Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
Επιτυχημένος δάσκαλος = επιτυχημένος προπονητής
KM Διάλεξη 9 προετοιμασία και τεχνικές για το σχεδιασμό της εξάσκησης Ελιζάνα Πολλάτου, επικ.καθ.ΤΕΦΑΑ-ΠΘ.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Μηχανική Μάθηση σε Συστήματα Πολλαπλών Πρακτόρων Παπαλιάς Κωνσταντίνος Τμήμα Πληροφορικής.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Ομάδα Άτομο Process, Διαδικασία Σωματικοί Παράγοντες Ψυχικές Βάσεις Απόδοσης Κοινωνικέ ς Βάσεις Απόδοσης Προπόνηση Τεχνική Τακτική Φυσ. Κατάσταση ΜΟΝΤΕΛΟ.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
Ελευθεριάδης Θεόδωρος 9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ \ Ε.Π.Σ. ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 4: Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Προπονητική ποδοσφαίρου
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Βασικός στόχος κάθε προπονητή είναι: Να μπορεί η ομάδα του να παρουσιάζει και να διατηρεί χωρίς διακυμάνσεις μια ιδανική αγωνιστική.
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Δρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΠΡΑΙΟΣ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Προπονητής: Θάνος Χώρος: γήπεδο 5Χ5 mini football Ασκούμενες: κορίτσια 12 ως 14 ετών 4 τμήματα Χ 5 αρχάριες σκοπός: εσωτερικό πρωτάθλημα κατασκήνωσης στο τέλος της σεζόν.

Χαρακτηριστικά Ασκουμένων Έντονη εσωτερική παρακίνηση Σε ιδανική ηλικία με αναπτυγμένες ικανότητες Γνωστική Αναγκαία για όλα τα στάδια της μάθησης δεξιοτήτων Για την κατανόηση των στρατηγικών και των κανονισμών του παιχνιδιού Κινητική Έτοιμα κινητικά προγράμματα οπότε αναμένεται να συμβεί θετική μεταφορά Αναπτυγμένες διάφορες ικανότητες όπου θα στηριχθούν οι νέες δεξιότητες

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να δημιουργήσουν νέα κινητικά προγράμματα σε γενικές γραμμές(μάθηση προγράμματος) Χωρίς απαίτηση για τελειοποίηση (γενίκευση) Να προσαρμόζονται στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον(μάθηση παραμέτρων) Να παίξουν σε έναν αγώνα Και να χαρούν μέσα από το παιχνίδι

Κινητικές δεξιότητες Πάσα Ντρίπλα Σουτ από στάση Σουτ με τρέξιμο Κεφαλιά Προσποιήσεις Αποκρούσεις Άμυνα Συνδυασμοί ΤΙ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ; Οι βασικές δεξιότητες του ποδοσφαίρου Σε γενικές γραμμές (χωρίς ιδιαίτερες ποιοτικές απαιτήσεις) Σε 3 βδομάδες Μειονέκτημα:περιορισμέ νος χρόνος Πλεονέκτημα:έντονες μαθησιακές προσαρμογές

Ανοιχτές δεξιότητες …σε απροσδόκητα μεταβαλλόμενο περιβάλλον με συμπαίκτες και αντιπάλους Αδρές… συμμετέχουν μεγάλες μυϊκές ομάδες Περιλαμβάνουν χειρισμό αντικειμένου Απαιτούν λήψη σωστής απόφασης Άλλες διακριτές και άλλες διαδοχικές Χαμηλής συνθετότητας και οργάνωσης

Τελικό περιβάλλον : αγώνας Μεταβαλλόμενο με διαρκή αλλαγή στις ρυθμιστικές συνθήκες για αποτελεσματικότητα. Με υψηλή ένταση λόγω συναγωνισμού, διαιτητή θεατών, πίεσης χρόνου. Κίνδυνος τραυματισμού.

Προετοιμασία σχεδιασμού εξάσκησης Ο ΘΑΝΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ: Να διδάξει γρήγορα τα βασικές δεξιότητες για να διατηρηθεί ο αρχικός ενθουσιασμός. Να προπονεί ταυτόχρονα δύο τμήματα για να υπάρξει αλληλεπίδραση. Να αλλάζει τις συνθήκες εκτέλεσης των δεξιοτήτων και να βάζει παιχνίδι στο τέλος. Να αξιολογήσει το αρχικό επίπεδο. Να συμπεριλάβει πραγματικούς αγώνες κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας. Να μεριμνήσει για αποφυγή τραυματισμών.

Μέθοδοι εξάσκησης Μέθοδοι εξάσκησης: Χρήση μοντέλου …μία ασκούμενη ή ο Θάνος θα δείχνει και θα τονίζει τα σημεία κλειδιά λεκτικά. Ολική μέθοδος… διακριτές σύντομες χαμηλής συνθετότητας και οργάνωσης. Απλοποίηση με τη χρήση πιο ξεφούσκωτων μπαλών. Μαζική εξάσκηση για διακριτές και κατανεμημένη για συνδυασμούς δεξιοτήτων. Από ομαδοποιημένη σε σειριακή και σε τυχαία με εναλλαγή δεξιοτήτων.Έντονη πλοκή περιεχομένου. Από σταθερή σε μεταβαλλόμενη,20%-80%.

