ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ b/d04/cd/maths/startup.swf.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Η μεταβολής του λογισμικού δημιουργεί ένα πρόβλημα γνωστό ως ασφάλεια δεδομένων.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθουμε: να αρχίζουμε το πρόγραμμα. να αναγνωρίζουμε τα μέρη της οθόνης του. να ξεχωρίζουμε τα πλήκτρα στο ποντίκι μας.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
ΑΕΠΠ: Ζητήματα Διδακτικής
Αξιοποίηση του εκπ. Λογισμικού: «Φυσική Β'- Γ‘ Γυμνασίου» (συνοδευτικό CD ΠΙ) Μπισδικιάν Γκαρώ.
Το παιχνίδι των πράξεων
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Διάλεξη 9η: Εφαρμογή της μεθόδου Simplex στο γραμμικό προγραμματισμό κατά τη μεγιστοποίηση Μέθοδος Simplex 1.Όταν υπάρχουν μέχρι πέντε κλάδοι παραγωγής.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Υπολογιστικά Φύλλα Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Υπολογιστικά Φύλλα Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Γνωριμία με τις Ιδεοκατασκευές
Lab 6. Άσκηση: Πράξεις σε πίνακες Κατεβάστε από το eclass την άσκηση Lab_example_maxmin από τον κατάλογο Lecture_Keramidas Γεμίζει 12 θέσεις μνήμης (ξεκινώντας.
21 εν πλω Αρχική οθόνη – είσοδος στο λογισμικό Γιάννης Μόκιας.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
Ασκήσεις στην Java-XML
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ I
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
πίσω στην προηγούμενη οθόνη
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΤΑΝΓΚΡΑΜ «Η Γεωμετρία έλκει την ψυχή προς την αλήθεια και αναπτύσσει το φιλοσοφικό εκείνο πνεύμα, που εξυψώνει το βλέμμα μας προς τα ανώτερα πράγματα».
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Ενότητα Γ6.10 (Δημιουργία, Τροποποίηση και Εκτύπωση Εκθέσεων )
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΛΥΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ b/d04/cd/maths/startup.swf

ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΕΙ Επιστροφή Επιστροφή στην αμέσως προηγούμενη οθόνη του προγράμματος. Εκτύπωση Εκτύπωση των περιεχομένων της τρέχουσας οθόνης (π.χ. κείμενα, εικόνες, ασκήσεις, αποτελέσματα των ασκήσεων). Αρχική σελίδα Επιστροφή στην αρχική οθόνη του προγράμματος. Λαμπάκι Λύση της άσκησης. Εμφανίζεται στις ασκήσεις. Πίνακας Εμφάνιση του παραδείγματος για τη συγκεκριμένη άσκηση. Έξοδος Έξοδος από το πρόγραμμα.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

1-5: ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ

0 και 6-10: ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ

0 ΚΑΙ 20: ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ

Μαγικά τετράγωνα Παζλ Σκοποβολή Κρυπτόλεξο Παιχνίδι με τα σχήματα Η σκάλα των αριθμών Αριθμοζυγαριά ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΑΡΙΘΜΟΖΥΓΑΡΙΑ

ΜΑΓΙΚΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ

ΣΚΟΠΟΒΟΛΗ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΣΧΗΜΑΤΑ

ΠΑΖΛ

ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ

Η ΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΟΘΟΝΗ

ΔΕΚΑΔΕΣ

0-100: ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΣΗ

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 4 ΠΡΑΞΕΩΝ

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ

Μαγικά τετράγωνα Παιχνίδι ΜνήμηςΣταυρόλεξο Κρυπτόλεξο Σκοποβολή ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ

ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ

ΜΑΓΙΚΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ

ΣΚΟΠΟΒΟΛΗ

ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ: ΕΝΝΟΙΑ- ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ- ΔΙΑΦΟΡΑ

Πολιτισμός, Μεταβολή, Χώρος, Χρόνος, Ομοιότητα, Διαφορά

ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