ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΟΙΟΥ. E1E1 E2E2 E3E3 E4E4 E5E5.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Advertisements

Διανομή έκτασης με ευθεία διερχόμενη από σταθερό σημείο
Μηχανικά κύματα.
Β.ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΞΟΝΑ
Κεφάλαιο 9: Περιστροφή Στερεού Σώματος
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (Κεφάλαιο 3) 1 Από κοινού κατανομή δύο ΤΜ Στην περίπτωση που υπάρχουν δύο ΤΜ ενδιαφέροντος, η συνάρτηση κατανομής.
7.3 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΙΔΩΛΟΥ ΣΕ ΚΟΙΛΟΥΣ & ΚΥΡΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Θερμικές τάσεις σε πλοία
Στροφορμή.
Δίνεται συρμάτινο πλέγμα μήκους 10 μέτρων. Να περιφράξετε με αυτό ένα οικόπεδο, (με το μεγαλύτερο εμβαδόν), σχήματος ορθογωνίου! Ορίζουμε ως: X: Μήκος.
Προϋποθέσεις ισχύος της απλής θεωρίας κάμψης (simple beam theory)
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
Υπολογιστική Μοντελοποίηση στη Βιοϊατρική Τεχνολογία
Ροπή δύναμης.
Στρέψη του πλοίου Στρεπτικές καταπονήσεις αναπτύσσονται σε ένα πλοίο κυρίως: λόγω της πλεύσης σε πλάγιους μετωπικούς ή ακολουθούντες κυματισμούς (quartering.
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής
2.6. ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Διατμητικές τάσεις
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός πρισματικών φορέων
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Ορθές τάσεις λόγω κάμψης
Εφαρμογές GIS στην αρχαιολογία 2η ενότητα: το υπόβαθρο
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κάμψη ενισχυμένων πλακών Α. Θεοδουλίδης.
Το Πηδάλιο με την επιφάνειά του καθορίζεται από την επιθυμητή ευελιξία κάθε τύπου πλοίου. Η επιφάνεια του πηδαλίου προσδιορίζεται από τον λόγο της προς.
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 11: Μορφές Πλώρης Μορφές Πρύμνης Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΠΛΟΙΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ. ΧΡΗΣΙΜΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΑΠΛΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ.
  ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης.
1 Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 10: Γραμμή Φορτώσεως (Ύψος εξάλων) Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΒΑΡΟΣ – ΑΝΤΩΣΗ - ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ. Κάθε σώμα που βυθίζεται σε υγρό χάνει τόσο από το βάρος του, όσο είναι το βάρος του υγρού που εκτοπίζει. Αρχή του Αρχιμήδους.
ΕΥΚΛΕΙΔΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο ΒΑΣΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ( )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Διαγράμματα δοκού με τη μέθοδο της ομόλογης αμφιέρειστης. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Ι.
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 12: Λόγοι Κύριων Διαστάσεων και Συντελεστές Μορφής Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός.
Ο ΚΥΚΛΟΣ. Θυμάμαι ότι: Κύκλος είναι μια κλειστή καμπύλη γραμμή της οποίας όλα τα σημεία απέχουν εξίσου από το κέντρο Ο. Ο Ακτίνα (α) είναι ένα ευθύγραμμο.
ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΠΛΟΙΟΥ Ευστάθεια καλείται η ιδιότητα του πλοίου, κάτω από την επίδραση μιας εξωτερικής δύναμης, να ανθίσταται να κλίνει καθώς και, αφού κλίνει.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
Κάντε κλικ για να επεξεργαστείτε τον υπότιτλο του υποδείγματος Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Συνάντηση.
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης. ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΣΑΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (ΠΑΡΙΣΑΛΟΙ) ΔΙΑΜΗΚΗ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΑΜΗΚΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΤΕΙ Αθήνας: Σχολή ΤΕΦ: Τμήμα Ναυπηγικής Εφαρμογές Η/Υ στην Ναυπηγική ΙΙ ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ NA0703C39 Εξάμηνο Ζ’ Διδάσκων Κωνσταντίνος Β. Κώστας Παρουσίαση.
ΝΑΥΠΗΓΙΑ ΙΙ 01/ ΣΤΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
Ναυπηγια ιι 06/ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΠΛΟΙΟΥ
Συναρτήσεις πολλών μεταβλητών ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ Φ
Περιστροφική κίνηση Κυκλική κίνηση Ροπή αδράνειας Ροπή δύναμης
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Γενικά (1 από 4) Το πλοίο , ως κοίλο σώμα που επιπλέει στην επιφάνεια του νερού , αποτελείται από ένα τμήμα μέσα στο νερό και ένα τμήμα έξω από το νερό.
Κινητική ενέργεια στερεού σώματος λόγω μεταφορικής κίνησης
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΟΙΟΥ
ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΜΒΑΔΟΝ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΓΡΑΜΜΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗ – ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗΣ.
Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της Γης
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Δραστηριότητα - απόδειξη
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ – ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ.
Μαθηματικά: Βασικές έννοιες της αναλυτικής γεωμετρίας
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
Εμβαδομέτρηση Το εμβαδόν ενός κλειστού σχήματος μπορεί να υπολογιστεί με τις εξής μεθόδους: Αναλυτική μέθοδος Γραφική μέθοδος Μηχανική μέθοδος (εμβαδόμετρο)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΟΙΟΥ

E1E1 E2E2 E3E3 E4E4 E5E5

Για την μορφή των ναυπηγικών γραμμών πλοίου ικανοποιητική προσέγγιση στον υπολογισμό των εμβαδών αρκεί οι αποστάσεις μεταξύ των τεταγμένων να είναι μικρές. Για την εφαρμογή του κανόνα απαιτείται η ύπαρξη περιττού αριθμού πλατών. Έτσι χρησιμοποιούνται (ανάλογα με το μήκος του πλοίου) 11 [0 – 10] ή 21 [0 – 20] κατασκευαστικοί νομείς. 1ος κανόνας SIMPSON

δ 3 (Υ 1 + 4Υ 2 + Υ 3 ) Ε =

(1Υ 1 + 4Υ 2 + 1Υ 3 ) δ 3 Ε 1 = ( 1Υ 3 + 4Υ 4 + 1Υ 5 )Ε 2 = ( 1Υ 5 + 4Υ 6 + 1Υ 7 )Ε 3 = δ 3 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ SIMPSON Ε =(1Υ 1 + 4Υ 2 + 2Υ 3 + 4Υ 4 + 2Υ 5 + 4Υ 6 + 1Υ 7 )

α/α Πλάτος m Σ. ΣγινόμενοΣ.Σ = Συντελεστής SIMPSON 10,001 μήκος πλοίου60,00μέτρα 25,00420,00 κατ. νομείς7 37,50215,00 ισαπόσταση δ10,00μέτρα 49,00436,00 58,70217,40 67,40429,60 74,401 Σ 122,40Χδ/3=408,00m2m2 Αν δίδεται το μισό πλάτος το αποτέλεσμα διπλασιάζεται

Ο Υπολογισμός των όγκων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με αυτόν των εμβαδών όπου αντί των πλατών αναγράφονται τα εμβαδά των επιφανειών των εγκαρσίων τομών (νομέων) Ν1 – Ν11 ή αυτά των παρισάλων Α1 – Α6

α/α Εμβαδά ΝΣ. Σ γινόμενα για όγκο 10,001 Σ.Σ = Συντελεστής SIMPSON 27,30429,20 μήκος πλοίου100,00μέτρα 313,50227,00 κατ. νομείς11 421,00484,00 ισαπόσταση δ10,00μέτρα 526,00252,00 Βύθισμα 3,00 μέτρα 629,004116,00 728,00256,00 826,004104,00 918,00236,00 107,50430,00 110,001 Σ 534,20Χδ/3=1781,00m3m3 Εκτόπισμα πλοίου 1781 m 3 Χ 1,025 t/m 3 = 1824,5 t Αντί των εμβαδών Ν μπορεί να χρησιμοποιηθούν τα εμβαδά Α των παρισάλων

Α/ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ (κέντρο πλευστότητας) Β/ ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ περί τον διαμήκη άξονα συμμετρίας Γ/ ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ περί τον εγκάρσιο άξονα που διέρχεται από το κέντρο πλευστότητας (Α) Επιφάνειες παρισάλων Όγκος γάστρας Εκτόπισμα

Για να βρεθεί το κέντρο της ισάλου επιφανείας πρέπει να βρεθεί η ροπή της ισάλου επιφανείας ως προς εγκάρσιο άξονα Η ροπή επιφανείας περί άξονα ΟΟ είναι ίση με το γινόμενο του εμβαδού της επιφάνειας επί την απόσταση του κέντρου της επιφάνειας από τον παραπάνω άξονα [Χ. Α] Σ (χ. δΑ) = ροπή επιφανείας Χ = Σ (χ. δΑ) / Α Α = Σ (δΑ) G = κέντρο επιφανείας Ως εγκάρσιο άξονα αναφοράς μπορούμε να λάβουμε τον άξονα που διέρχεται από το αα1 πλάτος (πρωραία κάθετος)

Η ροπή αδράνειας ή δεύτερη ροπή μιας επιφάνειας περί άξονα είναι ίση με το άθροισμα του γινόμενου του εμβαδού των παραπάνω επί μέρους επιφανειών επί το τετράγωνο της απόστασής τους από τον παραπάνω άξονα Ι 00 = Σ(χ 2. δΑ) Σύμφωνα με το θεώρημα του STEINER Ι χχ = Ι ψψ – (δ) 2. Α Ι xx = ροπή αδράνειας περί τον άξονα χχ που διέρχεται από το Κ.Ε. G I ψψ = ροπή αδράνειας περί τον άξονα ψψ που είναι παράλληλος προς τον χχ σε απόσταση δ.

