«Σχολική Βία: αιτίες & αντιμετώπιση» Ανθή Καρατράντου Πάτρα 2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μορφοποίηση Χαρακτήρων
Advertisements

Β:(brown) καφέ γούνα w:(white) λευκή γούνα •P: B B x B B •G:•G: •F1:BB όλοι οι απόγονοι Πιθανότητες σε ποσοστά: 100% ομόζυγα για το καφέ χρώμα (γονοτυπικά),
Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα:Να γραφεί πρόγραμμα που να δέχεται ως είσοδο κείμενο, να απαριθμεί τις εμφανίσεις των ψηφίων 0-9, τα λευκά διαστήματα.
Β:(brown) καφέ γούνα w:(white) λευκή γούνα P: B B x B B G: F1:BB όλοι οι απόγονοι Πιθανότητες σε ποσοστά: 100% ομόζυγα για το καφέ χρώμα (γονοτυπικά),
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΑΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΡΟΣΟΦΙΛΑΣ 2007.
Η εταιρία μας είναι μια επιχείρηση προσανατολισμένη στη δημιουργία, τον σχεδιασμό και την παραγωγή της εκτύπωσης διαφημιστικής κορδέλας περιτυλίγματος.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
ΠΑΞΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΡ.ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΥΡΟΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ Ι
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ Ζ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΝΕΥΡΟΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Στρατηγική Επιχειρήσεων Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
Jean-Claude Carrière SO THE RULES ARE NEVER FOREVER.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΧΟΡΔΩΝ ΚΑΙ ΕΞΤΡΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ. Η θεωρία των υπερχορδών γεννήθηκε στην προσπάθειά μας να κατανοήσουμε τους νόμους των θεμελιωδών αλληλεπιδράσεων.
Ασφάλεια ασθενών και προσωπικού στην Απεικόνιση Μαγνητικού Συντονισμού Ασφάλεια στην ΑΜΣ.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΣΥΠ Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ Εργασία: Kινηματογραφική ταινία «The white ribbon»
Κατασκευή γεννήτριας Λευκού Θορύβου (0-1GHz) μέγιστης ισχύος 80dbmV. Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας απο τη Λούβαρη Βικτωρία υπό την επίβλεψη της κ. Τσιπουρίδου.
Το ποδήλατο ως πηγή έμπνευσης Συντελεστές: Αγγελίνα Παναγοπούλου, Κυριακή Ακρίβου, Μαριάννα Τσιγαρίδα, Ασπασία Ζωγράφου, Βαγγέλης Βάζος, Νικόλας Δούκας,
Κεφάλαιο 4 Ενεργειακή Ανάλυση Κλειστών Συστημάτων
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης – Μέρος 4
1.
Η ενότητα βασίζεται στο βιβλίο:
Χ. Τσουραμάνης Θ. Μαργάρα Μάρτιος 2011
ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Βιοχημεία Ενότητα 4: Μυοσφαιρίνη και αιμοσφαιρίνη
Αρχιτεκτονική στα μαθηματικά
Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό Σχήμα
Η ενότητα βασίζεται στο βιβλίο:
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Η γλωσσική στροφή στην ιστορία
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Κοινότητα (1/5) Μια ομάδα ανθρώπων οι οποίοι ζούν στην ίδια, οριοθετημένη περιοχή, μοιράζονται τις ίδιες βασικές αξίες, την οργάνωση και ενδιαφέροντα.
Στατιστική Επιχειρήσεων
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Κεφάλαιο 11 Ψυκτικοί Κύκλοι
Αναισθησιολογία Προεγχειρητική εκτίμηση και προετοιμασία Μάθημα 3ο
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
Από την Τριλογία White Matter …matters! ΜΕΡΟΣ Γ
Κεφάλαιο 10 Κύκλοι παραγωγής ισχύος με ατμό & Συνδυασμένοι Κύκλοι
Using Narrative Inquiry as a Research Method
Μαγκαφάς Λυκούργος και Κόγια Φωτεινή
(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
“One Map Endless Possibilities”
Η ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ως “ορυχείο” διδακτικού υλικού
ΧΑΜΣΤΕΡ.
Ενότητα 2η : ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ μ.Χ.
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας 4η Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού
Από τον αιθέρα στη θεωρία πεδίων
Ηλιακεσ κηλιδεσ  Το μαγνητικό πεδίο του Ήλιου οδηγεί σε πολλές συνέπειες που ονομάζονται συλλογικά ηλιακή δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένων των ηλιακών.
تلفزيون القناة الأولى يقدم
Κόπανου Μαρία Κιώρη Έλενα Τσιάντα Ελένη
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Destino Eργασία Project Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Λάζου
Κεφάλαιο 5 Ο πρώτος νόμος σε ανοικτά συστήματα (σε όγκους ελέγχου)
Επιμέλεια διαφάνειας Mehmet Kanoglu
سه نوع استفاده اساسي از EIT در کارهاي کلينيکي وجود دارد.
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Ψηφιακή Σχεδίαση Morris Mano &Michael D. Ciletti
Κεφάλαιο 10 Κύκλοι παραγωγής ισχύος με ατμό & Συνδυασμένοι Κύκλοι
Μια διαφορετική άποψη Θα εξηγήσω πώς η σκέψη μου άλλαξε με την πάροδο του χρόνου με την ελπίδα ότι εσεις θα αποφύγετε τα ίδια λάθη η γενιά μου έκανε, έχοντας.
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Εξίσωση ενέργειας - Bernoulli
Εργαστήριο Ηχητικά Συστήματα ΙΙ Εργαστήριο 1 Room Equalization.
Εργασία ΑναπτυξιακήςΨυχολογίας
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Σχολική Βία: αιτίες & αντιμετώπιση» Ανθή Καρατράντου Πάτρα 2016

