«Διεκδικώ τα Δικαιώματα μου, Θυμάμαι τις Υποχρεώσεις μου» ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΑΣ COMENIUS “Walking hand in hand can take us to Fair(y)land”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Advertisements

INTERNET Ένα από τα θαύματα του σύγχρονου κόσμου Οι αποστάσεις έχουν σχεδόν εκμηδενιστεί. Τα ταξίδια σε μακρινούς τόπους γίνονται άμεσα απ το “ανοιχτό.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Εθισμός στο Internet Του Χρήστου Τσαπάρα.
Υπολογιστής Ομάδα: Σκλήφα Θεοδώρα Σμυρνιώτη Μαρία
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Safe Internet. Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο Κρήτης Α΄ Λυκείου Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετράμηνο
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Καθηγητής Πληροφορικής
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Το Διαδίκτυο είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
2ο 12/Θ ΟΛΟΗΜ. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΑΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Προσοχή! ασφάλεια στο διαδίκτυο, υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Διαδίκτυο … Ένας υπέροχος κόσμος;
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.
4ο ΓΕ.Λ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Υποκλοπή Προσωπικών Δεδομένων ΜΙΜΗΣΗ ΒΙΑΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΟΛΔΕΡ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΟΥΔΕΣΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Η παρενόχληση στο διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο με αυξανόμενες διαστάσεις που προκύπτει όταν παιδιά ή έφηβοι παρενοχλούνται μεταξύ τους στο κυβερνοχώρο.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου Κωνσταντίνος Πεΐδης Δ τάξη ΟΙΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ - ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΗΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ&ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Κανόνες Ασφαλούς Χρήσης του Διαδικτύου
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Κίνδυνοι του διαδικτύου
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Ασφαλές Internet Ιοί Παραπληροφόρηση Ακατάλληλα Άχρηστα Ψαράδες
Συνέπειες από τον εθισμό στο διαδίκτυο Εργασία: πελεκασησ κ
ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΣΕΡΦΑΡΟΥΜΕ;
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Διεκδικώ τα Δικαιώματα μου, Θυμάμαι τις Υποχρεώσεις μου» ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΑΣ COMENIUS “Walking hand in hand can take us to Fair(y)land”

Επιλογή Θέματος 1. Το διαδίκτυο αποτελεί μέρος της ζωής μας 2.Υπάρχουν πολλοί έφηβοι εξαρτημένοι από το Διαδίκτυο 3.Υπάρχουν πολλά κρούσματα βίας μέσα στο Διαδίκτυο

ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ 1.Αλέκος Άγγελος 12. Τσιμπανογιάννης Κωνσταντίνος 2.Αρμενάκης Ευστάθιος 13. Χατζηθεοδώρου Δημήτρης 3.Βλάχος Αχιλλέας 14. Γαρυφαλλοπούλου Αποστολία 4.Γανιάρης Ευάγγελος 15. Κατσιούπη Ιωάννα 5.Δήμτσας Παναγιώτης 16.Καρκαλά Ασπασία 6.Κολιός Χρυσοβαλάντης 7.Μπιτζάκας Λευτέρης 8.Παντελής Νίκος 9.Πατσούρας Νίκος ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ 10.Ταυρής Αντώνιος 1. Κουρεντζή Αναστασία 11.Τσατσάνης Μιχάλης 2. Μπάτσιου Μαρία

Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο Ηλεκτρονικό έγκλημα Κίνδυνοι από τη χρήση του Διαδικτύου Προβλήματα υγείας και συμπεριφοράς

Κίνδυνοι στο διαδίκτυο Ακατάλληλο περιεχόμενοΑκατάλληλο περιεχόμενο Ανεπιθύμητα μηνύματα (Spam)Ανεπιθύμητα μηνύματα (Spam) Απάτες (Scams)Απάτες (Scams) Αποπλάνηση (Grooming)Αποπλάνηση (Grooming)

Κίνδυνοι στο διαδίκτυο Διακίνηση – πειρατεία λογισμικούΔιακίνηση – πειρατεία λογισμικού Διακίνηση ναρκωτικώνΔιακίνηση ναρκωτικών Εκφοβισμός (Cyber-bullying)Εκφοβισμός (Cyber-bullying)

Κίνδυνοι στο διαδίκτυο Επιβλαβείς συμπεριφορές Ηλεκτρονικός τζόγος Ιοί (Virus)

Κίνδυνοι στο διαδίκτυο Παιδική πορνογραφίαΠαιδική πορνογραφία ΠαραπληροφόρησηΠαραπληροφόρηση Παραποίηση γλώσσαςΠαραποίηση γλώσσας

Hacking - CrackingHacking - Cracking Παραβίαση ιδιωτικότηταςΠαραβίαση ιδιωτικότητας Υποκλοπή προσωπικώνΥποκλοπή προσωπικών στοιχείων (Phishing) στοιχείων (Phishing) Κίνδυνοι στο διαδίκτυο

1. Δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα (προσωπικά δεδομένα) είναι κάθε πληροφορία που περιγράφει ένα άτομο και αναφέρεται σε: στοιχεία αναγνώρισης (ονοματεπώνυμο, ηλικία, κατοικία, επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση, e- mail, αριθμοί ταυτότητας, διαβατηρίου, τραπεζικών λογαριασμών, πιστωτικών καρτών κλπ.)στοιχεία αναγνώρισης (ονοματεπώνυμο, ηλικία, κατοικία, επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση, e- mail, αριθμοί ταυτότητας, διαβατηρίου, τραπεζικών λογαριασμών, πιστωτικών καρτών κλπ.) φυσικά χαρακτηριστικά, εκπαίδευση, εργασία (προϋπηρεσία, εργασιακή συμπεριφορά κλπ)φυσικά χαρακτηριστικά, εκπαίδευση, εργασία (προϋπηρεσία, εργασιακή συμπεριφορά κλπ) οικονομική κατάσταση (έσοδα, περιουσιακά στοιχεία, οικονομική συμπεριφορά), ενδιαφέροντα, δραστηριότητες, συνήθειεςοικονομική κατάσταση (έσοδα, περιουσιακά στοιχεία, οικονομική συμπεριφορά), ενδιαφέροντα, δραστηριότητες, συνήθειες

2. Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα είναι τα δεδομένα ενός ατόμου που αναφέρονται: στη φυλετική ή εθνική του προέλευσηστη φυλετική ή εθνική του προέλευση στα πολιτικά του φρονήματα, στις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές του πεποιθήσειςστα πολιτικά του φρονήματα, στις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές του πεποιθήσεις στη συμμετοχή του σε συνδικαλιστική οργάνωσηστη συμμετοχή του σε συνδικαλιστική οργάνωση στην υγεία τουστην υγεία του στην κοινωνική του πρόνοιαστην κοινωνική του πρόνοια στην ερωτική του ζωήστην ερωτική του ζωή στις ποινικές διώξεις και καταδίκες του, καθώς καιστις ποινικές διώξεις και καταδίκες του, καθώς και στη συμμετοχή του σε συναφείς με τα ανωτέρω ενώσεις προσώπωνστη συμμετοχή του σε συναφείς με τα ανωτέρω ενώσεις προσώπων

Προβλήματα συμπεριφοράς και υγείας Προβλήματα συμπεριφοράς και υγείας Βίαια παιχνίδιαΒίαια παιχνίδια ΑποξένωσηΑποξένωση ΕθισμόςΕθισμός Φυσικές παθήσειςΦυσικές παθήσεις

