Παρουσίαση για τα σήματα. Τι Βλέπετε;Σε ποια γλώσσα;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο νεοσ εσωτερικοσ κανονισμοσ του κλαδου ανιχνευτων
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Η γλώσσα όλου του κόσμου
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Ζαχαρίου Λουίζα Α7.
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΡΕΝΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΔΕΡΑΛΑ ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΑΙ ΣΙΜΟ ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΗ.
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Osez en Français – Τολμήστε στα Γαλλικά Με άξονα τον κύριο στόχο του γλωσσικού μαθήματος που είναι η επικοινωνία και ο διαπολιτισμικός διάλογος και με.
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
Η περιοχή Α θα πρέπει να είναι ίση με την Β
The great Comic of Greek Philosophers Τίτλος: The great Comic of Greek Philosophers Τάξη:Έκτη Δημοτικού Διάρκεια:6 μήνες Μάθημα: Ξένη Γλώσσα (Αγγλική)
Πρόταση τελικού προϊόντος της ιστοεξερεύνησης προς δημοσίευση στην ιστοσελίδα του σχολείου ( Προαιρετικά ) Χρόνος: 1 επιπλέον διδακτική ώρα.
Δημιουργία παρουσίασης:
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Κάντε κλικ σε ένα από τα κεφάλαια παρακάτω για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες ή κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο για να ξεκινήσει η ιστοσελίδα φροντιστήριο.
Χρήστος Δ. Ταραντίλης, Λέκτορας ΔΕΤ Εφαρμογές Διοικητικής Επιστήμης ΙΙ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Τα γράμματα. ΠΟΙΗΣΗ Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και τα προβλήματά τους. Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή.
Άραγε το αυτοκίνητο είναι χρήσιμο…….. … ή επιβαρύνει μόνο το περιβάλλον και δεν το χρειαζόμαστε.
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο!
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
«Συλλογισμός και λήψη αποφάσεων» Μια προσέγγιση πάνω στα πιθανά νευροβιολογικά θεμέλια των αποφάσεων.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Θέμα: Λόγοι που οδηγούν τους νεους στα ναρκωτικά ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: Υφαντής Μιχάλης Υφαντής Μιχάλης Παναγιώτης Κουτσοπανάγος.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
ΜΑΘΗΜΑ 2: H σημασία της σχετικής θέσης για τους ανθρώπους
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 01/08/2012 – 31/07/2014 A.S.L.A.V.A.S. (Art, Sports and Literature Against Violence At Schools)
Κάντε κλικ για να επεξεργαστείτε τον υπότιτλο του υποδείγματος ΣΗΜΑΙΕΣ ΧΩΡΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΤ1.
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«Κατανοώντας τους φίλους»
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Άννα Τορτοπίδου Παναγιώτης Πρίτσας Πηγή: wikipedia
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Συνάντηση ΠΑΣΕΓΕΣ – ΕΑΣ Θεσ/νικη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Τα σχολεία του κόσμου.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ευρώπη.
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση για τα σήματα

Τι Βλέπετε;Σε ποια γλώσσα;

Ποια γλώσσα νομίζετε είναι πιο κατάλληλη;

Λήψη απόφασης Στη συζήτηση για να ληφθεί απόφαση για τη γλώσσα που θα αναγράφεται στις πινακίδες στη χώρα μας θα εμπλακούν και οι μαθητές του σχολείου μας. Η 1 η, η 2 η και η 3 η ομάδα υποστηρίξτε με επιχειρήματα την ελληνική γλώσσα ενώ η 4 η και η 5 η την αγγλική γλώσσα.

Γράμματα ή Σήματα;

Γράμματα ή Σήματα

Γράμματα ή Σήματα

Γράμματα ή Σήματα

Γράμματα ή Σήματα

Γράμματα ή Σήματα;

Ποιο άραγε μπορεί να μας βοηθήσει καλύτερα να λειτουργήσουμε στην καθημερινή μας ζωή;

Λοιπόν, αποφασίσατε;

Το σήμα μας παραπέμπει πιο γρήγορα στο συλλογισμό και είναι Π ΠΠ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ. Μπορούν να το αντιληφθούν άτομα από όλα τα μέρη του κόσμου: Κίνα, Νότια Αφρική, Βραζιλία, Ισπανία, Γαλλία κ.α. Δ ΔΔ ΔΕΝ είναι αναγκαίο να ξέρουν τη γλώσσα για να το αντιληφθούν.