Λανσάρισμα Φεβρουαρίου. Άμεση Νίκη «Ξύνεις – κερδίζεις» Το μόνο τυχερό παιχνίδι που δεν περιμένεις κάποια κλήρωση Αυθόρμητη Αγορά Το βλέπεις, το αγοράζεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Τι είχαμε μέχρι τώρα 1. Παραστατικό 3. Παραστατικό
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΡΗΤΟ.
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!

Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Διαφημιστικό Κείμενο.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Τζόγος Περιεχόμενα: Γενικά Είδη τυχερών παιχνιδιών
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
…πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00 …πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00.
Τυχερά παιχνίδια και Τζόγος στο διαδίκτυο
Τιμή Νέου Συνεργάτη New Distributor Pricing Forever Hellas-Cyprus 1 Φεβρουαρίου 2010 NDP –
Επισκόπηση.
Επικοινωνία στα σημεία πώλησης
Μαθηματικά και Καθημερινότητα
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Το Λαϊκό Λαχείο προσθέτει δεύτερο λήγοντα και διπλασιάζει τους κερδίζοντες λαχνούς και τους νικητές του ! 70% επιπλέον παίκτες του Λαϊκού απολαμβάνουν.
ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ MEDITERRANEAN COLLEGE.
Με περισσότερες επιλογές σε πρωταθλήματα (U/O) Με νέα αθλητικά γεγονότα και πρωταθλήματα και μπάσκετ Με νέα μη αθλητικά γεγονότα. περισσότερα γεγονότα.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Nέα πιστωτική πολιτική: Η αμοιβαία συνεργασία μας, φέρνει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα για όλους μέσα στις πρώτες κιόλας ημέρες υλοποίησης.
Αξιολόγηση επενδύσεων Ενότητα 2: Απλός και σύνθετος τόκος και Εισαγωγή στο EXCEL Εργαστήριο 2 ης Εβδομάδας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
1 Γενικές Έννοιες για το Χώρο Ι Η Αντίληψη του Χώρου 4 Γνωστική (ή γνωσιολογική) χαρτογράφηση είναι μία διαδικασία που αποτελείται από μία σειρά ψυχολογικών.
ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Αξιολόγηση Επενδύσεων
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εθνικό Λαχείο – Έκδοση 229 Καμπάνια για Συλλογή Στοιχείων Παικτών με Κίνητρο Έξτρα Κλήρωση με Χρηματικά Έπαθλα (Ταξίδια στη Ελλάδα) Μάιος 2015.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Το πρακτορείο μας ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ <<ΤΟ ΞΥΛΙΝΟ>>
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λανσάρισμα Φεβρουαρίου

Άμεση Νίκη «Ξύνεις – κερδίζεις» Το μόνο τυχερό παιχνίδι που δεν περιμένεις κάποια κλήρωση Αυθόρμητη Αγορά Το βλέπεις, το αγοράζεις ! Υψηλή Συχνότητα Νίκης Ο ένας στους τέσσερις περίπου κερδίζει, ανάλογα το παιγνίδι Μοναδικό παιχνίδι με τόσο μεγάλο αριθμό νικητών την ημέρα Επιλογές Ποικιλία θεμάτων που ικανοποιούν διαφορετικές επιθυμίες Εύκολο, άμεσο, απευθύνεται σε όλους!

Τρέχουσες Εκδόσεις 1 € 2 €5 €3 € Το κάθε πακέτο έχει Στιγμιαία Λαχεία αξίας 300€ σε όλες τις τιμές.

