Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:
Advertisements

PowerPoint presentation to accompany Heizer/Render – Principles of Operations Management, 5e, and Operations Management, 7e © 2004 by Prentice Hall, Inc.,
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Ανάμειξη και Μάθηση καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Επενδυτικοί Αριθμοδείκτες Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 5: Συμπαράγωγα Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ 1 Δανιηλίδου Αικατερίνη, Τριανταφύλλου Παναγιώτα, Χριστοφορίδης Αθανάσιος.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 3: Ποιοτικός Έλεγχος στα Έπιπλα Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I.
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία Κεφ Συλλογή πρωτογενών δεδομένων με ημιδομημένες, εις βάθος και ομαδικές συνεντεύξεις.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Αποδοτικότητας Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Διάρθρωσης Κεφαλαίων & Βιωσιμότητας Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Test.
Test.
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Το Αντικείμενο του Λογικού Σχεδιασμού
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Η επιχειρηματικότητα ως επιλογή καριέρας
6ο Διεθνές Συνέδριο για τις Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015 (Edu Didactics 2015): Συνδέοντας διδακτικές, ικανότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική.
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Διαφημιστική εκστρατεία
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας
Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 11: Επιφανειακές μέθοδοι άρδευσης
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ επεμβατικεσ πραξεισ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Προγραμματισμός Διαδικτύου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Γιατί χρησιμοποιήται η ανάλυση παραγόντων (Factor Analysis)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων 1

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. 2

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. 3

Σκοποί ενότητας Παρουσίαση των κριτηρίων αποτελεσματικού ελέγχου Παρουσίαση εργαλείων για την αξιολόγηση και τον έλεγχο του προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ 4

Περιεχόμενα ενότητας 1.Αξιολόγηση και έλεγχος του προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ 2.Μέτρηση αποτελεσματικότητας των μεθόδων μάρκετινγκ 5

1. Αξιολόγηση και έλεγχος του προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ 6

Κριτήρια αποτελεσματικού Ελέγχου Ακρίβεια Αντικειμενικότητα Χρονική καταλληλότητα Κατάλληλη διεύθυνση Εστίαση Οικονομικότητα Ευελιξία Αποδοχή 7

Αξιολόγηση Ολοκληρωμένου Προγράμματος Μάρκετινγκ Η αξιολόγηση συνδέεται άμεσα με τους στόχους και τις επιδιώξεις του Ολοκληρωμένου προγράμματος Μάρκετινγκ 8

Συνολική Αξιολόγηση Μεμονωμένα εργαλεία προώθησης: αξιολόγηση κάθε εργαλείου προώθησης που χρησιμοποιήθηκε ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα Παρακολούθηση μίας και μόνο πηγής: παρακολούθηση ενός δείγματος καταναλωτών, μέτρηση της έκθεσής τους σε πολλαπλά διαφημιστικά μηνύματα Συνολική έκθεση: μέτρηση της έκθεσης μέσω των Μ.Μ.Ε., των εντυπώσεων για το προϊόν/ την μάρκα, προσωπικών επαφών 9

2. Μέτρηση αποτελεσματικότητας των μεθόδων μάρκετινγκ 10

Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης Τι εξετάζουμε;  Την επίγνωση  Το ενδιαφέρον  Την ικανοποίηση  Την αρέσκεια 11

Υπόδειγμα DAGMAR Ενημέρωση (Awareness) Αφομοίωση (Comprehension) Πειθώ (Conviction) Δράση (Action) 12

Υπόδειγμα DAGMAR D efine A dvertising G oal for M easuring A dvertising R esult 13

Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης Μέτρηση αποτελεσματικότητας  Διαπίστωση βαθμού διεισδύσεως του διαφημιστικού μηνύματος στον στόχο Επιτυχημένη διαφήμιση  Μεγαλύτερος βαθμός διείσδυσης 14

Αξιολόγηση Μηνύματος Δύο μεγάλες κατηγορίες: Πρόγραμμα Αξιολόγησης μηνύματος: Γνωστικό υπόβαθρο: Ανάκληση, Αναγνώριση... (μπορεί να μετρηθεί τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά) Συναισθηματικό υπόβαθρο: Περιφερικά ερεθίσματα όπως το συναίσθημα, η στάση κτλ. (η μέτρηση γίνεται ποιοτικά) Αξιολόγηση συμπεριφοράς του ερωτώμενου: Παρατήρηση και μέτρηση ορατών ενεργειών των πελατών: επισκέψεις σε καταστήματα, έρευνες, παρακολούθηση αγορών (η μέτρηση γίνεται ποσοτικά) 15

