Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Η Μπουρμπουλήθρες ΑΕ με υπερηφάνεια σας παρουσιάζει το Επικό Αριστούργημα των 32,5 Όσκαρ !!!
ΘΑΝΑΣΙΜΟ 69 Copyright ® 2005 by fontroul ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑ ΧΑ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π ♠ A42 ♥ K53  K92 ♣ 9765 ♠ KQ3 ♥ AQ7  A75 ♣ 8432 Β Δ Α Ν Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π 3ΧΑ Π Π Π ♠J Ο.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑ ΧΑ ΜΑΘΗΜΑ 3 Ο. ♥Κ♥Κ Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π ♠ ΑΚJ4 ♥ 865  KJ7 ♣ K54 Β Δ Α Ν Ο Νότος με 15π και ομαλή κατανομή ανοίγει 1ΧΑ Αντάμ η Δύση.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Σ΄ ένα λεπτό θα εισέλθεις σε ένα μαγικό κόσμο … …θα γίνεις μάρτυρας ενός θαύματος.
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Βασικά στοιχεία της Java
Οι Έλληνες κάτω από την οθωμανική και τη λατινική κυριαρχία ( ) Οι Έλληνες κάτω από την οθωμανική και τη λατινική κυριαρχία ( ) Οι δάσκαλοι.
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Αριθμομηχανή των Windows
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
ΜΕΡΟΣ Ι.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Άθροισμα ρητών αριθμών.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Με αξιοποίηση του 9 και του 8 Κων/νος Κλουβάτος, Σχ. Σύμβουλος
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Copyright ® 2005 by fontroul
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
δε μας αρέσει η προστακτική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις

+ - : Ελάτε παιδιά. Μπείτε σε μια σειρά για να αρχίσει η παράσταση.

+-: Η αριθμητική παράσταση. Ποια παράσταση;

+-: Αριθμητική παράσταση λέγεται κάθε σειρά αριθμών που συνδέονται μεταξύ τους με τα σύμβολα των τεσσάρων πράξεων. Και τι είναι αριθμητική παράσταση;

+-: Τώρα που μάθατε ας ξεκινήσουμε με την πρώτη πράξη. Ποια είναι η πρώτη πράξη;

+-: Μμμμ… Να πω την αλήθεια δε θυμάμαι καθόλου… Ας ξεκινήσουν οι πιο θαρραλέοι. Λέω να ξεκινήσω εγώ και να αφαιρεθώ από το 5.

+-: Χλωμό το βλέπω… Λέω να ξεκινήσω εγώ και να αφαιρεθώ από το 5.

+-: Αφήστε τις βλακείες. Οι πράξεις θα γίνουν με τη σειρά. Πρόσθεση εγώ με το 5

-: Αφαιρούμαι τώρα εγώ από το 9 Ας διαιρεθούμε και οι δυο μας να τελειώνουμε…..

Φτωχό το αποτέλεσμα…..

Πάμε από την αρχή παιδιά. +-:

Πάμε με άλλη σειρά. Να γίνει πρώτα η διαίρεση +-:

Να γίνει τώρα η πρόσθεση +-

Άντε και η αφαίρεση να τελειώνουμε. -

Μπράβο!!! Πολύ καλύτερο αποτέλεσμα.

Τι μάθατε σήμερα παιδιά; +-: Τι μάθαμε;

Ότι αν κάνουμε τις πράξεις με διαφορετική σειρά, θα έχουμε και διαφορετικό αποτέλεσμα. +-:

+-: Και με ποια σειρά πρέπει να κάνουμε τις πράξεις για να έχουμε σωστό αποτέλεσμα;

Λοιπόν: 1.Πρώτα θα γίνονται οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις. 2.Μετά οι προσθέσεις και οι αφαιρέσεις, ξεκινώντας από τ’ αριστερά. +-:

Σύμφωνοι παιδιά; +-: Και τι θα γίνει αν έρθουν τίποτα κολλητά φιλαράκια;

Τι εννοείς; +-: Κοίτα. ( )

Εντάξει παιδιά. Καταλαβαίνω! Θα σας το κάνω το χατίρι! + - : Εμείς οι δύο τώρα σου δηλώνουμε με μια φωνή, ότι δεν αφήνουμε κανέναν να μπει ανάμεσά μας. Πώς θα γίνει τώρα πρώτα η διαίρεση; ()

Οι πράξεις από εδώ κα πέρα θα γίνονται με την εξής σειρά: 1.Πρώτα οι πράξεις στις παρενθέσεις + - :( )

Οι πράξεις από εδώ κα πέρα θα γίνονται με την εξής σειρά: 1.Πρώτα οι πράξεις στις παρενθέσεις +: 2. Μετά οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις

+ Οι πράξεις από εδώ κα πέρα θα γίνονται με την εξής σειρά: 1.Πρώτα οι πράξεις στις παρενθέσεις 2. Μετά οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις 3. Και τέλος, οι προσθέσεις και οι αφαιρέσεις, ξεκινώντας από αριστερά.

Μπράβο παιδιά. Ας πέσει η αυλαία τώρα που βάλαμε μία σειρά. +-:

Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία mathitiskaidaskalos.blogspot.com