Η αξία της μεταβαλλόμενης εξάσκησης Μετάβαση από διαδικασίες κλειστού κυκλώματος ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ !!! …..σε ανοιχτό κύκλωμα Εκούσια αργή μεθόδευση πληροφοριών Χρήση ανατροφοδότησης Ακούσια αυτόματη μεθόδευση πληροφοριών Χωρίς ανατροφοδότηση ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Απελευθέρωση επιπλέον βαθμών ελευθερίας Βελτίωση σχέσης ακρίβειας- ταχύτητας Βελτίωση της ταχύτητας αντίδρασης Ικανότητα πρόβλεψης - προγραμματισμού σωστής απάντησης Χρήση περιφερειακής όρασης Επιλεκτική προσοχή-ταυτόχρονη εκτέλεση δεξιοτήτων

ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ -10 προπονήσεις +2 αγωνιστικές Με ενδιάμεσες μέρες ανάπαυλας - 3Χ4 φορές την εβδομάδα=12 Διάρκεια 60 min Προθέρμανση 5 min Εκμάθηση νέας δεξιότητας 10 min με μαζική εξάσκηση ή 30 επαφές περίπου Συνδυασμοί δεξιοτήτων σύνδεση με τα προηγούμενα κατανεμημένη 15 min Παιχνίδι:2Χ15 min προοδευτικά

Εξάσκηση στη δεξιότητα του σουτ ΣΤΟΧΟΙ -Διδάσκεται μετά την πάσα και παράλληλα με την ντρίπλα στα 3 πρώτα μαθήματα (δυνατότητα τυχαιοποίησης). -Αξιολογεί το αρχικό επίπεδο. -Παρουσιάζει τη δεξιότητα. -Τονίζει τα βασικά σημεία λεκτικά : 1.Πόδι στήριξης παράλληλα με την μπάλα 2.Επαφή κουντεπιέ με το κέντρο της μπάλας 3.Τροχιά του ποδιού λακτίσματος 4.Χαμήλωμα του Κ.Β. Σουτ προς το τέρμα -με διαφοροποίηση απόστασης -Από διαφορετικές γωνίες -Με αντίπαλο που θα κάνει άμυνα -συνδυασμένη χρήση με πάσα ντρίπλα ατομικά Με τερματοφύλακα Μέσα από επιθετικούς συνδυασμούς σε συνθήκες παιχνιδιού ΔΟΜΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΟΛΙΚΗ-Διακριτή δεξιότητα ΒΗΜΑΤΑ

ΑΣΚΗΣΗ 1:γνωστικό- κινητικό στάδιο Ομαδοποιημένη.Εκτέλεση σουτ σε ζευγάρια Μαζική:5 λεπτά εξάσκηση,1 λεπτό διαλειμμα ΑΣΚΗΣΗ 3:κινητικό στάδιο Σειριακή-μεταβαλλόμενη.Σε ζευγάρια κίνηση προς το τέρμα με πάσες και σουτ όποια φτάσει πρώτη στη Μ.Π.από 3 γωνίες.Μαζική 5’-1’ ΑΣΚΗΣΗ 2:κινητικό στάδιο Ομαδοποιημένη-μεταβαλλόμενη Οι ασκούμενες εκτελούν σουτ από διάφορα σημεία όπου της ρίχνει τη μπάλα η τερματοφύλακας.Μαζική,5’-3 ΑΣΚΗΣΗ 4:κινητικό-αυτοματοποίησης Τυχαία-μεταβαλλόμενη όπως πριν με προσθήκη 2 αμυντικών.Επιλογή για πάσα,ντρίπλα,σουτ και στοχευση στο τέρμα.Κατανεμημένη 30’’-60’’ ΆΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΦΘΙΝΟΥΣΑ δίνεται στις πρώτες δύο ασκήσεις (γνωστικό στάδιο) μετά από 2-3 προσπάθειες με σχόλια απόδοσης εστιάζοντας στα σημεία κλειδιά.Σταδιακά στο κινητικό στάδιο περιορίζεται σε κάθε 6 προσπάθειες (περιληπτική)και στο τέλος δίνεται για ενθάρρυνση- επιδοκιμασία (στάδιο αυτοματοποίησης)

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ Επαυξημένη ανατροφοδότηση στην αρχή Σε σχέση με απόδοση για τη διόρθωση μεγάλων λαθών και σε σχέση με το αποτέλεσμα. Σταδιακά μειώνεται. Στόχος η αυτοδιόρθωση μέσω εσωτερικής ανατροφοδότησης. Κρίσιμο σημείο:να κρατήσει ισορροπία ανάμεσα στη μάθηση και στην ψυχαγωγία χωρίς υπερβολικές τεχνικές λεπτομέρειες. ΣΚΟΠΟΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!