Νέες εκδόσεις 1 € 2 € 5 € 3 € Το κάθε πακέτο έχει Στιγμιαία Λαχεία αξίας 300€ σε όλες τις τιμές. Μπλακ Τζακ στη στιγμή: Μόνο στα πρακτορεία ΟΠΑΠ Α.Ε. Μπλακ Τζακ στη στιγμή: Μόνο στα πρακτορεία ΟΠΑΠ Α.Ε. Διαθέσιμα στην αγορά από τις 6/2 Διαθέσιμο στην αγορά από τις 13/2 Διαθέσιμο στην αγορά από τις 27/2

Τι νέο φέρνει το ΣΚΡΑΤΣ; 4 Νέα θέματα εμπλουτίζουν την γκάμα των ΣΚΡΑΤΣ Ένα νέο παιχνίδι για κάθε κατηγορία τιμής: 1€, 2€, 3€ και 5€ Η επιλογή και ο σχεδιασμός τους είναι αποτέλεσμα έρευνας καταναλωτή Τώρα 12 διαθέσιμα παιχνίδια Ποικιλία παιχνιδιών και θεμάτων για την ευρεία κάλυψη του κοινού Παιχνίδια που προσελκύουν γυναίκες και νεότερα κοινά (Εφτάτυχη Γάτα & Το Λυχνάρι του Αλλαντίν) «Μπλακ Τζακ στη στιγμή» προτίμηση από το ανδρικό κοινό Τα νέα παιχνίδια συμπληρώνουν, δεν αντικαθιστούν τα παιχνίδια που ήδη κυκλοφορούν  Επιλογές στον παίκτη όπως ορίζει και η συγκεκριμένη κατηγορία 5

Γιατί νέα παιχνίδια;

7 Άμεση Νίκη Αυθόρμητη Αγορά Υψηλή Συχνότητα Νίκης Επιλογές Η ποικιλία βασικό στοιχείο επιτυχίας Διεθνής πρακτική: πετυχημένες Λοταρίες παγκοσμίως προσθέτουν νέα παιχνίδια 4-5 φορές το χρόνο Ανανέωση: κρατάμε ζωντανό το ενδιαφέρον του παίκτη Η εισαγωγή νέων παιχνιδιών οδηγεί σε αύξηση του τζίρου – περισσότερα παιχνίδια, περισσότερες πωλήσεις Ευρεία Κάλυψη κοινού: προσφέρουμε διαφορετικά θέματα σε διαφορετικές τιμές για όλες τις ανάγκες ΓΙΑΤΙ ΝΕΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Η ποικιλία βασικό στοιχείο επιτυχίας Πετυχημένες Λοταρίες στην Ευρώπη προσφέρουν παράλληλα από 8 έως και 35 παιχνίδια Πηγή: La Fleur’s World Almanac

Παίζουν γιατί είναι διασκεδαστικά Για να κερδίσουν – τους ενδιαφέρει η υψηλή συχνότητα νίκης Τους αρέσει η διαδικασία…ξύνεις, κερδίζεις Θέλουν απλό, εύκολο, γρήγορο, άμεσο παιχνίδι Τους αρέσει να παίζουν πολλά λαχεία του 1 € Θέλουν να παίζουν λιγότερα λαχεία των 5€ γιατί γνωρίζουν ότι έχουν αυξημένες πιθανότητες Παίζουν γιατί είναι άμεσα διαθέσιμα από τον πλανόδιο Εβδομαδιαία συνήθεια όταν παίζουν Τζόκερ και Πάμε Στοίχημα Οι παίκτες αναζητούν επιλογές Διαφορετικά προφίλ παικτών Πηγή: έρευνα QED, Σεπτέμβριος 2014

Ευρύ Κοινό «Ειδικό» Κοινό Με πείθει Consumer benefit Mechanism & theme ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ Με κάνει να αισθάνομαι ωραία ΕΥΚΟΛΙΑ/ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ Είναι εύκολο ΚΕΡΔΟΣ Κινητοποιούμαι από το κέρδος που θα αποκτήσω ΠΡΟΚΛΗΣΗ «Συνδέομαι» περισσότερο Οι παίκτες παίζουν για διαφορετικούς λόγους Με ελκύει Συναισθηματικό όφελος

