Transpersonal Experiential Education Η αναγκαιότητα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Υπερπροσωπική Ψυχολογία Transpersonal Experiential Education Vitor Rodrigues,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ.
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΑΡΜΟΝΙΑ.
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Ανατροφοδότηση /Μαρία Κωνσταντινίδου)
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
« ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΠΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΣΩ ΒΙΒΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ» Υποψ. Διδάκτωρ Επιβλέπουσα Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CulturalID) Διδάσκων:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
ΑΣΚΗΣΗ & ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 4: Υγεία, fitness και ευεξία κατά την αύξηση της ηλικίας Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής.
Μαρξιακή προσέγγιση διαδικασίας κοινωνικο- οικονομικής αναπαραγωγής L ↓ C ap → I → P → D → C on → C ap' ↑ E nv C ap' > C ap Κοινωνιολογία του Χώρου 8.
Ο καταναλωτής και το μαύρο κουτί του Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Κωνσταντία Μηλίδη Ειδικός Παιδαγωγός για παιδιά με αυτισμό Western Autistic School Μελβούρνη Αξιολόγηση του προφίλ ενός μαθητή που.
Ανάπτυξη ΣΥΑ.
Ταυτότητες εκπαιδευτικού
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Reduction of pain symptoms through relaxation training and stress management techniques in headache patients Christidis, D. A., Passalidou, C., and Nasiopoulou,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παραπομπές και Δομή.
Αντίληψη Αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος (sensory perception). Η αντίληψη αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου.
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Ανάλυση δεδομένων κοινωνικής έρευνας
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Η χρήση της ενσώματης μάθησης στην εκπαίδευση.
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Working Along with Key Experts
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗ Μήτση Άννα, 2012
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ισμήνη Παπαμιχαλοπούλου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
3η Συνάντηση Ομάδας Γονέων
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Όνομα φοιτητή : Ιωάννης Παυλίδης (U151N0311)
Ενημέρωση για eTwinning
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
Κλεαρχοσ σταματουλακησ Ψυχολογοσ- Life coach
Αποσυνδετικές διαταραχές
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Transpersonal Experiential Education Η αναγκαιότητα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Υπερπροσωπική Ψυχολογία Transpersonal Experiential Education Vitor Rodrigues, Ph.D. Nicholas Vayiakakos Life Alphabet ® System ©

Γιατί Εκπαίδευση στο Υπερπροσωπικό; Why Adult Transpersonal Education? H καλή εκπαίδευση ενηλίκων συμβάλλει στην προσωπική ανάπτυξη και την αυτογνωσία σε πολλά επίπεδα/διαστάσεις. Good adult education brings on self- development and self-knowledge in many dimensions © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ

Γιατί Εκπαίδευση στο Υπερπροσωπικό; Why Adult Transpersonal Education? Σκοπός : να υποστηρίξουμε ενηλίκους να καταστούν πιο ευτυχείς, παραγωγικοί, συνει- δητοί, με καλές προθέσεις, με βαθειά κατανόηση του εαυτού και του δυναμικού τους. Αim: to help adults become happier productive, conscious and good- willing citizens with a deep under- standing of themselves and of their potential. © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ

Γιατί Εκπαίδευση στο Υπερπροσωπικό; Why Adult Transpersonal Education? Aσχολούμαστε σωστά με την ολότητα της ύπαρξης του ατόμου, περιλαμβανομένης μιας προσωπικής ταυτότητας με σώμα, συναισθήματα και σκέψεις. Dealing properly with the whole of the person, including a personal identity with a body, emotions and thoughts. © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ

Η μάθηση των διαστάσεων της ταυτότητας Learning about personal identity dimensions ΣΥΝΕΙΔΗ- ΤΟΤΗΤΑ CONSCIOUS -NESS ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙ ΣΩΜΑΤΟΣ BODY LITERACY ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙ ΝΟΥ ΜIND LITERACY ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙ ΣΥΝΑΙΣΘHMΑΤΩΝ EMOTIONAL LITERACY © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ

Γνώση περί του Σώματος Body Literacy Αίσθηση και γνωριμία σώματος, σωματική κίνηση και ακινησία, ένταση και χαλάρωση σώματος, πάθηση και σωματική υγεία, για την ενέργεια του σώματος, πώς εμφανίζονται οι αναμνήσεις και τα νοήματα. Feeling & knowing the body, exploring movement and stillness, body tension and relaxation, body disease & health, body energy and how memories and meanings can show up in the body. © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ ©

Γνώση περί των Συναισθημάτων Emotional Literacy Διερεύνηση και ορισμός συναι- σθημάτων, αύξηση και μείωση, αποστασιοποίηση και εμβύθιση, σημασία και επίδραση στο σώμα και το νου. Learning to explore/define emotions, to increase and decrease them, how to distance or dive into them, to under- stand their meaning and their effects in the body and mind. © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ ©

