ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 1 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ ΜΕΡΟΣ Β’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομιλητές Prof. Mauro Dolce Dir., Italian Civil Protection Prof. Gaetano Manfredi University of Napoli Federico II Prof. Gian Michele Calvi University of.
Advertisements

Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Περίληψη του ιστορικού, των δεδομένων αξιολόγησης, των κλινικών παρατηρήσεων, των συμπερασμάτων και των συστάσεων. Περιγράφει.
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα από τον έλεγχο συμβάσεων παροχής υπηρεσιών των Δήμων. Ευτ. Κωνσταντάκου, Εισηγήτρια Ελ.Συν. Διημερίδα.
KA2: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ CO-OPERATION FOR INNOVATION AND GOOD PRACTICES CAPACITY BUILDING, STRATEGIC PARTNERSHIPS &
Xαρτογράφηση Εννοιών. Εννοιολογικοί χάρτες Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία.
Μαίρη Κουτσελίνη Πανεπιστήμιο Κύπρου. - Τέσσερα χρόνια μετά …  Δεν είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε τα Αναλυτικά Προγράμματα που θα μας λύσουν προβλήματα 
Λάμπρος Π. Γκουτζάνης Στοματικός και Γναθοπροσωπικός Χειρουργός ΚΑΡΔΙΟΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ Βασική Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση σύμφωνα με τις τελευταίες.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
“Κινητικότητα Erasmus & ECTS/DS Labels” Αθήνα, 6 Απριλίου 2012 National Teams of Bologna Experts Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
Επιφανειακή προσέγγιση ή προσέγγιση μάθησης σε βάθος
Δ.Ε.Υ.Α. και Οικονομική Κρίση
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (ΠΕΣΥΠ) ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ.
Θεωρίες μάθησης. Οργάνωση μαθήματος. Ελένη Μπαμπαλώνα.
ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Υποθρεψία Ορισμός Ταξινόμηση Συχνότητα Εκτίμηση
Διαχείριση Τεχνικών Έργων
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΙΕΚ Ελληνικού
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Δ. Ζμπάινος Λέκτορας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης & Σχολικών προγραμμάτων
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΗΓΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Δρ
Εργαστήριο 5 «Παραγωγή φυταρίων - Φυτώρια»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Το ηφαίστειο της Σαντορίνης
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
Ινδιάνοι.
«Η ΜΑΣΚΟΤ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ (Μ.Ε.Τ.)»
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Programme for International Student Assessment 2018
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΑΘΗΝΑ ΓΑΓΛΙΑ, M.Sc. Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ,
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
ONOMA: ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΒΙΟΥΛΙΚΩΝ
Programme for International Student Assessment 2018
Σχέδιο Ασφάλειας Νερού για τις ΔΕΥΑ Βασικές έννοιες- Βήματα υλοποίησης
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ
Ημερίδα «EΥΡΩΚΩΔΙΚΕΣ» 30 Μαρτίου 2004 ΕΒΕΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗ:
Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS
Programme for International Student Assessment 2018
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Αθηνά Μαυρίδου Καθ. Μικροβιολογίας ΤΕΙ Αθήνας
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ινοσανίδα ή Ινοπλάκα Fiberboard
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Παρουσίαση του νέου διδακτικού πακέτου
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ 2018
Κίμων Χατζημπίρος Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Δέσμη Εκπαιδευτικών Εργαλείων για την GPP 7.3. Έπιπλα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 1 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ ΜΕΡΟΣ Β’

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 2 Πως εφαρμόζουν τους Ευρωκώδικες τα κράτη μέλη; τροποποιούν τους δομικούς κανονισμούς ώστε να επιτρέψουν την εφαρμογή των Ευρωκωδίκων (EN) στις μελέτες δημοσίων και ιδιωτικών έργων, συντάσσουν εθνικά προσαρτήματα (National Annexes) παρέχοντας οδηγίες για την εφαρμογή των Ευρωκωδίκων (χωρίς να τροποποιούν το περιεχόμενό τους), καθορίζουν τις Εθνικά Καθοριζόμενες Παραμέτρους (NDP): –είτε αποδεχόμενα τις προτεινόμενες στους Ευρωκώδικες τιμές, –είτε καθορίζοντας άλλες, εφόσον τούτο αιτιολογείται από το ισχύον στο έδαφός τους επίπεδο ασφαλείας, από γεωγραφικούς ή κλιματικούς λόγους ή τον τρόπο ζωής των κατοίκων.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 3 Πως προωθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή την εφαρμογή των Ευρωκωδίκων; Συμφώνησε με τα ΚΜ το βασικό πλαίσιο για την εφαρμογή των Ευρωκωδίκων με το "Guidance Paper L: Application and use of Eurocodes", Δημιούργησε τη συντονιστική Ομάδα ENC (=Eurocodes National Correspondents) από εκπροσώπους των ΚΜ, Εξέδωσε τη Σύσταση 2003/887/ΕΚ (ΕΕΕΕ L 332, της , σ. 62) με την οποία καλεί τα κράτη μέλη να εφαρμόσουν τους Ευρωκώδικες με συγκεκριμένα βήματα και διαδικασίες, Συγχρηματοδοτεί τις εργασίες της CEN/TC 250 (εκπόνηση κειμένων των Ευρωκωδίκων ως ΕΝ), Συγχρηματοδοτεί σχετικά ερευνητικά προγράμματα (6 ο ΠΠ), Λειτουργεί ερευνητικό εργαστήριο (European Laboratory for Structural Assessment) στο Κοινό Ερευνητικό Κέντρο της ΕΕ στην Ispra της Ιταλίας.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 4 Ποιός είναι ο ρόλος του "Guidance Paper L: Application and use of Eurocodes" Συμφωνήθηκε μεταξύ Επιτροπής και των κρατών μελών της ΕΕ, και εφαρμόζεται επίσης και στον ΕΟΧ, τα νέα ΚΜ και τις υποψήφιες για ένταξη χώρες (κοινοτικό κεκτημένο). Απευθύνεται κυρίως στις ρυθμιστικές αρχές των ΚΜ, σε εθνικούς οργανισμούς τυποποίησης, σε επιτροπές προτύπων, σε φορείς πιστοποίησης και εργαστήρια δοκιμών.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 5 Ποιός είναι ο ρόλος του "Guidance Paper L: Application and use of Eurocodes" Να διευκρινίσει τη σύνταξη, εφαρμογή και χρήση των Ευρωκωδίκων για τον σχεδιασμό έργων και φερόντων στοιχείων, Να διευκρινίσει τη χρήση των Ευρωκωδίκων σε εναρμονισμένα ευρωπαϊκά πρότυπα και Ευρωπαϊκές Τεχνικές Εγκρίσεις για φέροντα δομικά προϊόντα της 89/106/ΕΟΚ για να εξασφαλισθεί η ελεύθερη κυκλοφορία των προϊόντων, Να καθορίσει το πλαίσιο στο οποίο η CEN/TC 250 θα διαμορφώσει το τελικό κείμενο των ΕΝ με βάση τα υφιστάμενα πειραματικά ENV, Να επιτρέψει την εισαγωγή στους Ευρωκώδικες και στις ευρωπαϊκές τεχνικές προδιαγραφές για φέροντα δομικά προϊόντα παραμέτρων ή κατηγοριών /επιπέδων επιδόσεων ώστε τα ΚΜ να μπορούν να επιλέξουν το επίπεδο προστασίας / ασφάλειας στο έδαφός τους, Να παρέχει στις αρχές των ΚΜ τα αναγκαία στοιχεία για τη δημοπράτηση δημοσίων συμβάσεων λαμβάνοντας υπόψη τις κοινοτικές οδηγίες για τις δημόσιες συμβάσεις. Ποιός είναι ο στόχος του "Guidance Paper L: Application and use of Eurocodes"

