«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’
ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Η επέμβαση της τύχης στη δημιουργία γαμετών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Μητρικός Θηλασμός Υποστήριξη μητέρας προς μητέρα
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Η ΜΟΜΟ!!.
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Το νόημα των Χριστουγέννων.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ!!!
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Προσωπικές αντωνυμίες
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ

3 η Συνάντηση (1/) Yπενθύμιση: Να μην αμελώ να επισκέπτομαι την σελίδα….. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

3 η Συνάντηση (2/7) Όλοι μας έχουμε κάποιες ομοιότητες… Έχουμε όμως και διαφορές. Παρά τις ομοιότητες καθένας είναι Ξ Ε Χ Ω Ρ Ι Σ Τ Ο Σ Αυτό οφείλεται επειδή ο καθένας από εμάς έχει διαφορετική διαδρομή Επειδή ο καθένας από εμάς έχει δική του ιστορία. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

3 η Συνάντηση (3/7) Ποια διαπιστώνετε ότι ήταν τα σημαντικότερα πρόσωπα στη ζωή σας μέχρι σήμερα; Ποιες εμπειρίες θέλετε να θυμόσαστε; Ποιες δεν θέλετε να θυμόσαστε και γιατί; Ποια ήταν η πιο ευχάριστη περίοδος της ζωής σας; Τι ήταν αυτό που την έκανε ευχάριστη; Ποια ήταν η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής σας; Τι ήταν αυτό που σας έκανε εντύπωση συγκρίνοντας την ιστορία σας με εκείνη των άλλων; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

3 η Συνάντηση (4/7) Πρόσωπα και γεγονότα μας καθορίζουν και μας επηρεάζουν στην πορεία της ζωής μας. Η αναζήτηση της προσωπικής ιστορίας, περνά πάντα από την οικογενειακή ιστορία. Κάθε στιγμή που ζούμε δεν είναι παρά ένα σημείο στο δρόμο της ζωής μας, να αναγνωρίζουμε την πορεία μας μέχρι σήμερα, μας βοηθά να καταλάβουμε καλύτερα προς τα πού πάμε και γιατί παίρνουμε την μία ή την άλλη κατεύθυνση. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

3 η Συνάντηση (5/7) Πως ήμασταν μωρά; Θηλάσαμε την μητέρα μας; Τα μεγαλύτερα αδέλφια μας (εάν έχουμε), πως ένιωσαν με τη γέννησή μας; Πως ήταν το σπίτι μας; Πότε αρχίσαμε να περπατάμε; Ποιες ήταν οι πρώτες λέξεις που μάθαμε; Ποια παιχνίδια μας άρεσαν περισσότερος Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

3 η Συνάντηση (6/7) Πως ήταν οι γονείς σας σαν παιδιά; Πως ήταν οι γονείς σας σαν έφηβοι; Τι τους άρεσε; Τι τους απασχολούσε; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

3 η Συνάντηση (7/7) Η προσωπική ιστορία του καθενός δεν είναι ούτε καλή ούτε κακή. Είναι άθροισμα από στιγμές ευτυχίας, δυστυχίας, τυχαίων γεγονότων, δύσκολων καταστάσεων, χαράς – πόνου. Με αποδοχή της ιστορίας μας, μπορούμε να προχωρήσουμε. Κανένα δύσκολο παρελθόν δεν μας εμποδίζει να έχουμε ωραίο ΜΕΛΛΟΝ. Ελπίζοντας ότι καθώς θα μεγαλώνουμε, θα είμαστε σε θέση να καθορίζουμε όλο και περισσότερο εμείς την συνέχεια της προσωπικής ιστορίας μας. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση