ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘AΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ’ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
∆ηλώσεις Η Chris Evert (σπουδαία αθλήτρια του τένις) “Πριν από κάθε αγώνα προσπαθώ να προβάρω στο µυαλό µου τι θα συμβεί και πως θα αντιδράσω σε συγκεκριμένες.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
To Teach Curricular Subjects
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ:Μ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΥΛΑΡΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:1070

ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου, σε τρεις μήνες από σήμερα. Ο Γιάννης μαθαίνει παραδοσιακούς χορούς εδώ και 2 χρόνια χωρίς όμως να γνωρίζει κάποιο χορό από την περιοχή που κατάγεται. Ζητά από τον πατέρα του που συμμετέχει σε χορευτικό συγκρότημα και γνωρίζει καλά να χορεύει να τον βοηθήσει. Ποια προσέγγιση πρέπει να ακολουθήσει;

ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ  Ηλικία: 10 ετών  Προηγούμενες εμπειρίες: Έχει παρακολουθήσει μαθήματα παραδοσιακών χορών για 2 χρόνια χωρίς ωστόσο να έχει διδαχθεί και να γνωρίζει κάποιο τοπικό χορό από τον τόπο καταγωγής του.  Κίνητρα: Η γιορτή στο δημοτικό σχολείο και η παρουσίαση του χορού Ποδαράκι από την ιδιαίτερη πατρίδα του τη Θράκη. Μεγάλη εσωτερική παρακίνηση.  Στάδιο μάθησης: Γνωστικό στάδιο με ανάπτυξη κινητικού προγράμματος.  Ικανότητες: Έχει κινητικές (ρυθμική - χορευτική) και γνωστικές ικανότητες (οπτική – ακουστική αντίληψη, προσοχή, ετοιμότητα).  Προσοχή: Απαιτείται κατά την εκμάθηση.  Διέγερση: Χαμηλή λόγω του ότι είναι αρχάριος.  Μνήμη: Μέτριο επίπεδο.  Ικανότητα μεθόδευσης πληροφοριών: Διαθέτει κιναισθητική αντίληψη, αν και βρίσκεται στη γνωστική φάση.

ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΣΗΣ  Μάθηση προγράμματος: Εκμάθηση του χορού με ρυθμό και ακρίβεια στην κίνηση.  Αναγνώριση και διόρθωση λαθών: Θα γίνει μέσα από την ανατροφοδότηση που θα του παρέχει ο πατέρας του και την εσωτερική ανατροφοδότηση.  Τελειοποίηση δεξιότητας: Θα οδηγήσει σε έναν αριθμό επιτυχημένων εκτελέσεων του χορού κατά την εξάσκηση, έτσι ώστε να είναι έτοιμος για τη γιορτή του σχολείου.  Γενίκευση: Σε νέους μη διδαγμένους χορούς.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ  Διαδοχική – Κλειστή - Κινητική  Αδρής – Υψηλής συνθετότητας - Χαμηλής διέγερσης  Ανοιχτό κύκλωμα ελέγχου: Δεν υπάρχει δυνατότητα διόρθωσης της κίνησης με τη βοήθεια της ανατροφοδότησης μετά την έναρξη ή κατά τη διάρκεια της εξάσκησης.  Φόβος τραυματισμού: Δεν υπάρχει  Ανταλλαγή ταχύτητας - ακρίβειας: Στην αρχή θα χορεύει αργά. Με τη συνεχή εξάσκηση θα αυξάνεται η ταχύτητα και η ακρίβεια της κίνησης και θα μπορεί να χορεύει πιο γρήγορα.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ Στη γιορτή του σχολείου παρουσία παιδιών, συμμαθητών/τριών, δασκάλων και γονέων. Παρουσία κοινού πιθανή πηγή άγχους.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ Ορισμός στόχων:  Στόχοι αποτελέσματος: Να μπορεί το παιδί να χορεύει το χορό Ποδαράκι.  Στόχοι απόδοσης: Να μπορεί να χορεύει τη βασική κινητική φόρμα του χορού και να συντονίζεται με τη μουσική.  Στόχοι διαδικασίας: Να μπορεί να βελτιώνει την τεχνική των βημάτων.  Στάδιο μάθησης: Γνωστικό στάδιο - κινητική φάση - αυτόνομο στάδιο

o Γνωστική φάση Ο Γιάννης θα αποκτήσει τα βασικά σημεία της δεξιότητας και τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να κάνει για να την εκτελέσει επιτυχημένα. o Κινητική φάση Θα ασκηθεί στη δεξιότητα προσπαθώντας να βελτιώσει και να τελειοποιήσει την εκτέλεση του χορού. o Αυτόνομη φάση Θα αυτοματοποιήσει την εκτέλεση της δεξιότητας.

