Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Advertisements

Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
Lesson 3a: Basic expressions JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 21b: Nature II JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
KAΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ (KALLITEHNIKO GYMNASIO GERAKA)
Τα ανθρώπινα δικαιώματα 30 είναι τα άρθρα της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχουν εκδοθεί ειδικά για τους νέους.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 3b: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Παραδόσεις Μαθήματος Νεκτάριος Στελλάκης
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Ανασυνδυασμένο DNA 1Ακαδημαϊκές Εκδόσεις 2007 Κεφάλαιο 10 Θεμελιώδεις αρχές της αλληλούχισης στο επίπεδο του γονιδιώματος.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Χρηματοοικονομικές Αγορές*
I watch Do I watch? I don’t watch You watch Do you watch?
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Introduction: explain that what we do – in a nutshell – is to help ambitious SMEs innovate and grow internationally.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
Η κοιτίδα των ΙΕ Η συνέχεια.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ηγεσία, Φρόνηση, Αυτενέργεια: Πως δημιουργούν οι καλοί οργανισμοί
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
We can manipulate simple equations:
3Ω 17 V A3 V3.
Unit Circle.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Noun Inflection.
Σχολές παιδαγωγικής σκέψης και θεωρίες μάθησης
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος Πιστόλι Λάστιχο Χάρακας Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος Πιστόλι Λάστιχο Χάρακας

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Άνθρωπος που τρέχει 2127 Μπαταρία 21 Κουρδιστό ρολόι που χτυπάει 1315 Κότα που κάθεται 88 Άνεμος που φυσά 1725 Ηλεκτρική θερμάστρα 2226 Ποτήρι νερό 55 Αναμμένος φακός 2326 Σπίρτο 65 Τρυπάνι 2327

Γιατί οι μαθητές δεν άλλαξαν τις απαντήσεις τους;

Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος Πιστόλι Λάστιχο Χάρακας Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος Πιστόλι Λάστιχο Χάρακας

Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές? We do not create meaning. We construct meaning.

ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟ Ο/Η μ. οικοδομεί τη γνώση μέσα από την εμπειρία του/της Η μάθηση είναι διαδικασία αλληλεπίδρασης αρχικών και νέων απόψεων

Von Glasersfeld No one can completely control what someone else learns

“We can develop our understanding…through discussion and reflection, but in the end, the knowledge that we construct is unique to ourselves. It is as individualistic as fingerprint”

Εποικοδομητική θεωρία για τη μάθηση We do not create meaning We construct meaning Η κατανόηση μιας επιστημονικής έννοιας, συχνά απαιτεί από τους/τις μ. να επανερμηνεύσουν τις εδραιωμένες πεποιθήσεις τους

ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ Ανάδειξη των αρχικών απόψεων Παρουσίαση της νέας γνώσης Εφαρμογή της νέας γνώσης Ερωτήσεις Συμπλήρωση ερωτηματολογίου χρήση διδακτικών υλικών για την ανάπτυξη της επιστημονικής άποψης Τι πιστεύατε / πιστεύετε Γιατί αλλάξατε άποψη; Δοκιμασία των αρχικών απόψεων Ανασκόπηση Πείραμα επίδειξης/ομαδικά Συγκεντρώνουν δεδομένα Βγάζουν συμπεράσματα Παραγωγική Κλονισμός ορθότητας νέων απόψεων

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ Σύγκριση Κατηγοριοποίηση Ανάλυση δεδομένων Διευκρίνιση Πρόβλεψη Επεξήγηση Επαλήθευση Συμπερασμός Εντοπισμός αντιφάσεων Μεταγνωστικές δεξιότητες 1. «Γιατί πιστεύετε ότι ο ήλιος έχει ενέργεια;», 2. «Μπορείτε να αναγνωρίσετε σε ποιες περιπτώσεις δεν είστε σίγουροι ότι το σώμα έχει ενέργεια;». 3. «Τι σας έκανε από το πείραμα να αλλάξατε άποψη;». 4. «Γιατί συνεχίζετε να έχετε την ίδια άποψη που είχατε και πριν;»

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ Ανάδειξη των απόψεων Εκφράζω και αποκτώ επίγνωση των απόψεών μου Συγκρίνω απόψεις Αντιλαμβάνομαι εσωτερικές αντιφάσεις

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ Δοκιμασία των απόψεων Αν τα αποτελέσματα συμπίπτουν με τις ιδέες των μ, η υπάρχουσα γνώση επεκτείνεται/επιβεβαιώνεται Αν συμβεί το αντίθετο, οι μ. βρίσκονται σε ενδοπροσωπική σύγκρουση, οδηγούνται σε αναδιοργάνωση της αρχικής τους γνώσης

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ Ανασκόπηση των απόψεων Αναλογίζομαι τι καινούργιο έμαθα Ποιες αντιλήψεις αποδείχτηκαν λανθασμένες Ανασκόπηση της πειραματικής μεθόδου Τη μέθοδο που ακολούθησα για να καταλήξω στα συμπεράσματά μου

ΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ Ο/Η ε. ενθαρρύνει τους μ. να εκφράσουν τις απόψεις τους Ο/Η ε. είναι ουδέτερος σε όλες τις απόψεις Ο/Η ε. διευκολύνει τους μ. στη διερεύνηση των φυσικών φαινομένων, χωρίς να επεμβαίνει ουσιαστικά

Επιθυμητά Μαθησιακά Αποτελέσματα Οικοδόμηση εννοιών Αναδιοργάνωση αρχικών απόψεων Μεταγνώση

Γνωστικά Περιεχόμενα της Φυσικής Η ενέργεια αποθηκεύεται, σ. 42, Ε’ Το εν δυνάμει γίνεται Αντιληπτό με τη βοήθεια του «Ενεργεία»

Γνωστικά Περιεχόμενα της Φυσικής Διάκριση Θερμότητας-Θερμοκρασίας, σ. 74, Ε’ Πότε ανάβει ένα λαμπάκι, σ. 102, Ε’ Διάδοση του Φωτός/Πηγή/Αποτέλεσμα, σ. 128, Ε’

ΜETAΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Αφορούν τον έλεγχο του γιγνώσκειν Εφαρμόζονται εσκεμμένα, σκόπιμα, για τη ρύθμιση της γνωστικής επεξεργασίας και της συμπεριφοράς (1) Ο μαθητής κάνει ερωτήσεις στον εαυτό του προκειμένου να ελέγξει την κατανόηση που έχει των δεδομένων του προβλήματος που πρέπει να λύσει (2) Σχεδιάζει συνειδητά τα βήματα πορείας της λύσης του προβλήματος (3) Παρακολουθεί την εκτέλεση του σχεδίου που έχει καταρτίσει (4) Δίνει εντολές για δοκιμαστική εφαρμογή στρατηγικών Για αποτίμηση της αποτελεσματικότητάς τους (5) Αξιολογεί τα αποτελέσματα των ενεργειών του σύμφωνα με τα ζητούμενα του προβλήματος και τα υπάρχοντα κριτήρια ορθότητας (6) Σε περίπτωση που δεν ικανοποιούνται τα κριτήρια ορθότητας της λύσης του προβλήματος ο μαθητής ξαναρχίζει την πορεία για την επίτευξη του στόχου