ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
8 th Primary School Zografou, Athens,GREECE 8 ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου, Αθήνα COMENIUS MULTILATERAL PROJECT “The Source of Our Health” May 2014 The.
Advertisements

Who lives in such a house? Hey!!! Ποιος ζει σε τέτοιο σπίτι; ε!!!
ΜΙΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ ΠΟΛΗ A dream city
Some information about our place. Greece is a small country on the south of Europe. The peninsula, where Greece is located, is called Balkan.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ CEREMONY AT SCHOOL ABOUT THE STUDENTS’ REVOLUTION AGAINST THE DICTATORSHIP (NOVEMBER 1973) Παρασκευή 16 Νοε
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
Είναι αρκετά αυτά που γνωρίζεις για τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; Is it enough what you know about Democracy?
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
Μηντζιαρίδης Κώστας PRESENT CONTINUOUS. Paint = Dance = Fly = Run = Walk = Laugh = Sing = Ride = Play = Drive = Clap = τραγουδώ γελώ χορεύω τρέχω ζωγραφίζω.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ Τι μπορεί να σημαίνει?.
VOICES OF YOUNG PEOPLE IN EUROPE-STREET ART by 1st EPAL ELEFSINAS Teacher’s name : Εleni Alexandraki(ΠΕ 06)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η ιστορία της Τέχνης τους τελευταίους δυο αιώνες - Pablo.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
Σπύρος Πρασσάς Πανεπιστήμιο Αθηνών Μηχανικές αρχές και η εφαρμογή τους στην Ενόργανη Γυμναστική PP #4.
Useful excuse for it. Once, after returning from battle the Senators attempted to honor Caesar with a gift. He would not even stand up to receive it. His.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Χρηματοοικονομικές Αγορές*
«Μαθαίνω» και «Διδάσκω» «Μαθηματικά»
Acts 4:34 – 5:11 God’s warning shot.
THE GOOD WEEK.
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Ι. Ματσαγγούρας, Π. Νάστος και Δ. Νικολάκης
Μη Γραμμική Θεωρία Ελαστικής Ευστάθειας: Θεμελιώδες Υλικό
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
QUESTIONNAIRE RESULTS – ALL COUNTRIES
Γίνε ο "ειδικός" στη χρήση ΟΒΑΣΕ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Τρέχουσα/Ανοικτή Ασφάλιση
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σήμερα στην πόλη του Δαβίδ κι αυτός είναι ο Χριστός ο Κύριος
GREECE.
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
Η καινοτομία και η δημιουργικότητα στη Διά Βίου Μάθηση
O θρύλος του Διγενή Ακρίτα
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
This story was written in Cyprus by Primary School children.
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
WALES. Wales (Welsh: Cymru) is a country that is part of the United Kingdom and is part of the island of Great Britain and offshore islands. It is bordered.
Ηγεσία, Φρόνηση, Αυτενέργεια: Πως δημιουργούν οι καλοί οργανισμοί
Children with visual disability in the digital environment
Ενημέρωση για eTwinning
Exercise 8 Parsing Word Case Num Gen Lex Fm Lex M 1. ἡμέρᾳ Dat Sing
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Με Αφορμή Ένα Πρόβλημα …
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΩΣ – ΟΙ ΣΤΑΒΛΟΙ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ
Voice.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ

