Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Advertisements

Αρχή.
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΦΟΡΔΑΚΟΣ
Φαινόμενο θερμοκηπίου
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Κιτσας θυμιος Μυρωνας Κολιογιωργης
ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
Αυτοκίνητα νέες τεχνολογίες
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
20 ΣΤΑΔΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΕΠΑΛ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
Βασικά εξαρτήματα κινητήρα
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥ ΒΕΝΖΙΝΙΚΙΝΗΤΗΡΑ
Σχολικό έτος 2011 – Aυτοκίνητο ονομάζεται κάθε τροχοφόρο επιβατικό όχημα με ενσωματωμένο κινητήρα Τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται ώστε να κινούνται.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Ι.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Θερμοκρασία- Σχετική & Απόλυτη Θερμ.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΙI. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
Γεννήτρια συνεχούς ρεύματος Σ.Ρ. 100 V, 10 kW, διέγερσης σειράς, έχει αντίσταση τυμπάνου ίση με R α = 0,1 Ω και αντίσταση πεδίου ίση με R f = 0,05 Ω. Η.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
MSc in Management and Information Systems
Κεφάλαιο 4 Κυλινδρισμός Σχέση συμπίεσης - Πίεση συμπίεσης
Κεφάλαιο 2 Πίεση – Απόλυτη Πίεση Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Ηλεκτρικός Κινητήρας Βαγγέλης Ηλιάδης.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Θερμότητα & Τρόποι μετάδοσης της Θερμότητας
Νέος κινητήρας πετρελαίου
5A ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 4 Πολυκύλινδροι κινητήρες
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πυκνότητα – Ειδικό Βάρος – Ειδικός Όγκος
ΕΠΑΛ ΟΙΝΟΗΣ-ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΕΤΡ
5B β’ μέρος θερμικές μηχανές
Κεφάλαιο 2 Τριβή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Οδυσσέας Μανωλιάδης.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή Διδακτικοί στόχοι  Να κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών για την τεχνολογική εξέλιξη - πορεία των κινητήρων, αλλά και για τη σχέση - επίδραση του αυτοκινήτου στη ζωή του ανθρώπου.  Να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές την αναγκαιότητα της κατοχής θεωρητικών γνώσεων, ώστε να κατανοούν τη λειτουργία των Μ.Ε.Κ. και των διαφόρων μηχανισμών τους.

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή Πώς γίνονταν οι μετακινήσεις και τα ταξίδια πριν από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ?

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή  Νicholas Cugnot 1769 Το πρώτο όχημα που κινήθηκε με δική του ισχύ ήταν το ατμοκίνητο όχημα του Γάλλου αξιωματικού του μηχανικού Νικολά Κινιό (Nicholas Cugnot), το 1769

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή 1860  Ο Ζαν-Ζοζέφ-Ετιέν Λε-νουάρ (J. J. Et. Lenoir) το 1860 κατασκεύασε την πρώτη ΜΕΚ πολύ χαμηλής απόδοσης ( χωρίς συμπίεση πριν την ανάφλεξη ) Η μηχανή αυτή χρησιμοποιούσε ως καύσιμο ένα μίγμα από κάρβουνο, φωταέριο και αέρα. Το 1860, ο Λενουάρ τοποθέτησε μια τέτοια μηχανή σε ένα μικρό όχημα και έτσι δημιούργησε μια "άμαξα χωρίς άλογα". Υπήρχαν ήδη τέτοιες άμαξες που κινούνταν με ατμό, αλλά το όχημα του Λενουάρ ήταν πιο μικρό και είχε καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή  Siegfried Marcus Ο Αυστριακός Ζίγκφριντ Μάρκους έκανε πειράματα με μηχανές που χρησιμοποιούσαν ως καύσιμο τη βενζίνη Ο Μάρκους τοποθέτησε μια τέτοια μηχανή πάνω σε μια χειράμαξα το 1864 και η κατασκευή αυτή θα πρέπει να θεωρηθεί ως το πρώτο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο.

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή  Nikolaus August Otto 1876 Ο Γερμανός μηχανικός Νικολάους Ά-ουγκουστ 'Οττο κατασκεύασε την πρώτη 4-χρονη αποδοτική ΜΕΚ ( με συμπίεση ) το Κατασκεύασε μια τροποποιημένη μορφή του κινητήρα, στην οποία το έμβολο πραγματοποιούσε τέσσερις κινήσεις σε μία πλήρη περιστροφή..