Σκοπός ο προβληματισμός των εκπαιδευομένων σε θέματα σχολικής βίας, ανίχνευσης των αιτιών και αντιμετώπισης των φαινομένων της ο προβληματισμός των εκπαιδευομένων σε θέματα σχολικής βίας, ανίχνευσης των αιτιών και αντιμετώπισης των φαινομένων της Οι εκπαιδευόμενοι: Οι εκπαιδευόμενοι:

Στο τέλος της δραστηριότητας οι απόψεις των εκπαιδευομένων αναμένεται να έχουν εμπλουτιστεί με κριτικό και δημιουργικό τρόπο ώστε: να αναζητούν και να αναγνωρίζουν αιτίες εκδήλωσης φαινομένων σχολικής βίας να αναζητούν και να αναγνωρίζουν αιτίες εκδήλωσης φαινομένων σχολικής βίας να προβληματίζονται στις μεθόδους αντιμετώπισης των φαινομένων να προβληματίζονται στις μεθόδους αντιμετώπισης των φαινομένων να αποδέχονται μη τιμωρητικές προσεγγίσεις να αποδέχονται μη τιμωρητικές προσεγγίσεις Στόχοι

Οι εκπαιδευόμενοι καταγράφουν τις απόψεις τους στα ερωτήματα: «Γιατί εμφανίζονται φαινόμενα σχολικής βίας» «Πως μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε;». Οι εκπαιδευόμενοι απαντούν σε ομάδες των 2-3 ατόμων

Απαντήσεις: «Γιατί εμφανίζονται φαινόμενα σχολικής βίας» «Γιατί εμφανίζονται φαινόμενα σχολικής βίας»... φαινόμενα σχολικής βίας πάντα παρουσιάζονταν, από παλιά…τα παιδιά που ασκούν βία σε άλλα παιδιά προέρχονται κυρίως από ‘προβληματικές οικογένειες’ που τα αμελούν οι γονείς τους ή που δέχονται βία μέσα στην οικογένεια…... το φαινόμενο είναι έντονο ακόμη και σήμερα, ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες, σε Δημοτικό Σχολείο και Γυμνάσιο... Τα παιδιά που ασκούν βία, σωματική ή ψυχολογική σε άλλα παιδιά, είναι συνήθως κακομαθημένα και θέλουν να είναι οι αρχηγοί, να γίνεται το δικό τους, να επιβάλλεται η γνώμη τους, να δείξουν πως είναι δυνατοί και ισχυροί…... το φαινόμενο είναι έντονο ακόμη και σήμερα, ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες, σε Δημοτικό Σχολείο και Γυμνάσιο... Τα παιδιά που ασκούν βία, σωματική ή ψυχολογική σε άλλα παιδιά, είναι συνήθως κακομαθημένα και θέλουν να είναι οι αρχηγοί, να γίνεται το δικό τους, να επιβάλλεται η γνώμη τους, να δείξουν πως είναι δυνατοί και ισχυροί…... Πρόκειται για ένα θλιβερό φαινόμενο, που υπήρχε από παλιά και υπάρχει και σήμερα. Σε πολλά τα παιδιά ασκείται βία, ψυχολογική ή σωματική, στο σπίτι τους, από γονείς ή αδέλφια ή άλλους συγγενείς, ή στις παρέες τους και έτσι, με τη σειρά τους, ασκούν βία και αυτά σε άλλα παιδιά που θεωρούν αδύναμα ή διαφορετικά. …