Έτος κατασκευής: 450 π.Χ. (πρότυπο) Ρωμαϊκό αντίγραφο Καλλιτέχνης: Μύρων Έτος κατασκευής: 450 π.Χ. (πρότυπο) Δούλευε σχεδόν αποκλειστικά σε μπρούντζο. Δημιο ύργησε πολλούς ανδριάντες θεών και ηρώων. Ο περιηγητής Παυσανίας μας αναφέρει ότι έργα του Μύρωνα υπήρχαν και ήταν ακόμα στην θέση τους τον 2ο αι. μ.Χ. Τα πιο φημισμένα του έργα παριστάνουν αθλητές την στιγμή της δράσης, με τελειότητα στάσης, λεπτομερειών και αναλογίας. Ο Πλίνιος αναφέρει ότι τα έργα του Μύρωνα ήταν περισσότερα μα και πιο επιμελέστερα των έργων του Πολύκλειτου. Οι διασημότερες εργασίες του σύμφωνα με τον Πλίνιο απεικόνιζαν τον Μινώταυρο, τον Κέρβερο, τον Περσέα, τον σάτυρο Μαρσύα, τον Ηρακλή, έναν αθλητή της δισκοβολίας και τον Απόλλωνα της Εφέσου. [Libération des prisonniers de la Bastille] : [dessin] Contributor: Hennin, Michel, 1777-1863 (Collector) Imprint: [ca 1789], 1789 Issuance: monographic Genre: Graphic Scènes historiques-1789-1799. Format: Image fixe, nonprojected graphic, drawing 1 dess. : pierre noire ; 24 x 42 cm (f.) Referenced by: Hennin, 10323 Related item: [Recueil. Collection Michel Hennin. Estampes relatives à l'Histoire de France. Tome 118, Pièces 10278- 10385, période : 1789] Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40261110w Subject: Ex-détenus > France France > 14 juillet 1789 OCLC: 691723801

Το Σύμπλεγμα του Λαοκόοντος. Γλυπτό. Μνημειακό μαρμάρινο έργο, ρωμαϊκής εποχής, το οποίο βρίσκεται στα Μουσεία Βατικανού (Museo Pio-Clementino), στη Ρώμη. Ο αρχαίος Ρωμαίος συγγραφέας Πλίνιος ο Πρεσβύτερος αποδίδει τη δημιουργία του σε τρεις Ρόδιους καλλιτέχνες, τους Αγήσανδρο, Αθηνόδωρο και Πολύδωρο. Το γλυπτό παριστάνει τον Τρώα ιερέα Λαοκόοντα και τους γιούς του Αντιφάντη και Θυμβραίο να στραγγαλίζονται από φίδια.

"Η Αρπαγή των Σαβίνων Γυναικών" (1574-82), Τζιαμπολόνια, "Η Αρπαγή των Σαβίνων Γυναικών" (1574-82), Τζιαμπολόνια, Loggia dei Lanzi, Φλωρεντία. Η Αρπαγή των Σαβίνων Γυναικών ήταν ένα επεισόδιο της πρώιμης ρωμαϊκής ιστορίας καθαρά μυθολογικό. Ο ιστορικός Τίτος Λίβιος (59π.Χ – 17 μ.Χ.), στο έργο του, “Ιστορία της Ρώμης”, συγκεντρώνει διάφορες τέτοιες παραδοσιακές αφηγήσεις, στις οποίες ο μύθος και τα ιστορικά γεγονότα είναι άρρηκτα δεμένα. Religion Basset, Paul-André, éditeur et marchand d'estampes, 17..-184 (Publisher) Imprint: A Paris : chez Basset, [entre 1770 et 1790], [1770-1790?] Issuance: monographic Genre: Picture Scènes satiriques-1789-1799. Format: Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, coul. ; 23,5 x 14,5 cm (élt d'impr.)

