Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση Ελληνικών Στ΄ τάξη Ενότητα 10: A τ υ χ ή μ α τ α
Advertisements

ΔΟΜΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εγγραμματισμός στην Εκπαίδευση Εισήγηση από την εκπαιδευτικό:
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Οι εννοιολογικοί χάρτες διδασκαλίας και μάθησης
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
Ορισμός εννοιολογικού χάρτη
Παρουσίαση των ΝΑΠ Προσχολικής Εκπαίδευσης στους ΕΔΕ Δημοτικής
Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εκπαιδευτικό Συνέδριο ΚΕΣΕΑ-ΤΠΕ Φεβρουάριος 2014
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) για ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης Παντελής Μακρής Επιθεωρητής Δημοτικής.
Τα σχήματα στην τέχνη Επιμέλεια: Δήμητρα Αραμπατζή
Σχεδιασμός και Τεχνολογία , ΝAΠ * ΕΝΕΡΓΕΙΑ*
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.
Πρόγραμμα Kidspiration
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων Διαμάντω Γεωργίου Η΄ Δημοτικό Σχολείο Ομόνοιας (ΚΒ΄) Λεμεσού.
Ταξίδι στο κέντρο της γης
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Υποενότητα 5.5: Διδακτικός σχεδιασμός σε σύγχρονα υπολογιστικά περιβάλλοντα Γουλή Ευαγγελία Ενότητα 5: Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παρασκευή, 3 Απριλίου.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Οι φύλακες της μνήμης Μουσείο Λαϊκής Τέχνης Πατρών » Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αργυριάδου Ελένη Συνεργαζόμενοι:
Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ Βασιλης Κολλιας
ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Children games: Work plan with ICTs use
Μελέτη του Περιβάλλοντος Α’ Δημοτικού / Β’ Δημοτικού
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΑΞΗ: Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το σύννεφο έφερε βροχή ΜΑΘΗΜΑ: Μόνος στο σκοτάδι ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 3 Χ 80.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 09 : Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εννοιολογική Χαρτογράφηση- Εννοιολογικοί Χάρτες Βασίλειος.
Δράση: Teachers 4 Europe 2016
Ειρήνη Πετράκη Πυρήνας ΤΠΕ ΠΙ,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των Αγγλικών
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής»
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα καράβια να αναπτύξουν την επιχειρηματολογία τους να καλλιεργήσουν τις οπτικές, ακουστικές και κιναισθητικές τους δεξιότητες να επισημαίνουν τη διαφορά μεταξύ προφοράς και γραφής των τύπων του πληθυντικού σε –ρια, -δια, -πια και να τους γράφουν ορθά να επισημαίνουν την ορθογραφία των ενεργητικών ρημάτων στο α΄ πληθυντικό πρόσωπο και να τα σχηματίζουν ορθά να εξοικειωθούν με την κατάληξη –ι των ουδέτερων ουσιαστικών και το σχηματισμό του πληθυντικού τους να εξοικειωθούν με το κειμενικό είδος των οδηγιών και να εντοπίζουν τα βασικά στοιχεία των κειμένων αυτού του τύπου (μορφή: κατάλογος υλικών, οδηγίες βήμα βήμα κ.ο.κ, γλώσσα – πρόσωπο) να επισημαίνουν ότι η αλλαγή τόνου επιφέρει αλλαγή νοήματος να εντοπίζουν τα ρήματα να τοποθετούν τις οδηγίες μιας κατασκευής σε σωστή χρονική σειρά

Διάρκεια: 4 X 80 Οργάνωση τάξης: 6 ομάδες μεικτής ικανότητας Μέσα – Υλικά Τραγούδια: «Ήταν ένα μικρό καράβι», «Το ναυτάκι του Αιγαίου», «Βαρκούλα του ψαρά» Χάρτινα καράβια, γαλάζιο γκοφρέ, χάρτινα ψαράκια Ναυτικά καπέλα, φουλάρια, γαλάζιο γκοφρέ, υφάσματα άσπρα και γαλάζια, καλάμια της βροχής Χαρτάκια με εικόνα και γραμμές Καρτέλες με λέξεις Είκονες: ναύτη – ναυτών Καρτέλα: «Εγώ», «Εμείς» Φύλλα με οδηγίες θαλασσινών κατασκευών Μεγάλο χαρτόνι (ένα για κάθε ομάδα) Καρτέλες με οδηγίες Καρτέλα: «Η θάλασσα των ουδετέρων σε –ι» Εικόνες και καρτέλες: το καβούρι, το κοχύλι κ.ο.κ

Πορεία Διδασκαλίας Αφόρμηση θαλασσινό σκηνικό – τα παιδιά κοιμούνται έναρξη μουσικής – χορευτική κίνηση – αναπαράσταση σκηνικού - ρόλοι ολιγόλεπτη συζήτηση για τους ρόλους που υποδύθηκαν τα παιδιά

Δραστηριότητα 1 Χάρτινα καράβια που ταξιδεύουν Εικόνες – λέξεις σε -ια Δημιουργία καραβιού με λέξεις και παρουσίαση του Μεγαλόφωνη ανάγνωση λέξεων σε –ια Μετατροπή και γραφή των λέξεων στο ενικό αριθμό παρουσίαση Άσκηση 3 σελ. 38 – τετρ. εργασιών

Δραστηριότητα 2 Καρτέλες με λέξεις π.χ. λεμονιά – λεμόνια – λεμόνι Το κάθε παιδί παίρνει μία καρτέλα, τη διαβάζει, τη κρεμάζει πάνω του και κάθεται στο πάτωμα Έναρξη μουσικής χορός – τριάδα παιδιών με αντίστοιχες λέξεις Παρουσίαση λέξεων κάθε τριάδας – έμφαση στην αλλαγή νοήματος λόγω τονισμού Άσκηση 4 σελ. 38 – τετρ. εργασιών

Δραστηριότητα 3 Παιχνίδι παντομίμας Τα παιδιά στέκονται σε κύκλο Τραγούδι: «Το ναυτάκι του Αιγαίου» Πίνακα: Ναύτης – «Εγώ» Ναύτες – «Εμείς» Τέλος μουσικής – παιδιά κάθονται σε κύκλο Ένα παιδί κάνει το ναύτη στη μέση, τραβά μία καρτέλα και κάνει παντομίμα Όποιος το βρει λέει τι κάνει ο ναύτης στο α΄πρόσωπο ενικού και τα υπόλοιπα παιδιά απαντούν στο α΄πρόσωπο πληθυντικού

Δραστηριότητα 4 Δίνονται φύλλα με οδηγίες κατασκευών καραβιών, ψαριών κ.α. παρατήρηση – επεξεργασία – βασικά χαρακτηριστικά Εντοπισμός ρημάτων – γραφή τους σε χάρτινα ψαράκια, παρουσίαση και τοποθέτηση τους στη θάλασσα – πίνακα Καρτέλες με οδηγίες μιας κατασκευής – μεγάλο χαρτόνι ο κάθε μαθητής διαβάζει την οδηγία του μεγαλόφωνα και γίνεται η σύνθεση της κατασκευής πάνω στο χαρτόνι παρουσίαση κατασκευών Άσκηση 1 σελ. 37 – τετρ. εργασιών

Δραστηριότητα 5 Αξιολόγηση: συντρέχουσα Τοποθέτηση ζώων και φυτών της θάλασσας πάνω στη θάλασσα – πίνακα (ουδέτερα –ι), εικόνες και λέξεις Παρατήρηση – ανάγνωση λέξεων – εντοπισμός της κατάληξης –ι των ουδετέρων Κατασκευή σε χαρτί ενός ζώου ή φυτού της θάλασσας με κατάληξη –ι (εικόνα – λέξη με το άρθρο) «Η θάλασσα των ουδετέρων σε -ι» Άσκηση 2 σελ. 37 – τετρ. εργασιών Κλείσιμο: τραγούδι «Βαρκούλα του Ψαρά»

Επιπρόσθετες δραστηριότητες Το καράβι της Κερύνειας στα πλαίσια του «Δεν Ξεχνώ» Αξιοποίηση του τραγουδιού «Καράβι, καραβάκι» Έρευνα από τα παιδιά για τη θάλασσα και τα καράβια Επίσκεψη σε πλοίο και συνέντευξη από καπετάνιο Εικονόγραμμα της θάλασσας στο Kidspiration