Εθισμός (Internet addiction) Χρήση του Διαδικτύου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το προτιθέμενοΧρήση του Διαδικτύου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το προτιθέμενο Κατανάλωση υπερβολικού χρόνου ή/και χρήματος σε δραστηριότητες σχετικές με το ΔιαδίκτυοΚατανάλωση υπερβολικού χρόνου ή/και χρήματος σε δραστηριότητες σχετικές με το Διαδίκτυο Συμπτώματα Συνδρόμου Απόσυρσης, όπως για παράδειγμα άγχος, έμμονη σκέψη για το Διαδίκτυο, όνειρα για το ΔιαδίκτυοΣυμπτώματα Συνδρόμου Απόσυρσης, όπως για παράδειγμα άγχος, έμμονη σκέψη για το Διαδίκτυο, όνειρα για το Διαδίκτυο Χρήση Διαδικτύου προκειμένου να αποφευχθούν συμπτώματα απόσυρσηςΧρήση Διαδικτύου προκειμένου να αποφευχθούν συμπτώματα απόσυρσης Μείωση λειτουργικότητας του ατόμου. Συνήθως παραμελούν την προσωπική τους υγεία, γευματίζουν ανθυγιεινά, σταματούν τα αγαπημένα τους ενδιαφέροντα, εγκαταλείπουν το σχολείο, συγκρούονται έντονα στο σπίτι με τους γονείς τους, έχουν μεγάλη ένταση και θυμό που οδηγεί ακόμα και στη βίαΜείωση λειτουργικότητας του ατόμου. Συνήθως παραμελούν την προσωπική τους υγεία, γευματίζουν ανθυγιεινά, σταματούν τα αγαπημένα τους ενδιαφέροντα, εγκαταλείπουν το σχολείο, συγκρούονται έντονα στο σπίτι με τους γονείς τους, έχουν μεγάλη ένταση και θυμό που οδηγεί ακόμα και στη βία Συνέχιση χρήσης του Διαδικτύου παρά τη γνώση της παραπάνω δυσλειτουργίαςΣυνέχιση χρήσης του Διαδικτύου παρά τη γνώση της παραπάνω δυσλειτουργίας

Φυσικές παθήσεις Όταν: Η χρήση του υπολογιστή είναι πολύωρη και χωρίς διαλείμματα. Η απόσταση των ματιών μας από τον υπολογιστή είναι λανθασμένη και η οθόνη βρίσκεται σε λανθασμένο ύψος από το επίπεδο των ματιών μας. Δεν καθόμαστε σε ορθή θέση μπροστά από τον υπολογιστή. Το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεται ο υπολογιστής δεν φωτίζεται ομοιόμορφα. Οι προδιαγραφές του εξοπλισμού του υπολογιστή δεν είναι εργονομικές.

Ας βάλουμε λίγο μυαλό στον κυβερνοχώρο μας! Είναι εύκολο να επικοινωνώ με ασφάλεια, αρκεί να θυμάμαι τα εξής: Δεν κανονίζω ΠΟΤΕ πρόσωπο με πρόσωπο συνάντηση-ραντεβού με κάποιον που γνώρισα στο Διαδίκτυο.Δεν κανονίζω ΠΟΤΕ πρόσωπο με πρόσωπο συνάντηση-ραντεβού με κάποιον που γνώρισα στο Διαδίκτυο. Δεν δίνω ΠΟΤΕ σε άτομα που γνώρισα στο Διαδίκτυο προσωπικά μου στοιχείαΔεν δίνω ΠΟΤΕ σε άτομα που γνώρισα στο Διαδίκτυο προσωπικά μου στοιχεία Δεν δίνω ΠΟΤΕ πληροφορίες για την οικογένειά μου, τους φίλους μου ή άλλα άτομα που γνωρίζωΔεν δίνω ΠΟΤΕ πληροφορίες για την οικογένειά μου, τους φίλους μου ή άλλα άτομα που γνωρίζω Δεν απαντώ ΠΟΤΕ σε μηνύματα ή σημειώματα ή φωτογραφίες, που έχουν σεξουαλικά υπονοούμενα, είναι προκλητικά ή αισχράΔεν απαντώ ΠΟΤΕ σε μηνύματα ή σημειώματα ή φωτογραφίες, που έχουν σεξουαλικά υπονοούμενα, είναι προκλητικά ή αισχρά