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 6 Ποιός είναι ο ρόλος της Ομάδας ENC; η παρακολούθηση της εκπόνησης και ο συντονισμός της εφαρμογής των Ευρωκωδίκων, η επίλυση θεσμικών προβλημάτων που ανακύπτουν κατά την εργασία στη CEN, η επίλυση προβλημάτων εφαρμογής που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή στα κράτη μέλη, η μέριμνα για την, κατά το δυνατόν, ενιαία εφαρμογή των Ευρωκωδίκων στα κράτη μέλη της ΕΕ.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 7 Τι περιλαμβάνει η Σύσταση 2003/837/ΕΚ της Επιτροπής προς τα κράτη μέλη; Να υιοθετήσουν τους Ευρωκώδικες ως το κατάλληλο εργαλείο για το σχεδιασμό δομικών έργων / στοιχείων, Να θεσπίσουν τις ΕΚΠ για την επικράτειά τους, Να χρησιμοποιούν τις συνιστώμενες ΕΚΠ που παρέχουν οι Ευρωκώδικες (αναγκαίες παρεκκλίσεις για γεωγραφικές, γεωλογικές ή κλιματικές συνθήκες ή ειδικά επίπεδα προστασίας), Να συγκρίνουν τις ΕΚΠ, να αξιολογήσουν τον αντίκτυπό τους και να τροποποιούν τις ΕΚΠ ώστε να μειωθούν οι διαφορές, Ελλείψει ευρωπαϊκών προδιαγραφών για δομικά προϊόντα, να χρησιμοποιούν στις εθνικές τους διατάξεις τους Ευρωκώδικες, ώστε να διευκολυνθεί η κυκλοφορία των εν λόγω προϊόντων,

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 8 Τι περιλαμβάνει η Σύσταση 2003/837/ΕΚ της Επιτροπής προς τα κράτη μέλη; (Συνέχεια:) Να αναλάβουν έρευνα για να ενσωματώσουν στους Ευρωκώδικες τις εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας (ιδίως σε θέματα αντισεισμικότητας και πυρασφάλειας), Να προωθήσουν τη διδασκαλία των Ευρωκωδίκων στις σχολές μηχανικών και στη συνεχή επαγγελματική επιμόρφωση. Τα ΚΜ πρέπει να ενημερώσουν την Επιτροπή σχετικά µε όλα τα εθνικά μέτρα που λαμβάνουν σύµφωνα µε τη σύσταση.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 9 Σημασία της σήμανσης Τι σημαίνει στην πράξη η σήμανση για δομικά προϊόντα; “Διαβατήριο” για την ελεύθερη κυκλοφορία στα ΚΜ  το προϊόν συμφωνεί με ευρωπαϊκές προδιαγραφές (ΕΝ + ΕΤΕ)  τα ΚΜ δεν μπορούν να απαγορεύσουν την κυκλοφορία και χρήση του προϊόντος  μια αξιολόγηση συμμόρφωσης ισχύει για όλη την ΕΕ  ο παραγωγός επιλέγει τον φορέα αξιολόγησης συμμόρφωσης  οι διατάξεις αυτές ισχύουν και για παραγωγή του προϊόντος σε τρίτες χώρες

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 10 Μελλοντικές δράσεις Εκπαίδευση / επιμόρφωση μηχανικών Ανάπτυξη σχετικού λογισμικού / υπηρεσιών Έρευνα (σε ευρωπαϊκό επίπεδο και ιδίως στον τομέα αντισεισμικής προστασίας και πυρασφάλειας) Αναθεώρηση και βελτίωση των ΕΝ (2η γενεά Ευρωκωδίκων)