ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.3: 3.5 ΝΟΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ 3.5.1 Για την αντίδραση 2Α + 3Β  2Γ +Δ έχει προοσδιορισθεί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επίδραση φορολογικής πολιτικής στον κλάδο Κινητής Τηλεφωνίας Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Advertisements

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Συνοπτικό Πρόγραμμα Προετοιμασίας Ομάδων στο Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΚΟΡΕΣΜΕΝΟΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ (ΑΛΚΑΝΙΑ & ΚΥΚΛΟΑΛΚΑΝΙΑ)
Τμήμα Α 3 1 ο Γυμνάσιο Άργους. Το κάπνισμα δεν είναι παιχνίδι.Το κάπνισμα σκοτώνει.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Μάθημα 8 ο Διαδυναμικά ρεύματα 1.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 3: Λήψη αποφάσεων και απόδοση κάτω από στρες και ψυχική διέγερση, προσοχή,μνήμη Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης.
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 3: Συστήματα πολυμέσων Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Καπασούρη Αικατερίνη Α.Μ. 817.
  Θέμα :   Εφαρμογή Ι Διδασκαλία 9ης περίπτωσης : Ενόργανη γυμναστική ► Η Ειρήνη είναι προπονήτρια ενόργανης γυμναστικής και φέτος ανέλαβε μία ομάδα.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση κατά μήκος ευθείας γραμμής. Στόχοι 1 ου Κεφαλαίου Περιγραφή κίνησης σε ευθεία γραμμή όσον αφορά την ταχύτητα και την επιτάχυνση. Διαφορά.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής Ανατολική Αφρική Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας Αναερόβια Χώνευση - Βιοαέριο
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΙΙ: ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΑ
ΜΕΡΟΣ 2. Η Νευρική ώση Τώρα που κατανοήσαμε την κατάσταση ηρεμίας του νευρώνα, ας δούμε πως δημιουργούνται τα ηλεκτρικά μηνύματα στο νευρώνα αυτό, ξεκινώντας.
ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ (4.9) Για να μελετηθεί μία γεωφυσική δομή χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της σεισμικής διάθλασης με την εφαρμογή σεισμικού προφίλ 10 γεωφώνων.
ΕνΟτητα # 4: Ms Word I CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΕνΟτητα # 5: Ms Word IΙ CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΜΙΤΟΝΙΚΟΥ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
ΙΣΧΥΡΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΥΔΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Φυσική A’ Λυκείου ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Γεννήτρια Συναρτήσεων
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ.
Ο άνθρωπος πάντα αισθανόταν εγκλωβισμένος στη γη…
Κρούσεις σωμάτων.
Μελέτη της κίνησης οχήματος με βάση πειραματικά δεδομένα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΛΙΜΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ.
“Ιδιότητες των νεύρων”
ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ 3.9 Επιμήκη ελαστικά κύματα που παράγονται σε σημείο Α ανακλώνται σε κεκλιμένη επιφάνεια και καταγράφονται από δύο (2) γεώφωνα συμμετρικά.
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Φυσική (Θ) Ενότητα : Ορμή Αικατερίνη Σκουρολιάκου, Επίκουρη Καθηγήτρια
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Κινητική θεωρία των αερίων
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Σους Ισσάμ.
ΕΚΦΕ ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Παρουσίαση: Χρήστος Παπαγεωργίου, Δρ. Φυσικής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
Διατήρηση της Ενέργειας
Μηχανική Κίνηση σε Μια Διάσταση Διανύσματα
5. Προσδιορισμός της έντασης της βαρύτητας με τη βοήθεια του απλού εκκρεμούς 13/11/2018 Μιχαήλ Μ.
Равномерно убрзано праволинијско кретање
التركيب الجزيئي للغازات
ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τη διδασκαλία της Χημείας της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος Σύνολο ελάχιστων προβλεπόμενων διδακτικών ωρών σαράντα.
Εφαρμογές Πολυμέσων Ενότητα: Συμπίεση
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian)
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο.
الفصل السادس: منطقية سلوك المستهلك
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΠΑΣΗ.