Γνώση περί του Νου Mind Literacy Αίσθηση νου, εστίαση προσοχής και διάσπασης, ενάργεια του νου και απροσεξία, παρατήρηση των λειτουργιών του νου, το περιεχό- μενο του νου, διαχείριση σκέψης και αναμνήσεων, αισθητηριακή αντιληπτικότητα. Feeling the mind, focusing, distractions mindfulness, mindlessness, observing the mind’s workings, observing mind’s contents, managing thoughts, managing memories. Managing perception and the senses. © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ ©

Γνώση περί της Συνειδητότητας Consciousness Literacy Μεταβολή και διαχείριση κατα- στάσεων συνειδητότητας, τεχνο- λογίες και όργανα παραγωγής μεταβολών και «μέτρησή» τους. Κατανόηση, εντοπισμός εσώτε- ρων εμπειριών, χάρτες, μοντέλα. To change, manage states of conscious- ness, instruments to produce changes in consciousness, ways to characterize and “measure”, understand and situate inner experiences and different states of consciousness from their contents and shapes, cartographies and models. © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ ©

The Curriculum Το Θεματολόγιο The Curriculum Ακέραιο Integral Ενοποιητικό Integrative Ολοκληρωμένο Integrated Δεοντολογικό Integrous © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ

Γενικό Εκπαιδευτικό Θεματολόγιο General Educational Curriculum Εκπαίδευση στη Σωματική Επίγνωση o Αίσθηση σώματος, χορός, αναπνοή, συναισθηματικές σωματικές αντανακλάσεις. Body knowledge education (body awareness, dance, breathing, emotional bodily reflections). Εκπαίδευση στη Σωματική Επίγνωση o Αίσθηση σώματος, χορός, αναπνοή, συναισθηματικές σωματικές αντανακλάσεις. Body knowledge education (body awareness, dance, breathing, emotional bodily reflections). Εκπαίδευση στη Συναισθηματική Επίγνωση o Συναισθήματα και επιρροή τους, δόμηση και μετασχη- ματισμός των συναισθημάτων. Emotional knowledge education (emotions and their influence, building and transforming emotions). Εκπαίδευση στη Συναισθηματική Επίγνωση o Συναισθήματα και επιρροή τους, δόμηση και μετασχη- ματισμός των συναισθημάτων. Emotional knowledge education (emotions and their influence, building and transforming emotions). © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ

Γενικό Εκπαιδευτικό Θεματολόγιο General Educational Curriculum Εκπαίδευση στη Γνωσιακή Επίγνωση o Εστίαση-απεστίαση του νου, ενάργεια-απροσεξία, παρατήρηση, καθαρότητα-σύγχυση, σιωπή-ανησυχία. Cognitive knowledge education (focusing and de-focusing the mind, mindfulness and mindlessness, self-observation, clarity, confusion, agitation and silence) Εκπαίδευση στη Γνωσιακή Επίγνωση o Εστίαση-απεστίαση του νου, ενάργεια-απροσεξία, παρατήρηση, καθαρότητα-σύγχυση, σιωπή-ανησυχία. Cognitive knowledge education (focusing and de-focusing the mind, mindfulness and mindlessness, self-observation, clarity, confusion, agitation and silence) Η Υπερπροσωπική ματιά στην Εξέλιξη του Ανθρώπου o Σωματική, συναισθηματική, γνωστική και κοινωνική εξέλιξη, έναντι ανάπτυξη συνειδητότητας και ταυτότητας. Transpersonal Perspective on Human Development (physical, emotional, cognitive and social development vs. development of consciousness and identity) Η Υπερπροσωπική ματιά στην Εξέλιξη του Ανθρώπου o Σωματική, συναισθηματική, γνωστική και κοινωνική εξέλιξη, έναντι ανάπτυξη συνειδητότητας και ταυτότητας. Transpersonal Perspective on Human Development (physical, emotional, cognitive and social development vs. development of consciousness and identity) © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ

