ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ II Ενότητα 3: Διασταύρωση σε κόμβο Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Advertisements

Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική Ενότητα 5: Τα γένη των συμβεβηκότων / H μέθοδος της διαίρεσης 1 Στασινός Σταυριανέας Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών.
Διδακτική της Λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση Εισαγωγή στον Γραμματισμό – Πρακτικές Ασκήσεις Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Χημεία Τροφίμων Ενότητα #6: Βιταμίνες και Πρόσθετα Αθανάσιος Μανούρας Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 4: Προσεγγίζοντας τα δυσάρεστα συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.6: Χορός και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Η απογραφή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Ενότητα 1 η : Στόχοι και παιδαγωγικές αρχές του μαθήματος Παντελής Κυπριανός Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια και την ύλη της Εφαρμοσμένης Ηθικής Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Λογιστικό αποτέλεσμα, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 13: Διασφάλιση – Βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών ψυχικής υγείας Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος.
ΕΥΦΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Ενότητα 1: Εισαγωγή Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 8 (PART B): Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Επιχειρείν Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Λογαριασμοί, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 10: Φιλοσοφική Συμβουλευτική Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 6: Κινηματική και Δυναμική του Στερεού Σώματος Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εορτολογία Ενότητα 3: Η Εορτή των Χριστουγέννων και Θεοφανείων
Εορτολογία Ενότητα 8: Οι Εορτές των Αγίων Γεώργιος Φίλιας
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Εορτολογία Ενότητα 4: Οι Εορτές της Αναλήψεως και της Πεντηκοστής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΥΦΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανάλυση και Σχεδιασμός Μεταφορών Ι
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΜΙΑ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Εαρινό εξάμηνο
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
الحث الكهرومغناطيسي مؤشرات الأداء
النسبة الذهبية العدد الإلهي
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ II Ενότητα 3: Διασταύρωση σε κόμβο Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών

Σκοποί ενότητας Σκοποί της ενότητας αυτής αποτελούν η γνωριμία με τα ακόλουθα: Η τυπική συνάρτηση σε οδικό δίκτυο πλησίον διασταύρωσης με σηματοδοτούμενο κόμβο Τύποι οδικών δικτύων (εν σειρά και εν παραλλήλω) Το αξίωμα του Wardrop Μέθοδοι επίλυσης προβλημάτων 2

Διασταύρωση σε σηματοδοτούμενο κόμβο Τυπική συνάρτηση σε οδικό δίκτυο πλησιάζοντας διασταύρωση σε σηματοδοτούμενο κόμβο 3 Α Β

Τύποι οδικών δικτύων ΕΝ ΣΕΙΡΑΕΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩ 4 ΑΒΓ t ΑΒ, P AB Δ Ε 2 1

Οδικά δίκτυα «εν σειρά» Πρόσθεση εν σειρά: P ΑΒ =P ΒΓ =P ΑΓ → Δεν έχουμε άλλους δρόμους για να έχουμε απώλειες ροής. 5 ΑΒΓ t ΑΒ, P AB

Οδικά δίκτυα «εν παραλλήλω» Πόση είναι η ροή στο ΔΕ; P ΔΕ = P 1 + P 2 Πόσος είναι ο χρόνος ροής στο ΔΕ; t ΔΕ = min (t1, t2) Εάν t 1 =t 2  t ΔΕ =t 1 =t 2 6 Δ Ε 2 1

Αξίωμα του Wardrop Τι εννοούμε όταν λέμε ότι δύο οδικά δίκτυα εν παραλλήλω είναι σε ισορροπία; Τα οδικά τμήματα εν παραλλήλω βρίσκονται σε ισορροπία όταν κανείς χρήστης δεν μπορεί να βελτιώσει το χρόνο διακίνησης με ατομική αλλαγή του οδικού τμήματος που επιλέγει. 7

Προβλήματα Τα προβλήματα λύνονται ΓΡΑΦΙΚΑ!!! 8

Πρόβλημα 1 ο [1/4] t AB =2+ P ΑΒ t ΒΓ =1+ P ΒΓ P ΙΝ =3 9 ΑΒΓ 3

Πρόβλημα 1 ο [2/4] o Για P ΑΒ =1 → t AB =3 o Για P ΑΒ =2 → t AB =4 o Για P ΑΒ =0 → t AB =2 o Για P ΒΓ =0 → t ΒΓ =1 o Για P ΒΓ =1 → t ΒΓ =2 o Για P ΒΓ =2 → t ΒΓ =3 10

Πρόβλημα 1 ο [3/4] Κανόνες: t ΑΓ =t ΑΒ +t ΒΓ και P ΑΓ =P ΑΒ =P ΒΓ  Ποια είναι η συνάρτηση του συνολικού χρόνου t ΑΓ ; Ξεκινάμε από τον άξονα που έχει σταθερή τιμή για όλα τα οδικά δίκτυα → εδώ τον άξονα P. Για P=0 → t ΑΓ =t ΑΒ +t ΒΓ =1+2=3 Για P=1 → t ΑΓ =t ΑΒ +t ΒΓ =2+3=5 11

Πρόβλημα 1 ο [4/4]  Αν η ροή είναι 3, πόσος είναι ο συνολικός χρόνος; Πάμε στην ευθεία ΑΓ και για P=3 βρίσκω το t ΑΓ. 12

Πρόβλημα 2 ο [1/2] t 1 =2+x 1 t 2 =1+3x 2 Εδώ ξεκινάμε από τον άξονα του χρόνου. 13 Ε Θ 2 1 1

Πρόβλημα 2 ο [2/2] Για X=3 t ΕΘ =4=t 1 =t 2 Για X=4 t ΕΘ =5=t 1 =t 2 Για t ΕΘ =5 X 1 =2,3 και Χ 2 =1,2 14 Χρόνος ισορροπίας

Πρόβλημα 3 ο [1/3] t 1 =2+x 1 t 2 =1+x 2 t 3 =3+x 3 V in=4  Ξεκινάμε από τα τμήματα που είναι εν παραλλήλω, ώστε να καταλήξουμε σε τμήματα που είναι μόνο σε σειρά a b c

Πρόβλημα 3 ο [2/3]

Πρόβλημα 3 ο [3/3] 1 η Για t (1+2)+3 =9 πόσο είναι ο χρόνος στα επιμέρους τμήματα; t 3 =6 t 1,2 =3 Επειδή είμαστε σε ισορροπία: t 1 =t 2 *3=t 1,2 x 1 +x 2 =x 3 =x IN =3 Για t=3  x 2 =2 x 1 =1 17

Σχέσεις για την εύρεση του t 18 : US Bureau of Public Road (BPR) 3 1 A B 2 x=x 1 +x 2 +x 3 =10 Οι παραπάνω σχέσεις είναι πιο δύσκολες για την εύρεση του t.

Μέθοδοι Επίλυσης Προβλήματος 4 ου α΄ τρόπος: Όλα ή Τίποτα (All-OR- Nothing) β΄ τρόπος: Capacity- Restraint γ΄ τρόπος: Λείανση A B 2 x=x 1 +x 2 +x 3 =10

Μέθοδος «Όλα ή Τίποτα»  α’ τρόπος: Όλα ή Τίποτα (All-OR-Nothing, Α-Ο-Ν) Βρίσκουμε τους χρόνους t 1, t 2, t 3 και θεωρούμε ότι όλοι οι οδηγοί θα πάνε από το οδικό τμήμα με το μικρότερο χρόνο. Για να βρούμε τα t 1,t 2,t 3 θέτουμε x 1 =x 2 =x 3 =10. 20

Μέθοδος «Όλα ή Τίποτα» Ή Ποιο τμήμα έχει το μικρότερο χρόνο, εάν είναι άδειο; Για x 1 =x 2 =x 3 =0, ποιο έχει το μικρότερο t, εκεί θα πάνε όλοι. 21

Μέθοδος «Capacity-Restraint» [1/3]  β’ τρόπος: Capacity-Restraint (λύνεται σε βήματα) 1 ο βήμα: Θεωρούμε ότι x 1 =x 2 =x 3 =0  t 1 =10, t 2 =20, t 3 =25  Πάνε όλοι στο 1  x 1 =10, x 2 =0, x 3 =0 22

Μέθοδος «Capacity-Restraint» [2/3] 2 ο βήμα: Για x 1 =10, x 2 =0, x 3 =0  Βρίσκω t 1 =947.5, t 2 =20, t 3 =25  Πάνε όλοι στο 2  x 1 =0, x 2 =10,x 3 =0 3 ο βήμα: Για x 1 =0, x 2 =10, x 3 =0  Βρίσκω t 1 =10, t 2 =137.2, t 3 =25 23

Μέθοδος «Capacity-Restraint» [3/3] 24 All Or Nothing Ενημέ- ρωση Ν=1 A-O-N Ενημέ- ρωση Ν=Ν+1 Α-Ο-Ν κ.τ.λ.

Μειονεκτήματα Μεθόδου «Capacity-Restraint» [1/2] 1.Η μέθοδος μας δίνει ότι το 3 ο οδικό δίκτυο δε θα χρησιμοποιηθεί καθόλου. 2.Η μέθοδος δε συγκλίνει. Η λύση εξαρτάται από το πού θα σταματήσω  Δεν υπάρχει λύση (flip-flop). 25

Μειονεκτήματα Μεθόδου «Capacity-Restraint» [2/2] Για να απαλείψουμε τα μειονεκτήματα της μεθόδου: i.Δε χρησιμοποιούμε το 3 ποτέ  Παίρνουμε το μέσο όρο (Μ.Ο.) των άλλων δύο και τον βάζουμε στο 3. ii.Παίρνουμε το μέσο όρο iii.Σταματάμε μετά από x βήματα και παίρνουμε το μέσο όρο των προηγούμενων βημάτων. 26

Μέθοδος «Λείανση»  γ’ τρόπος: Λείανση Εργαζόμαστε όπως στην προηγούμενη μέθοδο με την ακόλουθη διαφοροποίηση: μόλις βρούμε στην ενημέρωση τα t, πριν προχωρήσουμε στο επόμενο Α-Ο-Ν, εφαρμόζουμε τον εξής τύπο: 27 Εφαρμόστε μόνοι σας τη μέθοδο αυτή στο 4 ο πρόβλημα για εξάσκηση.

Τέλος Ενότητας

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. 29

Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0 και δεν έχουν προηγηθεί άλλες εκδόσεις. 30

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Πατρών, Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης. «Ανάλυση Μεταφορών ΙΙ. Ενότητα 3 : Διασταύρωση σε κόμβο». Έκδοση: 1.0. Πάτρα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:

32 Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση, Μη παράγωγα έργα 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Σύμφωνα με αυτήν την άδεια ο δικαιούχος σας δίνει το δικαίωμα να: Μοιραστείτε — αντιγράψετε και αναδιανέμετε το υλικό Υπό τους ακόλουθους όρους: Αναφορά Δημιουργού — Θα πρέπει να καταχωρίσετε αναφορά στο δημιουργό, με σύνδεσμο της άδειας Μη εμπορική χρήση — Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υλικό για εμπορικούς σκοπούς Μη παράγωγα έργα – Μπορείτε να αναδιανείμετε το υλικό ως έχει, χωρίς να προβείτε σε αλλαγές (ανάμιξη, τροποποίηση)

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους. 33