Το χάλκινο άγαλμα του Δαβίδ του Ντονατέλλο (1440), είναι γνωστό ως το πρώτο χάλκινο άγαλμα της Αναγέννησης, καθώς και το πρώτο όρθιο γυμνό μετά την αρχαιότητα. Προκάλεσε αίσθηση όταν παρουσιάστηκε, καθώς παρουσίαζε έναν γυμνό νέο άντρα. Η σύνθεση απεικονίζει το νεαρό Δαβίδ, που χαμογελά αινιγματικά και πατά το κεφάλι του Γολιάθ. Ο νέος είναι γυμνός, φορά μόνο ένα κράνος με φύλλα δάφνης, μπότες, και κρατά το τεράστιο σπαθί του Γολιάθ. Η ακριβής ημερομηνία δημιουργίας είναι άγνωστη. Οι εκτιμήσεις ποικίλλουν ανάμεσα στα 1430 και -πιο συχνά- τα 1440. Η εύθραυστη και θηλυπρεπής μορφή του Δαβίδ, έρχεται σε ισχυρή αντίθεση με το μεγάλο σπαθί που κρατά, δείχνει ότι ο Δαβίδ δεν νίκησε το Γολιάθ με τη φυσική του δύναμη, αλλά με τη θέληση του θεού. Η γύμνια του ενισχύει την ιδέα της παρουσίας του θεού, καθώς έρχεται σε αντίθεση με την αρματωσιά του γίγαντα. Το γεγονός ότι ο Δαβίδ στέκεται με την πλάτη στο Γολιάθ, δείχνει ότι ο δεύτερος δεν αποτέλεσε απειλή. Το άγαλμα ανήκε αρχικά στον Κόζιμο των Μεδίκων, και τοποθετήθηκε στην αυλή του Παλάτσο ντι Μέντιτσι στη Φλωρεντία. Μετά την έξωση του Πιέρο Λορέντζο των Μεδίκων κατασχέθηκε και τοποθετήθηκε στην αυλή του Παλάτσο ντέλλα Σινιορία. Σήμερα βρίσκεται στο μουσείο-παλάτι του Μπαρτζέλο, στη Φλωρεντία. Religion Réforme de différents droits feodaux et de la dime le 11 aoust 1789 : hé prenés toujours Mr le curé, tel, refuse d'une main, qui voudroit tenir de l'autre, mais c'est la derniere fois : [estampe] Contributor: Vinck, Carl de, 1859-19 (Collector) Imprint: [Paris] : [s.n.], [1789] Issuance: monographic Genre: Picture Scènes satiriques-1789-1799. Format: estampe, eau-forte, gravure aux outils, Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, roulette, coul. ; 22,5 x 15,5 cm (élt d'impr.)

Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου είναι ανάγλυφο, Ντονατέλλο, 1433, βρίσκεται στην εκκλησία του Τιμίου Σταυρού ((Basilica of Santa Croce) στην Φλωρεντία. Είναι από γκρίζα πέτρα της Φλωρεντίας και είναι το ιερό αρτοφόριο (tabernacle) στο οποίο φυλάσσεται η θεία ευχαριστία. Συγκαταλέγεται στα πρώιμα έργα του Ντονατέλλο. Η σύνθεσή του ομοιάζει των αρχαίων Αττικών επιτάφιων αναγλύφων. Η διάθεσή του είναι αναγεννησιακή με πλούσια αρχιτεκτονική διακόσμηση. Evénement du 13 avril 1790 : l'abbé Maury hué et menacé par le peuple, escorte par un détachement de la Garde nationale : [estampe] Author/Creator: Janinet, Jean-François, 1752-1814 (Engraver) Contributor: Janinet, Jean-François, 1752-1814 (Illustrator) Hennin, Michel, 1777-1863 (Collector) Vinck, Carl de, 1859-19 (Collector) Janinet, Jean-François, 1752-1814 (Publisher) Imprint: [Paris] : [J.F. Janinet], [1789-1791] ssuance: Monographic Genre: Scènes historiques-1789-1799. Illustration. Format: Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : manière de lavis ; 20,5 x 13,5 cm (élt d'impr.)

Αναγέννηση Ο Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, φιλοτεχνήθηκε από το 1501 ως το 1504, είναι ένα αριστούργημα της Αναγεννησιακής γλυπτικής και, μαζί με την Πιετά, ένα από τα δυο σημαντικότερα γλυπτά του Μιχαήλ Άγγελου. Είναι ένα από τα πιο γνωστά αγάλματα στην ιστορία της γλυπτικής, και έχει γίνει σύμβολο δύναμης και νεανικής ομορφιάς. Παριστάνει τον Βιβλικό βασιλιά Δαβίδ, τη στιγμή που αποφασίζει να αναμετρηθεί με τον Γολιάθ. Στην εποχή του θεωρήθηκε σύμβολο της δημοκρατίας της Φλωρεντίας, μιας ανεξάρτητης πόλης-κράτους που απειλούνταν από πιο ισχυρά αντίπαλα κράτη. Αυτή η ερμηνεία τονίστηκε και με την τοποθέτηση του ύψους 5,17 μέτρων αγάλματος έξω από το Παλάτσο Βέκιο, την έδρα της τοπικής κυβέρνησης της Φλωρεντίας. Τα αποκαλυπτήριά του έγιναν στις 8 Σεπτεμβρίου του 1504. ム