 Μεταφορά μάθησης: Άλλοι ήδη μαθημένοι χοροί με τους οποίους έχει κοινά σημεία θα τον βοηθήσουν στην εκμάθηση του χορού.  Συμπεριφορά τελικής εκτέλεσης: Σωστή παρουσίαση του χορού Ποδαράκι με ρυθμό και ακρίβεια της κίνησης.  Συνθήκες τελικής εκτέλεσης: Γιορτή σχολείου  Αξιολόγηση απόδοσης: α) Αποτέλεσμα: Η πραγματοποίηση επιτυχημένων εκτελέσεων του χορού κατά την εξάσκηση την τελευταία εβδομάδα πριν τη γιορτή του σχολείου. β) Διαδικασία: Καταγραφή απόδοσης σε ειδικές καρτέλες. Δημιουργία καμπύλης απόδοσης.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ  Σημαντικά σημεία: Δύο κινητικά μοτίβα, εφτά βήματα κάθε μοτίβο, στο προωθητικό κινητικό μοτίβο μικρά τρεχάτα βήματα και μετακίνηση δεξιά – αριστερά, στο επιτόπιο μοτίβο πόδια παράλληλα το ένα με το άλλο και χτυπήματα ποδιών με τη φτέρνα, τεντωμένα χέρια.  Οδηγίες σε λέξεις – κλειδιά.  Μοντέλο: Πατέρας που γνωρίζει τη δεξιότητα καλά.  Επίδειξη: Με πλάτη παρουσίαση του χορού τμηματικά χωρίζοντας το σε 2 μέρη. Αρχικά παρουσίαση με μέτρημα βημάτων χωρίς μουσική και μετά χωρίς μέτρημα με μουσική. Ο ρυθμός συνοδεύεται με ηχηρές κινήσεις (παλαμάκια - τύμπανο) στο πρώτο και στο δεύτερο μέρος της μουσικής.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ  Διευκόλυνση της μεταφοράς: Ομαδοποιημένη εξάσκηση κατά την οποία θα επαναλαμβάνει την εκτέλεση των κινητικών μοτίβων (προωθητικό - επιτόπιο) πολλές φορές έως ότου τα μάθει. Σειριακή μέθοδος εξάσκησης κατά την οποία θα εναλλάσσει με την ίδια σειρά πολλές φορές έως τα μάθει την εκτέλεση των κινητικών μοτίβων δηλαδή πρώτα το προωθητικό κινητικό μοτίβο και έπειτα το επιτόπιο.  Κατανομή εξάσκησης: Κατανεμημένη εξάσκηση – Δυο φορές την εβδομάδα από 45 λεπτά.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ  Ξεκαθάρισμα προσδοκιών: Ο Γιάννης αν ακολουθήσει σωστά το πρόγραμμα, θα πετύχει το στόχο του.  Έλεγχος στρες: Μέσα από το πρόγραμμα εξάσκησης θα μάθει τρόπους να ελέγχει το επίπεδο διέγερσής του και να το κρατάει σε χαμηλό επίπεδο.  Οδηγίες: Σύντομες, περιγραφικές, ακριβείς και σωστές.  Καθοδήγηση: Ακουστική - του χτυπάει παλαμάκια σε κάθε βήμα, οπτική - χορεύοντας μπροστά του, οπτική - ακουστική δηλ. του μετράει και χορεύει μαζί του. Προφορική καθοδήγηση λέγοντας π.χ. χτύπημα - φτέρνα.  Φυσική εξάσκηση: Μερική εξάσκηση που αφορά την εξάσκηση των 2 μερών του χορού ξεχωριστά και μετά όλων μαζί. Εξάσκηση σε αργό ρυθμό για τον εντοπισμό των λαθών.  Νοερή εξάσκηση: Εκτός του προγράμματος νοερή απεικόνιση των κινητικών μοτίβων με το ρυθμικό πρότυπο του χορού.

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ  Εσωτερική ανατροφοδότηση: Το παιδί θα παίρνει πληροφορίες για την εκτέλεση της κίνησης από τις αισθητήριες πηγές του την όραση και την ακοή.  Εξωτερική ανατροφοδότηση: α) Γνώση αποτελέσματος: Θα δίνονται πληροφορίες σχετικά με το αποτέλεσμα της εκτέλεσης του χορού που είναι πληροφορίες σχετικά με το στόχο. β) Γνώση απόδοσης: Κατά τη διάρκεια της εξάσκησης θα δίνονται πληροφορίες για το τι θα πρέπει να κάνει ο μαθητευόμενος στις επόμενες προσπάθειες, για να διορθώσει την κίνηση και τα λάθη του.

 Αποφάσεις διδασκαλίας:  Τύπος ανατροφοδότησης: Θα διορθωθούν λάθη που έχουν να κάνουν με τη λαβή των χεριών, τη στάση του σώματος, τη μετακίνηση στο χώρο, τα επιτόπια χτυπήματα των ποδιών, την ταχύτητα των προωθητικών κινητικών μοτίβων. Οι πληροφορίες θα είναι προφορικές και οπτικές και θα βοηθούν στη διόρθωση της κίνησης και των λαθών.  Ποσότητα ανατροφοδότησης: Περιληπτική ανατροφοδότηση κάθε 5 προσπάθειες.  Ακρίβεια ανατροφοδότησης: Αρχικά δε θα δοθεί ανατροφοδότηση με λεπτομέρειες, αλλά αργότερα ανάλογα με την απόδοση του παιδιού.  Συχνότητα ανατροφοδότησης: Στην αρχή συχνή και έπειτα χαμηλής συχνότητας κατά τη διάρκεια της εξάσκησης.