Γενικό Εκπαιδευτικό Θεματολόγιο General Educational Curriculum Σχέσεις & Επικοινωνία o Επικοινωνία από καρδιάς, επίπεδα επικοινωνίας, οι σχέσεις ως πνευματική μαθητεία, σεξουαλικότητα Relationships and communication within a Transpersonal Perspective (heart communication, levels of communication, relationships as a spiritual learning area, sexuality, energy and emotional influences) Σχέσεις & Επικοινωνία o Επικοινωνία από καρδιάς, επίπεδα επικοινωνίας, οι σχέσεις ως πνευματική μαθητεία, σεξουαλικότητα Relationships and communication within a Transpersonal Perspective (heart communication, levels of communication, relationships as a spiritual learning area, sexuality, energy and emotional influences) Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ταυτότητας o Μη προσκόλληση, αποταύτιση, επίπεδα ταυτότητας, βαθιά, υπερπροσωπική, αισθητηριακή, ενεργειακή ταυτότητα Identity management education (detachment, de-identification and re-identification, layers of identity, social, self-identity, deep, trans- personal identity, sensorial identity, energy identity, spatial identity) Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ταυτότητας o Μη προσκόλληση, αποταύτιση, επίπεδα ταυτότητας, βαθιά, υπερπροσωπική, αισθητηριακή, ενεργειακή ταυτότητα Identity management education (detachment, de-identification and re-identification, layers of identity, social, self-identity, deep, trans- personal identity, sensorial identity, energy identity, spatial identity) © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ

Γενικό Εκπαιδευτικό Θεματολόγιο General Educational Curriculum Εκπαίδευση στη Διαχείριση Συνειδητότητας o Καταστάσεις και διαφοροποιήσεις τους, στρατηγικές, τεχνικές, χαρτογράφηση και μοντέλα, έρευνα Consciousness management education (states and modifications of states, strategies, techniques, cartographies and models, research) Εκπαίδευση στη Διαχείριση Συνειδητότητας o Καταστάσεις και διαφοροποιήσεις τους, στρατηγικές, τεχνικές, χαρτογράφηση και μοντέλα, έρευνα Consciousness management education (states and modifications of states, strategies, techniques, cartographies and models, research) Διαχείριση Φαινομένων και Νοήματος o Όψεις πραγματικότητας, φαινομενολογική σκέψη, φαινομενολογία σώματος/συναισθημάτων/νου/σχέσεων Phenomena management education (Aspects of reality, phenomeno- logical thinking, phenomenology of body, emotions, mind, systemic Διαχείριση Φαινομένων και Νοήματος o Όψεις πραγματικότητας, φαινομενολογική σκέψη, φαινομενολογία σώματος/συναισθημάτων/νου/σχέσεων Phenomena management education (Aspects of reality, phenomeno- logical thinking, phenomenology of body, emotions, mind, systemic © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ

Ειδική Εκπαίδευση Ψ/Θ/Σ Specific Education in Psychotherapy & Counseling Υπνοθεραπεία, NLP Hypnotherapy, NLP Χαλάρωση και Διαλογισμός Relaxation and Meditation Τεχνικές Αναπνοής, Σωματική εργ. Breathing techniques, Bodywork Εργ. Ονείρων, Συνειδητό ονείρεμα Dreamwork and Lucid Dreaming Θεραπευτική Αναδρομή & Τεχνική Βαθείας Μνήμης, Julia Peres, Aυτο- σάρωση, άλλες τεχνικές Regression Therapy techniques: DMP, Julia Peres, Self-Scanning, other approaches © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ

Ειδική Εκπαίδευση Ψ/Θ/Σ Specific Education in Psychotherapy & Counseling Συστημική Φαινομενολογία Systemic Phenomenology Εργασία Προγόνων Ancestors Work Ψυχική Προστασία Psychic Defense Εργασία Σκιάς Shadow Work Αρχετυπική Εργασία, Θεραπεία Σχημάτων & Συμβόλων Archetypal Work, Forms and Symbols in Therapy Ψυχοδυναμική Χρωματο-θεραπεία Color Psychodynamics (Therapy/Counsel) Δημιουργικές/Εκφραστικές Τέχνες Creative & Expressive Arts Techniques © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ ©

Υπερπροσωπική Έρευνα Research in the Transpersonal Domains Ποσοτική & ποιοτική έρευνα: Quantitative and qualitative research: o Σε πρώτο πρόσωπο First-person app. o Ιδιοδεκτική γραφή Proprioceptive wr. o Σε τρίτο πρόσωπο Third person app. Νευροεπιστήμες Neurosciences and the transpersonal experiences Παραψυχολογία και ΕΑΕ Parapsychology and Exceptional Human Experiences Διαστάσεις σωματικών θεραπειών TP dimensions of Somatic Therapies © ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ ©

Χρονοδιάγραμμα  Timeline Live Webinars (Modules 1236) Online Learning (Mods 1236) Experiential Seminars (Athens) © LIFE ALPHABET SYSTEM 21 TRAINING DAYS

Αναλυτικά προγράμματα σπουδών Ημερολόγιο και Ατζέντα εκδηλώσεων Online εκπαιδευτική διαχείριση Αλφάβητο Ζωής ® Σύστημα Υπηρεσιών Προσωπικής & Συλλογικής Ανάπτυξης | ΚοινΣΕπ E: T: F: