσφέρεις περισσότερα στον πελάτη σου με τη λιγότερη προσπάθεια