αβγδεστζηθ α χ β γ χ δ ε χ στ η χ β ααΠλάτη m Σ.ΣΓινόμενα για εμβαδά Μ.Β για ροπή Γινόμενα για ροπή Μ.Β για ροπή αδρανείας Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 00 (Πλάτη) 3 m 3 Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 10, ,00420, ,50215,00230,00260, ,00436,003108,003324, ,70217,40469,604278, ,40429,605148,005740, , ,406158,4085 Σ1122,40Σ3402,00Σ41580,80Σ57281 δ = 10 m

αβγδεστζηθ α χ β γ χ δ ε χ στ η χ β ααΠλάτη m Σ.ΣΓινόμενα για εμβαδά Μ.Β για ροπή Γινόμενα για ροπή Μ.Β για ροπή αδρανείας Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 00 (Πλάτη) 3 m 3 Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 10, ,00420, ,50215,00230,00260, ,00436,003108,003324, ,70217,40469,604278, ,40429,605148,005740, , ,406158,4085 Σ1122,40Σ3402,00Σ41580,80Σ57281 Επί δ Ροπή επιφανείας Επί δ Επί δ 2 Ροπή αδράνειας Ιχχ = L. B 3 / 12

αβγδεστζηθ α χ β γ χ δ ε χ στ η χ β ααΠλάτη m Σ.ΣΓινόμενα για εμβαδά Μ.Β για ροπή Γινόμενα για ροπή Μ.Β για ροπή αδρανείας Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 00 (Πλάτη) 3 m 3 Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 10, ,00420, ,50215,00230,00260, ,00436,003108,003324, ,70217,40469,604278, ,40429,605148,005740, , ,406158,4085 Σ1122,40Σ3402,00Σ41580,80Σ57281 Εμβαδόν ισάλου Ε = (δ/3). Σ1 = (10/3). 122,40 = 408 m 2 Ροπή περί τον άξονα 00 Ρ 00 = (δ/3). δ. Σ3 = (10/3) ,00 = m 3 Διαμήκης θέση Κ.Π. = [Ρ 00 / Ε] = (δ/3). δ. Σ3 / (δ/3). Σ1 = δ. (Σ3/Σ1) = 32,84 m Η απόσταση αυτή είναι από τον άξονα 00. Άρα 32,84 – 30 = 2,84 m πρύμνηθεν της Μέσης τομής

αβγδεστζηθ α χ β γ χ δ ε χ στ η χ β ααΠλάτη m Σ.ΣΓινόμενα για εμβαδά Μ.Β για ροπή Γινόμενα για ροπή Μ.Β για ροπή αδρανείας Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 00 (Πλάτη) 3 m 3 Γινόμενα για ροπή αδρανείας I 10, ,00420, ,50215,00230,00260, ,00436,003108,003324, ,70217,40469,604278, ,40429,605148,005740, , ,406158,4085 Σ1122,40Σ3402,00Σ41580,80Σ57281 Εμβαδόν ισάλου Ε = = 408 m 2 Ροπή περί τον άξονα 00 Ρ 00 = m 3 Διαμήκης θέση Κ.Π. = 32,84 m Ροπή αδρανείας περί τον άξονα 00 Ι 00 = (δ/3). δ 2. Σ4 = m 4 Ροπή αδρανείας περί τον άξονα που διέρχεται από Κ.Π Ι κπ = – (32,84) 2 χ 408 Ροπή αδρανείας περί τον διαμήκη άξονα συμμετρίας Ι = (δ/3). (1/12). Σ5 = 2022,5 m 4

Εμβαδόν ισάλου Ε = 2 χ (δ/3). Σ1 Ροπή περί τον άξονα 00 Ρ 00 = 2 χ (δ/3). δ. Σ3 Διαμήκης θέση Κ.Π. = [Ρ 00 / Ε] = δ. (Σ3/Σ1) Ροπή αδρανείας περί τον άξονα 00 Ι 00 = 2 χ (δ/3). δ 2. Σ4 Ροπή αδρανείας περί τον διαμήκη άξονα συμμετρίας Ι = 2 3 χ (δ/3). (1/12). Σ5 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΥΠΩΝ ΓΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΙΣΑ ΠΛΑΤΗ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΞΟΝΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΠΛΟΙΟΥ

Με βάση εγκάρσιες τομές

ΟΓΚΟΣ V = (δ/3). Σ1 Διαμήκης θέση Κέντρου Αντώσεως LCB = ΡΔ / V = δ. (Σ4 / Σ1) Διαμήκης Ροπή ΡΔ = (δ/3). δ. Σ4Κατακόρυφη Ροπή ΡΚ = (δ/3). Σ5 Κατακόρυφη θέση Κέντρου Αντώσεως ΚB = ΡΚ / V = (Σ5 / Σ1)

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΓΚΩΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΩΝ ΟΓΚΩΝ Με βάση παρισάλους

ΟΓΚΟΣ V = (h/3). Σ1 Διαμήκης θέση Κέντρου Αντώσεως LCB = ΡΔ / V = (Σ3 / Σ1) Διαμήκης Ροπή ΡΔ = (h/3). Σ3Κατακόρυφη Ροπή ΡΚ = h. (h/3). Σ2 Κατακόρυφη θέση Κέντρου Αντώσεως ΚB = ΡΚ / V = h. (Σ2 / Σ1)