Η Πιετά (ιταλικά: Pietà, σημαίνει Έλεος, ενώ η σύνθεση του έργου είναι γνωστή ως «Αποκαθήλωση»). Φιλοτεχνήθηκε στα 1498 -1499 από τον Μιχαήλ Άγγελο, είναι ένα μαρμάρινο γλυπτό στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου στην πόλη του Βατικανού. Το γλυπτό απεικονίζει το σώμα του Ιησού στα πόδια της μητέρας του Μαρίας, μετά τη Σταύρωση και την αποκαθήλωση. Το θέμα ήταν δημοφιλές εκείνη την εποχή στη Γαλλία αλλά όχι στην Ιταλία. Το έργο ισορροπεί ανάμεσα στις αναγεννησιακές αντιλήψεις της κλασσικής ομορφιάς και του νατουραλισμού. Abbé-Tise : pour moi dieu merci je me porte très bien : [estampe] Contributor: Vinck, Carl de, 1859-19 (Collector) Imprint: [Paris] : [s.n.], [ca 1790] Issuance: monographic Genre: Picture Caricatures et dessins humoristiques-1789-1799. Format: estampe, eau-forte, Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, coul. ; 13 x 9 cm (tr. c.) Referenced by: De Vinck, 3409 Related item: [Recueil. Collection de Vinck. Un siècle d'histoire de France par l'estampe, 1770-1870. Vol. 19 (pièces 3107-3418), Ancien Régime et Révolution] Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40249036t Subject: Abbés > France Mots d'esprit et jeux de mots Bêtise > Aspect symbolique OCLC: 693244178

Στη Σάντα Μαρία ντέλα Βιτόρια, στο παρεκκλήσι Κορνάρο, στα αριστερά της Αγίας Τράπεζας, είναι η Έκσταση της Αγίας Θηρεσίας, που φιλοτέχνησε το 1646 ο Μπερνίνι. Το άγαλμα αναπαριστά ένα όραμα της Αγίας Θηρεσίας της Αβίλα, με έναν άγγελο να της τρυπά την καρδιά με ένα χρυσό βέλος, προκαλώντας της ταυτόχρονα μεγάλη χαρά και πόνο. Η Αγία είναι ξαπλωμένη σε ένα σύννεφο με το στόμα μισάνοιχτο και τα μάτια κλειστά, ενώ το σώμα της καλύπτει πτυχωτό ύφασμα. Από ψηλά την κοιτά ένας άγγελος που είναι έτοιμος να την τρυπήσει με ένα βέλος. Οι πλούσιες πτυχώσεις των ρούχων και η στάση των σωμάτων εγκαταλείπουν τους κλασικούς περιορισμούς και συνθέτουν μια εικόνα γεμάτη πάθος. Το φως πέφτει από επάνω, από ένα παράθυρο που είναι αόρατο από το εξωτερικό του ναού, δημιουργώντας μια εξωπραγματική ατμόσφαιρα Πάνω από τις μαρμάρινες μορφές έχουν κατασκευαστεί ακτίνες που αναπαριστούν το θείο φως από μπρούντζο. Το ίδιο το παρεκκλήσι έχει κτιστεί έτσι ώστε να θυμίζει σκηνή θεάτρου. Διαθέτει μάλιστα και μικρά θεωρεία από όπου ο ευεργέτης της εκκλησίας Καρδινάλιος Φεντερίκο Κορνάρο και οι πρόγονοί του, με τη μορφή γλυπτών, μοιάζουν σαν να παρακολουθούν τη σκηνή που εξελίσσεται μπροστά τους. Vue de la Bastille prise de la Galerie faisant face au Boulevard : [estampe] Author/Creator: Roger, L. , graveur, 17..-1... (Engraver) Contributor: Pernet, Jean Henri Alexandre, 1763?-18..? (Draftsman) Imprint: A Paris : chez les Campions freres, [entre 1789 et 1792] Genre: Scènes historiques Format: Image fixe 1 est. : eau-forte, outils, col. au repérage ; diam. 12,5 cm (im.) Note: Extr. de : Vues pittoresques..., Paris. Referenced by: Images de la Révolution française : catalogue du vidéodisque, 1990, 30498-30499. Vidéodisque, 30498-30499. Subject: France > 14 juillet 1789

Η Κρήνη του Τρίτωνα (1642). Στο κέντρο της πολύβουης Πιάτσα Μπαρμπερίνι στη Ρώμη βρίσκεται η Κρήνη του Τρίτωνα, το πρώτο από τα σιντριβάνια του Μπερνίνι. Δημιουργήθηκε λίγο μετά την ολοκλήρωση του Παλάτσο Μπαρμπερίνι. Δελφίνια ισορροπούν πάνω στα κεφάλια τους, στρίβοντας τις ενωμένες ουρές τους για να στηρίξουν ένα τεράστιο όστρακο. Πάνω σε αυτό παρουσιάζεται γονατιστός και σε υπερφυσικό μέγεθος, ο Τρίτωνας, μια θεότητα της θάλασσας κατά την ελληνορωμαϊκή μυθολογία. Ρίχνει πίσω το κεφάλι φυσώντας ένα πίδακα νερού ψηλά μέσα από ένα κοχύλι. Ανάμεσα στις ουρές των δελφινιών φαίνονται τα κλειδιά του Αγίου Πέτρου, η Τιάρα του Πάπα και το οικόσημο των Μπαρμπερίνι, με τις χαρακτηριστικές μέλισσες. Το σιντριβάνι αυτό, μαζί με την Κρήνη των Μελισσών στην ίδια πλατεία, ήταν η τελευταία παραγγελία που ο Μπερνίνι έλαβε από το μεγάλο του προστάτη Μπαρμπερίνι. [Louis seize et Bailly à l'Hôtel-de-Ville] : [estampe] Imprint: [Paris ?] : [s.n.], [entre 1789 et 1792], [1789-1792?] Issuance: monographic Genre: Scènes historiques-1789-1799. Illustration. Format: estampe, eau-forte, burin, Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, burin ; 13 x 9 cm (tr. c.) Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40255043b Event date: 1789-10-06 Subject: Louis XVI, roi de France, 1754-1793 Bailly, Jean Sylvain, 1736-1793 Marche des femmes sur Versailles (1789, 5 et 6 octobre) Clefs > France > Paris (France) Paris (France) > Garde nationale Paris (France) > Hôtel de Ville > Vues d'intérieur OCLC: 691700239

Το έργο “Έρως και Ψυχή” («η Ψυχή αναβιώνει με το φιλί του Έρωτα») είναι έργο του Ιταλού γλύπτη Αντόνιο Κανόβα. Κατασκευάστηκε μεταξύ 1788 και 1793 ύστερα από παραγγελία του συνταγματάρχη Τζον Κάμπελ. Αγοράστηκε το 1801 από τον Ζοακίμ Μυρά και φιλοξενείται σήμερα στο Μουσείο του Λούβρου. Το μαρμάρινο γλυπτό αναπαριστάνει στιγμιότυπο από τον δημοφιλή ελληνικό μύθο του Έρωτα και της Ψυχής του Απουλήιου, και συγκεκριμένα την στιγμή που ο Έρωτας ξαναζωντανεύει την Ψυχή. Το έργο ανήκει στον κύκλο των μυθολογικών αλληγοριών του Κανόβα. Prise de la Bastille par les bourgeois et les braves Gardes françaises de la bonne ville de Paris, le 14 juillet 1789 : dédiée à la nation... : [estampe] Contributor: Vinck, Carl de, 1859-19 (Collector) Crépy, Jean-Baptiste, 17..-1796 (Publisher) Imprint: A Paris : chez Crépy, [1789] Issuance: monographic Genre: Picture Scènes historiques-1789-1799. Format: Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, outils, coul. au repérage ; 18 x 25,5 cm (tr. c.) Referenced by: De Vinck, 1583 De Vinck, 1584 Related item: [Recueil. Collection de Vinck. Un siècle d'histoire de France par l'estampe, 1770-1870. Vol. 10 (pièces 1571-1762), Ancien Régime et Révolution] Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb402484580 Subject: Launay, Bernard René Jourdan de, 1740-1789 France > 14 juillet 1789 OCLC: 693240430