«Πως μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε;»... θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να δώσουν στα παιδιά που ασκούν βία να καταλάβουν πως τα προβλήματα δεν λύνονται με βία, δεν μπορούν να κτυπούν, να βρίζουν, να κοροϊδεύουν τους συμμαθητές τους ή να αντιμιλούν στους καθηγητές τους, θα πρέπει οι γονείς να ενημερωθούν, οι μαθητές να τιμωρηθούν οι μαθητές που ασκούν βία θα πρέπει να τιμωρούνται, η τιμωρία να πιο αυστηρή στα πιο σοβαρά περιστατικά και να καλούνται για ενημέρωση οι γονείς τους από το διευθυντή του σχολείου…... οι μαθητές που ασκούν βία θα πρέπει να τιμωρούνται, η τιμωρία να πιο αυστηρή στα πιο σοβαρά περιστατικά και να καλούνται για ενημέρωση οι γονείς τους από το διευθυντή του σχολείου…... όταν συμβαίνει ένα περιστατικό, δεν μπορείς να το αφήσεις έτσι. Αν είναι κάτι απλό μπορεί να γίνει παρατήρηση στους μαθητές συζήτηση. Αν όμως το περιστατικό είναι σοβαρό θα πρέπει να υπάρξει τιμωρία. Οι γονείς των παιδιών θα πρέπει να ενημερωθούν, οι γονείς και των παιδιών που ασκούν βία και αυτών που δέχονται. Καλό είναι να ενημερωθούν οι ειδικοί στο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων της ΔΔΕ που έχουν σύμφωνα με το νόμο ρόλο σε αυτό’...

Συζήτηση και Προσδιορισμός θεμάτων που θα συζητηθούν «Ποιες οι αιτίες που ωθούν τα παιδιά να ασκούν βία σε συμμαθητές τους;» «Πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τον θύτη σε φαινόμενα σχολικής βίας;» Συζήτηση και Προσδιορισμός θεμάτων που θα συζητηθούν «Ποιες οι αιτίες που ωθούν τα παιδιά να ασκούν βία σε συμμαθητές τους;» «Πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τον θύτη σε φαινόμενα σχολικής βίας;»

Παρακολούθηση αποσπασμάτων ταινίας: Παρακολούθηση αποσπασμάτων ταινίας: Λευκή Κορδέλα (The White Ribbon) Michael Haneke, 2009

Συζήτηση Συζήτηση Εργασία σε ομάδες: Οι μαθητές απαντούν στα 2 ερωτήματα Εργασία σε ομάδες: Οι μαθητές απαντούν στα 2 ερωτήματα Γίνεται σύνθεση και αντλούνται συμπεράσματα. Γίνεται σύνθεση και αντλούνται συμπεράσματα.

Απαντήσεις Απαντήσεις «Ποιες οι αιτίες που ωθούν τα παιδιά να ασκούν βία σε συμμαθητές τους;» ‘…παιδιά που ασκούν βία κυρίως από ‘προβληματικές οικογένειες’, πλούσιες ή φτωχές, οικογένειες που έχουν προβλήματα με το νόμο, που τα αμελούν οι γονείς τους, που δέχονται βία μέσα στην οικογένεια, που δέχονται καταπίεση και προσπαθούν να αντιδράσουν. Πολλοί λένε πως η βία φέρνει βία και η καταπίεση φέρει καταπίεση. Συνήθως φέρεσαι όπως έχεις συνηθίσει να σου φέρονται…’ ‘…Αρκετά παιδιά ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο ζουν, είτε είναι κακομαθημένα είτε ζουν σε δύσκολες και άσχημες καταστάσεις, ασκούν βία, σωματική ή ψυχολογική σε άλλα παιδιά. Τα παιδιά αυτά μπορεί να θέλουν να είναι οι αρχηγοί, και να επιβάλλεται η γνώμη τους, να δείξουν πως είναι δυνατοί και ισχυροί και να συμπεριφέρονται έτσι αλλά μπορεί και να το κάνουν αυτό επειδή έτσι έχουν μάθει, έτσι ζουν και έτσι τους φέρονται οι άλλοι στο σπίτι και στη ζωή τους γενικά’… ‘…Αρκετά παιδιά ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο ζουν, είτε είναι κακομαθημένα είτε ζουν σε δύσκολες και άσχημες καταστάσεις, ασκούν βία, σωματική ή ψυχολογική σε άλλα παιδιά. Τα παιδιά αυτά μπορεί να θέλουν να είναι οι αρχηγοί, και να επιβάλλεται η γνώμη τους, να δείξουν πως είναι δυνατοί και ισχυροί και να συμπεριφέρονται έτσι αλλά μπορεί και να το κάνουν αυτό επειδή έτσι έχουν μάθει, έτσι ζουν και έτσι τους φέρονται οι άλλοι στο σπίτι και στη ζωή τους γενικά’…‘

