Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

Προσωπικές Πωλήσεις.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Στρατηγικό Μάρκετινγκ Εισαγωγή
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ & ο ρόλος του καταναλωτή Συμπεριφορά Καταναλωτή Μάρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1.
Ι.Ε.Κ. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Στρατηγικός σχεδιασμός επιχείρησης: στόχοι & πόροι/δυνατότητες συνδυάζονται ώστε να μπορούν να εκμεταλλευτούν.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Άννα Κ. Ζαρκάδα Διοίκηση Διαφήμισης ΜΠΣ στη Διοίκηση Υπηρεσιών Η θέση της διαφήμισης στο σύγχρονο μείγμα του μάρκετινγκ υπηρεσιών.
Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ και ο ρόλος του καταναλωτή 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
Συμπεριφορά Καταναλωτή
#7 - #8 irini rigopoulou Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Σημειώσεις για συζήτηση πάνω στο θέμα «ποιότητα στις υπηρεσίες»
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Το κόστος Ποιότητας    
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα 1

  Παρουσίαση βασικών εννοιών & θεωριών ιδεολογίας και περιεχομένου κύριων λειτουργιών του σύγχρονου μάρκετινγκ  Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση  Μάρκετινγκ και κοινωνία  Εισαγωγή στην καταναλωτική συμπεριφορά 2 Βασικό λεξιλόγιο Ικανότητα αναγνώρισης λειτουργιών προβλημάτων, στρατηγικών  ενήμερος και συνειδητοποιημένος καταναλωτής  προσήλωση στην ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των συμμετεχόντων στη διαδικασία ανταλλαγής αξιών  ενστερνισμός της έννοιας της ολικής ποιότητας  κριτική θεώρηση του ρόλου του μάρκετινγκ στη σύγχρονη οικονομία και κοινωνία  αναγνώριση του μάρκετινγκ σαν παράγοντα διασφάλισης της αειφόρου ανάπτυξη

χρημάτων " Πάντων χρημάτων μέτρον εστίν άνθρωπος, των μεν όντων ως έστιν, των δε μη όντων ως ουκ έστιν " Πρωταγόρας ( Π. Κ. Χ ) χρήμα Το χρήμα είναι ένα πράγμα που κάποιος το χρησιμοποιεί αξία Ένα πράγμα γίνεται χρήμα, αποκτά, δηλαδή, αξία όταν κάποιος το χρησιμοποιεί. Ο άνθρωπος είναι που δίνει αντίκρισμα - μέτρο στις αξίες. Οι αξίες και οι ποιότητες δεν έχουν καμία σημασία ερήμην του ανθρώπου. Κανείς δεν είναι απόλυτα αυτάρκης

 Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται από επιχειρήσεις, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, ακόμα και άτομα προϋποθέσεις :  Προκειμένου να πραγματοποιηθεί μια συναλλαγή χρειάζεται να πληρούνται οι εξείς προϋποθέσεις : δύο μέρη 1.Συμμετέχουν τουλάχιστον δύο μέρη θέλησή 2.Οι συμμετοχή των μερών πρέπει να γίνεται με τη θέλησή τους αξία 3.Το κάθε μέρος πρέπει να έχει στην κατοχή του κάποια αξία που το άλλο μέρος επιθυμεί να αποκτήσει επικοινωνία 4.Πρέπει να υπάρχει επικοινωνία ανάμεσα στα δύο μέρη  Το μάρκετινγκ είναι ο μηχανισμός που κάνει τη συναλλαγή εφικτή 4

« ένα σύστημα υλικών και άυλων στοιχείων που δια μέσου των χρησιμοτήτων δημιουργεί ωφέλεια »

6 Σύνθεση βασικών υπαρκτών και συμβολικών χαρακτηριστικών, οργανωμένων σε μια συγκεκριμένη μορφή που διακρίνεται από όλα τα άλλα μπορεί να προσφερθεί, να αποκτηθεί, και να καταναλωθεί λειτουργεί ως μέσο ικανοποίησης κάποιας ανάγκης ή επιθυμίας Αντικείμενο Υπηρεσία Τόπος Πρόσωπο Ιδέα Μέγεθος Τιμή Εμφάνιση Απόδοση...

7 Core Product Πυρήνας Tangible Product Πραγματικό προϊόν Augmented Product Ολοκληρωμένο προϊόν Πρόβλημα Συμπεριφορά του πωλητή Περιβάλλον Εμφάνιση του πωλητή Brand image Προφίλ Επώνυμου προϊόντος Χαρακτηριστικά Ποιότητα Συσκευασία Υποστήριξη Τιμή Εγγυήσεις Σήμα

Το Μάρκετινγκ Το Μάρκετινγκ είναι το σύνολο των δραστηριοτήτων του οργανισμού που σκοπό έχουν να 1.σχεδιάσουν 2.τιμολογήσουν 3.προωθήσουν 4.διανείμουν  προϊόντα που ικανοποιούν ανάγκες  σε αγορές - στόχους  προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι του οργανισμού. 9

 Personalization  Personalization = προσαρμογές στον πελάτη που γίνονται εφικτές χάρη στην τεχνολογία Amazon.com Amazon.com  Participation  Participation = συμμετοχή του καταναλωτή στο μάρκετινγκ του προϊόντος Nike IDNike ID  Peer-to-Peer  Peer-to-Peer = Δίκτυα καταναλωτών που αλλάζουν το προφίλ της αγοράς και το ρόλο του μάρκετινγκ TorrentsTorrents  Predictive modeling  Predictive modeling = εφαρμογή αλγορίθμων στο μάρκετινγκ CRMCRM

Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 1-11 An organizational function & a set of processes for creating, communicating, and value delivering value to customers and for managing customer relationships in ways that benefit the organization and its stakeholders.