Ωγκύστ Ροντέν. Το 1884 η πόλη του Καλέ του ανέθεσε να κατασκευάσει ένα μνημείο, που θα απαθανάτιζε τη θυσία των αστών της, οι οποίοι προσέφεραν τους εαυτούς τους ως ομήρους στον βασιλιά της Αγγλίας Εδουάρδο Γ', προκειμένου αυτός να λύσει την πολιορκία της λιμοκτονούσας πόλης το 1347. Ο Ροντέν ολοκλήρωσε μέσα σε δύο χρόνια το γλυπτό Οι Αστοί του Καλέ, αλλά τα αποκαλυπτήρια του έγιναν μόλις το 1895. Το 1913, ένα χάλκινο εκμαγείο του έργου στήθηκε στους κήπους του Βρετανικού Κοινοβουλίου στο Λονδίνο, σε ανάμνηση της βασίλισσας της Αγγλίας που είχε πείσει τον σύζυγό της, βασιλιά Εδουάρδο, να δείξει επιείκεια στους ήρωες. Despotisme abatue : [estampe] Author/Creator: Guyot, Laurent, 1756-1806 (Engraver) Contributor: Guyot, Laurent, 1756-1806 (Illustrator) Imprint: A Paris : chez Guyot, [1789] Issuance: monographic Genre: Scènes historiques-1789-1799. Dessus de boîte. Format: estampe, eau-forte, gravure aux outils, Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, outils, coul. au repérage ; diam. 6 cm (im.) Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40254856n Event date: 1789-07-17 Subject: Paris (France) > Prison de la Bastille > Démolition OCLC: 691699737

Ωγκύστ Ροντέν. Γύρω στο 1885 συνδέθηκε ερωτικά με τη νεαρή μαθήτριά του Καμίγ Κλοντέλ (1864-1943), αδελφή του ποιητή Κλοντ Κλοντέλ. Το θυελλώδες ειδύλλιό τους είχε τραγική κατάληξη, με την κρίση τρέλας της Καμίγ το 1896. Την περίοδο αυτή ο Ροντέν φιλοτέχνησε πολλά γλυπτά συμπλέγματα ζευγαριών, με πιο αισθησιακό Το Φιλί, που θεωρείται από πολλούς το αριστούργημά του. Arrivée de M. la Fayette a Versailles : [estampe] Contributor Vinck, Carl de, 1859-19 (Collector) Imprint: [Paris] : chez le sr Martini, [ca 1789] Issuance monographic Genre: Scènes historiques-1789-1799. Dessus de bouton. Format: estampe, eau-forte, gravure aux outils, Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, outils, coul. ; diam. 4 cm (im.) Referenced by: De Vinck, 6088 Related item: [Recueil. Collection de Vinck. Un siècle d'histoire de France par l'estampe, 1770-1870. Vol. 44 (pièces 5943-6108), Ancien Régime et Révolution] Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40255969h Event date : 1789-10-05 Subject: La Fayette, Gilbert Du Motier, marquis de, 1757-1834 Paris (France) > Garde nationale OCLC: 691703853

