Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
Διαδικτυακοσ εκφοβισμοσ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ (CYBERBULLYING)
Διαδικτυακός Εκφοβισμός
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Α τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμο.
Αθηνά Παρασύρη ΄Β Γυμνασίου Πληροφορική.  Η ψηφιακή παρενόχληση(cyberbulling) είναι ένα φαινόμενο, που εξαπλώνεται δραματικά στο μισό του αιώνα μας καθώς,
ασφαλεια στο διαδικτυο ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Τετράμηνο α’
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
Η παρενόχληση στο διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο με αυξανόμενες διαστάσεις που προκύπτει όταν παιδιά ή έφηβοι παρενοχλούνται μεταξύ τους στο κυβερνοχώρο.
CYBER BULLYING.
Θέμα project : Cyberbullying
Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ : ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
Γαβριέλα Σπίγγου Κλινική Ψυχολόγος, Msc Leiden University Netherlands ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Αν σε ενοχλήσουν ή σε χτυπήσουν μίλα, μη φοβάσαι!.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΦΩΚΙΟΝΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΛΒΙΝΑ.
Θοδωρής Λάζαρης, Πρόδρομος Σχιστοχείλης, Λευτέρης Πάνου.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
IDentifEYE ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
This project has been funded with support the European Commission
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Οι εξωτερικές σχέσεις της Ε.Ε.:
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyberbullying)
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Project Όνομα: Μαρία – Ηλέκτρα Γοντσιτοπούλου Τάξη: Β’1
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Θρησκευτικά Θεματική ενότητα 1 Βίκυ Διονυσοπούλου Β2
Νικοσ τασιοσ κωσταντινοσ τραπαλησ
Aλεξάνδρα Τ. Aγγελική Ν. Ραφαήλ Φ. Σπυριδούλα Λ. ΣT1
Ασφάλεια στο διαδίκτυο!!!
Ασφάλεια στο ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Τι είναι το cyber bulling.
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η διαδικασια προσληψησ απο την οπτικη του εργοδοτη
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

 Greece is the 37th largest in the world at $319 billion by nominal GDP or power parity respectively.  Greece is the largest economy in the Balkans  Greece is the 15th largest economy in the 27-member European Union. Economy of Greece Wikipedia: Ο όρος Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying) αφορά τον εκφοβισμό, την απειλή, την ταπείνωση ή την παρενόχληση παιδιών, προεφήβων και εφήβων που δέχονται μέσω της χρήσης του Διαδικτύου, κινητών τηλεφώνων είτε άλλων ψηφιακών τεχνολογιών από ομήλικούς τους.

 Greece is the 37th largest in the world at $319 billion by nominal GDP or power parity respectively.  Greece is the largest economy in the Balkans  Greece is the 15th largest economy in the 27-member European Union. Economy of Greece Tεχνολογία όπου εικονικά αντικείμενα προστίθενται στην απεικόνιση μιας πραγματικότητας. Ξεκινάμε με αφετηρία την πραγματικότητα την οποία επαυξάνουμε με εικονικά στοιχεία (αντικείμενα, πληροφορίες) υπό τη μορφή τρισδιάστατων εικόνων, βίντεο, ήχων. Παρότι η πραγματικότητα αλλάζει εξακολουθεί να παραμένει το σημείο αναφοράς και οποιαδήποτε ενίσχυση της δεν την αλλάζει ως προς την ουσία της. Επαυξημένη Πραγματικότητα (Augmented Reality)

 Greece is the 37th largest in the world at $319 billion by nominal GDP or power parity respectively.  Greece is the largest economy in the Balkans  Greece is the 15th largest economy in the 27-member European Union. Economy of Greece Τα παιδιά μαγνητίζονται από τις νέες τεχνολογίες οι οποίες κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους με αποτέλεσμα μαθησιακές δραστηριότητες που υπό κανονικές συνθήκες θα τις θεωρούσαν βαρετές γίνονται πιο ενδιαφέρουσες με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Γιατί Επαυξημένη Πραγματικότητα;

 Greece is the 37th largest in the world at $319 billion by nominal GDP or power parity respectively.  Greece is the largest economy in the Balkans  Greece is the 15th largest economy in the 27-member European Union. Economy of Greece Η ΕΠ αποτελεί ένα άριστο εργαλείο στα χέρια των δασκάλων που θα τους βοηθήσει: ● Να εξηγήσουν στα παιδιά με χειροπιαστό και ευκολονόητο τρόπο έννοιες όπως η ψηφιακή ταυτότητα και τους κινδύνους που συνοδεύουν την απερίσκεπτη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο. ● Να ξεκινήσουν ένα παραγωγικό, διαδραστικό διάλογο με τους μαθητές γύρο από την αντίληψη τους για την ψηφιακή ταυτότητα και τους κινδύνους που τη συνοδεύουν Η Επαυξημένη Πραγματικότητα ως Εργαλείο

 Greece is the 37th largest in the world at $319 billion by nominal GDP or power parity respectively.  Greece is the largest economy in the Balkans  Greece is the 15th largest economy in the 27-member European Union. Economy of Greece Μέσα από την ΕΠ, οι μαθητές θα αναγνωρίσουν μορφές διαδικτυακού εκφοβισμού, όπως: ● Επαναλαμβανόμενη αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων. ● Παρέμβαση και παρενόχληση οποιασδήποτε διαδικτυακής δραστηριότητας. ● Είσοδος σε προσωπικούς διαδικτυακούς λογαριασμούς. ● Αποστολή φωτογραφιών ή αλλού είδους μαγνητοσκοπημένου υλικού. ● Αποστολή προσωπικών πληροφοριών σε πολλαπλούς παραλήπτες. Μορφές Διαδικτυακού Εκφοβισμού

 Greece is the 37th largest in the world at $319 billion by nominal GDP or power parity respectively.  Greece is the largest economy in the Balkans  Greece is the 15th largest economy in the 27-member European Union. Economy of Greece Στην περίπτωση που μέσα από το παιχνίδι διαπιστωθεί ότι έχουν ήδη υποστεί κάποια μορφή Διαδικτυακού εκφοβισμού θα μάθουν μέσα από αυτό πως να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο παθητικά, ενεργητικά ή και συνδυαστικά: ● Αγνόηση ενοχλητικών μηνυμάτων. ● Αποκλεισμός του αποστολέα που στέλνει απειλητικά ή ενοχλητικά μηνύματα. ● Προειδοποίηση του αποστολέα. ● Αναφορά του περιστατικού στην Αστυνομία ή σε κάποια αρμόδια υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού εγκλήματος. Θύματα Διαδικτυακού Εκφοβισμού

IDentifEYE