οι περισσότεροι μαθητές, κατά τη διάρκεια της μελέτης τους, αναζητούν οτιδήποτε που θα είναι εύγεστο και λαχταριστό, έχοντας σαν αποτέλεσμα, στο τέλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Advertisements

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ισορροπημένη διατροφή
Πρόγραμμα αντιμετώπισης Μεταβολικού Συνδρόμου
ΠΡΩΙΝΟ : Το πρώτο γεύμα της ημέρας
Εγκαύματα ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ Πρώτου βαθμού – κοκκίνισμα και πόνος στο δέρμα
Εργασία για > Παπαδοπούλου Νικολέτα ΒΛ2 Σχολικό Έτος:
Διατροφή και υγεία «Οι κακοί ζουν για να τρώνε και να πίνουν, ενώ οι καλοί τρώνε και πίνουν για να ζήσουν» ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
Project με θέμα: Υγιεινή διατροφή, Αθλητισμός και παχυσαρκία
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ Συνέχιση της έρευνας Δια.Μ.Αντ.Ι σε συνεργασία με το Ερευνητικό ίδρυμα «Υγεία του παιδιού» Μέτρηση των αλλαγών στο σωματικό.
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ Σχολικό Έτος:
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Το ένα τρίτο περίπου της νεολαίας στην Ευρώπη είναι υπέρβαροι
ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ (ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ)
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ
τρώω καλύτερα ζω καλύτερα
Διατροφή & Άσκηση Όλο και πιο συχνά ακούει κανείς ότι η τακτική φυσική δραστηριότητα είναι ένας από τους παράγοντες που μπορούν να βοηθήσουν στην απόκτηση.
Διατροφή 6-12 ετών Συνήθη ιατρικά προβλήματα της σχολικής ηλικίας
2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΤΡΩΝΕ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΝΕΟΙ;.
Διατροφικές συνήθειες των νέων και Μεσογειακή Διατροφή
Καλημέρα στην ζωή με … υγιεινό πρόγευμα!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
μάθημα 5.10 Διατροφή και Άσκηση
Διατροφή 6-12 ετών: τα χρόνια του Δημοτικού
1ο ΓΕΛ Ευκαρπίας Ερευνητική εργασία
Γεύματα και ομάδες τροφίμων
Ομάδες Τροφών Ιωάννα & Σταυρούλα.
Ομάδες Τροφών Ελευθερία ΣΤ’1.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Εισηγητής Πύργος Γεώργιος Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Συνιστώμενες Διατροφικές Οδηγίες για τη διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους Μπίλιου Διαμάντω Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Εξειδικευμένη στις Διατροφικές.
4.4 Τρόπος ζωής και ασθένειες
Όλα για την υγεία μου Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Ο οργανισμός για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται ενέργεια. Για τον.
ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ.
Θετικά και Αρνητικά του καφέ στην υγεία
ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Επιμέλεια παρουσίασης Καλοδήμου Ιωάννα
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
"Υγειηνή Διατροφή" Τα παιδιά χρειάζονται μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα (Α’ Εξάμηνο) Ιδιωτικό Διαιτολογικό Γραφείο Α. Παπαλαζάρου Γκίκας Κωνσταντίνος Α.Μ.:
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
Νερό Η σημασία του νερού στο σώμα μου. Γεια σας!!! Με λένε Άκη Νεράκη και θα σας διηγηθώ για ποιο λόγο με χρειάζεται το σώμα σας. Μια ιστορία απο τον Γιάννη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ «ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΤΡΩΩ:Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ»
ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. Πως γίνεται η συντήρηση: Τα 5 βασικά στάδια H συντήρηση έχει ως απώτερο στόχο να κάνει το άτομο να τρώει σε όλη την υπόλοιπη.
Πρόγραμμα Comenius Γυμνασίου Ζαγοράς Διατροφικές συνήθειες εφήβων Δεν ακολουθούν πρόγραμμα στη διατροφή τους Συνήθως δεν τρώνε πρωϊνό Καταναλώνουν.
ΑΠΟ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΑΓΗΤΑΚΙ; Κουτσομήτρου Θεοδώρα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας 2014.
Δασκαλάκη Δ. Δέσποινα Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Επ. συνεργάτιδα Medtronic Ηράκλειο, 10/9/2016 Διατροφικές συστάσεις & άσκηση σε ασθενείς με Διαβήτη.
Διατροφικές Ανάγκες Αθλητών Μεγάλων Αποστάσεων. % Πρόσληψη Ημερήσιας Ενέργειας.
Σχεδιασμός Διαιτολογίου για Φυσιολογικές Καταστάσεις ΙΙ
Κατάρτιση διαιτολογίου
ΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
11 ερωτήσεις για τη διατροφή
Υγεία από το νερό Οι ειδικοί προειδοποιούν πως οι υπερβολές κάνουν κακό στην υγεία σου και τα ευεργετικά οφέλη του νερού θα σου γυρίσουν μπούμερανκ αν.
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
« Μεσογειακή Διατροφή – Ομάδες Τροφίμων »
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΘΛΗΤΩΝ Συνέντευξη από τους γυμναστές: Δ.Τάκο και Δ.Μαρκάκη
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
Μυϊκή κράμπα (muscle cramp)
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