Γιαννούλης Χαλεπάς. Το 1877 άρχισε να δουλεύει το πιο διάσημο γλυπτό του, την Κοιμωμένη για τον τάφο της Σοφίας Αφεντάκη στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών. Την Κοιμωμένη του από το πήλινο πρόπλασμα την μετέφεραν αργότερα στο μάρμαρο οι μαρμαρογλύπτες Χαμηλός και Αλεξάκης. Depart des heroines de Paris pour Versailles le 5 octobre 1789 : [estampe] Language: French Imprint: [Paris] : [s.n.], [1789] Issuance: monographic Genre: Picture Scènes historiques-1789-1799. Format: estampe, eau-forte, Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, coul. ; 14 x 24,5 cm (tr. c.) Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb402550362 Event date: 1789-10-05 Subject: Marche des femmes sur Versailles (1789, 5 et 6 octobre) OCLC: 693273119

Family Group (1950) bronze, Barclay School, Stevenage, Hertfordshire Family Group (1950) bronze, Barclay School, Stevenage, Hertfordshire. Henry Moore's first large-scale commission after World War II. A Versailles à Versailles : [estampe] Imprint: [Paris] : [s.n.], [1789] Issuance: monographic Genre: Scènes historiques-1789-1799. Dessus de boîte. Format: estampe, eau-forte, gravure aux outils, Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, outils, coul. au repérage ; diam. 5,5 cm (im.) Related item: [A Versailles, à Versailles] Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40255098m Event date: 1789-10-05 Subject: Marche des femmes sur Versailles (1789, 5 et 6 octobre) OCLC: 691700414

Oval with Points, (1968–70), Henry Moore Foundation Reine se sauve chez le Roi : [estampe] Contributor: Vinck, Carl de, 1859-19 (Collector) Imprint: [Paris] : chez le sr Martini, [ca 1789] Issuance: monographic Genre: Scènes historiques-1789-1799. Dessus de bouton. Format: estampe, eau-forte, gravure aux outils, Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, outils, coul. ; diam. 4 cm (im.) Referenced by: De Vinck, 6088 Related item: [Recueil. Collection de Vinck. Un siècle d'histoire de France par l'estampe, 1770-1870. Vol. 44 (pièces 5943-6108), Ancien Régime et Révolution] Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb402559712 Event date: 1789-10-06 Subject: Marie-Antoinette, reine de France, 1755-1793 Louis XVII, roi titulaire de France, 1785-1795Angoulême, Marie- Thérèse Charlotte de France, duchesse d', 1778-1851 Marche des femmes sur Versailles (1789, 5 et 6 octobre) Versailles (Yvelines) > Château > Vues d'intérieur OCLC: 691703863

The Chicago Picasso a 15,24 m. high public Cubist sculpture The Chicago Picasso a 15,24 m. high public Cubist sculpture. Donated by Picasso to the people of Chicago He approached the project with a great deal of enthusiasm, designing a sculpture which was ambiguous and somewhat controversial. What the figure represents is not known; it could be a bird, a horse, a woman or a totally abstract shape. The sculpture, one of the most recognisable landmarks in downtown Chicago, was unveiled in 1967. Picasso refused to be paid $100,000 for it, donating it to the people of the city. Événement du 6 8.bre 1789 : massacre d'un garde-du-corps a la porte de l'appartement de la reine, par des brigands : [estampe] Author/Creator: Janinet, Jean-François, 1752-1814 (Engraver) Contributor: Janinet, Jean-François, 1752-1814 (Illustrator) Vinck, Carl de, 1859-19 (Collector) Hennin, Michel, 1777-1863 (Collector) Janinet, Jean-François, 1752-1814 (Publisher) Imprint: [Paris] : [J.F. Janinet], [1789-1791] Issuance: monographic Genre: Scènes historiques-1789-1799. Illustration. Format: estampe, eau-forte, manière de lavis, Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, manière de lavis ; 13 x 9 cm (tr. c.) Note: Extr. de : Janinet. Referenced by: De Vinck, 2982 IFF, 129, Hennin, 10455 Related item: [Recueil. Collection Michel Hennin. Estampes relatives à l'Histoire de France. Tome 119, Pièces 10386-10489, période : 1789] [Recueil. Collection de Vinck. Un siècle d'histoire de France par l'estampe, 1770-1870. Vol. 18 (pièces 2908-3106), Ancien Régime et Révolution] [Evénement du six octobre 17 89] Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40249158d Event date : 1789-10-06 Subject: France., Armée., Gardes du corps. Lynchage Versailles (Yvelines) > Château Marche des femmes sur Versailles (1789, 5 et 6 octobre) OCLC: 691669637

Κονσταντίν Μπρανκούζι, «Κοιμισμένη Μούσα» πρώτη παραλλαγή 1906 και 1909-1910. Vive la liberté Vive la liberté : [estampe] Contributor: Vinck, Carl de, 1859-19 (Collector) Imprint: [Paris] : [s.n.], [1789] Issuance: monographic Genre: Picture Scènes satiriques-1789-1799. Format: estampe, eau-forte, gravure aux outils, Image fixe, nonprojected graphic, print 1 est. : eau-forte, outils ; 15,5 x 10 cm (élt d'impr.) Referenced by: De Vinck, 1636 Related item: [Recueil. Collection de Vinck. Un siècle d'histoire de France par l'estampe, 1770-1870. Vol. 10 (pièces 1571-1762), Ancien Régime et Révolution] Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40248512z http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40248511m Event date: 1789-07-14 Subject: Liberté Prisonniers France > 14 juillet 1789 Paris (France) > Prison de la Bastille > Vues d'intérieur OCLC: 693240774

The Magdeburger Ehrenmal (1929), which created a large controversy about Barlach's anti-war position (Magdeburg Cathedral) Scene qui eût lieu dans la revolution de 89 (d'après nature) : [dessin] Contributor: Hennin, Michel, 1777-1863 (Collector) Language: French Imprint: [S.l.] : [s.n.], [1789] Issuance: monographic Genre: Graphic Scènes historiques-1789-1799. Format: Image fixe, nonprojected graphic, drawing 1 dess. : crayon noir, plume, aquarelle, gouache, coul. ; 37 x 51 cm (im.) Referenced by: Hennin, 10285 Related item: [Recueil. Collection Michel Hennin. Estampes relatives à l'Histoire de France. Tome 118, Pièces 10278- 10385, période : 1789] Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb402611028 Subject: Paris (France) > 12 juillet 1789 (Charge du prince de Lambesc) OCLC: 691723747

Ερνστ Μπάρλαχ “ “Αναγνώστης στον αέρα” ξυλόγλυπτο, 1930 Un des cachots de la Bastille fait sur les lieux lors de la prise de cette affreuse prison : [dessin] Contributor: Hennin, Michel, 1777-1863 (Collector) Language: French Imprint: [S.l.] : [s.n.], [1789] Issuance: monographic Genre: Graphic Scènes historiques-1789-1799. Format: Image fixe, nonprojected graphic, drawing 1 dess. : plume, coul. ; 24 x 33 cm (f.) Referenced by: Hennin, 10349 Related item: [Recueil. Collection Michel Hennin. Estampes relatives à l'Histoire de France. Tome 118, Pièces 10278- 10385, période : 1789] Location: http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40261108b Subject: Prisonniers > France France > 14 juillet 1789 Paris (France) > Prison de la Bastille > Vues d'intérieur OCLC: 691723785

Man, a sculpture by Alexander Calder for Expo 67, on Saint Helen's Island Parc Jean-Drapeau, Montréal, Quebec

Red Mobile, 1956, Painted sheet metal and metal rods, a signature work by Calder - Montreal Museum of Fine Arts

Άγαλμα της Μαρίας Κάλλας Άγαλμα της Μαρίας Κάλλας. Έργο της Ασπασίας Παπαδοπεράκη, πλατεία Μαδρίτης, Αθήνα, 1980

Χρύσα Mott Street (1983) - Σταθμός Ευαγγελισμού, Μετρό Αθήνας, Αθήνα..

“Ο Θνήσκων Πολεμιστής” (1975) του Δ.Καλαμαρα στον σταθμό ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