Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 6: Διοίκηση Εθελοντών στον Αθλητισμό Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Ενότητα 8: Μιλάμε για το θέατρο
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Ηλεκτρονικό Βιβλίο»: Δημιουργία.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 8: Ο ρόλος του σχεδιασμού εσωτερικών χώρων στην ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού Διονυσία Φράγκου.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια της Φιλοσοφίας του Δικαίου Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Ασυνέχειες: Μηχανική περιγραφή ΙI Νικόλαος Σαμπατακάκης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Γεωλογίας.
Zωολογία Ι Ενότητα 19: Εχινόδερμα Εργαστηριακή Άσκηση: Συστηματική Εχινοδέρμων Κυρίτση – Κρικώνη Βασιλική, ΕΔΙΠ Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Ενότητα 12: Πάσχα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ενότητα 4 (part B) : Ιατρική ηθική
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Άρθρο Συγγραφείς: Marcus Plescia, MD, MPH, Martha Groblewski, PhD, RD, LDN. Τίτλος: A Community Oriented Primary care Demonstration Project Refining.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 9: Μετατροπές και πράξεις στους Η/Υ
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Ενότητα 6: Μιλάμε για την 28η Οκτωβρίου 1940
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 11: Αλγεβρικές πράξεις στους Η/Υ
Βάσεις Δεδομένων Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Βασίλης Βουτσινάς
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Προσχολική Παιδαγωγική
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Διδακτική της Πληροφορικής
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 12: Το διάγραμμα ροής και η λειτουργία του
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 5 (part A): Ηθική αρχών και ηθική ωφέλειας
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ενότητα 4 (part A) : Ιατρική ηθική
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 5 (part B): Ηθική αρχών και ηθική ωφέλειας
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 6 (part A): Όταν τα άτομα δεν είναι σε θέση να λάβουν αποφάσεις για τον εαυτό τους Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής.
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 6: Διοίκηση Εθελοντών στον Αθλητισμό Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων

Περιεχόμενα Ενότητας Σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις στην εθελοντική εργασία Λόγοι που υποκινούν ή παρακινούν την εθελοντική εργασία Το προφίλ του εθελοντή στον αθλητισμό Ενδεδειγμένες διοικητικές πρακτικές

Εθελοντής, Εθελοντισμός Κάποιος που προσφέρει τον εαυτόν του για κάθε υπηρεσία κοινωνικού χαρακτήρα (Gove, 1986) Κάθε άτομο που υπερπηδά τα εμπόδια της μισθωτής εργασίας του και των ατομικών του ευθυνών για να προσφέρει χρόνο και υπηρεσίες σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς με την πεποίθηση ότι ωφελεί τους άλλους και ικανοποιεί τον εαυτόν του (Smith, 1989). Συνεπάγεται ενεργή και αβίαστη εμπλοκή Δεν παρακινείται πρωτίστως από οικονομικά οφέλη (Cuskelly, Hoye, Auld, 2006)

Εθελοντική Απασχόληση στον Αθλητισμό Τοπικά αθλητικά σωματεία (10.000) Εθνικές Αθλητικές Ομοσπονδίες (44) Διεξαγωγή Αθλητικών Γεγονότων (τοπικά/εθνικά, διεθνή- Αθήνα 2004) Διάφοροι Οργανισμοί (αθλητών, προπονητών, διαιτητών, κριτών)

Το προφίλ των εθελοντών στον αθλητισμό Περισσότεροι άνδρες (58%) Παντρεμένοι με παιδιά (83%) Με εκπαίδευση πανεπιστημίου Πλήρης απασχόλησης Μέσου εισοδήματος Source:Canadian Olympic Association

Ολυμπιακός Εθελοντισμός, Το παράδειγμα του «Αθήνα 2004» Συμμετοχή & συμβολή στους αγώνες Εθνική γιορτή Σημαντικό κριτήριο επιτυχίας των αγώνων Ο εθελοντισμός αποκτά εθνική διάσταση Ανάπτυξη παράδοσης στον εθελοντισμό Αλλαγή των κοινωνικών στάσεων μετά το 2004

Το πρόγραμμα του εθελοντισμού του Αθήνα ,000 εθελοντές Προϋπολογισμός 74 εκατ. Ευρώ Περιέχει – Το πρόγραμμα Ολυμπιακής Εκπαίδευσης – Την Πολιτιστική Ολυμπιάδα – Την Ολυμπιακή Φλόγα – Ειδικές δραστηριότητες προώθησης – Ειδική σελίδα στο διαδίκτυο – Μεγάλοι αθλητές ως Αγγελιοφόροι – Ειδική τηλεφωνική γραμμή για ενδιαφερόμενους εθελοντές – Σύστημα βεβαιώσεων και βραβεύσεων Περιλαμβάνει και την Ομογένεια (Πηγή: )