οι περισσότεροι μαθητές, κατά τη διάρκεια της μελέτης τους, αναζητούν οτιδήποτε που θα είναι εύγεστο και λαχταριστό, έχοντας σαν αποτέλεσμα, στο τέλος των εξετάσεων, την αύξηση του σωματικού τους βάρος. Τα βράδια, και μετά το τέλος μιας δύσκολης ημέρας με διάβασμα, επιζητούν αγαπημένα φαγητά ταχυφαγείας, όπως pizza ή χάμπουργκερ. Καταναλώνουν πολλά αφεψήματα τύπου cola ή ενεργειακά ποτά, προκειμένου να τους δώσουν « ενέργεια » και « συγκέντρωση ». Λόγω της έντονης προσπάθειας του διαβάσματος παρατηρείται έλλειψη ή αποχή σωματικής δραστηριότητας. Τέλος, δεν ενυδατώνονται αρκετά, προκαλώντας έτσι αφυδάτωση. Οι αλλαγές αυτές αποτελούν τα πιο συχνά διατροφικά λάθη κατά την περίοδο των εξετάσεων

Τα λάθη οδηγούν με τη σειρά τους, συχνά σε προβλήματα, μερικά από τα οποία είναι και τα ακόλουθα : Διαταραχές στις κενώσεις ( διάρροια – δυσκοιλιότητα ). – Το πιο συχνό αίτιο είναι το άγχος, το οποίο προκαλεί διαταραχή των αντανακλαστικών της αφόδευσης, καθώς και η κακή διατροφή που υιοθετούν οι μαθητές την περίοδο αυτή. Πονοκέφαλος. – Συνήθως οφείλεται στην αϋπνία, στο άγχος και στην υπερκόπωση. Αϋπνία. – Προέρχεται κυρίως από την κακή πέψη, την κατανάλωση - κυρίως μετά τις απογευματινές ώρες - αφεψημάτων με υψηλή περιεκτικότητα καφεΐνης, το άγχος και την έντονη μελέτη λίγο πριν τον ύπνο. Αδυναμία συγκέντρωσης, ατονία και ζάλη. – Συνήθως οφείλεται από την κακή διατροφή, την αϋπνία και την υπερκόπωση.

Οι διαιτολογικές συστάσεις, για την εξεταστική περίοδο, που έχουν σαν στόχο τη μεγιστοποίηση της επίδοσης των μαθητών και την εξάλειψη των πιο πάνω προβλημάτων, είναι : Η κατανάλωση ενός πλήρους πρωινού, το οποίο θα ξυπνήσει τον οργανισμό, θα αυξήσει τη διάθεση, καθώς και την καλή πνευματική απόδοση του παιδιού, και θα τον κρατήσει σε εγρήγορση για το διάβασμα του κατά τις πρωινές ώρες. Η κατανάλωση ενδιάμεσων γευμάτων, όπως είναι το πρόγευμα και το απογευματινό, γιατί βοηθούν στη διάθεση και στην αυτοσυγκέντρωση του παιδιού καθώς μετριάζουν την πείνα, αποτρέποντας έτσι τα περιττά τσιμπολογήματα. Ιδανικές επιλογές είναι τα φρούτα, τα δημητριακά ή το γιαούρτι με φρούτα. Αποφυγή μεγάλων, λιπαρών και δύσπεπτων γευμάτων το βράδυ. Κάτι τέτοιο μπορεί να επηρεάσει την χαλάρωση και την ξεκούραση του μαθητή κατά τη διάρκεια της νύχτας μειώνοντας έτσι την απόδοση του την επόμενη μέρα. Καλή ενυδάτωση με νερό ή φρέσκους χυμούς. Καλό είναι να αποφεύγονται οι καφέδες ή άλλα διεγερτικά ποτά ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές ώρες, καθώς είναι πιθανόν να προκαλέσουν εκνευρισμό, ταραχή και αϋπνία. Ακόμη, μια σημαντική διατροφική λεπτομέρεια είναι τα γεύματα και τα σνακς να καταναλώνονται σε τραπέζι διαφορετικό από εκείνο του διαβάσματος. Με αυτή την τακτική ο μαθητής βρίσκει λίγο χρόνο για ξεκούραση, τρώει πιο συνειδητά και αποφεύγει το συνεχές τσιμπολόγημα που προκαλεί το άγχος.

είναι πολύ σημαντικό για τον μαθητή να υπάρχει κατά την περίοδο του διαβάσματος, κάποια, ήπιας μορφής, σωματική δραστηριότητα, όπως ένας γρήγορος περίπατος. Η δραστηριότητα αυτή θα μειώσει το άγχος, θα βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου καλυτερεύοντας με αυτόν τον τρόπο και την απόδοση του.