ΚΑΡ.Π.Α.. AΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ  Εξασφάλιση ασφαλών συνθηκών για διασώστη/θύμα  Αν το θύμα αντιδρά: έλεγχος για κακώσεις, κλήση για βοήθεια αν απαιτείται,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
Advertisements

2 Ο ΠΡΟΤΥ 1 ο Μαθητικό Συνέδριο Η Θεολογία διαλέγεται με το σύγχρονο κόσμο 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τίτλος Εργασίας : Ομάδα εργασίας.
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 11 Οξυγονοθεραπεία. Εισαγωγή Οξυγονοθεραπεία είναι η χορήγηση συμπληρωματικού οξυγόνου (O2) σε ασθενή για να εμποδίσουμε ή να θεραπεύσουμε την.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ 1.  ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ : Ευρυδίκη Τάκου  Μενέλαος Σαμωνάκης  Δέσποινα Παπουτσάκη  Άννα Τζέκα  ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΟΝ ΠΟΛΙΤΗ  ΓΕΝΙΚΟ.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος. Διδακτική των Μαθηματικών. Υπεύθυνος Καθηγητής: Χ. Λεμονίδης Φοιτήτρια: Ε. Δαϊκοπούλου 1.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΟΝ ΗΛΙΑΝΘΟ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ: ΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΣΤΥΛΙΑΝΟΥ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία» Έλενα Περικλέους.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Αισθητήρια όργανα – αισθήσεις
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
ΘΕΜΑ Διατροφή και Εφηβεία
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΠΟΝΙΟΥ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡ/ΝΤΟΣ Εργαστήριο 8 «Προετοιμασία αναδασωτέας επιφάνειας, Τεχνική της φύτευσης,
ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ
Ολική ανάκλαση ή ολική εσωτερική ανάκλαση, ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο ένα διαδιδόμενο κύμα ανακλάται κατά 100% προσπίπτοντας σε επιφάνεια που.
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΑ.
Ειδικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Δυτικής Ελλάδος
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
Νόμος του Hooke.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Σκάλες Διδάσκων Νίκος.
Εργασία Φυσικής.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Γνωριμία με το Σχολικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (μετρήσεις, αβεβαιότητα) Gastr CLUB α.
Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Υβριδική αντιμετώπιση ψευδοανευρύσματος εν τω βάθει μηριαίας αρτηρίας ιατρογενούς αιτιολογίας Χρήστος Βερύκοκος, Μικές Δουλαπτσής, Αικατερίνη Κοτζαδημητρίου,
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗΣ ΟΜΑΛΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Равномерно убрзано праволинијско кретање
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
چرا به معیار نیاز داریم ؟
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
          
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΡ.Π.Α.

AΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ  Εξασφάλιση ασφαλών συνθηκών για διασώστη/θύμα  Αν το θύμα αντιδρά: έλεγχος για κακώσεις, κλήση για βοήθεια αν απαιτείται, τακτική επανεκτίμηση αιμοδυναμικής / αναπνευστικής κατάστασης  Αν το θύμα δεν αντιδρά αλλά αναπνέει, ή ανακτήσει αναπνοή σύντομα μετά από ΚΑΡΠΑ (& λειτουργεί η καρδιά του): τοποθέτηση σε θέση ανάνηψης – ελαχιστοποίηση κινδύνου εισρόφησης, απόφραξης αεραγωγού  Αν το θύμα δεν αντιδρά & βρίσκεται σε καρδιοαναπνευστική ανακοπή: κλήση για βοήθεια, ABCDE, εφαρμογή πλήρους ΚΑΡΠΑ (τεχνητή αναπνοή + θωρακικές συμπιέσεις)  Αν το θύμα δεν αντιδρά & βρίσκεται σε άπνοια (χωρίς καρδιακή ανακοπή): κλήση για βοήθεια, εφαρμογή τεχνητής αναπνοής  Η καρδιακή ανακοπή (καρδιακό αίτιο) συνοδεύεται άμεσα από αναπνευστική παύση (άπνοια) – αντίθετα, αν το αίτιο είναι αναπνευστικό, μεσολαβούν λίγα λεπτά ως δευτερόλεπτα ως την καρδιακή ανακοπή (ανάλογα την κατάσταση του ασθενή)

ΤΕΧΝΗΤΗ ΑΝΑΠΝΟΗ  Στόμα με στόμα: συντομότερος - αποτελεσματικότερος τρόπος οξυγόνωσης σε ασθενή που δεν αναπνέει όταν δεν υπάρχουν άλλα διαθέσιμα μέσα  Αν το θύμα διατηρεί καρδιακή λειτουργία: δίνετε μόνο αναπνοές / λεπτό  Πολύ σημαντική η διατήρηση της μύτης κλειστής με τα δάκτυλα  Μπορεί να γίνει και μέσω μάσκας ή στοματοφαρυγγικού σωλήνα σχήματος S  Για να είναι αποτελεσματική η χορήγηση αέρα, δεν πρέπει να δίνεται μεγάλη ποσότητα αέρα πολύ γρήγορα: - Δημιουργούνται στο φάρυγγα πιέσεις μεγαλύτερες εκείνων του οισοφάγου – ο αέρας κινείται προς το στομάχι, διάταση στομάχου και κίνδυνος εισρόφησης

AΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΝΙΓΜΟΝΗΣ ΑΠΌ ΞΕΝΟ ΣΩΜΑ  5 χτυπήματα ανάμεσα στις ωμοπλάτες  Αν το θύμα έχει αισθήσεις και αναπνέει, ενθάρρυνε το να συνεχίσει το βήχα  Αν αποτύχουν, 5 κοιλιακές συμπιέσεις (Χειρισμός Ηeimlich)  Αντένδειξη: σε βρέφη, μικρά παιδιά, προχωρημένη εγκυμοσύνη

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ  Ανίχνευση σφυγμού: ψηλάφηση θυρεοειδούς χόνδρου μπροστά από το στερνοκλειδομαστοειδή μυ, ψηλάφηση με τα δυο δάκτυλα της καρωτιδικής αρτηρίας για 10΄΄  Εξωτερικές καρδιακές μαλάξεις: ικανοποιητική παροχή αίματος στα ζωτικά όργανα (εγκέφαλος, καρδιά, πνεύμονες)  Τοποθέτηση ασθενή σε ανένδοτη επιφάνεια, εντόπιση ξιφοειδούς απόφυσης, παλάμη στο κάτω μισό του στέρνου (ή 1cm πάνω από την ξιφοειδή)  Το ένα χέρι του διασώστη τοποθετείται πάνω στο άλλο (χέρια πλεγμένα, να μην ασκείται πίεση στις πλευρές)  Κατά την αποσυμπίεση δε διακόπτεται η επαφή χεριών με το θωρακικό τοίχωμα  Το βάρος του σώματος ασκείται με τεντωμένους τους αγκώνες, το άνω άκρο κατακόρυφα στο θώρακα του θύματος  Σχέση συμπιέσεων:αναπνοών 30:2 (μεγαλύτερη βαρύτητα στην κυκλοφορία έναντι της αναπνοής)  Εκτίμηση σφυγμού μετά από 5 ολοκληρωμένους κύκλους

ΠΑΙΔΙΑ (1)  Ανατομικές / φυσιολογικές διαφορές: μικρότερο εύρος αεροφόρων οδών, χαμηλότερες πιέσεις αεραγωγών - αντίθετα με τους ενήλικες (καρδιακά αίτια), η καρδιοαναπνευστική ανακοπή στα παιδιά οφείλεται συνήθως σε προοδευτικά επιδεινούμενη αναπνευστική ανεπάρκεια (σύνδρομο αιφνίδιου βρεφικού θανάτου, λοιμώξεις, παρουσία ξένου σώματος) - σκοπός: να προληφθεί η επιδείνωση της αναπνευστικής παύσης σε καρδιακή ανακοπή  Αποφυγή υπερέκτασης κεφαλής, χορήγηση μικρότερων όγκων εισπνοής  Κρίσιμο ερώτημα: υπάρχει απόφραξη αεραγωγών;  Ψηλάφηση βραχιονίου αρτηρίας για την ανεύρεση σφυγμού  Θωρακικές συμπιέσεις με τα δάκτυλα ή τις παλάμες (ανάλογα με σωματότυπο / ηλικία) με το αντιβράχιο του διασώστη κάτω από το σώμα του παιδιού ως σκληρή επιφάνεια

ΠΑΙΔΙΑ (2)  Πίεση με δυο μεσαία δάκτυλα ή αντίχειρες στο κάτω μέρος του στέρνου  Έναρξη ΚΑΡΠΑ: 2 αναπνοές διάσωσης (παρατήρηση έκπτυξης θώρακα) - αν επανέλθει η αναπνοή: τοποθέτηση σε θέση ανάνηψης - αν δεν επανέλθει: προσπάθεια ως 5 φορές (με 2 αναπνοές)  Επί απόφραξης αεραγωγών: χτυπήματα στην πλάτη, εφαρμογή πίεσης θώρακα/κοιλιάς, χορήγηση διαλύματος αδρεναλίνης τοπικά επί λαρυγγικού οιδήματος, ενδοτραχειακή διασωλήνωση  Επί πλήρους ανακοπής (καρδιάς-αναπνοής): - Νεογνά (<1 μήνα): 120 συμπιέσεις/λεπτό, αναλογία με αναπνοές 3:1 - Βρέφη (>1 μήνα) ως παιδιά 8 ετών: 100 συμπιέσεις/λεπτό, αναλογία με αναπνοές 5:1 - Παιδιά >8 ετών: 100 συμπιέσεις/λεπτό, αναλογία με αναπνοές 15:2