Απαντήσεις Απαντήσεις «Ποιες οι αιτίες που ωθούν τα παιδιά να ασκούν βία σε συμμαθητές τους;» ‘ …Σε πολλά τα παιδιά ασκείται βία, ψυχολογική ή σωματική, στο σπίτι τους, από γονείς ή αδέλφια ή άλλους συγγενείς, ή στις παρέες τους και έτσι, με τη σειρά τους, ασκούν βία και αυτά σε άλλα παιδιά που θεωρούν αδύναμα ή διαφορετικά, επειδή έτσι έχουν μάθει να φέρονται. Δεν γνωρίζουν άλλη συμπεριφορά, μπορεί να θεωρούν πως έτσι πρέπει να συμπεριφερθούν για να εκφράσουν απόψεις, γνώμες, διαφωνίες, συναισθήματα. Επίσης έτσι μπορεί να αντιδρούν σε αυτό που νιώθουν και να εκτονώνονται...’

Απαντήσεις Απαντήσεις «Πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τον θύτη σε φαινόμενα σχολικής βίας;» ‘ …θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να κάνουν τα παιδιά που ασκούν βία να καταλάβουν πως τα προβλήματα δεν λύνονται με βία. Αυτό μπορεί να γίνει με συζήτηση, με παρατήρηση και με τιμωρία την επόμενη φορά ή με τιμωρία από την αρχή αν το συμβάν είναι σοβαρό. Θα πρέπει οι γονείς των μαθητών να ενημερωθούν για το περιστατικό και να μιλήσουν με το διευθυντή. Θα πρέπει να ενημερωθεί ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων της ΔΔΕ και ειδικοί που εργάζονται εκεί, οι οποίοι θα πρέπει να παρέμβουν…’ ’…είναι γεγονός πως τα παιδιά που ασκούν βία είναι παιδιά που μπορεί και αυτά να δέχονται βία αλλά καλό είναι να μάθουν να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και να καταλαβαίνουν τις συνέπειες των πράξεων τους. Αυτό μπορεί να γίνει με τιμωρία και συζήτηση. Θα πρέπει να καλούνται οι γονείς τους από το διευθυντή του σχολείο και να ενημερώνονται. Επίσης να ενημερώνεται ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων της ΔΔΕ για την κατάσταση…’

Απαντήσεις Απαντήσεις «Πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τον θύτη σε φαινόμενα σχολικής βίας;» ‘ …όσο και αν κατανοούμε πως τα παιδιά αυτά λειτουργούν κάτω από ειδικές και δύσκολες συνθήκες, όταν συμβαίνει κάτι, θα πρέπει να βρεθεί λύσει και να αποδοθεί ‘δικαιοσύνη’ για και τα παιδιά που δέχονται βία θα πρέπει να ‘βρουν το δίκιο τους…’ ‘…Θα πρέπει να γίνει συζήτηση του παιδιού με τους καθηγητές και το διευθυντή. Ο διευθυντής και ο καθηγητής της τάξης θα πρέπει να μιλήσει με τους γονείς του παιδιού ήρεμα και να προσπαθήσει να καταλάβει τι συμβαίνει με το παιδί. Αν το περιστατικό είναι σοβαρό θα πρέπει να υπάρξει και τιμωρία…. ‘…Θα πρέπει να ενημερωθούν και οι γονείς και των παιδιών που δέχονται βία. Θα πρέπει να ενημερωθούν οι ειδικοί στο Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων της ΔΔΕ που γνωρίζουν πώς να χειριστούν την κατάσταση με τα παιδιά (που ασκούν ή που δέχονται βία), τους γονείς τους, τους εκπαιδευτικούς και το διευθυντή (να τους συμβουλέψουν πώς να χειριστούν την κατάσταση)…’

Ως συμπέρασμα... Στις απαντήσεις των εκπαιδευομένων φαίνεται: ένας προβληματισμός για τις αιτίες των φαινομένων σχολικής βίας και τους τρόπους αντιμετώπισής τους ένας προβληματισμός για τις αιτίες των φαινομένων σχολικής βίας και τους τρόπους αντιμετώπισής τους μια διάθεση αναζήτησης και κατανόησης των αιτιών των συμπεριφορών των παιδιών μια διάθεση αναζήτησης και κατανόησης των αιτιών των συμπεριφορών των παιδιών μια άμβλυνση των απόψεων για τιμωρητική αντιμετώπιση μια άμβλυνση των απόψεων για τιμωρητική αντιμετώπιση Σημαντικό είναι πως όλοι σημειώνουν την ανάγκη συνεργασίας με ειδικούς για την αντιμετώπιση του φαινομένου Σημαντικό είναι πως όλοι σημειώνουν την ανάγκη συνεργασίας με ειδικούς για την αντιμετώπιση του φαινομένου