Ας βάλουμε λίγο μυαλό στον κυβερνοχώρο μας! Θυμάμαι ότι αυτοί που παρουσιάζονται σαν φίλοι στο Διαδίκτυο μπορεί να λένε ψέματα.Θυμάμαι ότι αυτοί που παρουσιάζονται σαν φίλοι στο Διαδίκτυο μπορεί να λένε ψέματα. Σταματώ την επικοινωνία αν αισθανθώ άβολα, αν τρομάξω ή αν απλά δεν θέλω να συνεχίσω να μιλάω με κάποιον. Μπλοκάρω το χρήστη ή απλά δεν απαντώ.Σταματώ την επικοινωνία αν αισθανθώ άβολα, αν τρομάξω ή αν απλά δεν θέλω να συνεχίσω να μιλάω με κάποιον. Μπλοκάρω το χρήστη ή απλά δεν απαντώ. Σε κάθε περίπτωση μπορώ να απευθυνθώ στους καθηγητές ή στον διευθυντή του σχολείου μου, στους γονείς μου ή/και στο Τμήμα Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας.Σε κάθε περίπτωση μπορώ να απευθυνθώ στους καθηγητές ή στον διευθυντή του σχολείου μου, στους γονείς μου ή/και στο Τμήμα Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας. Καταγγελίες μπορούν επίσης να απευθύνονται και στην ιστοσελίδα Καταγγελίες μπορούν επίσης να απευθύνονται και στην ιστοσελίδα

Υποχρεώσεις και συμπεριφορά στο Διαδίκτυο Εκφράζουμε τις απόψεις μας με μετριοπάθειαΕκφράζουμε τις απόψεις μας με μετριοπάθεια Είμαστε ευγενικοίΕίμαστε ευγενικοί Σκεφτόμαστε καλά πριν γράψουμε ή πούμε κάτιΣκεφτόμαστε καλά πριν γράψουμε ή πούμε κάτι Προσαρμοζόμαστε στους κανόνες του κάθε Usenet group ή chat room.Προσαρμοζόμαστε στους κανόνες του κάθε Usenet group ή chat room. Παραδεχόμαστε τα λάθη μας και δεν προσποιούμαστε τους ειδικούςΠαραδεχόμαστε τα λάθη μας και δεν προσποιούμαστε τους ειδικούς Δείχνουμε κατανόησηΔείχνουμε κατανόηση Δείχνουμε συναδελφικότηταΔείχνουμε συναδελφικότητα Δεν τσακωνόμαστεΔεν τσακωνόμαστε Δεν προωθούμε προσωπικά μηνύματα σε άλλουςΔεν προωθούμε προσωπικά μηνύματα σε άλλους Χρησιμοποιούμε κρυφή κοινοποίηση (bcc)Χρησιμοποιούμε κρυφή κοινοποίηση (bcc)

Ιδιαίτερα στα s: Δε χρησιμοποιούμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Είναι σαν να φωνάζουμε. Δεν προωθούμε προσωπικά μηνύματα σε άλλους. Χρησιμοποιούμε κρυφή κοινοποίηση (bcc) όταν τα προωθούμε σε άλλους ώστε να μην αποκαλύπτουμε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των υπολοίπων παραληπτών. Επίσης, σβήνουμε τυχόν διευθύνσεις που υπάρχουν στο μας.

Χρησιμοποιώ το Διαδίκτυο …Δεν με χρησιμοποιεί εκείνο!

Υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα για να ασχοληθεί κανείς εκτός από τον υπολογιστή

Η πραγματική ζωή είναι με πραγματικούς ανθρώπους.

ΕΠΑΛ Αγριάς Αποτελέσματα ερωτηματολογίου για τον εθισμό στο διαδίκτυο και το σχολικό εκφοβισμό

Εθισμός στο διαδίκτυο

Εθισμός στο διαδίκτυο

Εθισμός στο διαδίκτυο

Εθισμός στο διαδίκτυο

Εθισμός στο διαδίκτυο

Bullying

Cyberbullying

Η γνώμη των μαθητών για : 1.Τους εκφοβιστές (bullies) μέσω διαδικτύου 2. Τους τρόπους περιορισμού του φαινομένου

Σας ευχαριστούμε