ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 16 : ΠΡΟΒΟΛΗ I Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Advertisements

Τέλος Ενότητας.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Ενότητα 8: Μιλάμε για το θέατρο
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία Ενότητα 7η: Η έννοια του ομιλιακού ενεργήματος. Όνομα Καθηγητή: Παρούσης Μιχαήλ Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια της Φιλοσοφίας του Δικαίου Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Ασυνέχειες: Μηχανική περιγραφή ΙI Νικόλαος Σαμπατακάκης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Γεωλογίας.
Zωολογία Ι Ενότητα 19: Εχινόδερμα Εργαστηριακή Άσκηση: Συστηματική Εχινοδέρμων Κυρίτση – Κρικώνη Βασιλική, ΕΔΙΠ Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία. Ενότητα 2η: Η έννοια του ορθού Λόγου. Όνομα Καθηγητή: Παρούσης Μιχαήλ. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Εισαγωγή στην Ψυχολογία Ενότητα 2:Τομείς Έρευνας της Σύγχρονης Ψυχολογίας Διδάσκουσα: Ειρήνη Σκοπελίτη Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Ενότητα 12: Πάσχα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ενότητα 4 (part B) : Ιατρική ηθική
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 9: Μετατροπές και πράξεις στους Η/Υ
Ενότητα 6: Μιλάμε για την 28η Οκτωβρίου 1940
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 11: Αλγεβρικές πράξεις στους Η/Υ
Εισαγωγή στο Κουκλοθέατρο
Πληροφοριακή Συμπεριφορά
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ενότητα 12: Δικαστής και διαδικασίας δίκης
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Προσχολική Παιδαγωγική
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Ενότητα 11: Επίλυση Προβλημάτων
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Διδακτική της Πληροφορικής
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 12: Το διάγραμμα ροής και η λειτουργία του
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 5 (part A): Ηθική αρχών και ηθική ωφέλειας
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ενότητα 4 (part A) : Ιατρική ηθική
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Προσχολική Παιδαγωγική
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 5 (part B): Ηθική αρχών και ηθική ωφέλειας
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 6 (part A): Όταν τα άτομα δεν είναι σε θέση να λάβουν αποφάσεις για τον εαυτό τους Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής.
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 16 : ΠΡΟΒΟΛΗ I Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Σκοποί ενότητας Διαδικασία επικοινωνίας Σκοποί προβολής Συγκράτηση στη μνήμη και ανάκληση Μίγμα προβολής

ΕΙΣΑΓΩΓΗ If your sword is short, take a step forward. (Admiral Yamamoto). Η προβολή μιας ιδέας, ενός προϊόντος, ενός ατόμου γίνεται με την βοήθεια της επικοινωνίας. Επικοινωνία: μετάδοση μηνυμάτων από τον πομπό προς τον δέκτη. Η αποδοχή του μηνύματος εξαρτάται από την αξιοπιστία της πηγής του μηνύματος.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΗΓΗ →ΜΗΝΥΜΑ→ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ→ΜΕΤΑΔΟΣΗ →ΔΕΚΤΗΣ→ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ. Επανατροφοδότηση: απάντηση του δέκτη. Θόρυβος: διαταραχές στην επικοινωνία. Σκεφτείτε ορισμένες περιπτώσεις όπου είχατε πρόβλημα επικοινωνίας με έναν φίλο ή φίλη σας. Τι έφταιξε; Για ποιο λόγο η επικοινωνία μεταξύ σας δεν ήταν αποτελεσματική; Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξασφαλίζουν ότι δεν θα υπάρχουν επικοινωνιακά προβλήματα με τους πελάτες τους.

ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ: «Μετάδοση μηνυμάτων που θα δημιουργούν δέκτες με ευνοϊκή στάση και ευνοϊκή συμπεριφορά». ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Προσέλκυση προσοχής. Η πληροφόρηση-ενημέρωση. Η πειθώ. Η υπενθύμιση.

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Για να υπάρξει επικοινωνία θα πρέπει να υπάρξει έκθεση του δέκτη στο μήνυμα. Ενεργητική Έκθεση: ο πελάτης αναζητά τα μηνύματα. Παθητική Έκθεση: ο πελάτης εκτίθεται στα μηνύματα χωρίς δική του πρωτοβουλία. Ο πελάτης εκδηλώνει επιλεκτική έκθεση στα διάφορα μέσα, ανάλογα με τους στόχους και τα ενδιαφέροντά του.

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ Έκθεση δεν σημαίνει και προσοχή του μηνύματος. Η προσοχή προϋποθέτει τον συνειδητό προσανατολισμό της αντίληψης σε ένα ερέθισμα. Αντίληψη είναι η διαδικασία μέσω της οποίας το άτομο διατηρεί επαφή με τον κόσμο που τον περιβάλλει. Μέσω των αισθήσεων το άτομο δέχεται ερεθίσματα και τα ερμηνεύει. Η προσοχή του μηνύματος δεν εξαρτάται μόνο από τον δέκτη αλλά και από τον πομπό.

ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ 1.Έκκληση στην λογική (π.χ. απόδοση, ασφάλεια, κέρδος, ευκολία, τεχνική ανωτερότητα κτλ.). 2.Έκκληση στο συναίσθημα (π.χ. φόβος, αγάπη, χαρά, λύπη, μελαγχολία κτλ.). 3.Καινοτομία, νεωτερισμός, ασυνήθιστο, απρόβλεπτο, παράδοξο. 4.Υπερβολή στην σύνθεση και ένταση του ερεθίσματος σε ότι αφορά το μέγεθος, τα χρώματα, τις αντιθέσεις το νόημα των λέξεων.

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Η ερμηνεία αφορά την οργάνωση του περιεχομένου των ερεθισμάτων και γίνεται σύμφωνα με ατομικά κριτήρια. Η ερμηνεία εξαρτάται από: 1.τις στάσεις του δέκτη. 2.την ικανότητα του μηνύματος να πείθει. 3.την αξιοπιστία της πηγής του μηνύματος.

ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ Ο δέκτης δεν απομνημονεύει όλα τα μηνύματα που προσέχει και ερμηνεύει-κατανοεί. Η μνήμη λειτουργεί σε τρια επίπεδα: 1.Αισθητηριακή συγκράτηση: ο προθάλαμος που ασχολείται με στιγμιαία ερεθίσματα τα οποία φθάνουν στο φλοιό του εγκεφάλου μέσω των αισθήσεων. 2.Βραχυπρόθεσμη μνήμη: αν το ερέθισμα κριθεί ενδιαφέρον ενεργοποιείται και διαρκεί 20΄΄-30΄΄ με χωρητικότητα τον «νόμο των 7 σημείων». 3.Μακροπρόθεσμη μνήμη: ευρύτερο πεδίο γνώσης, εμπειρίες, περιλαμβάνει οργανωμένες πληροφορίες και ασχολείται με την διατήρηση και αναπαραγωγή τους.

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ AIDA Αφορά τα στάδια ανταπόκρισης στα μηνύματα μάρκετινγκ. Τα στάδια ανταπόκρισης αναφέρονται στις νοητικές διεργασίες που θα πρέπει να προκαλέσει το μήνυμα μάρκετινγκ ώστε σταδιακά ο καταναλωτής να καταλήξει σε δράση π.χ. αγορά προϊόντος. ΠΡΟΣΟΧΗ(Attention) →ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ (Interest)→ΕΠΙΘΥΜΙΑ(Desire)→ΔΡΑΣΗ (Action)

Στάδια Ανταπόκρισης στα Μηνύματα Μετακίνηση από μια φάση γνωστική σε μια φάση συγκινησιακή για να καταλήξει στην εκδήλωση αγοραστικής συμπεριφοράς. Γνωστικό στοιχείο: κατανόηση και γνώση. Συγκινησιακό στοιχείο: αξιολόγηση, προτιμήσεις, συναισθήματα. Δράση: πρόθεση συμπεριφοράς, αναζήτηση πληροφοριών, επιλογή μάρκας, σύσταση μάρκας σε τρίτους. Βασική φιλοσοφία: ΜΑΘΕ →ΝΙΩΣΕ→ΚΑΝΕ. Εναλλακτική περίπτωση α: ΜΑΘΕ →ΚΑΝΕ →ΝΙΩΣΕ. Εναλλακτική περίπτωση β: ΚΑΝΕ →ΝΙΩΣΕ →ΜΑΘΕ.

ΜΙΓΜΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (Advertising) ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ (Personal Selling) ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ (Sales Promotion) ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ (Public Relations) ΑΜΕΣΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Direct MKT)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (Advertising) Είναι η πληρωμένη και απρόσωπη παρουσίαση ιδεών, προϊόντων ή παραγωγών που χρησιμοποιεί τα ΜΜΕ. Έχει υψηλό κόστος. Δεν έχει άμεση επανατροφοδότηση. Το κατάλληλο μήνυμα στο κατάλληλο τμήμα της αγοράς (έρευνα αγοράς-τμηματοποίηση).

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας για μεγάλους, διεσπαρμένους καταναλωτικούς πληθυσμούς. Ενημερώνει-Πείθει-Υπενθυμίζει- Προσελκύει την προσοχή. Προσελκύει την προσοχή όταν διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: ένταση στο χρώμα και τον ήχο, επανάληψη, μέγεθος, κίνηση, αντίθεση.

TAKE HOME MESSAGES 1.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΩΛΗΣΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΌΜΩΣ ΠΩΛΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ! 2.ΤΟΝ 21o ΑΙΩΝΑ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΗΓΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ

Βιβλιογραφία Μάλλιαρης, Π. (2012), Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Σταμούλη Βαλάκας, Ι., Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, ΕΑΠ, Τόμος Β.

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Πατρών, Ορφανίδης Φαίδων «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Έκδοση: 1.0. Πάτρα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Πατρών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.