Για τη Φυσική ένα ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι
Ευθύγραμμη Ομαλά Μεταβαλλόμενη Κίνηση
Эксперыментальныя метады ядзернай фізікі
Ηλεκτρομαγνητισμός Ηλεκτρικά Πεδία
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο (και τον 1ο και τον 3ο)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.3: 3.5 ΝΟΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Για την αντίδραση 2Α + 3Β  2Γ +Δ έχει προοσδιορισθεί νόμος ταχύτητας: υ=k.[Α] 2.[Β]. Α) Η αντίδραση είναι απλή ή πολύπλοκη; Β) Ποια είναι η τάξη της αντίδρασης; Γ) Προτείνατε μηχανισμό 2 σταδίων αν είναι πολύπλοκη. Δ) Να βρεθούν οι μονάδες της σταθεράς k. ΝΟΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ: Είναι η μαθηματική εξίσωση που εκφράζει την σχέση της ταχύτητας (στιγμιαίας), με τις συγκεντρώσεις των αντιδρώντων σωμάτων ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ  ΑΠΛΕΣ Ή ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ (Πραγματοποιούνται σε ένα στάδιο)  ΣΥΝΘΕΤΕΣ Ή ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ (Πραγματοποιούνται σε 2 ή περισσότερα στάδια) 1. Ο νόμος ταχύτητας εξάγεται πειραματικά 2. ( k) είναι η ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ που εξαρτάται από τη θερμοκρασία και τη φύση των αντιδρώντων και δείχνει την ταχύτητα της αντίδρασης όταν οι συγκεντρώσεις των αντιδρώντων είναι ίσες με 1Μ. 3. Η ΤΑΞΗ της αντίδρασης είναι το άθροισμα (χ+ψ). 4. Αν χ=α και ψ=β, τότε η αντίδραση είναι ΑΠΛΗ. 5. Τα στερεά δεν μπαίνοιν στο νόμο ταχύτητας. 6. Οι μονάδες της k ποικίλουν ανάλογα με την τάξη της αντίδρασης. Λ.ΤΖΙΑΝΟΥΔΑΚΗ Για την αντίδραση α Α + β Β  γ Γ + δ Δ ο νόμος ταχύτητας θα δίνεται από μια σχέση της μορφής: υ= k. [Α] χ. [Β] ψ Όταν προτείνουμε μηχανισμό για πολύπλοκη αντίδραση προσέχουμε τα εξής: Α) Προτείνουμε 2 διαδοχικά στάδια που δίνουν «άθροισμα» την πολύπλοκη αντίδραση. Β) Το πρώτο (βραδύτερο) θα καθορίζει την ταχύτητα και επομένως θα εναρμονίζεται με το νόμο ταχύτητας. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ: Α) Εύρεση μονάδων της σταθεράς k για αντίδραση 2ης τάξης. Β) Η αντίδραση Α + 3Β  Δ έχει νόμο ταχύτητας: υ=κ.[Α].[Β] 2.Να προταθεί πιθανός μηχανισμός ΠΡΟΣΟΧΗ Σε πολύπλοκες αντιδράσεις η ταχύτητα καθορίζεται από το βραδύτερο στάδιο ΠΡΟΣΟΧΗ

ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.3: 3.5 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Για την αντίδραση 2Α + Β → Γ έχει καταστρωθεί ο παρακάτω πίνακας τιμών συγκεντρώσεων και ταχύτητας αντίδρασης. Α) Να προσδιορισθεί ο νόμος ταχύτητας. Β) Να υπολογισθεί η σταθερά ταχύτητας. Γ) Να βρεθεί η ταχύτητα της αντίδρασης όταν στο δοχείο όγκου 10L εισαχθούν 0,4 συνολικά mol ισομοριακού μείγματος των Α και Β. Δ) Να προταθεί μηχανισμός 2 σταδίων για την αντίδραση. Ε) Να κατασκευασθεί διάγραμμα μεταβολών συγκεντρώσεων – χρόνου για το πείραμα 3, αν είναι γνωστό ότι η αντίδραση ολοκληρώθηκε σε 4 sec. Λ.ΤΖΙΑΝΟΥΔΑΚΗ Για την αντίδραση α Α + β Β → γ Γ + δ Δ καταστρώθηκε πειραματικά ο παραπλεύρως πίνακας τιμών συγκεντρώσεων αντιδρώντων και ταχύτητας αντίδρασης. Να προσδιορισθεί ο νόμος ταχύτητας για την αντίδραση. [A] (M)[B] (M)U (M.s -1 ) Ι0, ΙΙ0,20, ΙΙΙ0,10, ΙVΙV0,10, Η γενική μορφή του νόμου ταχύτητας θα είναι: υ= k. [Α] χ. [Β] ψ (1) Εφαρμογή του νόμου για 2 σειρές μετρήσεων στις οποίες να μεταβάλλεται μόνο η μία συγκέντρωση π.χ. η [Α]. Τέτοιες είναι η Ι και ΙΙ. Ι ⇨ = k. 0,1 x. 0,1 ψ ΙΙ ⇨ = k. 0,2 x. 0,1 ψ Διαιρούμε κατά μέλη τις δύο σχέσεις: 9/36 = (0,1 x /0,2 x ) ⇨ 1/4=(1/2) x ⇨ (1/2) 2 =(1/2) x ⇨ x=2 Στη συνέχεια εφαρμόζουμε το νόμο ταχύτητας σε δύο άλλες σειρές μετρήσεων στις οποίες αυτή τη φορά να μεταβάλλεται μόνο η [Β]. (Ι και ΙΙΙ) Ι ⇨ = k. 0,1 2. 0,1 ψ ΙΙΙ ⇨ = k. 0,1 2. 0,2 ψ Διαιρούμε κατά μέλη τις δύο σχέσεις: 9/18 = (0,1 ψ /0,2 ψ ) ⇨ 1/2=(1/2) ψ ⇨ (1/2)=(1/2) ψ ⇨ ψ=1. Άρα ο νόμος ταχύτητας έχει τη μορφή: υ= k. [Α] 2. [Β] [A] (M)[B] (M)U (M.s -1 ) Ι0,020, ΙΙ0,020, ΙΙΙ0,040, ΙVΙV0,