5η Θεματική ενότητα: Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων Κουθούρης Χαρίλαος, Αναπληρωτής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 ΠΟΘΗΤΗ ΧΑΝΤΖΑΡΟΥΛΑ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Advertisements

Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Δ.Παπαχρήστος Ιανουάριος 2016 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών & Μηχ. Αυτοματισμού.
Η ΟΥΣΤΕΚΙΝΟΥΜΑΜΠΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΥ, ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Γ. ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ - ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ.
Χ. Πουλόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Η μεθοδολογία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας (Βιβλιογραφικές βάσεις δεδομένων, Βιβλιοθήκες, Εργαστηριακές - Αναλυτικές τεχνικές, Έρευνα – Πειραματισμός,
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
« Οι μαθητές εκπαιδεύουν μαθητές σε θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου » Ευαγγελία Σιαφαρίκα Υποψήφια Διδάκτωρ Ιατρικής ΕΚΠΑ Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας.
: Οργάνωση Προγραμμάτων Αναψυχής ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών : «Άσκηση & Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση.
Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας Ενότητα 8: Η μελέτη των αόρατων παιδαγωγικών πρακτικών Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου Σχολή Επιστημών της.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΓΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΕΦΡΟΥ >3CM ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ; Ο ρόλος του χειρουργείου Α. Σκολαρίκος.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
Μοντέλα αξιολόγησης.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
Η Αξιολόγηση του μαθητή (portfolio) Σεμινάριο Νηπιαγωγών 2009 Μουσιάδου Νικολέτα Σχ. Σύμβουλος Νηπιαγωγών.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
Νοσηλευτική και Έρευνα Ιστορικές Τάσεις και Μελλοντικές Κατευθύνσεις στη Νοσηλευτική Έρευνα Δρ Σοφία Ζυγά Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου.
«ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ» ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΔΙΠΛ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Αστική Ανανέωση & Εξευγενισμός Οι ελληνικές Ιδιαιτερότητες
«Η επίδραση του είδους ηγεσίας στη γονεϊκή εμπλοκή στην
Δημιουργικότητα & Καινοτομία σε ένα οργανισμό
6ο Διεθνές Συνέδριο για τις Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015 (Edu Didactics 2015): Συνδέοντας διδακτικές, ικανότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική.
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Gamification/Παιγνιοποίηση
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Υπερβαίνοντας τον Γλωσσικό Σεξισμό των Διοικητικών Εγγράφων ΡΟΔΟΣ, 21-22/6/2017.
4Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ»
ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΑΕ
Ποιοτικη ερευνητικη μεθοδολογια
Η μεθοδολογία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
Φυσική Δραστηριότητα και Πρόληψη των Χρόνιων Παθήσεων
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Τεχνικές Διαπραγμάτευσης
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
Ένταξη (Integration) ή Συνεκπαίδευση (Inclusion);
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ-ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΟΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑΣ ΓΟΝΑΤΟΣ
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Ιωάννης Νικολάου Αναπληρωτής Καθηγητής
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
Ελληνική Εταιρεία Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
Αναπαραστάσεις & Οργάνωση της Γνώσης
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 1/10/2014
Η ανάπτυξη της Εκπαίδευσης των Μαθηματικών ή της Διδακτικής των Μαθηματικών ως ένα Ακαδημαϊκό πεδίο Χαράλαμπος Λεμονίδης Καθηγητής 12 Οκτωβρίου 2018.
Εισαγωγή στις συγκρούσεις
Έλληνες Τραγουδιστές.
Αρχές Bιοστατιστικής Γεωργία Βουρλή Τμήμα Βιοστατιστικής και Επιδημιολογίας Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Αγγειοχειρουργική.
Ελεάνα Αρμάο Αναπτυξιακή Ψυχολόγος Υποψήφια Διδάκτορας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

5η Θεματική ενότητα: Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων Κουθούρης Χαρίλαος, Αναπληρωτής Καθηγητής Τ.Ε.Φ.Α.Α., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Στόχοι Κατανόηση των δημογραφικών μεταβλητών Κατανόηση της επίδρασης των δημογραφικών μεταβλητών στην αθλητικής συμμετοχή Ανάλυση των ανασταλτικών παραγόντων αθλητικής συμμετοχής Ανάπτυξη στρατηγικών προώθησης του αθλητισμού αναψυχής σε διάφορες ομάδες του πληθυσμού

Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων Δημογραφικοί-Κοινωνικοί Παράγοντες Ηλικία Φύλο Κοινωνική Τάξη Κουλτούρα – Πολιτισμικές Συνήθειες

Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων Ποσοστά Αθλητικής Συμμετοχής χρονών: 29% δεν συμμετέχουν σε καμιά μορφή φυσικής δραστηριότητας (ΗΠΑ) Μεγαλύτεροι από 65: 35% δεν συμμετέχουν σε καμιά μορφή φυσικής δραστηριότητας (ΗΠΑ) Στατιστικά σχετικά με την Ηλικία του Πληθυσμού  > 65 χρονών: Αποτελούν το 15% του συνολικού πληθυσμού στις ΗΠΑ  Το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 25% το Ερώτηση  Πιστεύετε ότι οι αθλητικοί οργανισμοί θα πρέπει να στοχεύουν στις ομάδες των Ηλικιωμένων; Ικανοποιεί τα βασικά κριτήρια τμηματοποίησης της Αγοράς;

Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων Ανάπτυξη Δεικτών Μέτρησης της Ελκυστικότητας των Ομάδων Στόχου 1.Μέγεθος: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα είναι αρκετά μεγάλη για να επιτρέψει το κέρδος 2.Προσδιορισμός: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα μπορεί να εντοπιστεί 3.Δυνατότητα Προσέγγισης: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα μπορεί να προσεγγισθεί για να αναπτύξουμε την επικοινωνία 4.Δυνατότητα Ανάπτυξης Ενεργειών: Ο βαθμός στον οποίον μπορούμε να αναπτύξουμε κατάλληλα προγράμματα για την συγκεκριμένη ομάδα

Ερωτήσεις Γιατί πιστεύετε ότι η συμμετοχή δραστηριότητες αναψυχής στους ηλικιωμένους είναι χαμηλή; Πως μπορούμε να αυξήσουμε την αθλητική αναψυχή στους ηλικιωμένους; Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων

1.Συνεργασία ανάμεσα σε οργανισμούς σε τοπικό και διεθνές επίπεδο 2.Διανομή πληροφοριών – αύξηση ενημέρωσης – εκπαίδευση 3.Επικοινωνία – Διαφήμιση: Παραδείγματα: ΜΜΕ / συνέδρια – ημερίδες / πρωτοβουλίες / οργάνωση τοπικών δικτύων κτλ. 4.Έρευνα Αγοράς – διερεύνηση των αναγκών τους / προσδοκιών τους 5.Έρευνα Αγοράς – διερεύνηση των ανασταλτικών παραγόντων συμμετοχής 6.Οργάνωση κατάλληλων προγραμμάτων 7.Εκπαίδευση των καθηγητών ΦΑ

Κουλτούρα / Πολιτισμικές Συνήθειες και Αθλητική Αναψυχή Ορισμός: «αξίες, πεποιθήσεις, παραδόσεις, που αναπτύσσονται από την παιδική ηλικία και περνάνε από γενιά σε γενιά» Coakley (2001) Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων

Ερώτηση: Ποια είναι η σχέση ανάμεσα στην κουλτούρα και την αθλητική αναψυχή; Ποια είναι τα πιο δημοφιλή αθλήματα στις: ΗΠΑ; Αγγλία; Κίνα; Ιταλία; Ελλάδα;

Κοινωνική Τάξη και αθλητική αναψυχή Ορισμός: «μια ομοιογενή ομάδα ατόμων που μοιράζεται κοινές αξίες, τρόπο ζωής και συμπεριφορές» Coakley (2001) Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων

Παράγοντες που ορίζουν την κοινωνική τάξη 1)Επάγγελμα 2)Εισόδημα 3)Εκπαίδευση 4)Αγαθά (αυτοκίνητο – σπίτι) Ερώτηση: Πιστεύετε ότι η αθλητική αναψυχή μπορεί να προβλεφθεί από την κοινωνική τάξη;