Μέθοδοι μέτρησης αποτελεσματικότητας διαφήμισης Μέθοδοι προκαταρκτικού ελέγχου και εκ των υστέρων μέτρησης αποτελεσματικότητας Επίπεδα ανάλυσης: - Βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα (πωλήσεις, οι τιμές αγοράς) -Μακροχρόνια αποτελέσματα (αναγνωρισιμότητα της μάρκας, πίστη και αξία) -Αναγνωρισιμότητα εταιρείας -Αναγνωρισιμότητα ενός συγκεκριμένου προϊόντος -Συναισθηματικές απαντήσεις (αρέσκεια / δυσαρέσκεια) 16

Μέθοδοι μέτρησης αποτελεσματικότητας διαφήμισης Μέθοδοι προκαταρκτικού ελέγχου Μέτρηση αποτελεσματικότητας διαφήμισης μέσω πειραμάτων 1.Ταχυτοσκόπιο 2.Διαστολή κόρης του ματιού 3.Μέτρηση έκκρισης σάλιου 4.Ψυχογαλβανόμετρο Μέτρηση αποτελεσματικότητας διαφήμισης μέσω ερευνών 1.Ερωτηματολόγιο 2.Εστιαζόμενες ομαδικές συνεντεύξεις 3.Αντίδραση στο αρχικό διαφημιστικό μήνυμα 17

Μέθοδοι μέτρησης αποτελεσματικότητας διαφήμισης Μέθοδοι εκ των υστέρων μέτρησης αποτελεσματικότητας 1.Το μοντέλο μέτρησης πωλήσεων (SIR, Stimulus, Intervening variables, Response) 2.Το Ιεραρχικό Μοντέλο Επιρροών 3.Έλεγχος αναγνώρισης (τεστ αναγνώρισης-recognition test) 4.Έλεγχος ανάμνησης (recall test) 5.Έλεγχος αλλαγής συμπεριφοράς (attitude test) 6.Έλεγχος πωλήσεων 18

Το Ιεραρχικό Μοντέλο Επιρροών Επίγνωση Γνώση Αρέσκεια Προτίμηση Πεποίθηση Αγορά Σκέψη Αίσθηση Δράση 19

Μέτρηση αποτελεσματικότητας διαφήμισης μέσω του διαδικτύου CTR (Click Through Rate) CPU (Cost per User) CPM (Cost per thousand) Exposure rate Conversion Rate & Targets 20

Αξιολόγηση Άμεσου Μάρκετινγκ Ποσοστό ανταπόκρισης Νέοι πελάτες που αποκτήθηκαν Κόστος απόκτησης πελατών Πελάτες που αποκτήθηκαν ξανά Μέσος όρος πωλήσεων Επιστροφές και προσαρμογές προϊόντων Αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών Παρούσα αξία πελάτη 21

Αξιολόγηση Προώθησης Πωλήσεων Μέτρηση απώλειας εσόδων Ανάλυση νεκρού σημείου Στοιχειώδης ανάλυση κατά περίπτωση 22

Ανάλυση Νεκρού Σημείου Συνολικό Κόστος Συνολικά Έσοδα Σταθερό Κόστος Νεκρό Σημείο Μονάδες Προϊόντος Κόστος και Έσοδα 23

Αξιολόγηση Δημοσίων Σχέσεων Μέτρηση ισοδύναμης διαφημιστικής αξίας Διείσδυση μηνύματος Αποτύπωση στόχων της εκστρατείας 24

Βιβλιογραφία Jeffery, M. (2010) Data-Driven Marketing: The 15 Metrics Everyone in Marketing Should Know. Hoboken, New Jersey: Wiley Publishing. ISBN: Burns, A. C., & Bush, R. F. (2010). Marketing research (6th ed.). Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.ISBN: Kitchen, P. J., & Burgmann, I. (2010). Integrated marketing communication. John Wiley & Sons, Ltd. PICKTON, David; BRODERICK, Amanda. Integrated marketing communications. Financial Times Prentice Hall, KITCHEN, Philip J.; KIM, Ilchul; SCHULTZ, Don E. Integrated marketing communication: Practice leads theory. Journal of Advertising Research, 2008, 48.4:

Τέλος Ενότητας # 4 Μάθημα: Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ενότητα #4: Αξιολόγηση και έλεγχος του προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων