HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

A bit of Greece.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Ε Ρ Ε Υ Ν Ε Σ Α Γ Ο Ρ A Σ - Μ Ε Λ Ε Τ Ε Σ Αθήνα:Ερμουπόλεως & Πηλίου 1, Ν. Φάληρο  fax:
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
ΙΕΚ ΓΛΥΦΑΔΑΣ 2014 ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ) ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΓΩΓΟΥΛΟΥ Φίλη Σταυρούλα Εργασία #4.1.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.3 Τρόπος σχεδιασμού της επί τόπου υποστήριξης για πρακτικά θέματα και θέματα επιμελητείας.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Αξιολόγησης της θεματικής πύλης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θύρα Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Υπηρεσίες Υποδοχής του Ξενοδοχείου Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΑΚΗΣ. TRIPADVISOR Προγραμματίζει ταξίδια εκατομμύρια κριτικές (περιγράφουν τις καλύτερες και τις χειρότερες διακοπές) Είναι δωρεάν χρήσιμες.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1.
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
360funding.gr Μάϊος 2017.
OASIS PALACE.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Ματάι Ίριδα E-dreams.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Biz Experts
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. Έναρξη λειτουργίας ………………………..………… Περιγραφή συστήματος……………………..………….6 3. Holiday Check Card Bραβεία……………………………..………………… Επισκεψιμότητα……………………..……………… Αξιοπιστία-εγκυρότητα………………..……………… Σε ποιους απευθύνεται………………..………………12 8. Promoshop………………………………….………….13

3 9. Προτερήματα…………………..……….....… Απαιτούμενες βελτιώσεις………….………… Κέρδη επιχείρησης……………….………… Στατιστικά χρήσης………………………… Στατιστικά fans……………………………… Πηγές………………………..………………20

4 Έναρξη λειτουργίας: Πρόκειται στην ουσία για γερμανικό site Το Ηοliday check ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1999 απο τον Μarcus Schott και δύο φίλους του. Στην αρχή ξεκίνησε ερασιτεχνικά To 2004 ξεκινά η ‘’επίσημη’’ πορεία του. H έδρα της εταιρείας βρίσκεται στη Σουηδία. Διαθέτει πάνω από 390 υπαλλήλους. Υποκαταστήματα στο Παρίσι, τη Μόσχα και τη Βαρσοβία.

5 Mετά την εξαγορά της εταιρείας το 2006 από την ‘’Τοmorrow Focus AG’’, η εταιρεία γρήγορα εξαπλώθηκε παγκοσμίως, με τη δημιουργία portal στα αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά, ιταλικά, και άλλα (10 συνολικά). CEO (Chief Executive Officer): Gilles Despas Managing Director: Patrick Feil

6 Περιγραφή συστήματος: Το Ηοliday check: Ένα site πληροφόρησης και ενημέρωσης ταξιδιωτών. Δυνατότητα εξεύρεσης πληροφοριών για ένα μέρος ή ένα ξενοδοχείο. Δυνατότητα καταχώρησης κριτικής για ξενοδοχεία Υπηρεσίες Promoshop Υπηρεσία κράτησης δωματίων Παροχή προσφορών για χειμερινές διακοπές Στατιστικά κριτικών και ανταγωνιστική ανάλυση.

7 Επιλογή ‘’upload pictures & videos’’ Επιλογή ‘’Review things to do’’ Δυνατότητα γραφής ταξιδιωτικού άρθρου Βάση δεδομένων για πάνω από ξενοδοχεία 10 εκ. γνώμες ταξιδιωτών σημεία ενδιαφέροντος Δελτία τύπου ενημέρωσης Συνεργασία με BalticMiles, Miles & More Lufthansa, Topbonus airberlin (100 μ. με κάθε κριτική). Ηοliday Check card (κάρτα προνομίων)

8 Ηοliday Check Card

9 Βραβεία: Το 2008 έλαβε το βραβείο του καλύτερου ταξιδιωτικού site για τρίτη φορά. Μία πιθανή εξήγηση είναι η αυθεντικότητά του και η αξιοπιστία των κριτικών που περιέχει. Παρέχει το Holiday Check Award στα 99 πιο δημοφιλή ξενοδοχεία.

10 Επισκεψιμότητα: Κάθε μήνα εκ. άνθρωποι επισκέπτονται το site. Πάνω απο 2,2 εκ. κριτικές ξενοδοχείων, βίντεο, φωτογραφίες, πληροφορίες για προορισμούς και συγκρίσεις ξενοδοχείων. Περίπου κριτικές εξετάζονται κάθε μέρα. Κάθε επισκέπτης διαβάζει 9 κριτικές κατά μέσο όρο και ψάχνει κριτικές ίδιας ηλικίας, για να ταυτιστεί μαζί τους. Το 43% των επισκεπτών επιλέγει ένα ξενοδοχείο βάση κριτικών.

11 Αξιοπιστία- Εγκυρότητα: Οι κακόβουλες κριτικές εξετάζονται από μία ομάδα που απαρτίζεται από 41 άτομα. Για την καταχώρηση μιας κριτικής απαιτείται ο αριθμός κράτησης του ξενοδοχείου διαμονής και περαιτέρω πληροφορίες

12 Σε ποιους απευθύνεται: Ξενοδόχους Τουρίστες Ανθρώπους που αγαπούν τα ταξίδια και την ενημέρωση

13 Promoshop: Δυνατότητα διαφήμισης και προώθησης του εκαστότε ξενοδοχείου με τα εξής εργαλεία marketing: Παραγγελία αυτοκόλλητων ‘’Ηοliday Check’’ Widget-> recommendation -> ‘’Holiday Check recommended’’ & ‘’Popular attractions’’. Παροχή εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε ξενοδόχους π.χ 1 Μαϊου Sentindo Apollo Blue. Διαφημιστικό υλικό

14 Προτερήματα: Αξιοπιστία Αντικειμενικότητα Ενημέρωση για εκατοντάδες μέρη Ταξιδιωτικές προσφορές Εύκολη εξεύρεση ξενοδοχείων Εύκολη επιλογή προορισμών βάση ενδιαφερόντων μας Αυθεντικές φωτογραφίες δίνουν αληθινή εικόνα προορισμού

15 Δυνατότητα σύγκρισης ξενοδοχείων Πληροφόρηση για τον προορισμό & για τις δραστηριότητες εκεί. Εξεύρεση καλύτερης τιμής μέσω σύγκρισης. Μηνιαίος ταξιδιωτικός οδηγός. Το κάθε ξενοδοχείο μπορεί να καταχωρήσει δικές του περιγραφές και πληροφορίες. Αύξηση φήμης.

16 Aπαιτούμενες βελτιώσεις: Μετάφραση και σε άλλες γλώσσες π.χ Ελληνικά Aπλοποίηση site Αναφορά του κόστους ενεργειών

17 Kέρδη επιχείρησης: Προμήθεια από κλείσιμο δωματίων. Holiday Check Card. Πώληση υπηρεσιών marketing.

18 Στατιστικά χρήσης

19 Στατιστικά fans

20 Πηγές: Wikipedia Smartline Neckermann Socialbakers