Μετά τον Αγώνα!! Στέφανος, Ι. Πέρκος, PhD. T ί Λέει ο coach; Εκτίμηση αγώνα Eρμηνεία απόδοσης Mελλοντικές κατευθύνσεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Advertisements

« MAMA MIA » Αν η μαμά ήταν: τότε θα ήταν ΧρώμαΚόκκινο, ροζ, κίτρινο, πορτοκαλί, φούξια, πράσινο, φουξιορόζ, μπεζ, έντονο, ανοιχτό ΜυρωδιάΠορτοκάλι,
Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ > ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Κίνηση.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ PhD Μέλος Δ.Σ Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Στίβου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΓΑΣ.
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής.
Μπούρχα Ιωάννα, Νικολάου Σπύρος, Φειδάκης Λεωνίδας ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Λαμπρινή Παπατσίμπα.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΜΥΝΑ N. Apostolidis Ph.D.. ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΠΑΙΚΤΗ n αλτική ικανότητα n ταχύτητα - εκρηκτικότητα n φυσική κατάσταση n επικοινωνία.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Π. ΙΑΚΩΒΑΚΗ¹, Α. ΚΑΤΑΤΣΗ², Α. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ³, ΑΘ. ΤΖΙΜΑΡΑ4, Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ5
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Σημειώσεις 5ης Συνάντησης
Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΚΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Αναπλ. Καθηγητής.
Ειδικη εκπαιδευση ιι Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική Διακυβέρνηση
Αθηνά Πατελάρου, RN, MSc, PhD
Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ Διδασκουσα: ΡΗΓΑ ΑΣΗΜΙΝΑ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
ΥΠΕΡΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΨΙΜΟ
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
Εταιρική Διακυβέρνηση
Κυτταρική διαίρεση (μίτωση, κυτταρικός κύκλος) Βιολογία
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 6: Ατομικές διαφορές και ικανότητες κίνησης
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ η Συνάντηση Έγινε αναλυτική ενημέρωση των μαθητριών και μαθητών που συμμετέχουν στον Όμιλο για.
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
Ολυμπιακοί Αγώνες Μερόπη Χ. Δέσποινα Ζ..
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΟΙΚΕΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Project τμηματοσ γυναικων
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Για να γίνει το γεύμα σας πιο ισορροπημένο...
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
Νοσηλευτική Φροντίδα σε παθήσεις Θυρεοειδή
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενούς που υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD Ιανουαρίου 2018
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Σημειώσεις 8ης Συνάντησης
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση 1η Διάλεξη: Εισαγωγή, Δίκαιο & Έγκλημα, Θεωρητικές Προσεγγίσεις/Έννοιες Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος, MSc στις.
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΡΙΣΜΟΙ
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
Το Γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα
Σχεδιασμός Παρέμβασης- Δραστηριότητας Πλαίσιο & μάθηση M
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
Παιδοψυχιατρική Dr. Μαρία Παπαδημητρίου, MD, PhD
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μετά τον Αγώνα!! Στέφανος, Ι. Πέρκος, PhD

T ί Λέει ο coach; Εκτίμηση αγώνα Eρμηνεία απόδοσης Mελλοντικές κατευθύνσεις

ΣΤΟΧΟΣ Η εκμάθηση της ερμηνείας του αποτελέσματος από τους αθλητές Επιβράβευση ή απόδοση ευθυνών

Οι αιτίες για την απόδοση;

Εστία Ελέγχου Εσωτερικά Κακή απόδοση Κακή συγκέντρωση Συνδυασμός Εξωτερικά Αντίπαλοι Διαιτησία Κατάσταση γηπέδου Κακοτυχία

Ο προπονητής πρέπει να «εξασκήσει» τους αθλητές του ώστε να μπορούν να βρίσκουν τη «χρυσή τομή» μέσα σε όλα αυτά. Οι νεαρότεροι αθλητές, θα πρέπει αφενός να μαθαίνουν να αποδέχονται την ευθύνη των πράξεων και των λαθών τους, με τέτοιο τρόπο όμως που να μην τραυματίζεται αφετέρου η αυτοεκτίμησή τους προετοιμάζοντας έτσι πιθανές μελλοντικές αποτυχίες.