Ευρύ Κοινό «Ειδικό» Κοινό Με ελκύει Συναισθηματικό όφελος Με πείθει ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ Με κάνει να αισθάνομαι ωραία ΕΥΚΟΛΙΑ/ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ Είναι εύκολο ΚΕΡΔΟΣ Κινητοποιούμαι από το κέρδος που θα αποκτήσω ΠΡΟΚΛΗΣΗ «Συνδέομαι» περισσότερο ΣΚΡΑΤΣ: καλύπτει ευρεία γκάμα επιθυμιών

Ευρύ Κοινό «Ειδικό» Κοινό Με ελκύει Συναισθηματικό όφελος Με πείθει ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ Με κάνει να αισθάνομαι ωραία ΕΥΚΟΛΙΑ/ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ Είναι εύκολο ΚΕΡΔΟΣ Κινητοποιούμαι από το κέρδος που θα αποκτήσω ΠΡΟΚΛΗΣΗ «Συνδέομαι» περισσότερο ΣΚΡΑΤΣ: καλύπτει ευρεία γκάμα επιθυμιών ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Σύνδεση με το προϊόν ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Ειδικά γκρουπ «πιστών» καταναλωτών ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Διείσδυση σε ευρύτερο κοινό

Ευρύτερη γκάμα παιχνιδιών – Ευρύτερη Κάλυψη παικτών Ευρύ Κοινό «Ειδικό» Κοινό Με πείθει Με ελκύει Συναισθηματικό όφελος

Περιγραφή παιχνιδιών

Χρήματα στο Φτερό Εύκολος μηχανισμός – Βρες 3 ίδια ποσά Θεματολόγια Χρημάτων

Χρήματα στο Φτερό Τιμή: 1 € Όνομα: Χρήματα στο Φτερό Θέμα: Χρήματα Μηχανισμός:  Βρες 3 ίδια ποσά και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό Απόδοση: 61,67% Κέρδη μέχρι: € Συχνότητα Νίκης: 1:4,87

Χρήματα Στο Φτερό – Πίνακας Κερδών

Εφτάτυχη Γάτα Εύκολο παιχνίδι – Βρες σύμβολο και κέρδισε Δηλώνει τύχη πάνω στη ιδέα της εφτάψυχης γάτας

Εφτάτυχη Γάτα Τιμή: 2 € Όνομα: Εφτάτυχη Γάτα Θέμα: Τύχη/Χρήματα Μηχανισμός:  Βρες το σύμβολο «7» σε οποιαδήποτε σειρά και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό της σειράς  Βρες το σύμβολο της «ΓΑΤΑΣ» και διπλασίασε τα κέρδη της σειράς  Πιθανότητα να κερδίζει πάνω από μία σειρά (μέχρι 7) οπότε και τα κέρδη λειτουργούν αθροιστικά Απόδοση: 65,66% Κέρδη μέχρι: € Συχνότητα Νίκης: 1:4,39

Εφτάτυχη Γάτα – Πίνακας Κερδών

Το Λυχνάρι του Αλλαντίν Θέμα με συγκεκριμένη θεματολογία που αποτυπώνει αξία 2 παιχνίδια με διαφορετικούς μηχανισμούς

Το Λυχνάρι του Αλλαντίν Τιμή: 3 € Όνομα: Το Λυχνάρι του Αλλαντίν Θέμα: Αξία Μηχανισμός:  Παιχνίδι 1: Ταίριαξε οποιονδήποτε από τους 9 ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΟΥ με οποιονδήποτε από τους 2 ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό  Παιχνίδι 2: Βρες το «δαχτυλίδι» και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό  Εάν ένα λαχείο κερδίσει σε πάνω από ένα σημείο, τα κέρδη λειτουργούν αθροιστικά Απόδοση: 66,30% Κέρδη μέχρι: € Συχνότητα Νίκης: 1:4,21

Το Λυχνάρι του Αλλαντίν – Πίνακας Κερδών

Μπλακ Τζακ στη στιγμή Νίκησε τον αντίπαλο! Θεματολογία σχετική με γνωστό παιχνίδι