1.Η αθλητική αναψυχή αυξάνεται με το επίπεδο εκπαίδευσης. Γιατί; 2.Η αθλητική αναψυχή αυξάνεται με το κοινωνικό- οικονομικό επίπεδο. Γιατί; 3.Η συμμετοχή σε συγκεκριμένες αθλητικές δραστηριότητες σχετίζεται με το οικονομικό-κοινωνικό επίπεδο. Γιατί; Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων

Πιθανοί Λόγοι Απαιτήσεις της εργασίας Έλλειψη χρόνου Οικονομικές δυσκολίες Προτεραιότητες Έλλειψη ενημέρωσης Στάση προς τον αθλητισμό

1.Ποιος πιστεύεται ότι είναι ο ρόλος της οικογένειας στην προώθηση της αθλητικής αναψυχής; 2.Ποιος σας ενθάρρυνε να ξεκινήσετε να παίρνετε μέρος σε αθλητικές δραστηριότητες αναψυχής; 3.Ποιος είναι ο πραγματικός αθλητικός καταναλωτής; Η οικογένεια ή το παιδί; 4.Γνωρίζετε αθλητικούς οργανισμούς που στοχεύουν συγκεκριμένα οικογένειες; Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων

Αθλητική αναψυχή και Γυναίκες Ερώτηση Πιστεύεται ότι η αθλητική αναψυχή ανάμεσα στις γυναίκες είναι αυξημένη ή μειωμένή σε σύγκριση με τους άντρες; Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων

1.Περισσότερες ευκαιρίες: προγράμματα, ομάδες, εγκαταστάσεις κτλ. 2.Η εκστρατεία του fitness: ενημέρωση για τα οφέλη της άσκησης 3.Αλλαγές στη θέση της γυναίκας στην οικογένεια 4.Αυξημένη κάλυψη γυναικείων αθλητικών συναντήσεων και αγωνισμάτων από τα ΜΜΕ

Αθλητική αναψυχή και Γυναίκες Ερώτηση Υπάρχουν ανισότητες στις ευκαιρίες για αθλητισμό ανάμεσα στις γυναίκες και στους άντρες; A)Ευκαιρίες για συμμετοχή. Παραδείγματα: Ολυμπιακά αγωνίσματα; Επαγγελματικά πρωταθλήματα; Σχολικά πρωταθλήματα; Β) Προπονητές – Διοικητικά Στελέχη Γιατί υπάρχουν λιγότερες γυναίκες προπονητές; IOC: 10% γυναίκες σήμερα. Δεν υπήρχαν καθόλου γυναίκες μεταξύ Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων

Ερώτηση Ποια είναι τα βασικά προβλήματα που αποτρέπουν τις γυναίκες από την αθλητική αναψυχή; 1. Ρόλος της γυναίκας στην κοινωνία 2. Οικογενειακές υποχρεώσεις 3. Ιδεολογία: ο αθλητισμός δεν είναι σοβαρή ασχολία Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων

Ερώτηση Ποια είναι τα βασικά προβλήματα που αποτρέπουν τις γυναίκες από την αθλητική αναψυχή; (συνέχεια) 4. Ευκαιρίες: π.χ. Πανεπιστημιακά προγράμματα 5. Πρόσβαση στις εγκαταστάσεις 6. Οικονομικά προβλήματα 7. Ασφάλεια 8. Έλλειψη ενημέρωσης 9. Ψυχολογικοί λόγοι

Ερώτηση Ποιες είναι οι βασικές στρατηγικές για την προώθηση του αθλητισμού αναψυχής στις γυναίκες; 1.Προώθηση του γυναικείου αθλητισμού σε σχολικό και πανεπιστημιακό επίπεδο 2.Η φυσική αγωγή στο σχολείο θα πρέπει να προωθεί την δια βίου άσκηση 3.Προσέλκυση γυναικών με εξειδικευμένα / κατάλληλα προγράμματα 4.Ενημέρωση / ΜΜΕ 5.Μέριμνα για την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις 6.Ευκαιρίες για γυναίκες να γίνουν προπονήτριες και να αναλάβουν διοικητικές θέσεις Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων

Ανασταλτικοί Παράγοντες Αθλητικής Συμμετοχής Προτιμήσεις Επιδράσεις Συμμετοχή / Μη Συμμετοχή Εξωτερικοί Διαπροσωπικοί Ενδο-προσωπικοί From Jackson et al. (1991)