Το Προφίλ του Ολυμπιακού Εθελοντή (δείγμα ) 57.7% Έλληνες 12.7% Ομογενείς 2.01% Ξένοι 25.96% Ξένοι που κατοικούν στην χώρα Η πλειοψηφία είναι νέοι 54.8% Γυναίκες 45.2% Άνδρες Πρόθυμοι να εργαστούν για 15 ημέρες Εκφράζουν ενδιαφέρον για κάθε πλευρά των αγώνων (Πηγή: )

Γιατί παρέχουμε εθελοντικό έργο; Ωφελιμισμός (εμπειρία, πρόσβαση, πελατεία) Κοινωνικά οφέλη (φιλία, γόητρο, αποδοχή) Αλτρουιστικά οφέλη/ (βοήθεια σε άλλους, συμμετοχή σε κάτι καλό) Ενδιαφέρον για την πρόνοια άλλων- αντίθετο του εγωκεντρισμού Gillies, P. (1998), Lomas, J. (1998), Chappell, N. (1999), Wheeler, J. et al. (1998).

Νέες Τάσεις στην Εθελοντική Εργασία Νέα κίνητρα Νέες εργασίες για εθελοντική συνεισφορά Αυξανόμενος ανταγωνισμός για εθελοντικό ΑΔ Έλλειψη χρόνου για εθελοντική εργασία Επιθυμία για ικανοποιητικές δραστηριότητες κατά τον ελεύθερο χρόνο Νέοι όροι συνεργασίας - ευέλικτες δομές Ο εθελοντισμός επαγγελματοποιείται Περισσότεροι πόροι και πληροφορία (Cuskelly, Hoye, Auld, 2006)

Οι Νέες Προκλήσεις & Εμπόδια στην Εθελοντική Εργασία FΠροκλήσεις: Έλλειψη χρόνου, Ανταπόκριση. Τεχνολογία Νέες Προσδοκίες FΕμπόδια: Έλλειψη ενημέρωσης (ευκαιρίες και προϋποθέσεις) Έλλειψη εμπειρίας (οικογενειακή εμπλοκή) Έλλειψη εμπιστοσύνης Ανακριβής ή μη ελκυστική εικόνα (εθελοντή, εθελοντισμό, εθελοντικό οργανισμό) Ανησυχία (κόστος, συναναστροφή με άλλα άτομα, προσκόλληση) (Cuskelly, Hoye, Auld, 2006)

Η Ανάγκη για μια Ηθική Συμφωνία (Involve, 1985) Τι θα κάνω; Πόσο χρόνο θα απασχολούμαι; Τι θα γίνει εάν κάτι πάει στραβά; Τι εκπαίδευση θα μου παρασχεθεί; Μπορώ να προτείνω νέους τρόπους Τι είδους υποστήριξη θα μου παρέχετε; Πως θα διατηρήσετε το ενδιαφέρον μου υψηλό; Πως θα αξιολογηθούν οι δεξιότητες μου;

Ενδεδειγμένες Διοικητικές Πρακτικές Σύστημα Διοίκησης Εθελοντών Εκτίμηση των αναγκών του οργανισμού Ξεκάθαρες πολιτικές όσον αφορά τη συνεισφορά του εθελοντή Πλάνο προσέλκυσης Περιγραφή εργασίας και τοποθέτηση Πρόγραμμα αρχικού προσανατολισμού Πρόγραμμα προώθησης Διατήρηση και παρακίνηση (Cuskelly, Hoye, Auld, 2006)

Αναγνώριση και Διατήρηση των Εθελοντών Ευκαιρίες για κοινωνικότητα Ευκαιρίες για μάθηση και δεξιότητες Ευκαιρίες για αλλαγή και προσωπική βελτίωση Συνεχή επίσημη και ανεπίσημη αναγνώριση Συνεχή αξιολόγηση Χειρονομίες αναγνώρισης (βραβείο, βεβαίωση, επιβράβευση, γεύματα, ειδικές εκδηλώσεις, δώρα, άρθρο σε εφημερίδα) Παροχές για συνέδρια, ταξίδια κλπ (Cuskelly, Hoye, Auld, 2006)

Εκτίμηση της επίδρασης από την εθελοντική εργασία Γιατί κάνουν οι εθελοντές αυτό που κάνουν; Τι έχει αλλάξει σαν αποτέλεσμα της εθελοντική συνεισφοράς; Ποια είναι τα αποτελέσματα της εθελοντικής δράσης εντός και εκτός του οργανισμού; (Cuskelly, Hoye, Auld, 2006)

Τέλος Ενότητας

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Πατρών, Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D «Αθλητική Διοίκηση. Διοίκηση εθελοντών στον Αθλητισμό». Έκδοση: 1.0. Πάτρα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Σημείωμα Χρήσης Έργων Το έργο αυτό κάνει χρήση του έργου: «Διοίκηση αθλητικών οργανισμών Και Επιχειρήσεων», Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D, Copyright 2005, Κλειδάριθμος/ Δ. Παπαδημητρίου