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή  Carl Friedrich Benz 1885 Το 1885, ο Γερμανός μηχανολόγος- μηχανικός Καρλ Φρήντριχ Μπεντς κατασκεύασε, τον πρώτο πραγματικά αποδοτικό βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης, τον οποίο τοποθέτησε σε ένα όχημα δικής του κατασκευής.

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή 1888  Ο Ντάνλοπ το 1888, παρουσίασε τα φουσκωτά λάστιχα, τα πρωτοφόρεσε ο Μισελέν σε αγώνα το  Ο Λάντσεστερ το 1902, πατεντάρισε τα δισκόφρενα, αλλά τοποθετήθηκαν μετά από 50 χρόνια 1903  Η Mercedes το 1903, πρωτοπαρουσίασε τα ταμπουρόφρενα

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή  Ο Henry Ford το 1908, εισήγαγε την σειρά παραγωγής στην κατασκευή αυτ/των  Ο Henry Ford το 1909, κατασκεύασε το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής, το μοντέλο «Τ» της Ford

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή 1911  Η Cadillac το 1911, τοποθέτησε για πρώτη φορά ηλεκτρικά φανάρια 1911  Ο Ch. F. Kettering το 1911, είναι ο εφευρέτης της μίζας ( μέχρι τότε η εκκίνηση γίνονταν με μανιβέλα ) 1912  Η Cadillac το 1912, πρωτοχρησιμοποίησε την μίζα  Η Michelin το 1948, εμφάνισε στην αγορά τα ακτινωτά λάστιχα Radial

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή Πόσα πιάνει ; Πόσα άλογα βγάζει ; Tι ρεπρίζ έχει ; Πόσο τραβάει ; Πόσο καίει ; Χτυπάει πειράκια ; Καίει λάδια ; Τi κρατήματα έχει;

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή  Πόσα πιάνει :  Πόσο τραβάει :  Πόσα άλογα βγάζει :  Στα πόσα πιάνει τα 100 Km/h ( ή τι ρεπρίζ έχει ) : η τελική ταχύτητα σε χιλιόμετρα ανά ώρα Km/h ποια είναι η ισχύς του σε άλογα PS στα πόσα δευτερόλεπτα sec από στάση ή εν κινήσει με τη δεύτερη ταχύτητα γνωστή ως ρεπρίζ η τελική ταχύτητα σε χιλιόμετρα ανά ώρα Km/h  Πόσο καίει :τι κατανάλωση έχει

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή  Τι κρατήματα έχει :  Χτυπάει πειράκια :  Καίει λάδια : κάνει αυταναφλέξεις ή προάφλεξη από διαρροές λαδιού λίπανσης στον χώρο καύσης Τα κρατήματα εκφράζουν την πρόσφυση των ελαστικών αλλά και τον ρόλο του σχεδιασμού της ανάρτησης  Πρόσφυση :  Φυγόκεντρη : είναι η τριβή των ελαστικών στο οδόστρωμα είναι η δύναμη που αναπτύσσεται σε κυκλική τροχιά

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή  Ισχύς :  Αδράνεια : είναι η τάση των σωμάτων να διατηρήσουν την κινητική τους κατάσταση είναι η ιπποδύναμη ή τα άλογα του κινητήρα  Επιτάχυνση :  Ροπή :είναι το πόσο τραβάει ο κινητήρας είναι ο ρυθμός αύξησης της ταχύτητας από στάση ή εν κινήσει με τη δεύτερη ταχύτητα γνωστή ως ρεπρίζ  Επιβράδυνση :είναι ο ρυθμός μείωσης της ταχύτητας

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή  Ρελαντί :  Τελική ή φουλ :  MEK : είναι οι χαμηλότερες στροφές λειτουργίας των ΜΕΚ είναι η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει το όχημα είναι η μηχανή εσωτερικής καύσεως Οι ΜΕΚ διαδέχθηκαν τις ατμομηχανές, που ήταν μηχανές εξωτερικής καύσεως Ο ΟΤΤΟ είναι ο εφευρέτης της βενζινομηχανής Ο DIESEL είναι ο εφευρέτης της πετρελαιομηχανής

Σαλής Αναστάσιος – Μηχανολόγος 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας Ιστορική αναδρομή - Εισαγωγή Τ Ε Λ Ο Σ