Ανασταλτικοί Παράγοντες Αθλητικής Συμμετοχής Ταξινόμηση των Παραγόντων 1.Ενδο-προσωπικοί Παράγοντες: Είναι ατομικοί παράγοντες, κατά βάση ψυχολογικές καταστάσεις και Στάσεις προς τον αθλητισμό αναψυχής

Ανασταλτικοί Παράγοντες Αθλητικής Συμμετοχής Διαπροσωπικοί Παράγοντες: Αποτέλεσμα των διαπροσωπικών επιδράσεων και των κοινωνικών συναναστροφών

Ανασταλτικοί Παράγοντες Αθλητικής Συμμετοχής Δομικοί / Εξωτερικοί Παράγοντες: Σχετίζονται με την έλλειψη υλικών εφοδίων για την συμμετοχή και προβλήματα με τις εγκαταστάσεις / χώρους αναψυχής

Προτεινόμενα Άρθρα Alexandris K., & Carroll B. (1997). Demographic Differences in the Perception of Constraints on Recreational Sport Participation: Results from a Study in Greece. Leisure Studies, 16, Το άρθρο στηριζόμενο σε δεδομένα από την Ελλάδα παρουσιάζει στοιχεία για την επίδραση των δημογραφικών παραγόντων στην συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες αναψυχής και παρουσιάζει τους βασικούς ανασταλτικούς παράγοντες που σχετίζονται με την αθλητική αναψυχή.

Προτεινόμενα Άρθρα Coble et al. (2003). Hiking alone: understanding fear, negotiation strategies and leisure experience. Journal of Leisure Research, 35, Το άρθρο αυτό παρουσιάζει κάποια σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην προσπάθειά τους να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες υπαίθριας αθλητικής αναψυχής. Χρησιμοποιεί το θεωρητικό υπόβαθρο από τον χώρο των ανασταλτικών παραγόντων και αναλύει ποιοτικά δεδομένα τα οποία συγκεντρώθηκαν στις ΗΠΑ

Προτεινόμενα Άρθρα Payne, L., Mowen, A. (2002). An examination of park preferences and behavior among urban residents: The role of residential location, race, and age. Leisure Sciences, 24, Στόχος αυτού του άρθρου ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της ηλικίας, της εθνικότητας, και της περιοχής διαμονής στη συχνότητα επισκέψεων στα πάρκα, και στις προτιμήσεις των επισκεπτών ως προς το είδος των δραστηριοτήτων αναψυχής που επιθυμούν. Η μελέτη επιβεβαίωσε την επίδραση των δημογραφικών παραγόντων στις προτιμήσεις και την συμμετοχή των επισκεπτών.

Ασκήσεις στο Μάθημα Κριτική ανάλυση των ευκαιριών για αθλητική αναψυχή στην Ελλάδα Ανάπτυξη ερωτηματολογίων μέτρησης της αθλητικής αναψυχής Εφαρμογή των μοντέλων σε πραγματικές συνθήκες

Θέματα με ερευνητικό ενδιαφέρον Διερεύνηση των ποσοστών συμμετοχής σε υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες στην Ελλάδα Μελέτη της επίδρασης των δημογραφικών παραγόντων στην συμμετοχή σε δραστηριότητες υπαίθριας αθλητικής αναψυχής Διερεύνηση των ανασταλτικών παραγόντων συμμετοχής σε διάφορες δραστηριότητες και σε συνάρτηση με τις δημογραφικές μεταβλητές

Βιβλιογραφία Alexandris, K., & Carroll, B. (1997a). An analysis of leisure constraints based on different recreational sport participation levels: Results from a study in Greece. Leisure Sciences, 19, Crawford, D., Jackson, E., & Godbey, G. (1991). A hierarchical model of leisure constraints. Leisure Sciences, 13, Green, S., Hebron, S., & Woodward, D. (1995). Women’s leisure today. In C. Bramham & A. Tomlinson (Eds.), Sociology of Leisure: A Reader (pp ). London: E & FN Spon. Jackson, E., & Scott, D. (1999). Constraints to leisure. In E. Jackson & T. Burton (Eds.), Leisure Studies: Prospects for the Twenty-first Century (pp ). State College: Venture Publishing