12 Η ποντικοπαγίδα Ψυγεία στους Εσκιμώους Παραγωγή Πώληση Μάρκετινγκ Κοινωνική ευθύνη ανθρωποκεντρισμός αειφόρος ανάπτυξη Κοινωνική ευθύνη ανθρωποκεντρισμός αειφόρος ανάπτυξη Μίγμα (4P/7/8P)

Personal branding Brand communities Lovemarks

Marketing is the activity, set of institutions set of institutions and processes for creating, communicating communicating, delivering and exchanging value offerings that have value for customers, clients, partners, and society at large.

18 Περιβάλλον Έρευνα Στρατηγική Περιβάλλον Έρευνα Στρατηγική Αγοραστική Συμ π εριφορά Αγοραστική Συμ π εριφορά Τμηματο π οίηση Αγοράς Αγορές - Στόχοι Το π οθέτηση Αγοραστική Συμ π εριφορά Αγοραστική Συμ π εριφορά Τμηματο π οίηση Αγοράς Αγορές - Στόχοι Το π οθέτηση Μίγμα Μάρκετινγκ Marketing Mix (4P/8P) Μίγμα Μάρκετινγκ Marketing Mix (4P/8P) Ειδικά θέματα Διεθνές Μάρκετινγκ Σχεσιακό Μάρκετινγκ IMC Ηθική Κοινωνική Ευθύνη Ειδικά θέματα Διεθνές Μάρκετινγκ Σχεσιακό Μάρκετινγκ IMC Ηθική Κοινωνική Ευθύνη Συνολική θεώρηση του Μάρκετινγκ (Δομική διάσταση) Εφαρμογή Αξιολόγηση

19 Καθορισμός Στόχων Strengths ( Πλεονεκτήματα Ε π ιχείρησης ) Weaknesses ( Μειονεκτήματα Ε π ιχείρησης ) Opportunities ( Ευκαιρίες Αγοράς ) Threats ( Α π ειλές Αγοράς ) Strengths ( Πλεονεκτήματα Ε π ιχείρησης ) Weaknesses ( Μειονεκτήματα Ε π ιχείρησης ) Opportunities ( Ευκαιρίες Αγοράς ) Threats ( Α π ειλές Αγοράς ) Κατάρτιση Προγράμματος 4 Ρ /8P Product (π ροϊόν ) Price ( τιμή ) Promotion (π ροβολή ) Place ( Διακίνηση ) People ( Προσω π ικό ) Processes ( Διαδικασίες ) Physical Environment – ( Φυσικό π εριβάλλον ) Productivity and Quality - ( Παραγωγικότητα και Ποιότητα ) Κατάρτιση Προγράμματος 4 Ρ /8P Product (π ροϊόν ) Price ( τιμή ) Promotion (π ροβολή ) Place ( Διακίνηση ) People ( Προσω π ικό ) Processes ( Διαδικασίες ) Physical Environment – ( Φυσικό π εριβάλλον ) Productivity and Quality - ( Παραγωγικότητα και Ποιότητα ) Έλεγχος Εφαρμογή π ληροφορίες δράσεις π ληροφορίες π ροϊόντα υ π ηρεσίες

Ορισμός « αποφάσεις και σχετικές με αυτές δραστηριότητες των ατόμων που αναφέρονται ειδικά στην αγορά και τη χρησιμοποίηση οικονομικών αγαθών και υπηρεσιών ( προϊόντων )» Στάδια 1. πριν την αγορά 2. αγορά 3. μετά την αγορά  αποθήκευση  χρήση  αποτίμηση αποτελεσμάτων ◦ μετά τη χρήση  αντικατάσταση / απόρριψη

 The dynamic interaction of affect and cognition, behavior, and the environment by which human beings conduct the exchange aspects of their lives.  The overt actions of consumers.  The behavior of the consumer or decision maker in the market place of products and services. It often is used to describe the interdisciplinary field of scientific study that attempts to understand and describe such behavior.

Buyer: The organizational member that carries out the purchase procedures of a product. A buyer may or may not make the buying decision. The buyer will manage the buying process, e.g., place the order and process the paperwork. Consumer: Traditionally, the ultimate user or consumer of goods, ideas, and services. However, the term also is used to imply the buyer or decision maker as well as the ultimate consumer. A mother buying cereal for consumption by a small child is often called the consumer although she may not be the ultimate user. Customer: The actual or prospective purchaser of products or services.