Μπλακ Τζακ στη στιγμή Τιμή: 5€ Όνομα: Μπλακ Τζακ στη στιγμή Θέμα: Τράπουλα Μηχανισμός:  Σε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, ξύσε και αποκάλυψε τα χαρτιά του κάθε συνδυασμού σου και αυτά του αντιπάλου  Βρες μεγαλύτερο άθροισμα από αυτό του αντιπάλου και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό.*  Εάν βρεις το σύμβολο «Τζόκερ» τότε κερδίζεις άμεσα 10€.  Εάν ένα λαχείο έχει πάνω από ένα Συνδυασμό που κερδίζει τότε τα κέρδη λειτουργούν αθροιστικά *Ο ΑΣΟΣ μετράει πάντα για 11 ενώ οι φιγούρες, Ρήγας, Ντάμα και Βαλές, για 10 Απόδοση: 68,94% Κέρδη μέχρι: € Συχνότητα Νίκης: 1:3,99

Μπλακ Τζακ στη στιγμή – Πίνακας Κερδών

Διαφημιστική Καμπάνια

Καμπάνια Λανσαρίσματος Τηλεόραση Ραδιόφωνο Εφημερίδες/Περιοδικά Διαφήμιση στο internet Στρατηγική επικοινωνίας 1.Να επικοινωνήσουμε στο κοινό τη μοναδική προϊοντική διάσταση του ΣΚΡΑΤΣ που προέρχεται από την ευχάριστη προσμονή του «ξυσίματος» 2.Να κάνουμε μια ρεαλιστική επικοινωνία, προσιτή στο κοινό, με χιούμορ 3.Να επικοινωνήσουμε τα νέα παιχνίδια αλλά και όλη τη γκάμα Βασικό μήνυμα: Η χαρά του ΣΚΡΑΤΣ είναι στο Σκρατσάρισμα!

Επικοινωνία στα σημεία πώλησης

Συνοπτική Παρουσίαση Διαφημιστικών Υλικών (1ο από 2) 30 2 Προθήκες /Dispenser πάνω στον πάγκο για την προβολή των 4 νέων κωδικών και των 4 προηγούμενων Νέος τρόπος προβολής των 12 παιχνιδιών (ενδεικτική απεικόνιση) ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΚΡΑΤΣ

Συνοπτική Παρουσίαση Διαφημιστικών Υλικών (2ο από 2) 31 Προϊοντική Αφίσα Menu Board Καρτέλα Με Χρήσιμες Πληροφορίες Για Τα Παιχνίδια Coronis Crown Οδηγός Άκυρα ΣΚΡΑΤΣ

Προβολή/Καταρράκτης Στιγμιαίων Λαχείων (Waterfall) 32 Περιγραφή/Οδηγίες Τοποθέτησης: 1.Ο καταρράκτης ΣΚΡΑΤΣ είναι από ελαφρύ υλικό (plexiglas) και δημιουργείται με ΑΚΥΡΑ ΣΚΡΑΤΣ τα οποία θα έχουν μαζί τους οι merchandisers. 2.Μπορεί να τοποθετηθεί με 3 τρόπους (ταινία διπλής όψης, καρφί, βίδα). 3.Ιδανικό σημείο τοποθέτησης: Πίσω από τον πάγκο (σε κεντρικό σημείο - εκεί που λαμβάνει χώρα η συναλλαγή).

Προθήκη Στιγμιαίων Λαχείων (Dispenser) 33 Οδηγίες Τοποθέτησης: 1.2 Προθήκες για 8 κωδικούς ΣΚΡΑΤΣ (για 4 νέους κωδικούς καθώς και για τους 4 ταχυκινούμενους) στον πάγκο του γκισέ του πράκτορα σε εμφανές σημείο (κεντρικό) 2.Ιδιαίτερη έμφαση στην τοποθέτηση ακριβώς μπροστά στο σημείο που στέκεται ο πράκτορας – εκεί που λαμβάνει χώρα η συναλλαγή.