Σαν αθλητές, όταν είχαμε μια κακή μέρα, είχαμε την τάση να σκεφτόμασταν μελοδραματικά, ότι έχουμε πια χαθεί, ότι όλα πάνε στραβά κ.α. Συνήθως όμως, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να διορθώσεις ένα μικρό κομμάτι του παιχνιδιού και όλα τα πράγματα θα μπούνε στη θέση τους. Mia Hamm, διεθνής αθλήτρια ποδοσφαίρου τ

Τα 4 πιθανά σενάρια Νίκη-Καλή απόδοσηΉττα-Καλή απόδοση Ήττα-Καλή απόδοσηΉττα-Κακή απόδοση

Νίκη-Καλή απόδοση Στα αποδυτήρια Επικέντρωση στην καλή απόδοση Όχι μειωτικούς χαρακτηρισμούς αντιπάλων Επιβράβευση προσπάθειας. Περισσότερη στο μέλλον Προπόνηση Έπαινο ΚΑΙ στους άχαρους ρόλους Έπαινο στο «πιάσιμο» στόχων Επισήμανση σημείων για βελτίωση

Ήττα-Καλή απόδοση Στα αποδυτήρια Καλύτερος ο αντίπαλος (εξωτερική εστία) Όχι σε τύχη, διαιτησία κ.τ.λ Προπόνηση Ικανοποίηση για προσπάθεια Σε νεαρούς, μείωση της σημασίας του αποτελέσματος

Νίκη-Κακή απόδοση Στα αποδυτήρια Αδυναμία αντιπάλων-όχι δικές μας ικανότητες (εξωτερική εστία) Πίεση για βελτίωση Προπόνηση Αναγνώριση προσπάθειας συγκεκριμένων αθλητών Επισήμανση «κακών» σημείων απόδοσης

Ήττα-Κακή απόδοση Στα αποδυτήρια Κακή απόδοση (εσωτερική εστία) Διαχωρισμός ενόχλησης από κακή απόδοση & ήττα Προπόνηση Επιβράβευση ΜΟΝΟΝ σε υπερβολικά καλές προσπάθειες Εποικοδομητική κριτική Πίεση για περαιτέρω προσπάθεια

Ο προπονητής δε θα πρέπει να διστάζει να δείχνει είτε την ικανοποίηση, είτε τη δυσαρέσκειά του σχετικά με την απόδοση και το αποτέλεσμα ενός παιχνιδιού. Πρέπει πάντα να υπενθυμίζει ότι ο κάθε αγώνας αποτελεί ένα σκαλοπάτι για την επίτευξη των μακροπρόθεσμων ομαδικών στόχων, ένας έλεγχος προόδου των ικανοτήτων της ομάδας.

Σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου, η ομάδα Α αγωνιζόταν εναντίον της ομάδας Β, η οποία ήταν μεγαλύτερης δυναμικότητας. Παρόλα αυτά, η ομάδα Α κατάφερνε να διατηρήσει την ισοπαλία μέχρι σχεδόν τη λήξη του παιχνιδιού. Τη στιγμή εκείνη υπήρξε μια ανατροπή, σφυρίχτηκε πέναλτι και η ομάδα Β κέρδισε με 1-0. Πώς μπορεί να χειριστεί τη συγκεκριμένη κατάσταση ο προπονητής, αποδίδοντας ορθά τα αίτια του αποτελέσματος, δίνοντας παράλληλα και τη σωστή κατεύθυνση για τις μελλοντικές ενέργειες των αθλητών του;

Μια ομάδα volley, νίκησε με συνοπτικές διαδικασίες μια εμφανώς υποδεέστερη της, ενώ την επομένη εβδομάδα ακολουθεί ένας πολύ δύσκολος και σημαντικός αγώνας. Πώς μπορεί να χειριστεί τη συγκεκριμένη κατάσταση ο προπονητής;