HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. Έναρξη λειτουργίας ………………………..………… Περιγραφή συστήματος……………………..………….6 3. Holiday Check Card Bραβεία……………………………..………………… Επισκεψιμότητα……………………..……………… Αξιοπιστία-εγκυρότητα………………..……………… Σε ποιους απευθύνεται………………..………………12 8. Promoshop………………………………….………….13
3 9. Προτερήματα…………………..……….....… Απαιτούμενες βελτιώσεις………….………… Κέρδη επιχείρησης……………….………… Στατιστικά χρήσης………………………… Στατιστικά fans……………………………… Πηγές………………………..………………20
4 Έναρξη λειτουργίας: Πρόκειται στην ουσία για γερμανικό site Το Ηοliday check ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1999 απο τον Μarcus Schott και δύο φίλους του. Στην αρχή ξεκίνησε ερασιτεχνικά To 2004 ξεκινά η ‘’επίσημη’’ πορεία του. H έδρα της εταιρείας βρίσκεται στη Σουηδία. Διαθέτει πάνω από 390 υπαλλήλους. Υποκαταστήματα στο Παρίσι, τη Μόσχα και τη Βαρσοβία.
5 Mετά την εξαγορά της εταιρείας το 2006 από την ‘’Τοmorrow Focus AG’’, η εταιρεία γρήγορα εξαπλώθηκε παγκοσμίως, με τη δημιουργία portal στα αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά, ιταλικά, και άλλα (10 συνολικά). CEO (Chief Executive Officer): Gilles Despas Managing Director: Patrick Feil
6 Περιγραφή συστήματος: Το Ηοliday check: Ένα site πληροφόρησης και ενημέρωσης ταξιδιωτών. Δυνατότητα εξεύρεσης πληροφοριών για ένα μέρος ή ένα ξενοδοχείο. Δυνατότητα καταχώρησης κριτικής για ξενοδοχεία Υπηρεσίες Promoshop Υπηρεσία κράτησης δωματίων Παροχή προσφορών για χειμερινές διακοπές Στατιστικά κριτικών και ανταγωνιστική ανάλυση.
7 Επιλογή ‘’upload pictures & videos’’ Επιλογή ‘’Review things to do’’ Δυνατότητα γραφής ταξιδιωτικού άρθρου Βάση δεδομένων για πάνω από ξενοδοχεία 10 εκ. γνώμες ταξιδιωτών σημεία ενδιαφέροντος Δελτία τύπου ενημέρωσης Συνεργασία με BalticMiles, Miles & More Lufthansa, Topbonus airberlin (100 μ. με κάθε κριτική). Ηοliday Check card (κάρτα προνομίων)
8 Ηοliday Check Card
9 Βραβεία: Το 2008 έλαβε το βραβείο του καλύτερου ταξιδιωτικού site για τρίτη φορά. Μία πιθανή εξήγηση είναι η αυθεντικότητά του και η αξιοπιστία των κριτικών που περιέχει. Παρέχει το Holiday Check Award στα 99 πιο δημοφιλή ξενοδοχεία.
10 Επισκεψιμότητα: Κάθε μήνα εκ. άνθρωποι επισκέπτονται το site. Πάνω απο 2,2 εκ. κριτικές ξενοδοχείων, βίντεο, φωτογραφίες, πληροφορίες για προορισμούς και συγκρίσεις ξενοδοχείων. Περίπου κριτικές εξετάζονται κάθε μέρα. Κάθε επισκέπτης διαβάζει 9 κριτικές κατά μέσο όρο και ψάχνει κριτικές ίδιας ηλικίας, για να ταυτιστεί μαζί τους. Το 43% των επισκεπτών επιλέγει ένα ξενοδοχείο βάση κριτικών.
11 Αξιοπιστία- Εγκυρότητα: Οι κακόβουλες κριτικές εξετάζονται από μία ομάδα που απαρτίζεται από 41 άτομα. Για την καταχώρηση μιας κριτικής απαιτείται ο αριθμός κράτησης του ξενοδοχείου διαμονής και περαιτέρω πληροφορίες
12 Σε ποιους απευθύνεται: Ξενοδόχους Τουρίστες Ανθρώπους που αγαπούν τα ταξίδια και την ενημέρωση
13 Promoshop: Δυνατότητα διαφήμισης και προώθησης του εκαστότε ξενοδοχείου με τα εξής εργαλεία marketing: Παραγγελία αυτοκόλλητων ‘’Ηοliday Check’’ Widget-> recommendation -> ‘’Holiday Check recommended’’ & ‘’Popular attractions’’. Παροχή εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε ξενοδόχους π.χ 1 Μαϊου Sentindo Apollo Blue. Διαφημιστικό υλικό
14 Προτερήματα: Αξιοπιστία Αντικειμενικότητα Ενημέρωση για εκατοντάδες μέρη Ταξιδιωτικές προσφορές Εύκολη εξεύρεση ξενοδοχείων Εύκολη επιλογή προορισμών βάση ενδιαφερόντων μας Αυθεντικές φωτογραφίες δίνουν αληθινή εικόνα προορισμού
15 Δυνατότητα σύγκρισης ξενοδοχείων Πληροφόρηση για τον προορισμό & για τις δραστηριότητες εκεί. Εξεύρεση καλύτερης τιμής μέσω σύγκρισης. Μηνιαίος ταξιδιωτικός οδηγός. Το κάθε ξενοδοχείο μπορεί να καταχωρήσει δικές του περιγραφές και πληροφορίες. Αύξηση φήμης.
16 Aπαιτούμενες βελτιώσεις: Μετάφραση και σε άλλες γλώσσες π.χ Ελληνικά Aπλοποίηση site Αναφορά του κόστους ενεργειών
17 Kέρδη επιχείρησης: Προμήθεια από κλείσιμο δωματίων. Holiday Check Card. Πώληση υπηρεσιών marketing.
18 Στατιστικά χρήσης
19 Στατιστικά fans
20 Πηγές: Wikipedia Smartline Neckermann Socialbakers